کد خبر: ۷۲۶۳۷
تعداد نظرات: ۶۹ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سید محمد آقامیری» افزود: به زودی اقدام بزرگ راه‌اندازی آزمایشگاه گلمکان مشهد با حضور رئیس‌جمهور محترم بعد از ۲۶ سال بهره‌برداری می‌شود ...

حکیم مهر:  معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای مدیران ضمن انعکاس پیام تشکر مقام عالی وزارت، از همکاران این سازمان از اقدامات مهم و بی سابقه در تاریخ این سازمان در کشور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان در نشست شورای مدیران ضمن گرامیداشت جایگاه خطیر و ارزشمند بی‌ بی دو عالم حضرت فاطمه (س) و تقدیر از زحمات سازمان حراست جهاد کشاورزی در دفاع از ناموس نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل اغتشاشگران طی ماههای اخیر در کشور گفت: «درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران به قدری مقتدر است که دشمنان این نظام حتی نتوانسته اند یک هزارم جمعیت را به خیابان‌ها بکشند تا حقوق مشروع مردم را از طریق نامشروع از نظام دریافت کنند.»

وی با اعلام انعکاس پیغام مقام عالی وزارت به شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور گفت: جناب دکتر ساداتی‌نژاد وزیر محترم جهادکشاورزی از ایفای نقش موفق سازمان دامپزشکی کشور در اجرای برنامه‌های مقرّر در دولت سیزدهم، تشکر ویژه داشتند.

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به توفیق این سازمان در مدیریت و مهار بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور اشاره کرد و گفت: «این در حالی است که تمام کشورهای اطراف ایران، امروز درگیر آنفلوآنزا هستند، اما ایران از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک است. دستاوردی که نتیجه اقدامات ستاد ملی آنفلوآنزاست که بعد از سالها تشکیل داده ایم.»

وی با بیان اینکه بطور متوسط هر چند روز یکبار در تک تک شهرستان‌های کشور ستاد ملی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در حال برگزاری است گفت: این اتفاق نیز برای اولین بار در این سطح در حال اجراست.

آقامیری با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور مصمّم است برای نخستین بار در جهان 6 بیماری آبله، تب برفکی، PPR، شاربن، هاری و لمپی‌اسکین ریشه‌کن کند، تصریح کرد: « در گام نخست برای اولین بار در تاریخ دامپزشکی، مدیریت سازمان دامپزشکی کشور در دولت سیزدهم 140 میلیون دوز در یک مرحله واکسن تب برفکی و 85 میلیون دوز واکسن طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) خریداری کرده است.»

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه همه شاخص‌های منفی بیماری بسیار کاهش یافته است، اعلام کرد: تا پایان سال 1402 باید پاکسازی کامل کشور از 6 بیماری فوق را انجام داده باشیم و این برای اولین بار در تاریخ جهان خواهد بود که کشوری اقدامی اینچنینی انجام داده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه اقدام فوق از دام عشایری شروع شده است که دام‌های بیمار همچون بمب ساعتی حرکتی هستند گفت: «سازمان دامپزشکی کشور بیش از 200 اقدام جدید انجام داده است که در تاریخ این سازمان بی‌سابقه بوده و با احتساب روزهای تعطیل و مناسبات رسمی اگر 222 روز کاری در سال داشته باشیم، می‌توان گفت طی سال نخست فعالیت سازمان دامپزشکی کشور در دولت سیزدهم، در هر روز، یک کار و خدمت جدید در سازمان دامپزشکی کشور انجام شده است.»

دکتر آقامیری با بیان اینکه بر اساس شناخت صورت گرفته برای رفع نقاط آسیب‌پذیر اقدام کرده‌ایم گفت: بزودی اقدام بزرگ راه‌اندازی آزمایشگاه گلمکان مشهد با حضور رئیس‌جمهور محترم بعد از 26 سال بهره‌برداری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان دامپزشکی کشور به شدت از بخش خصوصی حمایت کرده و خواهد کرد گفت: زمان خدمات این سازمان در دولت سیزدهم را از یک ماه به 6 روز کاهش داده‌ایم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در تاثیر خدمات سازمان دامپزشکی کشور در کمک به صادرات گفت: «این میزان طی یکساله فعالیت سازمان در دولت سیزدهم به قدری مفید بوده که رقم بی‌سابقه حدود یک‌ هزار برابر افزایش صادرات ثبت شده است.»

