کد خبر: ۷۱۳۷۷
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
با حکم مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر:
در نشستی که در سالن جلسات سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های هیأت مدیره سابق هلدینگ کشاورزی، رئیس و اعضای جدید هیأت مدیره هلدینگ کشاورزی کوثر معرفی شدند ...

حکیم مهر: «دکتر علیصفر ماکنعلی» رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور به عنوان رئیس هلدینگ کشاورزی کوثر منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر، در نشستی که در سالن جلسات سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های هیأت مدیره سابق هلدینگ کشاورزی، رئیس و اعضای جدید هیأت مدیره هلدینگ کشاورزی کوثر معرفی شدند.

در این نشست، با صدور احکامی از سوی دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، دکتر علی صفر ماکنعلی، مرتضی زنده دل خیبری، محسن مهدوی نژاد، محمدرضا ملاصالحی و مهدی پندار به عنوان رئیس و اعضای جدید هیأت مدیره این هلدینگ معارفه شدند.

در این مراسم، همچنین از زحمات آقایان عبدالخلیل معظم زاده، عبدالحسین دلیمی اصل، غلامحسین آقایا، جواد شخص توکلیان، فرود شریفی هیأت مدیره سابق هلدینگ کشاورزی کوثر تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸۷
همکار
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
97
32
انتصاب بسیار شایسته . تبریک به جناب آقای دکتر ماکنعلی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
چرا اینقدر منفی دادید؟ ماکنعلی بسیار کارآمدتر از همه روسای تاریخ دامپزشکی بوده که تاالان من دیدم. اگر فکر می‌کنید کارآمدتر از ماکنعلی در ریاست سازمان دامپزشکی می‌شناسید معرفی کنید.
در ضمن هلدینگ کوثر زیر مجموعه سپاه انصارالله است که متعلق به ستاد فرمان امام خمینی (ره) است.
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
سازمان اقتصادی کوثر سازمان دولتی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است، که مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به این بنیاد را برعهده دارد. این سازمان در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد[۱] تا واحدهای پراکندهٔ زیرمجموعهٔ بنیاد را تحت پوشش یک سازمان واحد اقتصادی درآورد.[۲] هم‌اکنون سازمان کوثر مالکیت بیش از ۴۰ شرکت را در اختیار دارد، که این شرکت‌ها در زمینه‌های دامپروری و کشاورزی، بازار سرمایه، صنایع نفت و گاز، تجهیزات پزشکی و دارویی ، بهداشت و درمان، برق و الکترونیک، عمران و ساختمان، خدمات مالی و بازرگانی فعالیت می‌کنند.[۳] هم‌اکنون ناصر فخاری مدیرعاملی این سازمان را برعهده دارد.[۲]
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بنیاد شهید و امور ایثارگران زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام است این یعنی بنیاد کوثر نیز با یک واسطه زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام است.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
تمام این کامنت‌هایی که بلاک شده توسط جند مفر نوشته شده که بخواهند ماکنعلی را بد جلوه دهند تا بلکه خودشان دیده شوند. ............ که توانایی ماکنعلی را ندارند و پشت موبایل قایم شدند .............. متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برعکس تمام این تعریف‌ها توسط یک یا چند نفر با مضمون مشخص و ساعتهای نزدیک نوشته شده در ثانی تعداد نظرات مثبت و منفی را چی میگی که قابل تغییر و تکرار نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
البته از تلاشهای اقای دکتر دستور در زمان ریاست سازمان نباید غفلت کرد
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
به این ساده اندیشان یا هدفمندان که شاید یک نفر هم بیشتر نباشد با کامنت های متعدد باید گفت موضوع تسری خیلی سال قبل از ایشان مطرح بوده و قبلی ها زحمات زیادی برای آن کشیدند که فقط تازگی نتیجه کار افراد قبلی نمایان شده بقول شاعر بیستون را عشق کَند و شُهرتش فرهاد برد
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
اگر فقط و فقط طرح واکسیناسیون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان رو، تنها کار آقای دکتر ماکنعلی بدونیم، کافی است برای اینکه ایشون رو از از نوادر سازمان دامپزشکی کشور بدانیم....
فیروزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
همکار گرامی واکسن آنفولانزا تاثیر چندانی بر روی ریشه کنی آنفولانزا نداره آنفولانزا جزو بیماریهای دوره ای است چند سال به چند سال بطور طبیعی شدت میگیره و فروکش میکنه فقط واکسن در دوران اوج بیماری از شدت تلفات کم می‌کنه و در بروز و افول بیماری تأثیر چندانی نداره
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
چند ماه که گذشته اینرو میگم رییس جدید از رییس قبلی دامپزشکی مصمم تر و بهتره و مشکلات دامپزشکی بخش خصوصی و دولتی را لااقل بهتر می‌دونه
همکار
|
United States of America
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
79
24
جناب دکتر ماکنعلی انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض نموده انشاالله هرجا که هستید موفق وموئید باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
82
24
تبریک به دکتر ماکنعلی عزیز. دوران ریاست شما همیشه در ذهنمان می ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
کدوم قسمتش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
درود برشرفش که تسری روزنده کرد
علی اصغری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
قسمت تسری قسمت مهار آنفلوانزا ، درست نیست انقد نسبت به بعضی از قضایا دچار کم بینایی شویم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
همه دوران ریاستش ..............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
تسری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
شیرین ترین قسمتش تسری بود.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
دوران حذف اعزام
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
قانون تسری در زمان ریاست اقای دکتر دستور و رایزنی های شبانه روزی و طاقت فرسای تیم دکتر خدایوردی به تصویب رسید. که اجرای آن به دلایلی منجمله ............... با چالش در وازتخانه و سازمان طرح و برنامه مواجه شد . زحمات دکتر ماکنعلی قابل تقدیر است اما اصل موضوع به شخص دکتر دستور و دکتر خداویردی باز میگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
حذف اعزام در دوران ریاست دکتر رفیعی پور بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
اگر حذف اعزامها برای زمان دکتر رفیعی پور است چرا دکتر ماکنعلی به جد به دنبال اجرای آن بودند ما فراموشکاریم ولی نه اینقدر که شما فکر میکنید
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
72
20
تبریک فراوان خدمت آقای دکتر ماکنعلی و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان که به حق فردی لایق و با اخلاق و دانشمند و ... هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
66
14
تبریک به اقای دکتر عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
42
16
سلام
اگر سازمان دامپزشکی بود اینگونه تیتر زده میشد : برای اولین بار در تاریخ دامپزشکی ایران یک دامپزشک مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر انتخاب شد ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
دومین بار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
قبلا هم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
64
15
تبریک به دکتر ماکنعلی بزرگوار و عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
16
27
باورنکردنیه!
سرباز دکتر ماکنعلی برای همیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
65
12
تبریک میگیم خدمت مردی که .......... اولین های تاریخ دامپزشکی ایران را رقم زدند ایشالا به دست پر توان شما درمان سالمونلا در طیور در سازمان اقتصادی کوثر کشف و ثبت بشه تا امید به خدا مرغهای صادراتی خودمون هم سالمونلا نداشته باشند و بتوانیم گرونتر بفروشیم
پاسخ ها
همكار دولتي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
سرباز كي كارت پايان خدمتت رو ...... بهت ميدن؟ كي افسر ميشي ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
سالمونلا که هیچی تب مالت هم دیگه تو مرغداری جایی نداره ...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
بابا طرفداری و سرباز بازی هم درمیارید درست در بیارید سازمان اقتصادی کوثر کارش کشف درمان سالمونلا نیست و بعدش هم مگه درمان سالمونلا کشف نشده و در آخر اینکه خود همین ایشون بخاطر سالمونلا تو سازمان دامپزشکی به مشکل خوردن ...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
جنگ تمام شد قطعنامه ۵۹۸ مگه خبر نداری؟!!! سرباز از تفکر آزاد برای همیشه
...........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
24
12
دیگه فیلتر نمی‌خواهد همش تبریک و تهنیته ..........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
شوخی کردم و منظورم چیز دیگری بود ولی سانسور باعث عوض شدن معنی کامنت شده به طعنه گفتم همش تبریکاته ، معلومه چقدر و چه چیزهایی حذف شده و چه چیزهایی منتشر شده
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
10
26
چه ربطی به دامپزشک و دامپزشکی داره اونم کار هلدینگ که وظیفه اش فقط نظارتی است اونم هلدینگ کشاورزی! .....................
