کد خبر: ۷۲۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در مراسم گرامیداشت روز ملی مشهد که با حضور کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان و در محل سالن جلسات شبکه برگزار شد، به نقش و جایگاه دامپزشکی در اقتصادکلان شهر مذهبی مشهد اشاره کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمد سیاح» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان، 10 دی ماه به احترام ورود امام رضا (ع) به شهر مشهد و دیگر مباحث تاریخی و مذهبی، روز ملی مشهد به تصویب رسیده است، لکن مسئولین دستگاه های حاکمیتی و فرهنگی به بهانه این  نکو داشت هرساله ابعاد مختلف شهر مشهد را از لحاظ  فرهنگی، مذهبی و اقتصاد، مورد بحث قرار می دهند.

وی افزود: در افق و دورنمای سال 1404 هجری شمسی، سفر بیش از 40 میلیون زائر بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها در طول سال به مشهد پیش بینی شده است و بخاطر وضعیت جغرافیایی و همسایگی با کشور های آسیای میانه و افغانستان مباحث اقتصاد، صادرات و تولید بیش از پیش، در آینده مورد توجه برنامه ریزان و سیاست گزاران قرار خواهد گرفت.  

سیاح همچنین اظهار داشت: با توجه به موارد ذکر شده، دامپزشکی می تواند بعنوان یک بخش مهم و فعال، به بهترین شکل نقش آفرینی کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در این مراسم یادآور شد: براساس آمارهای موجود بیش از 90 درصد تولید در حوزه های مختلف دام و طیور، متعلق به بخش خصوصی بوده و در دامپزشکی مشهد بیش از 85 درصد فعالیت ها و خدمات توسط بخش خصوصی صورت می گیرد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
2
3
جناب دکتر سیاح عزیز لطفا دلیل عدم صدور پروانه داروخانه دامپزشکی جدید در سطح مشهد را پیگیری بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
4
1
حیف وقت و عمر در این جلسات ..... بی حاصل
نظر شما
ادامه