کد خبر: ۷۲۵۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: دو سارق سابقه‌دار که سگ گرانقیمت زن جوانی را ربوده بودند پس از محاکمه در مجموع به 10 سال حبس محکوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبر فوری، زمستان سال 1400 زن جوانی در مراجعه به پلیس مدعی شد سگ گرانقیمتش ربوده شده و در توضیح ماجرا به مأموران گفت که دو مرد جوان که راکب موتورسیکلت بودند با تهدید چاقو سعی کردند که سگم را دزدند وقتی با مقاومت من روبه‌رو شدند کتکم زدند و سگ را دزدیدند و فرار کردند.

پس از ثبت شکایت مأموران با استفاده از اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان گذاشته بود موفق شدند دو سارق زورگیر را شناسایی و بازداشت کنند.

هر دو متهم پس از مواجهه حضوری با مالباخته علاوه بر اعتراف به سرقت سگ قیمتی به چندین فقره خفت‌گیری نیز اعتراف کردند. با اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه مالباخته به جایگاه رفت و گفت: متهمان پس از تهدید چاقو من را مورد ضرب و شتم قرار دادند بعد هم سگم را که بسیار به آن وابسته بودم دزدیدند

این موضوع آسیب روانی زیادی به من وارد کرد و با اینکه حدود یک سال از ماجرا گذشته جرأت نمی‌کنم به‌تنهایی از خانه خارج شوم

به همین خاطر درخواست اشد مجازات برای متهمان را دارم. در ادامه متهمان یک به یک به جایگاه رفتند و مدعی شدند: ما هر دو معتاد بودیم و برای تهیه هزینه مواد مخدر ناچار به خفت‌گیری و سرقت شدیم، اما هیچ‌وقت به کسی آسیب جسمی نزدیم و حالا هم بشدت پشیمانیم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و هریک از متهمان را به پنج سال حبس محکوم کردند. حکم صادره در دیوان عالی کشور نیز مهر تأیید خورد و قطعی شد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
1
1
دفاع متهم ها جالب بوده. به هیچ کسی آسیب نزدیم. احمق ها نمیدانند حیوان خانگی جزوی از اعضای خانه هست که با دزدیدنش مدت ها سرپرستش را تحت تاثیر قرار می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
چه عجب که رسیدگی کردن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
من منتظر بودم مقامات ....... زن نگون بخت رو تنبیه کنند که سگ داشته
نظر شما
ادامه