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
ایشان رئیس هلدینگ نیستند بلکه رئیس هیئت مدیره هلدینگ کشاورزی هلدینگ کوثر هستند.
از نظر اداری بین رئیس و رئیس هیئت مدیره فرق هست
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
جناب "کارشناس" ......... چطور نمی‌دانید رییس هیئت مدیره زیر مجموعه هلدینگ است و کار نظارتی با آن است ما از کار نظارتی اداری صحبت می‌کنیم بعدش هم از هلدینگ کشاورزی که ربطی به دامپزشکی ندارد مطلبی ارائه نفرمودید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
50
18
دکتر عزیز همیشه سلامت باشی در ذهن همه دامپزشکان منصف و بااخلاق و قدرشناس خودت را ماندگار کردی با عملکردعلمیت اونم در شرایطی که همه ما از سختیش خبر داریم علم و و صاحب علم دورانش تمامی ندارد ممنون برادر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
3
51
نظرهای غیرقابل انتشار که زیادم هستن گویای عملکرد ایشون بوده
پاسخ ها
محمد رضا
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
احسنت کاملا درست.
به فرموده‌ی حضرت مولانا:

آن یکی پرسید اُشتر را که هی
از کجا می‌آیی ای اقبال پِی

گفت: از حمام گرم کوی تو
گفت: خود پیداست از زانوی تو
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
خیر نیست ............ شک دارم همه این کامنت‌های بلاک شده بیشتر از ۱ یا ۲ نفر نوشته باشند. این یک روشه در کشور که برای اینکه خودت را خوب به نشون بدی بجای تلاش برای بهتر شدن دست به تخریب رقیبت می‌زنند. این حقه‌ها نخ نما شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
کاملا مشخصه نطرها مربوط به چه کسی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
از نظر مثبت ها به این کامنت معلومه آقای ناشناس ۳:۴۲ .............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
ناشناس ۶:۰۹ برعکس تعریف‌های تکراری و انتشار یافته مال یک نفر شاید خودشون ولی حذفی ها مال افراد مختلف همان‌طور که از شماره منفی نظرات به کامنت ها که قابل تکرار توسط یک نفر نیست هم مشخصه
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
35
بزرگترین دشمن و عامل ذلالت و انحراف در حرفه دامپزشکی این سایت حکیم مهر است که با سانسور و عدم شفافیت در طول چندین سال فعالیت خود موجب لاپوشانی و پسرفت در دامپزشکی شده است. در این میان چه عایدی خودش داشته یا نداشته ، اما حرفه دامپزشکی را به مسیر ناکجاآباد رهنمون شده است. ای کاش خط مشی شفافیت و عدم سانسور را برگزیند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
دقیقأ سانسور باعث می‌شه که شخص مثرد نقد خودش را اصلاح نکند و در نتیجه پیشرفتی صورت نگیرد. حتی اگر با بدترین زبان هم باشد مباید سانسور صورت گیرد زیرا شخص‌ نویسنده کامنت شخصیت خود را نشان می‌دهد و از طرفی زبان تند برای اصلاح بعضی‌ها که در واقعیت و رو به رو هوار می‌کشند لازم است تا اصلاح شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
آفرین سانسور نشانه هدفمندی و فریب یا حداقل تبلیغات است که رکورد دار آن حکیم مهر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
24
7
خوش قدم باشی دکتر عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
41
13
ماکنعلی بهترین رئیس سازمان بعد از انقلاب بوده. ایشان برنامه‌ریزی را خوب بلد بود و مثل خیلی‌ها صبح از خواب بیدار‌نمی‌شد و بنا به شرایط همان روز تصمیم ۱ ساعته بگیرد. خیلی‌ها این توانایی را ندارند فقط کافی است نگاهی بیاندازید خواهید دید.
