کد خبر: ۷۲۲۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر: هر ساله نهاد ها و سازمان های دولتی با برگزاری آزمون های فراگیر استخدامی اقدام به جذب نیروی کار در عناوین شغلی مختلف می کنند، تا افرادی که داوطلب اشتغال در این نهاد ها هستند با ثبت نام و شرکت در این آزمون ها شانس خود را برای پذیرفته شدن در این ارگان ها امتحان کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «محمود رضا قوامی» مسئول اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد: هر ساله نهاد ها و سازمان های دولتی با برگزاری آزمون های فراگیر استخدامی اقدام به جذب نیروی کار در عناوین شغلی مختلف میکنند، تا افرادی که داوطلب اشتغال در این نهاد ها هستند با ثبت نام و شرکت در این آزمون ها شانس خود را برای پذیرفته شدن در این ارگان ها امتحان نمایند که سازمان دامپزشکی کشور نیز کادر منابع انسانی مورد نیاز خود را با پذیرش افراد دارای صلاحیت در این آزمون بر می گزیند.

وی با بیان اینکه  آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برگزار می شود، ادامه داد: عموما امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور هر ساله برگزار شده و متقاضیان برای استخدام در شغل مورد نظر خود به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول افزود: پذیرفته شدگان برای انجام مصاحبه حضوری باید طبق دستور العمل های پیامک های ارسالی توسط سازمان اقدام نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را دارند، لازم است نخست با بررسی کامل دفترچه راهنما از شرایط و ضوابط و همچنین مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی کامل را کسب کنند و سپس اقدام به ثبت نام بر روی درگاه اینترنتی مربوط نمایند.

قوامی بیان کرد: برای شرکت و ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور شرایطی در نظر گرفته شده است، افراد پس از مطالعه شرایط تقسیم بندی می شوند و با بررسی صلاحیت خود می توانند در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند.

قوامی افزود: برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، لازم است مدارکی تهیه و آماده شود که داوطلبان با اطلاع از مدارک مورد نیاز، در موعد ثبت نام دچار سردرگمی نشده و با دقت هرچه تمام می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان کرمان افزود: هر ساله در صورت برگزاری آزمون استخدامی، دفترچه راهنمای آن در موعد مقرر ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری میشود تا متقاضیان با بررسی دقیق و مطالعه آن از شرایط و ضوابط برگزاری آزمون آگاه شوند.

محسن دهقانی مسئول کارگزینی  اداره کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد: بعد از برگزاری آزمون استخدامی، نتایج آزمون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده خواهد بود.

مسئول کارگزینی  اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: پذیرفته شدگان در مرحله نخست این آزمون به مصاحبه حضوری دعوت میشوند و تنها افرادی که صلاحیتشان در مصاحبه حضوری تایید میشود، به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شده و  استخدام سازمان دامپزشکی کشور می شوند.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
4
یک زمانی گفتن دو هزار سهمیه استخدامی گرفتیم بعدش به پنجاه نفر هم جذبش نرسید معلوم نشد چی شد .......
الهه
|
Germany
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
5
6
چرا خانم ها نمیتونن طرح بگذرونن، چه فرقی با یک خانم و آقا که دامپزشکی خوندن وجود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
چون همش مرخصی زایمان میرن
کلینسین
| Switzerland |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
حالا یه بیشعوری جواب این خانم رو با بی ادبی داده...ناظر حکیم مهر شما چرا اینو ثبت کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
اتفاقا درست نظر دادن تو اداره شهرستان ما دامپزشک خانم هست ، نه میشه تست برن نه کشتارگاه و نه بیماری یابی تو روستا و نه نظارت قصابی و اینا؛ فقط میتونه اداره باشه با هفته ای یک روز کمتر و روزی یک ساعت کمتر بخاطر بچه و غیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
1
به ولله که با کارمند دولت شدن بزرگترین خیانت را به خودتان و خانوادهیتان کرده اید. حقوق در حدی میدهند که زنده بمانید و به کار کردن برایشان ادامه دهید. هیچ وقت از راه حلال نمیتوانید خانه یا حتی ماشین بخرید و همیشه شرمنده زن و بچه یتان هستید. هیچ پیشرفتی هم از نظر علمی و فنی و حتی بیزینسی در این کار ندارید و عین 30 سال درجا زدن هست و بس. این سالها نه حق ماموریتی میدهند، نه مبلغ حکمتان درست است و نه با گرفتن پست افزایش حقوق قابل توجهی خواهید داشت. بدبختانه سیستم طوری چیده شده که فقط از طریق راه های ناصواب میتوانید به چیزهایی که حقتان بوده برسید و این گریه آور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
گل گفتي
نظر شما
ادامه