کد خبر: ۷۱۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در نشست شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان کرمان شرکت نمود و موارد مطروحه در دستور جلسه با حضور ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این نشست «دکتر امین اسدی» با تاکید بر تشکیل قرارگاه جهاد تبیین و انجام امور جهادی توسط نیروهای جهادگر مجموعه، گفت: دامپزشکان سربازان «به نام» عرصه سلامت هستند و می بایست با اطلاع رسانی گسترده و تبیین وظایف و اقدامات دامپزشکی و تشریح اهمیت فعالیتهای دامپزشکان و پیرا دامپزشکان در تامین بهداشت و سلامت جامعه، با نام «سربازان به نام عرصه سلامت» شناخته شویم.

وی به تشریح عملکرد روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از ابتدای مسئولیت خویش (هشت ماه گذشته) پرداخت و اعلام کرد: دامپزشکی نقش مهمی در بهداشت و سلامت جامعه دارد و یکی از کار‌های جهاد دامپزشکی ارائه خدمات رایگان به عشایر در مناطق صعب العبور می باشد.

بازدید از سه کشتارگاه طیور استان

در راستای تاکیدات ریاست سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر نظارت و کنترل بر رعایت نکات بهداشتی در واحدهای تولید و عرضه گوشت طیور، دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به صورت کاملا سرزده ۳ از کشتارگاه طیور استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و رعایت ذبح شرعی و نظارت بهداشتی طیور در آن کشتارگاهها قرار گرفت.

این مقام مسئول پس از بازدید از کشتارگاه های صنعتی طیور گفت: لازم است که از حسن توجه ناظرین شرعی  و ناظرین بهداشتی که با رعایت اصول مهم کشتار و عرضه بهداشتی و شرعی انواع گوشت به بازار سبب تأمین گوشت سالم و بهداشتی و حلال (پاک) می شوند، تشکر کرد و نظارت های خود را مجدانه پیگیری بنماییم .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
1
1
درود بر دکتر!! ولی چرا یک دامپزشک در امور شرعی دخالت می کند مگر نماینده ولی فقیه نداریم ؟ بهتر نیست هر کسی امور مربوط به خودش را پیگیری کند؟
نظر شما
ادامه