بنده تعصبی به هیچ کس ندارم و وابستگی هم به کسی ندارم و این مطلب را از روی عملکرد ماکنعلی نوشتم. در ضمن هلدینگ کوثر هم زیر مجموعه سپاه انصاراالله است که خود زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام است که جناب مخبر معاون اول رئیس جمهور سالها ریاست آن را بر عهده داشت تا اینکه معاون رئیس حمهور شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بله یادمه پست ها رو به آگهی عمومی میذاشتن ...........
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
ناشناس ۱۱:۴۰،
در کشور ما دست‌ها تصادفی و با انتخاب رئیس نیستند بلکه از طرف فلان مسئول‌کشور و یا دفتر فلان کس نامه می‌کیرند و انتصاب می‌شوند و رئیس فقط باید آن را اعلام کند و به کردن بگیرد هر چند که به او تحمیل شده. بنده خودم شخصأ دیدم از جمع ۱۰ نفر در یکی از مراکز مهم دامپزشکی که هیچ کدام سررشته‌ای نداشتند ولی هر کدام از طرفدکسی منتصب شده بودند و کارشان هم قرض دادن نان به هم است. می‌خواهید نام ببرم؟ فکر کردید در کشور ما براساس شایستگی کسی مقامی را می‌گیرد؟ خیر عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
هلدینگ مهمی نیست هلدینگهای معتبر و اغلب سودده اکثرا تو بورس هستند کوثر تو بورس یا حتی نوبت بورسی شدن هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
1
37
حکیم مهر عزیز فکر نمیکنی دیگه در سانسور نظرات از حد گذروندی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
1
25
حکیم جان لطف کن رو قیمت مثبت و منفی بالای پیامها هم فیلتر بذار. چون اینجوری همه متوجه میشن نظر عامه افراد چیه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
22
5
ایشون همون موقع هم که رییس دامپزشکی بودن بیشتر علاقه به کارهایی در زمینه اقتصاد دام و این چیزها داشتن...
مقالاتی که مفصل مینوشتند در مورد قیمت و بازار و ... را ملاحظه کنید
حالا که رفته اونجا انشااله برای کشور کاری بکنن
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
این چه ساده بینیه که گرفتار شده‌اید مگه کار دامپزشکی کار اقتصادیه همین کارها وظیفه اصلی سازمان دامپزشکی را به انحراف کشونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
بهرام خان و سایر دوستانی که نمره منفی دادید!
هدف این صحبت نه تایید کار دکتر ماکنعلی در پرداختن به نظریات اقتصادی بود ،
بلکه نقد اون رویه و اینکه اشتباه بوده
درست بخونید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
27
6
سلام و عرض تبریک این انتصاب شایسته به جناب آقای دکتر ماکنعلی که انصافا تلاش و زحمات زیادی در زمان معاونت سازمان دامپزشکی و همچنین ریاست سازمان هم در حوزه اداری و زنده کردن تسری و هم در زمینه فنی، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها به صورت ریشه ای و اساسی مثل آنفلوانزا کشیدند، ایشان در این مدت کوتاه ریاست عملکرد ماندگاری داشتند که از خاطر همکاران پاک نخواهد شد.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
تسری زنده بود. پیگیری سایر دوستان در زمان ایشان به بار نشیت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
24
8
تلاش و پیگیری دکتر ماکنعلی در پرداخت قسمتی از تسری بقدری بموقع و ضروری بود که تا ابد در یادمان زنده خواهد بود.
سپاس از زحمات شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
19
3
هر دامپزشکی که در یک مجموعه ی اقتصادی، علمی، و بهداشتی منصوب شود باعث خوشحالی بنده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
از لحاظ اقتصادی ورشکسته ، هلدینگ غیر اجرایی و به علم کاری ندارد ، بهداشت هم هیچی چون کشاورزی است
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
هلدینگ کارش نظارتی و اداریه و کار علمی نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
21
قبول دارم حتی اگر کامنت خوب هم نباشد باید منتشر شود، چرا؟ چون شخص مجبور به توضیح شده و مواظب رفتارش خواهد بود و اصلاح صورت می‌گیرد. بهترین قدم برای اصلاح جامعه برداشتن سانسور و اجازه دادن برای انتقاد و پیشنهاد است.