دکتر آقامیری از اینکه عملکرد سازمان دامپزشکی کشور طی یک ساله اخیر به‌گونه‌ای بوده است که مدت‌هاست در هیچ‌‌کجا شخصی از سازمان دامپزشکی کشور گلایه نداشته است و هیچ مساله او لاینحل باقی نمانده است، ابراز خرسندی کرد و آن را مایه افتخار و مبالات خود و همکارانش برشمرد.

لازم به ذکر است در این جلسه «دکتر نصیری» مشاور وزیر و رییس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاونین خود حضور داشتند.












انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۹
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
45
.... حالا بزار پاکسازی کنید ،مگر امار بروز بیماری رو حدف کنید ،با چند نفر اپیدمیولوژیست مشورت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بعد از پاکسازی دیگه دامپزشک نیاز نداریم دانشکده ها را جمع کنید
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام.هر چی بنویسی .سانسورچی ها حکیم بله قربان گو حذف می کنند،اساتید بنده عواقب صحبت‌های خود را می پذیرم ،برای ماندن ایران سانسور نکن
.......................
آخه برادر گرامی،این صحبت شما روی کاغذ هم امکان پذیر نیست چه برسد به اجرا.

فقط یک سوال را پاسخ بدهید،بعد از دوسال چگونه می خواهید اثبات کنید مثلا هاری و شاربن ریشه کن شده اند،لطفا فقط بفرمایید چه مستند و یا مدارکی را به جامعه علمی کشور ارائه خواهید کرد؟

معاونت بهداشتی سازمان،ما این روزها و سکوت شما را فراموش نخواهیم کرد،اگر فکر می کنید این صحبت‌ها شدنی است،شما و تیم علمی سازمان با هم ،جواب سوال فوق را در سایت منتشر کنید و یا قرار مناظره بگذارید،این گوی و این میدان.

لطفا بیشتر از این جایگاه سازمان را نابود نکنید.
مشدی حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خوب وقتی دامی نباشه ، خوب بیماری خود بخود ریشه کن میشه دیگه ! ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
30
ریشه کن کردیم ! میدونید مثلاً اسپورت سارین تا پنجاه سال در خاک زنده است . شما بیست سال متصل کل دامهای کشور را واکسن بزنی ولی سال بیست و یکم نزنی ممکنه بیمار بشن . بنابراین باید بالای پنجاه سال متصل این کار انجام بشه و بعد اظهار نظر بکنیم ک ریشه کن شده یا ن . آنهم در مورد یک بیماری مثلاً سارین .
بقیه هم داستان خودشو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
فکر کنم شتباه تایپی هست
اسپور شاربن
نه ااسپورت سارین
و کاملا حرفتان صحیح هست
ناشناس
|
France
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
33
................
قای دکتر ... به فکر بخش خصوصی باشید اولویت معیشت همکاران استانی دولتی باشید که در این گرانی ها بیچاره شدند...
صادق
|
United States of America
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
11
شاد باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
2
16
بنده با صحبتهای جناب دکتر در خصوص ریشه کنی بیماریها کاملا موافقم. دوستان تصور بفرمایید اول سال ۱۴۰۳ هیچکدام از این بیماریها نباشند خب خیلی صرفه جویی در هزینه ها میشه از تولید واکسن تا ....... تلفات دام و...
ولی باید عرض کنم جناب دکتر آقامیری عزیز ابزار تحقق این آرمانگرایی ارزشمند را ندارند
مدیران شما در استانها بیشتر دنبال بقا هستند تا ریشه کنی ۶ بیماری
مدیران شهرستانی که اوضاع اسف بارتری دارند و یا نمی توانند و یا نمیخواهند کمکی در این خصوص کنند
آقای دکتر آقامیری لطفا این فساد اداری حاکم بر برخی ادارات کل را ریشه کن بفرمایید این حلقه های دور مدیران کل را این رانتها را و .... را
ادارات ستادی را هم از پای سیستم بکشید پای کار ریشه کنی و رصد و پایش واکسیناسیون و ارزیابی سرمی واکسنها و ...
اون موقع به کمک الهی انشاءالله ریشه کنی محقق میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
عزیز ؛ کمی البته بیش از کمی نیاز به مطالعه و خواندن کتابهای راستگویی و درست اندیشی دارید .موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
خدمت ناشناس ۹:۱۵ عرض کنم:
اگه شما هم بیش از ۱۵سال بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی را با گوشت و پوست و استخوان لمس کرده بودید به خودتون اجازه نمیدادید دیگران را بی دلیل تکذیب کنید یا حداقل نصیحت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
بیش از 90 درصد از مدیران بدنه سازمان دامپزشکی بدون تغییر مانده اند...

