کد خبر: ۷۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: تفاهم نامه تجاری سازی واکسن دامی بین پارک علم و فناوری البرز و یک شرکت دانش بنیان مقرر شد تولیدات شرکت شامل، واکسن لینفادنیت و واکسن عقیم سازی سگ است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در راستای تقویت ارتباط بین بخش صنعت و بخش دانش، هم‌افزایی دانش و فناوری، توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی دستاورد‌های پژوهشی و با استناد به ماده ۱۰ قانون مدنی و همچنین با عنایت به قانون جهش تولید دانش بنیان، نخستین قرارداد تجاری سازی پارک علم و فناوری البرز با یک شرکت دانش بنیان به امضا رسید.

موضوع این قرارداد عبارت است بهره‌برداری از امکانات و خدمات پارک در راستای تحقیق و توسعه و تولید واکسن دامی مشتمل بر فضای تولیدی و آزمایشگاهی واقع در پارک علم و فناوری البرز که ما بین رئیس پارک علم و فناوری البرز و رئیس هیئت مدیره این شرکت به امضا رسید.

بر این اساس، مدت این قرارداد تجاری‌سازی، ۱۰ سال شمسی است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است و تولیدات شرکت شامل، واکسن لینفادنیت و واکسن عقیم سازی سگ است.

گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز همواره با شیوه‌های نوآورانه به دنبال توسعه تجاری سازی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور بازار محور است.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
1
واکسن!! عقیم سازی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
1
واكسن عقيم سازي چيه ديگه؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
2
این دانش بنیان هنوز فرق دارو و واکسن را نمی داند! چطور صلاحیت چنین کاری را به افراد ......... می دهید؟
نظر شما
ادامه