کد خبر: ۷۲۱۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: طی مراسمی از کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال 1400 با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، طی مراسمی صبح روز چهارشنبه 2 آبان ماه 1401 با حضور «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی، از کارمندان نمونه این اداره کل در سال جاری تقدیر شد.

ابتدا دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان انتخاب شایسته حاضرین در این نشست بر اساس نظرخواهی های مختلف و نتایج ارزیابی های صورت گرفته را به آنان تبریک گفته و از عملکرد یکایک آنان در عرصه بهداشت و سلامت جامعه تشکر و قدردانی نمود.

وی به بیان اهمیت وظایف حوزه دامپزشکی در سطح جوامع انسانی پرداخت و با اشاره به رتبه های برتر استان اصفهان در عرصه های مختلف کشوری به ویژه در حوزه دامپزشکی، انتخاب برترین ها کار بسیار سخت و دشواری است.

دکتر موحدی توفیق خدمت در نظام اسلامی را فرصت گران بها و پرافتخاری عنوان و تصریح کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، موجبات رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

 مدیر کل دامپزشکی استان در بخشی دیگر به بیان ویژگی های موثر یکایک منتخبین نمونه استانی حاضر در این نشست پرداخت و انتخاب آنان را بر اساس شایستگی ها عنوان نمود.

سپس «دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع پیرامون سابقه و تعهد کاری آنان، تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی، خدمت متعهدانه به مردم و... سخن گفت.

وی نحوه ارزیابی و انتخاب نمونه های استانی را برای حاضرین تشریح و این انتخاب شایسته را به همکاران تبریک و تهنیت عرض نمود.

سپس تعدادی از منتخبین نمونه حاضر در این مراسم نیز، کسب عنوان مدیر و کارمند نمونه را مرهون تعامل و همراهی مستمر دیگر همکاران عنوان نموده و از حسن اعتماد و حمایت های اداره کل دامپزشکی استان تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی دکتر موحدی از همکاران نمونه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تقدیر شد.

اسامی افرادی که در این مراسم به عنوان کارمندان نمونه معرفی و لوح سپاس دریافت نمودند به شرح زیر اعلام می گردد:

- «دکتر میثم استکی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون (به عنوان مدیر نمونه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال 1400)

- «دکتر علی اکبر وندایی» معاون شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان (به عنوان دامپزشک و کارشناس فنی نمونه در سال 1400)

- «عبدالله محمدی مزرعه شاهی» کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان (به عنوان کارشناس نمونه فنی در سال 1400)

- «لیدا ملک محمدی» کارشناس امور اداری اداره کل دامپزشکی استان (به عنوان کارشناس نمونه اداری مالی در سال 1400)

- «قربانعلی جعفری» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه (به عنوان کاردان فنی نمونه در سال 1400)

- «ابراهیم شریفی» کارمند امور اداری اداره کل دامپزشکی استان (به عنوان کاردان اداری مالی در سال 1400)

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از زحمات ارزشمند آزاده کاظمی، حمیدرضا روحانی و رضا شجاعی همکاران امور اداری در راستای" فرآیند آرشیو پرونده های الکترونیکی کارکنان" با اهدای لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.















انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
5
بیشتر ادارات کل دیگر امسال از این برنامه ها نداشتند چرا؟
پاسخ ها
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
برخی استان ها با ناعدالتی تمام انتخاب کارمند نمونه رو انجام می دهند که اینجور نمونه یابی ها از بین بره بهتره استان ما معاون توسعه هنوز یک سال از جهاد منتقل نشده به اداره خودشون رو نمونه انتخاب کرده بودند فقط باید افسوس و تاسف به حال اینجور مسئولین خورد
.....................................
این یک مثال کوچک بوده که به چشم دیدیم و می بینیم خدایا خودت به ما رحم کن
نظر شما
ادامه