خسته و بی انگیزه...
هر روز هم به خودشون نشان عالی میدن!

دکتر آقامیری با چه نیرویی میخواد طرح نو دراندازه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
18
سلام والله هیچ حمایتی از بخش خصوصی نکردند ............ چیکار کردند بگن مثل یه کارگر کارخانه هم نیستیم میگن پولتونو بریزید تو حساب ما، ما بیمه تون میکنیم همون پول چرا بدیم شما خودمون عقل داریم خودمونو بیمه میکنیم ... این بیمه دامپزشکی ، چند تا آزمایش الزام نمیکنن برای مرغداران که هم مرغ بیمار وقرص مصرف کرده رو ندن به مردم وهم حمایتی از آزمایشگاه بشه ،................. فقط بلدید پلمپ کنید و تو فضای مجازی آبروی چندین ساله طرف بخاطر یه دفتر ودستک ببرید ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
45
من متوجە نشدم، ایشون فرمودن گلایەای از سازمان نیست؟؟؟؟؟؟هر روز کارمندان سازمان برای احقاق حقوق برحقشون یە کانال باز میکنن تا شاید صداشون شنیدە بشە. ............... تسری، مادە 14، مادە 19، سختی کار ..... ............
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
37
اگر بروسلوز رو بعد ۵۰ سال ریشه کن کردید بعد ادعاهای غیر واقعی کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
29
هیچ شکایتی از سازمان وجود ندارد؟ مسئله لاینحلی وجود ندارد؟
شما چطور به این نتیجه رسیده اید؟ چه ارزیابی هایی انجام داده اید؟ بنده قریب به دوسال است با یکی از ادارات کل شما با مشکل جدی برخورده ام و گره کوری ایجاد شده است که بازکردن آن مشکل است. لطفا به قضیه ورود کنید تا اراده شما را برای حل مشکلات ببینیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
من خودم کارکندتونم سادع ترین کاری که حقمه در استان ........ هنوز برام انجام ندادن بعد کار بقیه رو میتونن به سرعت انجام بدن ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
فکر می کنم اطرافیان ایشان ، اطلاعات علطی برایشان می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
دامپزشکی استان ........... هیچ سنخیتی با بخش خصوصی به خصوص مسولین فنی بهداشتی ندارد وبگاه قربان گوی کارفرماهای وبنده هم از این بابت ضربه بزرگی خورده واز کار بیکار شده ام واز طریق سازمان در مدیریت قبل هم پیگیری کرده ام والان مدت هاست که پیگیر ملاقات حضوری با دکتر آقامیری هستم و موفق نشده ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
38
3
اقای دکتر، به عنوان رییس سازمان صحبت های شما برای ما قابل احترام هست و ما با سخنان شما دلگرم میشیم. پایان سال ۰۲ را ان شا الله با روی سفید و با تحقق وعده های شما ببینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
36
0
دوستان کمی واقع بین هم باشید
شکستن حلقه فساد و خیانت موجود در سازمان .......... زمان بر است .................... صبر کنید ، آقامیری همین یک گره را که باز کند خودتان میتوانید بقیه موارد را حل کنید ، هرکسی را بهر کاری ساختند اکنون سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی نیاز به برچیدن بساط رانت و فساد داشت که در حال وقوع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خوش باش عزیز دوست داشتنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