پاسخ ها
کارشناس سازمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
با مطالب شما کاملا موافق هستم ولی مشکل اساسی این است که دکتر ماکنعلی به هیچ عنوان فردی پاسخگو نبوده و بسیار .......... و نگاهشان از بالا به پایین است. ایشان تمامی تصمیمات اشتباه خود را در زمان تصدی ریاست سازمان خود گرفتند و به نظرات کارشناسان دلسوز توجهی نداشتند. حذف اعزام ناظران بهداشتی، موافقت با ترانتزیت دام، تفیض واردات دام زنده به استانها و ... از جمله این تصمیمات بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
27
4
آرزوی بهترینها برای دکتر بیادماندنی و رییس سازمان محبوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
رییس محبوب با سازمان دامپزشکی محبوب یا هر دو؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
جواب ناشناس ۱۴:۱۷ ----» هیچکدام
امیر علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
3
39
با سلام،
کامنت‌های دوستان عزیز را از صدر تا ذیل خواندم. آقای دکتر ماکنعلی را بنده از دوران دانشجویی در دانشگاه شیراز می‌شناسم. ایشان بسیار دانشجوی علمی و متخصصی آگاه هستند. اما بزرگترین مشکل مدیریتی‌ ایشان، در ........... و نگاه از بالا به پایین ایشان به زیردستان خود است. ........................
موضوع تسری را هم بنیان‌گذار اصلی آن جناب دکتر دستور بودند که با همدلی تیم برنامه و بودجه به ثمر نشست.
در دوره مسئولیت آقای دکتر ماکنعلی در سازمان دامپزشکی کشور هم اگر تلاش‌ها و مساعی بزگوارانی چون آقایان دکتر آذرنوش و خداویردی نبود، افزودن منابع جدید مالی برای پرداخت تسری ممکن نمی‌شد.
کلاً در کشور ما،‌مدیران حاصل تلاش های کارکنان را به حساب موفقیات خود می‌گذارند و موضوع تسری نیز خارج از این قاعده نیست!
واگذاری بعضی از مناصب هم به افراد ناکار آزموده مثل قراردادن آقای دکتر ......... در مسند مدیرکلی دفتر ....... و افراد مشخص دیگری را در رأس هرم مدیریتی بعضی از استان‌های کشور، از اشتباهات بزرگ و بعضاً مهلک ایشان بوده است.
پاسخ ها
پارسا ایرانی
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
دوست عزیز، بنده جناب ماکنعلی را ملاقات نکردم و در نوشتن کامنتم هم تعارفی ندارم. با توجه به روش تصمیم گیری ایشان در دوره ریاست ایشان بر سازمان دامپزشکی، در لیاقت ایشان شک ندارم. همواره سعی می‌کردند براساس تصمیمات مبتنی بر علم و دوراندیشی را مبنا قرار می‌دادند. این تلاش ایشان بود که قابل تقدیر بود و سعی می‌کرد که ایدئولوژی و تصمیماتی را به او گفته شده را حداقل وارد تصمیمات عقلی نکند. اگر این شاخص ایشان را با همه روسای مظام و سازمان بسنجید خواهید دید که هیچ کدام هرگز این ویژگی‌را دارا میستند و بیشتر بله قربان گو هستند. از طرفی دیگر موضوع انتصابات چند نفر که می‌فرمایید هم ایشان فقط انتصاب می‌کند ولی حق انتخاب نفر را ندارد. به عبارت دیگر فقط از زبان ایشان خارج می‌شد چون رئیس بود ولی از جایی دیگر قبلأ انتصاب شده بودند. مثال میزنم، من بارها در حیطه کار خودم دیدم که شخص بی تجربه، یا کلأ از رشته‌ای دیگر که هیچ ایده‌ای در مورد شغل مورد نظر ندارد به عنوان مدیر فلان جا انتصاب می‌شود نه بخاطر اینکه لیاقت دارد، فقط به خاطر اینکه از دفتر فلان مسئول این پست برای او در نظر گرفته شده و انتصاب شده و رئیس موسسه هم فقط باید دستورات را انجام دهد. بنده در جمع ۱۰ نفری دیدم که همه سفارشی انتصاب شدند وقتی به رئیس اعتراض کردم برگشت گفت هر کدام نامه از فلان دفتر آوردند و چاره‌ای جز دادن آن پست و شغل به آن شخص نداشتند و ادامه داد که حتی خودش هم از طرف کسی توصیه شده که رئیس شده. اینجا بود که فهمیدم اینها همه به هم نان قرض می‌دهند و هدفی در آبادی و پیشرفت ندارند.
