کد خبر: ۷۲۳۵۸

حکیم مهر: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست حراست اداره کل دامپزشکی استان ایلام با فرماندار شهرستان دره شهر و بخشدار ماژین دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، در این دیدار «مهندس خانزادی»  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع ضمن برشمردن اهمیت جایگاه دامپزشکی در سلامت و بهداشت جامعه، امنیت غذایی و رشد اقتصادی، به گزارش اخیر دیوان محاسبات در خصوص رشد بهره وری در سازمان اشاره کرد و افزود: بر اساس این گزارش هر هزار تومان هزینه در این بخش، با جلوگیری از تلفات و سلامت دام و طیور، هفت هزار تومان عایدی نصیب کشور خواهد کرد.

«دکتر طاهری» فرماندار شهرستان دره شهر نیز با گمنام توصیف کردن کارکنان دامپزشکی و رضایت جامعه هدف از عملکرد آنان ابراز امیدواری کرد با حمایت های بیشتر لجستیکی، شاهد افزایش امنیت غذایی در استان باشیم.

همچنین، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست حراست اداره کل ضمن دیدار با همکاران شهرستان دره شهر،‌پای صحبت های آنان نشستند.

این گزارش همچنین حاکیست در ادامه این سفر، با بخشدار بخش ماژین نیز دیداری بعمل آمد.

در این دیدار بخشدار ماژین با رضایت از عملکرد دامپزشکی، خدمت در این بخش را موجب رضایت مردم و خدا خواند و افزود: خوشبختانه شاهد طرح های سلامت محور دامپزشکی در منطقه حساس ماژین هستیم.

گفتنی است در پایان این بازید، با همکاران اداره بخش ماژین دیدار و گفتگو به عمل آمد.

 

نظر شما
ادامه