29
.........‌‌ علمی نیست و بحث ریشه کنی به این سادگی ها نخواهد بود ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
36
جناب دکتر آقامیری تو رو خدا یه کم اهسته تر حرکت کنید. ................... الان تو شهرستانها در نیازهای اولیه مونده اند .نه خودرو نه نیرو نه هزینه ی تعمیرات خودرو.و....هیچی تو شهرستانها نیست بعد شما از ریشه کن کردن بیماری حرف می زنید.خداوکیلی یک نفر از مدیران بالا دستی یه کم از شرایط سخت شهرستانها و استانها برای دکتر آقامیری توضیح دهند شاید در جریان نباشند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
4
8
آبله داشت کم کم ریشه کن میشد واکسن رایگان که قطع شد داره بیداد میکنه
آبله به این شدیدی هیچگاه توی این سالها ندیدم که تو دوسال گذشته دیدم
بسم الله واکسن بدید دست بخش دولتی تا باز سر از بازار آزاد دربیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
26
پس گلایه ها از ماده ۱۹ و تعرفه و سیکل ها را ندیده اید؟
یا از اخبار مطلع نیستید یا روابط عمومی سازمان ، صحیح عمل نمی کند
پاسخ ها
Y
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
روابط عمومی سازمان فقط پیام تبریک و تسلیت میده و مکرر گرفتار اخبار جهاد دامپزشکی هس
مجازاتگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
منظور ایشان گلایه بخش خصوصی و همکاران دولتی نیست اونها حق گلایه ندارند .............. منظورشان گلایه ارباب رجوع است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
البته از جانب ارباب رجوع گلایه ای نیست هرآنچه هست ناله است و ........
مجید
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
26
.............. ۷۰ ساله در حال ریشه کنی چند تا بیماری زمان پاستور هستیم . ایشان کشور ما را با نیوزیلند یا ژاپن اشتباه گرفته اند . در ایران ریشه کنی امکان ندارد فقط کنترل و کاهش تلفات و صدمات . البته با این نرخ ارز امکان ریشه کنی کل جمعیت دامی (صنعتی ) بیشتر محتمل است ‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
26
حجم بالای واکسن با تاریخ انقضای بسیار محدود خریداری کردید؛ تو شهرستان ها هم که نیرو،امکانات و مزایا هم نیست، اداره کل هم با زبون بی زبونی میگه آمار رو ثبت کنید که سازمان هیچ توجیهی رو در خصوص انقضاء تاریخ نمیپذیره.
گروه های جهادی هم که فقط هزینه تراشی هستند و اتلاف وقت و سرمایه.
.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
خب تا کی میخواید ناشناس بمونید؟!
یا همونحا جلوی این همه تخلف که شمردید را بگیر یا به مقامات نظارتی گزارش بده و پیگیر باش تا فساد ریشه کن بشه
یاد دیالوگ معروف فیلم کانی مانگا افتادم:
چرا مثل زن شوهر مرده هی غرغر میکنی عرضه داشتی همون موقع عمل میکردی!
شادی روح مرحوم سیف الله داد کارگردان متعهد و کاربلد صلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
حکیم اونجایی رو که سانسور کردی یادم نیست چی نوشته بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مگه کشور چند میلیون راس دام سبک داره که اینا میخواهند 84 میلیون دام را واکسن بزنند آنهم بدون پرت واکسن
.............‌.‌...‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