من مردممم دامدارم بخش خصوصی ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
شما ها رو گذاشتن که به ما خدمت کنید نه اینکه فقط به فکر خودتون باشید. کلا مثبت بودن ریستون رو همه دارن میگن بخاطر این بوده که به کارکنان سازمان رسیده پس ما مردم کجا کار ریستون بودیم.
اینم که شما میگید رسیدی به نیروها هم مربوط به روسای قبلی بوده
دقیقا از صدر تا ذیل ریس هاتون کجاش به فکر ما مردم و خدمت کردن به ما بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
جناب پارسا ایرانی اولش میگی بله قربان گو نیست یک خط بعد میگی در انتخاب مدیران فقط انتصاب کرده یعنی بهش گفتن این و بزار مدیر کل گفته بله قربان چم معلومه چی میگی
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
27
3
با سلام
درود بر دانشمند بزرگ دکتر ماکنعلی
ان شا ا.. مثل همیشه موفق باشی که مطمئنا خواهی بود
شما بزرگ هستی در هر جایگاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
26
4
بزرگترین مزیت ایشان ، سواد علمی ایشان است.صرف نظر از بقیه موارد.که تاکنون سابقه نداشت در بدنه دامپزشکی علم را ارجح بدانند.و بدترین دوران مربوط به قبل ایشان بود.
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
باز هم دو تا کامنت مشابه و هدفمند ۱۱:۳۱ و ۱۱:۳۳ از فرد ناشناس با فیلتربشگن
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
چطوره کامنت های بالایی ۱۱:۳۱ و ۱۱:۳۳ پرچم دیگری داشت با فیلتربشگن بود حالا چی شد درستشان کردی؟ یه کاسه ای زیر نیم کاسه داری حکیم مهر حواسمون هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
14
حکیم مهر هرجا رکورد سانسورگری را می‌شکنی معلومه اوضاع از چه قراره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نصف اینها هم که نمایش داده با نقطه چین معنیشون رو مخدوش کرده بقیه هم که تکراری مال افراد خاصیه
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
9
یک سوال دارم از دوستانی که الان در راس مدیریت دولت تشریف دارند ؟ دقیقا منظور شما از بانیان وضع موجود چه کسانی هستند ؟
سانسورچی جان مادرت اینو دیگه سانسور نکن ! خسته نباشی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ببین عزیزم، در این روز به روز اوضاع دامپزشکی وخیم‌تر می‌شه شکی نیست ولی جالب اینجاست که بعضی‌ها بازیهای زیادی در می‌آورند و برای اینکه خودشان را خیلی خوب و پرکار نشان دهند، بجای اینکه تلاش کنند و تصمیمات بهتر بگیرند دست به تخریب رقیبان خود می‌زنند تا خودشان خوب و عالی به نظر برسند. مسخره است ولی حقیقته یک نگاه به همین کامنتها بنداز ببین چه جوری دارند ماکنعلی را تخریب می‌کنند ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ناشناس فیلترباز دکتر ماکنعلی کاره ای نیست مردم حرف دلشان را میزنند و اینگونه افراد فقط یک نمونه اش هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ماکنعلی نیاز به تخریب توسط دیگران ، نداره!...
مبثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
ناشناس ۱۴:۲۰
نه نیاز نداره چون احتیاجی هم نداره از قبل هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
بله میثم جان نکته اش همین بود گاهی تخریب در رفتارهای خود فرد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
19
4
سلام و تبریک فراوان
باعث افتخار جامعه دامپزشکی هستید و جایگاه واقعیتان بیشتر از اینهاست . خداوند پشت و پناهتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دو سه تا کامنت مشابه می‌زدی با فاصله ۲ دقیقه تا دستت رو بشه ناقلا، حکیم مهر هم که منتشر میکرد همه اش رو ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
5
8
تسري كه بخاطر فشار سازمان زندان ها بود محبت فرموديد اعزام به خارج رو لغو كرديد با اينكه خودتون سالها با هزينه دولت تحصيل كرديد و ماموريت رفتيد ، بهرحال همين كه يك دامپزشك مطرح ميشه ما خوشحال ميشيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
2
9
ادمین حکیم مهر لااقل اینهمه حذف میکنی که معلومه اغلب ناسزا هم نیست و سازنده است شاید به درد صاحب مقاله مثلا اینجا دکتر ماکنعلی بخوره پس برایش ایمیل کن تا نقایص خودش رو هرچی هست بفهمه و درست کنه که اینکار درسته حالا نمی‌خوای سایتت آگاهی رسانی عمومی داشته باشد لااقل فرد مورد نظر که باید بدونه
سعید صادقی .سازمان دامپزشکی کشور،مرکز ملی تشخیص.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
13
3
با سلام واحترام
جناب آقای دکتر ماکنعلی عزیز،انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده واز درگاه ایزد منان سلامتی وتوفیق روزافزون خواهانم. ارادتمند.
همکار
|
Slovenia
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
9
2
چند نکته،
از تعداد پیام های غیر قابل انتشار و بعضا پیام های منتشر شده خیلی سخت نیست که بفهمیم چرا از دنیا عقب هستیم هر چند مثلا از شمار تحصیل کردگان مملکت هستیم.
تک تک پیام ها رو بررسی کنید، اکثریت دارای یک بغض و کینه و خصومت هست چه علیه چه له. جالبه که اگر از هر کدام از روسای قبلی سازمان خبری درج بشه باز هم همین آش است و همین کاسه

همه انسان ها دارای نقاط مثبت و منفی شخصیتی ، مدیریتی ، اجتماعی ، اخلاقی و حتی خانوادگی هستند . منصف باشیم و بفهمیم که ما تجربه مسئولیت نداشته و نداریم که به راحتی و بدون فکر دیگران رو نقد و قضاوت کنیم. بدانیم که همه ما اگر در جایگاهی قرار می گیریم به فهم خودمون بهترین عمل را انجام خواهیم داد. هیچ مدیر مجموعه ای به ضرر همکارانش و اداره اش نیست.

بنده هم با 25 سال سابقه خدمت برای تک تک روسای قبلی سازمان نقاط مثبت زیاد و گاها منفی سراغ دارم ولی آیا من در همین پست کارشناسی که دارم کامل و مطلق و بدون ایراد هستم. یقینا همکاران من ایراداتی به من خواهند داشت . همه اینگونه هستیم.

برای قضاوت دیگران با کفش آنها راه برویم و روح و روان سایر همکاران رو با درج پیام هایی که هیچ ثمر مثبتی ندارد نیازاریم.

به امید روزی که نقد ما محترمانه بوده و نشانه ای از کینه و عداوت شخصی و سیاسی نداشته و ابتدا بر اصل انصاف و انسانیت خصائل مثبت شخصیتی و مدیریتی مدیران رو بیان کنیم.

توفیق و سلامتی همه همکاران محترم و از جمله آقای دکتر ماکنعلی را از خداوند مهربان آرزومندم. یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
جناب همکار عزیز
حداقل با پرچم کشور خودت کامنت میگذاشتی که درک کنیم آیا سخنانت واقعی است یا خیر ولی چند نکته برای ماندن در ذهن شما و جناب آقای ماکنعلی
عقب بودن از دنیا را زمانی که دکتر جعفر درودی به دلیل فشار عصبی وارده فوت کردند شما را نگران نکرد .
