کد خبر: ۷۲۳۴۳

حکیم مهر: مردی که سال گذشته میلادی هنگام دزدیدن ۲ بولداگ‌ فرانسوی لیدی گاگا، به نگهبان سگ‌های این خواننده تیراندازی و او را مجروح کرده بود، به ۲۱ سال زندان محکوم شد.

ه گزارش حکیم مهر به نقل از یورو نیوز، به گفته مقام‌های پلیس آمریکا، ارتباط لیدی گاگا با این پرونده یک تصادف بوده است. آن‌ها بر این نظرند که متهمان با انگیزه دزدی و به دلیل قیمت بالای بولداگ‌های فرانسوی، نگهبان آنها را هدف قرار داده‌اند. بولداگ‌های فرانسوی را می‌توان هزاران دلار به فروش رساند. 

بر اساس اعلام دفتر دادستانی لس آنجلس، جیمز هوارد جکسون، یکی از ۳ مردی که در سرقت خشونت‌آمیز شرکت داشت به اتهام «تلاش برای قتل» اعتراض نکرد.

رایان فیشر، فردی که سگ‌های لیدی گاگا را برای پیاده‌روی بیرون برده بود، در جریان سرقت این ‌سگ‌ها به شدت مجروح شد.

جکسون و دو هم‌دست دیگرش، جیلین وایت، ۱۹ ساله، و لافایت ویلی، ۲۷ ساله در ۲۴ فوریه ۲۰۲۱ در اطراف هالیوود و دره سن فرناندو به دنبال بولداگ‌های فرانسوی رانندگی کردند. آنها فیشر را با ۳ حیوان خانگی ستاره پاپ پیدا کردند.

دادستان پیشتر گفته بود که جکسون و وایت بیرون پریدند و به فیشر حمله کردند. آنها نگهبان سگ‌ها را زدند و جکسون یک اسلحه نیمه خودکار را بیرون آورد و شلیک کرد و سپس هر سه با ۲ قلاده از سگ‌ها فرار کردند.

پس از این حادثه، لیدی گاگا برای هر فردی که بتواند دو سگش را بازگرداند نیم میلیون دلار جایزه تعیین کرد. چند روز پس از پیشنهاد لیدی گاگا، سگ‌های دزدیده شده توسط هم‌دست جکسون، جنیفر مک براید که او نیز متهم به جنایت بود، بازگردانده شدند. رسیدگی به پرونده‌ جنیفر مک براید همچنان ادامه دارد.

فیشر بعداً در پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد این خشونت را «تماس بسیار نزدیک با مرگ» توصیف کرد.

او روز دوشنبه در متنی که به دادگاه ارائه کرد، نوشت که هنوز از نظر جسمی و روحی پس از تیراندازی در حال درمان است و بخشی از ریه‌اش باید برداشته شود. فیشر همچنین در متن خود خطاب به جکسون نوشت که او و سایر افرادی را که در این حمله مشارکت داشته‌اند، می‌بخشد.

دفتر دادستانی روز دوشنبه اعلام کرد که جکسون در دادگاه همچنین ادعای وارد کردن صدمات بدنی شدید و حمله قبلی را پذیرفته است. البته دفتر دادستانی توضیح نداده که منظور از حمله قبلی چه بوده است.

جکسون به تلاش برای قتل، توطئه برای ارتکاب سرقت و حمله با سلاح گرم نیمه اتوماتیک متهم شده بود. او که در ماه آوریل به دلیل یک اشتباه اداری از زندان آزاد شده بود حدود ۵ ماه بعد دوباره بازداشت شد.

جیلین وایت و لافایت ویلی در ابتدای سال جاری به اتهام سرقت اعتراض نکردند.

 

نظر شما
ادامه