کد خبر: ۷۱۶۹۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مسعود محمدیان» افزود: این مهم باید از طریق سازمان نظام دامپزشکی کشور و همچنین سازمان دامپزشکی ابلاغ شود ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: مدیر کل دامپزشکی استان تهران در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی بر نحوه تعاملات میان اداره کل و نظام دامپزشکی استان تهران، گفت: «قبل از هر چیز روز ملی دامپزشکی را به کلیه همکاران بخش دولتی و خصوصی کشور تبریک عرض می‌کنم. اداره کل دامپزشکی استان تهران در جهت تحقق اهداف خود در زمینه مبارزه با بیماری‌ها و نظارت بهداشتی بر واحدهای عرضه فراورده‌های خام دامی و سایر وظایفی که عهده‌دار است، از طریق سیستم دولتی و خصوصی پیش می‌رود.»

«دکتر مسعود محمدیان» ادامه داد: «بزرگترین نیروهای ما در حوزه مباحث درمانی و تشخیصی در سازمان نظام دامپزشکی استان تهران و همچنین به‌عنوان مسئول فنی در واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی مستقر هستند. ما تعامل خوبی با نظام دامپزشکی استان تهران داریم، چراکه برای تحقق اهداف، هر دو بال بخش دولتی و خصوصی باید در کنار هم باشند و اگر نباشند، در مسیر تحقق اهداف با مشکل مواجه خواهیم شد.»

وی افزود: «خوشبختانه در استان تهران اداره کل دامپزشکی استان با نظام دامپزشکی استان همسویی و هماهنگی خوبی دارد و ما خوشبختانه در مسیر تحقق اهداف مشکلی نخواهیم داشت و در آینده نیز این هماهنگی بیشتر خواهد شد.»

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حمایت از مسئولین فنی و اجرای ماده ۱۹ جزو اهداف ما می‌باشد، تصریح کرد: «اگرچه این مهم باید از طریق سازمان نظام دامپزشکی کشور و همچنین سازمان دامپزشکی ابلاغ شود. قطعا ما هر ابلاغیه‌ای را که بتواند از منافع بخش خصوصی حمایت کند، پیگیری خواهیم کرد.»

دکتر محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: «جلساتی را جهت دوره‌های بازآموزی برای مسئولین فنی بهداشتی در تمام حوزه‌ها چه واحدهای تولیدی و چه پرورشی تشکیل دادیم. همچنین به منظور هماهنگی بیشتر در مسیر تحقق اهداف، با همکاران جلسات ماهیانه‌ در حوزه آموزش داریم. از طرفی با پیشکسوتان و با نظام دامپزشکی استان نیز در ارتباطیم تا بتوانیم در جهت تحقق اهداف یکپارچه عمل کنیم.»


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر مهرداد ملائی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
6
5
باید از همه بچه های بخش خصوصی حمایت شه.داروخانه ها علی الخصوص وضعیت خوبی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
دکترملائی با قسمت اول صحبتتون موافقم ولی با قسمت دوم صحبتتون کاملا مخالفم. کلیه ی صنوف وضعیت مناسبی ندارند و داروخانه ها به نسبت وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
1
2
درود بر دکتر محمدیان، مدیر لایق و توانمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
2
جناب دکتر محمدیان گرامی، شما فرمودید هر ابلاغیه ای را که بتواند از منافع بخش خصوصی حمایت کند را پیگیری خواهید کرد. سوالاتی از شما دارم : آیا قانونی برای ابلاغ تعرفه خدمات بخش خصوصی داریم؟ پاسخ: بله داریم. چرا تا کنون نزدیک به ۸ ماه از سال گذشته و هنوز تعرفه ها ی ۱۴۰۱ ابلاغ نشده است؟ پاسخ: چون از سوی مسئولین پیگیری انجام نشده و یا اگر پیگیری شده بسیار ضعیف عمل کرده اند. ...................
این صحبت و این پرسش ‌وپاسخ را مطرح کردم که به شما بگویم محبت کنید فعلا همین قوانین موجود که منافع بخش خصوصی را تامین میکند را پیگیری کنید و‌به نتیجه برسانید، .................
.................. متاسفانه موضوع دیگری که وجود دارد مهم نبودن دامپزشکی علی الخصوص بخش خصوصی دامپزشکی برای وزارت جهاد کشاورزی است چراکه هیچ کدام از وزرای این وزراتخانه در عمل اقدام قابل تقدیری برای دامپزشکان بخش خصوصی انجام نداده اند و همیشه منافع بهره برداران به منافع ما ترجیح داده شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
4
0
جناب آقای دکتر محمدیان یکی از لایق ترین مدیران دامپزشکی می باشد
باید به وجود این افراد افتخار کرد

با آرزوی توفیقات روز افزون برای این عزیز
رها
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
1
1
نرم افزار ترب داروی دامپزشکی رو آزادانه گذاشته واسه فروش زنگ میزنم نظام میگه باید بیای تهران شکایت کنی!
همکارای تهرانی پیگیری کنن من راهم خیلی دوره وگرنه خودم پیگیری میکردم
تو این مملکت از همه چی بی صاحب تر دامپزشیو نظام دامپزشکیه
آخه دارو و فروش اینترنتی؟!
تبریک به کارکنان دامپزشکی استان تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
https://tehran.ivo.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%AF
تبریک به کارکنان دامپزشکی استان تهران
|
United States of America
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
1
درود بر کارکنان ومدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران بابت برگزیده شدن در جشنواره شهید رجایی استان تهران
دامپزشکی استان تهران مقام اول ارائه خدمت را بین ۶۵ دستگاه دولتی کسب نموده
نظر شما
ادامه