کد خبر: ۷۱۹۳۳

حکیم مهر: «دکتر تبرایی»، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی سازمان دامپزشکی کشور در یک سفر دو روزه بمنظور بازدید از طرح های احداث کشتارگاه صنعتی طیور گچساران، اجرای پروژه احداث فارم مرغ مادر، مرغ گوشتی، کارخانه خوراک دام و طیور، گاوداری صنعتی به این استان سفر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، «دکتر هادی تبرایی»، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی سازمان دامپزشکی کشور  به همراه دکتر مختاری، معاون این دفتر بمنظور بازدید از طرح های احداث دومین کشتارگاه صنعتی طیور گچساران، اجرای پروژه احداث فارم های مرغ مادر و مرغ گوشتی، کارخانه خوراک دام و طیور، گاوداری صنعتی و ... به این استان سفر کردند.

در این سفر دو  روزه ایشان در ابتدا از ساختمان در حال احداث دومین کشتارگاه صنعتی طیور و شرکت زردانه فدک واقع در شهرستان گچساران بازدید و ضمن برگزاری جلسه با مسئولین کشتارگاه و مشاهده تمام قسمتهای در حال اجرای آن، موارد فنی و کارشناسی را توصیه نمود.

سپس جهت بازدید از طرح های کارخانه خوراک دام و طیور، فارم های مرغ مادر و پرورش 350 هزار قطعه ای در دست احداث مرغ گوشتی واقع در شهرک صنعتی خان احمد گچساران به این منطقه عزیمت و طرحهای مورد نظر را از نزدیک بررسی و دیدگاههای فنی و بهداشتی خود را در این خصوص ارائه نمود.

دومین روز سفر مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به بازدید از بزرگترین مجتمع پرورش گاو شیری واقع در شهرستان دنا ختم گردید که در این بازدید با توجه به درخواست مسئولین این مجتمع مبنی بر دریافت کد IR بمنظور صادرات شیر، توصیه های لازم مبنی بر انجام یکسری اقدامات ساختاری و بهداشتی، انجام ممیزی های بهداشتی توسط مجتمع، شبکه دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان و سایر ملزومات مورد نظر HACCP تاکید گردید.

  


نظر شما
ادامه