همه تو جریان هستن به کی گزارش بدیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
چی رو بهشون بگیم یعنی خودشون تاریخ لمپی اسکین های که زیر یک ماه هست دادن دست ما رو نمی‌بینند.
چی رو بهشون بگیم یعنی خودشون نمی‌بینند آماری که ثبت میکنیم روستا تو سامانه زده سال قبل ۱۶۵ گاو داشته ما ۷ راس رو پیدا کردیم و واکسن زدیم.
یعنی خودشون گزارش هر ماهی کخ ما از درمانگاه میدیم رو نمی بینند. مراجعات به زیر ۱۰۰ کیس در ماه رسیده این یعنی حدود ۵ یا ۶ میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
100 تا کیس میشه 30 تا 40 میلیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
20
متاسفم برای حکیم مهر نظرات محترمانه ما را نقطه چین میکنید. رسانه باید بی طرف باشد .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
25
از مطالب روی مانیتورها مشهود است چه بحث علمی و دقیقی در جریان بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
واقعا نکته سنج هستید
عالی بود
ناشنای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
27
دکتر همه معترض هستن از کاردان و دکترا بخش دولتی باحقوق ۷ تا۸میلیون ،و بخش خصوصی با عدم بروزرسانی تعرفه ها،دخالت کارهای جهادی در درمان و واکسن که سبب کاهش کاربخش خصوصی میشه
................. هیچگاه بیماری ریشه کن نمیشه چطور باکتری شاربن رو میخاین تو ۵سال حذف کنید وقتی تا۵۰سال اسپورش زنده هست و آبله و ...بهترهست قبل بیان یک مطلب یک سرچ معمولی توی گوگل بکنید ببینید دوره زنده ماندن باکتری ها و ویروسها چقدرهست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
19
کسی صدای بخش خصوصی رو نمی شنوه که برای شما تداعی شده کسی اعتراض و گلایه ای نداره!! وگرنه ما که در بخش دولتی هستیم 80 درصد درد دل های ما با همدیگر گلایه اس .........!!حداقل قبلا یک کانال و گروهی بود که حرفمون رو بزنیم، شما که تشریف آوردید فرمودید چراغ ها را خاموش کنید تا ما چراغ خاموش کار کنیم!!!ولله بالله ما که تو تاریکی کور شدیم! نگرانیم که شما با چراغ خاموش می خواهید به کجا بزنید؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشخصه
سرانجام رانندگی با چراغ خاموش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
20
اگر همه این ۶ بیماری را نتوان ریشه کن کرد، هاری را که حتما می توان ریشه کن کرد! آماده واکسیناسیون سراسری حیوانات وحشی مخزن این بیماری،باشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
10
اگر بحث ریشه کنی بیماری‌هایی چون فلج اطفال، سرخک وآبله در جمعیت انسانی مطرح است، به خاطر این است که این بیماری‌ها مخزن حیوانی ندارند، بدون شک ادعای ریشه کنی ۶ بیماری دامی ذکرشده ،در مدت ۲ سال که آنهم ۶ ماهش هم گذشته است، ادعایی است که برای اولین بار در جهان مطرح می شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
23
پیشنهاد می شود سردر سازمان دامپزشکی کشور، تابلو روز شمار معکوس برای ریشه کنی این بیماری‌ها نصب شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
پیشنهادتان عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
تاریخ را خودشان تعیین کرده اند.
در بالا فرموده اند که تا پایان سال ۱۴۰۲

