کد خبر: ۷۰۸۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در تنگستان مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام نیست، گفت: مرغ‌های تحویل داده شده همگی دارای تاریخ مصرف معتبر و از نظر بهداشتی مورد تأیید است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «محمد صادق یزدانشناس» صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوصی مرغ توزیع شده تاریخ گذشته در تنگستان اظهار داشت: اخیراً در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیئت‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تأمین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری و به‌ویژه بعد از اجرا طرح مردمی سازی یارانه‌ها نسبت به ذخیره‌سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد به میزان کافی اقدام و در حاضر نیز بیش از نیاز استان ذخیره‌سازی شده و هیچ دغدغه‌ای از نظر تأمین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: تمامی فرآورده‌های موجود در سردخانه‌های استان بوشهر تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد و به طور مستمر از نظر بهداشتی و کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یزدانشناس بیان کرد: در زمان ارسال محموله و تحویل به خریداران، تمامی موارد به ویژه سلامت مرغ و تاریخ انقضای آن توسط دامپزشک مستقر در سردخانه، بررسی و سپس گواهی بهداشتی حمل صادر می‌شود.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تأکید کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام استان بوشهر در دهه نخست ماه محرم به طور کامل و با استقرار نیروهای خود حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و عوامل معرفی شده توسط شهرستان‌ها است و تمامی گوشت مرغ‌های تحویل داده شده به مراجعین همگی دارای تاریخ مصرف معتبر و از نظر بهداشتی مورد تأیید اداره کل دامپزشکی بوده است.

وی بیان کرد: مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام از طریق شبکه توزیع معرفی شده و مورد تأیید سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود و مسئولیتی در قبال دیگر مراکز عرضه ندارد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
2
چرا خجالت نمیکشید تو روز روشن دروغ میگید، تمام مرغ وارداتی بخش خصوص هم تحویل پشتیبانی شده و مالکیت همه رو داره، تقصیر شما نیست چون باهاتون برخورد نمیشه اینقدر پوست کلفت شدید. یه گزارش بده الان چقدر مرغ تاریخ گذشته دارید!؟
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
3
درحال حاضر مقدارزیادی مرغ تاریخ گذشته وارداتی از ترکیه درسردخانه های پشتیبانی موجود است که تاریخ گذشته وتقاصای تمدید تاریخ مصرف را از سازمان دامپزشکی درخواست نموده قابل توجه مسیئولین غیر متخصص پشتیبانی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
حکیم مهر اگه واقعا دنبال خبر راست و درست هستی این موضوع رو پیگیری کن و خبری کن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
با سلام و احترام
نه فقط در بحث مرغ که در بحث نهاده های وارداتی خوراک دام نیز سوء مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام باعث خسارت به دامداران و مرغداران و ایجاد تنش در بازار مصرف شده است.
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
در سنوات قبل نیز شاهد اینگونه اقدامات در استانهای جنوبی کشور از سوی شرکت پشتیبانی امور دام بوده ایم
نظر شما
ادامه