
حکیم مهر: به گزارش «دکتر
حسین مودودی» معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی
کشور، به منظور تسهیل در روند خدمات رسانی, تکریم ارباب رجوع، حفظ
حقوق شهروندی و همچنین اجرای دستوالعمل های ذی ربط اصلاح نظام اداری، با
هماهنگی ها و اقدامات لازم صورت پذیرفته با دفتر مرکزی حراست و همچنین دفتر فناوری
اطلاعات، ارتباطات و تحول ادرای سازمان بر اساس بررسی ها و پیگیری های میدانی صورت
پذیرفته از مطالبات مراجعین مستقیم به سازمان دامپزشکی، میز خدمت حضوری در سازمان
با رویکرد جدید تدوام پیدا خواهد کرد.
دکتر مودودی ضمن قدردانی از اهتمام جدی دفتر مرکزی حراست
سازمان در تحقق این مهم، کاهش بروکراسی اداری و جلوگیری از گرفتار شدن مردم در
روند پیچیده اداری را از جمله اهداف ایجاد
میزخدمات در سازمان دامپزشکی کشور آن دسته از خدمات که به موجب قوانین و
مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میزخدمت الکترونیکی از درگاه پورتال
اینترنتی و سامانه های خدمات الکترونیکی را ندارند و بایستی به صورت حضوری ارائه
شوند، این سازمان با تخصیص فضای مناسب برای مراجعه ارباب رجوع و رعایت کامل حقوق
شهروندی و با استفاده از کارشناسان آگاه و پاسخگو، نسبت به ارائه اطلاعات و
راهنمایی لازم در ارتباط با فرایند ارائه خدمت و همچنین هدایت و راهنمایی ارباب
رجوع به واحدهای مرتبط اقدام می نمایند.
اصلا از در سازمان دامپزشکی هیچ کس رو به طبقات راه نمیدن که ارباب رجو مشکلشو خل کنند. مگر اینکه یک نفر زنگ زده باشه و سفارش کرده باشه تا راه بدن یا نامه ای رو همراه داشته باشه. اگر با یک مدیری تو سازمان دامپزشکی کار داشته باشید محاله بتونید وقت ملاقات بگیرید.
ثبت نام طرح نیروی انسانی دامپزشکی رو مانند وزارت بهداشت الکترونیکی و غیر حضوری کنید، برا یه ثبت نام باید کپی مدارک تهیه و راهی مرکز استان و اداره کل بشیم، این چه وضعیه
|
مدارک رو شهرستان هم میشه تحویل داد
|
اداره شهرستان ما قبول نمیکنه و میگه خودتون برین اداره کل، تازه اگه قبول هم میکردن احتمال پارتی بازی وجود داشت و ممکنه مدارک رو به عمد تحویل اداره کل استان ندن تا شخص مورد نظر خودشون بره طرح
وارد شدن به سازمان دامپزشکی جهت انجام کارهای اداری از رفتن به ملاقات رییس جمهوری سخت تر شده توی این وضعیت میز کار ارباب رجوع مشکلی را حل نمی کنه
از تلاشهای صادقانه دکتر مودودی تشکر میکنم
بالاخره یک نفر مسئول مردمی در این سازمان پیدا شد
کار بسیار مهمی است تشکر از بازرسی و حراست سازمان
باتشکر از دکتر مودودی و دغدغه ای که برای حل مشکلات دامپزشکی دارند و مشخص است اخیرا حرکتهای خوبی در بازرسی سازمان ایجاد شده است لطفا نظارت برای ایجاد میز خدمت ارباب رجوع استانها هم اقدام شود
بیشتر مشکلات ما در سامانه های دامپزشکی است آنها پاسخگو ندارند