کسی که بر له ایشان مینویسد چه بغض و کینه ای و خصومت را منتقل میکند ؟؟ متوجه عرایضتان نیستید ....حداقل بار معنایی کلمات و جملات را رعایت کنید چرا در خصوص دکتر دستور چنین نوشته هایی را نمی بینید و همه از دوران ایشان به دوران احترام و سکون سازمان دامپزشکی یاد میکنند و شما برای توجیه کردن این هجمه ها علیه ماکنعلی دلتان میخواهد بگویید همکاران با همه روسای سازمان مشکل دارند که این جابجا شدن شدید مرزهای وقاحت توسط شما است
اصلا اگر ماکنعلی اجازه نقد خودش را میداد شما فکر میکنید با این حجم از تقابل مواجه می‌شد ؟خیر ایشان مدیریت بالا به پایین داشتند و هیچ کس حق نداشت بالاتر از ایشان فکر کند چرا که با سرکوب مواجه می‌شد چنانکه در خصوص نخبه های سازمان دامپزشکی شاهد آن بودیم
و اما در مورد ایراد داشتن و نداشتن افراد ، آقا . خانم . همکار ایراد داشتن من تاثیری بر روی زندگی مردم ندارد ولی ایراد داشتن شما ، رییس شما و هرکسی که مسیولیت دارد در سازمان دامپزشکی ایراد داشتن به قیمت جان و مال و بهداشت مردم تمام می‌شود و این حق مردم است که طلبکار باشند این حق همکاران است که بگویند شما اشتباه میکنید و تنها هنری که در شما سراغ داشتیم ندیده گرفتن و لجبازی و عناد بود لجبازی با چه چیزی ؟ بهداشت مردم ؟
این کفشی که شما ما را به راه رفتن با آن تشویق میکنید اصولاً کفش سیندرلا است و به من و شما نمی شد تا بپوشیم

و کلام آخر اینکه نقد همکاران همه محترمانه و غیرسیاسی و فنی است و آن چیزی که شما در خصوص بیان انسانیت خصایل مثبت شخصیتی و مدیریت مد نظرتان است مدح و پاچه خواری است که از فضای مجازی و رسانه تخصصی نباید انتظار. داشته باشید از همان کارمندانتان انتظار داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
نفس این سخن متکبرانه از کجا میاد :
ما تجربه مسئولیت نداشته و نداریم که به راحتی و بدون فکر دیگران رو نقد و قضاوت کنیم.

فکر نمی کنید بسیاری از بزرگان همین حرفه که مسیولیت های بزرگترین از شما داشتند و سربلند هم بیرون آمدند در زمره خوانندگان این سایت هستند ؟
وقتی میگوییم که برخی رفتارشان خودشان را تخریب می‌کند و نیاز به تخریب گر بیرونی ندارند سخن از همین رفتار و نگاه میکنیم
برای سازمان دامپزشکی نماز شکر بجای بیاوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
ناشناس ۲۱:۲۲ درسته به شرطی که کسی که به کاری مثل ریاست سازمان دامپزشکی گمارده میشه توانایی خدمت داشته باشه اگر نداشته باشد همه حرفهای شما باطل است و گماردن ایشان ناصواب است
ماجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
تبریک خدمت جناب دکتر ماکنعلی عزیز و بزرگوار ان شاالله همیشه سالم و موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
1
10
دوستانی که دارند خیلی از دکتر ماکنعلی تعریف و تمجید میکنند
فراموش نکنید
دگتر ماکنعلی با حذف اعزام دامپزشک‌برای نظارت بهداشتی در میدا
بدترین اقدتم ممکن را انجام داد
ضربه به سلامت غذای مردم
و تحقیر وامپزشکان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
9
0
دامپزشکی در خواب بببیند همچین ریاست با سواد و با علم به روزی ررا دیگر
................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
بانیان وضع موجود....
همین جمله رهبر انقلاب کفایت میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
سواد و علم دامپزشکان رو از کجا فهمیدی مگه ر خواب دیدی که آرمونگری اگه اینطوریه نمره ایشان چند شده در آناتومی و فیزیولوژی
نظر شما
ادامه