یعنی یکسال و ۲ ماه و ۲۰ روز با ریشه کنی فاصله داریم
با این حساب باید سرفصل های درس اپیدمیولوژای را باطل اعلام کنند
؟؟؟؟؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
16
سلام
با هزار مکافات طرح را تحویل گرفتیم
با تعرفه سال قبل!!!!!!!
هرچی روستای دور و صعب العبور را به ما دادن؟؟؟،
با مصیبت و هزینه های بالا و مسافت دور و مصیبت به روستا مراجعه کردیم
با بدبختی دامدار را راضی به انجام واکسیناسون قانع نمودیم
در حین کار بازرسی انجام شد
در پایان کار شبکه به خاطر عدم راستگویی دامدار صرف اینکه دامدار به خاطر ترس از مالیات و..... تعداد دامهای خود را دقیق نگفته بود حق ما را ضایع کرد و درصد تایید را با همکاری اداره کل پایین آوردند به حدی که خدا وکیلی پول وسایل مصرفی اعم از سرنگ و سر سرنگ و...... وهزینه آژانس و اعصاب خوردی و زمان تلف شده و ....... را بهمان ندادن
حالا سوال اون کاردان بدبخت که تو این گرانی با هزار امید و آرزو و تعطیل کردن بقیه کارهاش به کمک شبکه آمد و همه این مصیبتها را تحمل نمود آیا به نظر شما در طرح های دیگه با چه امیدی به کمک بیاید و بتونیم بگیم ریشه کن میکنیم!!!!
خود دولت هم که توان انجام را نداره اگه داشت به ما واگذار نمیکرد
فقط یه خواهش نمیگیم که همه کارهای ما درسته ولی انصافا این حق نیست که اینجوری ما را بدبخت کنن و هیچ انگیزه ای برای ادامه همکاری نداشته باشیم ما هم دوست داریم به دولت و دامدار کمک کنیم ولی باید دولت هم زیاد مته به خشخاش نذاره
تعامل و انصاف هم خوب چیزیه
یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
به والا همین مشکل رو برای تیم منم ایجاد کردن. با درصد پایین تایید کردن. من منطقه رو عالی کار کردم. با اینکه زمستان شروع شده حتی یک مورد هم امسال پی پی آر به درمانگاه مراجعه نکرده. دوستان اداره کل خیلی وقیح هستند. با بی شرمی کامل وقتی از حق بچه هام دفاع کردم گفتند حتما خبریه که طرح میگیرید. جناب ریس به والا خبری اگه بود شما خوردیدش.
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام
جانا سخن از دل ما میگویی
فقط و والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
21
اگر این پیش بینی ها درست دربیاد من یکی مدرکم رو پاره کرده و در فاضلاب می اندازم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
19
سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
امروز که همه دارند فریاد میزنند جای سکوت نیست همکار بزرگوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
20
لطفا ریاست محترم سازمان توضیح بیشتری در مورد ۲۰۰ اقدام جدیدشون که در متن فوق اشاره کرده اند، بدهند.
ما که همان کارهای سنوات قبل را بصورت کجدار و مریز و ...و با بی پولی انجام میدهیم
مورد تازه ای ندیده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
2
در سال های قبل هم ستاد انفلونزای فوق حاد پرندگان استان ها و شهرستان ها برگزار می شده است .
لیست 200 خدمت جدید را برای اطلاع رسانی مخاطبین منتشر کنید .
برنامه ریشه کنی 6 بیماری بدون برنامه مدون علمی و ابلاغی دفتر مدیریت بیماریهای دامی یعنی عدم تحقق برنامه
دامپزشکی باعث رشد صادرات شده یا در رشد صادرات ، ارائه خدمات دامپزشکی افزایش داشته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
7
با سلام
........................ اگر کسی خیر خواه در این سازمان یا بالا دستی ها وجود داره باید مصلحت خودش را کنار بگذاره و اقدام عاجلی به حال سازمان دامپزشکی و پرسنل آن و سایر مرتبطین با این سازمان بکنه
ان شاء الله خدا عاقبت همه را ختم بخیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
3
با سلام
کدوم رشه کنی، تمام طرح هایی که دارید به بخش خصوصی واگذار می کنید و در این زمان فلاکت و بی پولی مملکت انجام میدید با زد و بند های مدیران شهرستان های بدون انجام طرح و بدون بررسی پولش از جاهای دیگر و از کیسه مدیران شهرستان ها و مرتبطین با آنها سر در میاره ، اگه روزی تونستید اینو حل کنید بقیه خود بخود حل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
