کد خبر: ۷۲۸۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان با حضور مسئولان امضا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، به منظور استفاده از توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی، تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان با حضور طاهره چال‌دره سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و علی‌نقی تقی‌پور رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و بهره‌مندی از خرد جمعی و ارتقای کمّی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک و با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته تنظیم شده به امضای سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان رسیده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و وبینار علمی برای ارتقای سطح علمی اعضای نظام دامپزشکی و بهره‌برداران، برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز دانشجویان، انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در راستای اهداف طرفین و چاپ مقالات علمی مشترک و استفاده از کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از موضوعات آموزشی و پژوهشی این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

همکاری در زمینه برپایی نمایشگاه‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری مشترک، استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصان و کارشناسان در اجرای پروژه‌ها، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و استفاده مشترک از کتابخانه‌ها و پایان‌نامه‌های موجود از تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، پیش از این، تفاهم‌نامه دوساله همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ منعقد شده بود و این دومین تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی واحد گرمسار با سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان به شمار می‌رود.




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
4
هاروارد باید لنگ بندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
آفرین همکار :
هاروارد کم میاره در مقابل اینهمه درایت و عنایت دامپزشکی
نظر شما
ادامه