حکیم مهر: به گزارش «دکتر
حسین مودودی» معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی
کشور، به منظور تسهیل در روند خدمات رسانی, تکریم ارباب رجوع، حفظ
حقوق شهروندی و همچنین اجرای دستوالعمل های ذی ربط اصلاح نظام اداری، با
هماهنگی ها و اقدامات لازم صورت پذیرفته با دفتر مرکزی حراست و همچنین دفتر فناوری
اطلاعات، ارتباطات و تحول ادرای سازمان بر اساس بررسی ها و پیگیری های میدانی صورت
پذیرفته از مطالبات مراجعین مستقیم به سازمان دامپزشکی، میز خدمت حضوری در سازمان
با رویکرد جدید تدوام پیدا خواهد کرد.
دکتر مودودی ضمن قدردانی از اهتمام جدی دفتر مرکزی حراست
سازمان در تحقق این مهم، کاهش بروکراسی اداری و جلوگیری از گرفتار شدن مردم در
روند پیچیده اداری را از جمله اهداف ایجاد
میزخدمات در سازمان دامپزشکی کشور آن دسته از خدمات که به موجب قوانین و
مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میزخدمت الکترونیکی از درگاه پورتال
اینترنتی و سامانه های خدمات الکترونیکی را ندارند و بایستی به صورت حضوری ارائه
شوند، این سازمان با تخصیص فضای مناسب برای مراجعه ارباب رجوع و رعایت کامل حقوق
شهروندی و با استفاده از کارشناسان آگاه و پاسخگو، نسبت به ارائه اطلاعات و
راهنمایی لازم در ارتباط با فرایند ارائه خدمت و همچنین هدایت و راهنمایی ارباب
رجوع به واحدهای مرتبط اقدام می نمایند.