10
با سلام و احترام
چندی بود که به سایت حکیم مهر سر نمی زدم و امیدوار بودم که اوضاع بسامان می‌شود ...........‌‌‌‌‌‌
جناب معاون وزیر کم لطفی نکنیم که ستاد آنفلوآنزا چند سالی هست که تشکیل شده و روسای قبلی سازمان و معاونین و میران کل آنان با مدیریت خوب و واکسیناسیون آنفلوآنزا و... باعث شدند که این بیماری مهار شود، ................. زمانی که رئیس سازمان اسبق و معاونین ایشان را که برایشان مشکلی پیش آمده و نمی توانند از خویش دفاع بکنند، بقول شاعر :
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده را گیری، مردی
دوم اینکه ............... پاکسازی و ریشه کنی بیماری با کنترل بیماری خیلی فرق می کنند
........... جناب رئیس سازمان دامپزشکی و معاون وزیر، آیا وقت آن نرسیده به وعده ها خویش جامعه عمل بپوشانید، خواهشمندیم به سخنرانی روزهای اول و وعده ها که به ریاست سازمان درآمدید، گوش دهید
1. تکلیف مدیران کل باقیمانده را مشخص کنید، یا ابقا کنیو و یا جابجا، چرا دوست دارید کسی را در برزخ نگهدارید
2. تسری چه شد... تسری صد در صدی و درج در حکم
آیا فرصت شد دنبال رفاه پرسنل و تسری برید. خداوند اموات دکتر دستور، دکتر مانکعلی، دکتر کشاورز و سایر دوستانی و مدیرانی که کمک کردند به تسری، 35 درصدی حقوق را بیامرزد ..................
3. ضریب 1/1 چه شد
4. سختی شرایط کار آزمایشگاه، سل و بروسلوز، مبارزه، نظارت، طیور و آبزیان و... چه شد، ................
5. افزایش تعرفه ها به کجا رسید، آزمایشات، قرنطینه و غیره کلی هزینه سر دولت می زاره و ولی تعرفه ها مال عهد دقیانوس میباشد حتی هزینه پرینت کاغذ A4 را هم نمی‌شود
6. تغییر چارت سازمان و ادارت کل چه شد
لطفا ........... کمی هم به فکر پرسنل مظلوم خود باشید.
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
مرحبا بر شما همکار گرامی.دقیق و کامل بیان شد
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
11
منتظریم شیوه نامه مبارزه و ریشه کنی این بیماری ها بیاد بیرون و مطالعه کنیم ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
8
خسارت بیمه تکمیلی تحت پوشش بیمه معلم را علیرغم شکایت مستقیم به کارکنان سازمان ندادند. لطفا آقای حسینی بعد از ۹ ماه فکری بکنند.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
11
من نمی دانم منظور از اینکه هیچ شخصی گله ای از سازمان ندارد چیست ؟واقعا رئیس سازمان در کدام استان ملاقات حضوری با بخش خصوصی و دولتی داشته و مستقیم شاهد مشکلات همکاران بوده است سازمان و ادارات کل به قوانین ابلاغی درست عمل کند بقیه گلایه ها پیشکش.
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
11
با سلام عرض ادب و احترام
مدیر مسئول محترم ما که تو پیام هامون حرف بی ربط یا بد نمی زنیم چرا انتقادات ما را همون چیزی که هست منتشر نمی کنید ؟ اخه گزینشی منتشر کردن با انتقاد نکردن و بیان نکردن عیوب که فرقی نداره .
پس به امید کی نشستیم که وضع فرق بکنه ؟
تا حالا شما دیدین که حکم ابلاغ یه مدیر کل را بزنن و جلسه تودیع و معارفه را مشخص کنن بعد لغو بشه ؟ کی و کجا؟
آیا قبل از صدور حکم موضوع بررسی نشده و سرسری حکم زده شده یا فشار لابی هایی که چندین سال بر این استان حاکمه باعث شده که بدون اعلام حکم کن لم یکن بشه و سازمان از تصمیمش عقب بشینه که در هر دوصورت واقعا برای تصمیم گیران سازمان متاسفم
به نظر شما این روش درسته که منتشر نمی کنید ؟ آیا نامه ابلاغ که خلاف قوانین برای کاردان های دامپزشکی زده شده که همان یک مقطع تحصیلی که طبق قانون باید براشون اعمال بشه را لغو کردن ظلم به قشر کاردان نیست ؟ ایا تبعیض نیست ؟ پس چرا هر چه دکتر های دامپزشک بخوان سریعا اعمال میشه و تخلفاتشون هم زیر سبیلی رد میشه ؟
آیا تو سیستم مدیریتی این نکته درسته که تمام زیر مجموعه را ناراضی کنی تا کار ها به صورت نیمه تعطیل در بیاد؟
آیا در دوره ریاست جدید سازمان تلاشی برای بهبود وضعیت رفاهی پرسنل سازمان شده ؟
چرا این نکته را که سازمان هیچ شخص گلایه مندی نداره را پررنگ تیتر می زنید ولی گلایه ها رامنتشر نمی کنید تا به گوششون برسه و ببینند که چرا وضع خیلی بدتر از قبل شده ؟
ممنونم اگه منتشر کنید اگه هم منتشر نکنید مدیونید
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
3
سلام از مسئول محترم دفتر استخدامی سازمان و شخص رئیس سازمان یه سوال دارم شما که نامه زدید تغییر پست کاردانها تا اطلاع ثانوی ممنوع است هیچ به عواقب کاری که دارید با این قشر زحتکش انجام میدید فکر کردید شما یه سری نیرو را اوردید استخدام کردید توی سخت ترین شرایط کاری قرار دادید که بیشترین بار کاری سازمان و اداره کلها روی شبکه ها و خصوصا این عزیزان زحمتکش هست بعد براشون نه حق تبدیل وضعیت ،نه حق تحصیل،نه حق ارتقا مدرک علمی علی رقم داشتن مدارج بالا،نه حق ارتقا پست، هیچکدوم رو قایل نیستید بعد توقع دارید با همین وضعیت براتون کار کنند خیلی اشتباه میکنید به زودی شاهد دست از کار کشیدن قشر عظیمی از این عزیزان خواهید بود و مطمین باشید جمعیت قلیل حاضر بر سر کار صرفا و بر اساس نیاز سرکار خود هستند به واسطه ظلمی که به این افراد میکنید هیچگونه تعلق خاطری نسبت به سازمان و اهدافش نخواهند داشت که خب البته بند پ هم دباره برای افراد خاص اینجا هم جواب میده و وای به حال افراد کم نفوذ و بی نفوذ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
فعلا که سازمان بی خیال نظارت روی کاردان هایی شده که در ادارات مشغول بکار شده اند.
با خیال راحت می توانید واکسن هایی مثل آبله و تب برفکی و لامپی اسکین و . . . را از اداره رایگان بردارید و با نصف قیمت بفروشید.
فقط با فروش هر روز یکی از اینها یک زندگی لوکس خواهید داشت.
البته اگر وجدان تون اجاره این را بده
و صد البته من مطمئنم که بسیاری از کاردان ها بسیار شرافت مند هستند و چنین کاری را نمی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
20
0
سلام
کار خوبیه جناب دکتر آقامیری عزیز
پیشاپیش خدمت شما تبریک عرض میکنم
مجازاتگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
16
جناب رئیس فکر میکنند با جلسه و ستاد و کمیته و خط و نشان کشیدن برای مدیران کل میتوان بیماری را ریشه کن کرد شش بیماری پیش کش اگر فقط یکی از این بیماریها را ریشه کن کردید ما مجسمه شما را سر در سازمان دامپزشکی از طلا میسازیم و نصب میکنیم ولی این حرف های دکتر اقا میری ........ یعنی یقین داشته باشید از سال آینده هیچ شهرستان و استانی بیماری گزارش نمیکند و پایان سال 1402 ریشه کنی 6 بیماری را اعلام میکند در کمال خونسردی و این یک فاجعه است ما مدیر کلی داشتیم به شهرستانی که بیمار یابی و گزارش بیماری استراتژیک میداد جایزه میداد یعنی کار تو درست انجام دادی و بیماری را پیدا کردی ................. شما با جلسات ستاد آنفلوانزا فکر میکنید جلوی بیماری را گرفتید شانس بیارید پرنده مهاجر در سرزمین ما خراب کاری نکند ولی کلا حرف ها و وعده های شما همان جهاد تبیین است
حکیم مهر تو را به بی بی دوعالم قسم سانسور نکن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
8
جناب رییس لطفا ریشه کنی بیماریها که با این ترکیب مدیران اسبق و پستهای ناقص ادارات کل بیخیال بشوید مگر اینکه بعنوان معاون وزیر اعتبارات سلامت رو زنده کنید و یا حجم بالایی کاردان و واکسیناتور جهت این طرح استخدام شود بجای ریشه کنی بیمایها ریشه کنی فقر در کارمندان و شاغلین رو پیگیر شوید ه ساعت کاری با گرفتم پول از دامدار واکسن رایگان رو نزنند ضمنا ما تو استان همه اهه حجم بالایی واکسن دامی داریم معدوم میکنیم و این به دلیل کاهش جمعیت دام موجود و عدم استقبال دامدار از واکسیناسیون به دلیل بالا بودن قیمت واکسن هستیم.
# وارد کردم100 در صد تسری در حکم
#ضریب یک و یک
# به روز کردن محرومیت مطب
#همطرازی هیات علمی
نظر شما
ادامه