کد خبر: ۷۳۱۰۸
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در رزمایش جهادی دامپزشکی بوشهر:
«دکتر سید‌محمد آقا‌میری» افزود: عشایر با وجود اینکه کمترین بهره را از خدمات دولتی می‌برند و کم‌توقع‌ترین افراد هستند، در هر زمانی که نیاز باشد بیشترین خدمات را در زمان نیاز ارائه می‌کنند...

حکیم مهر: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تولید ۲۵ درصد گوشت کشور توسط عشایر گفت: مبارزه با ۶ بیماری مشترک بین انسان و دام در دستور کار است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر سید‌محمد آقا‌میری» صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: بوشهر به عنوان بیست و سومین استانی است که رزمایش جهادی دامپزشکی در آن برگزار می‌شود و در قالب این حرکت خدمات رایگان به روستاییان و عشایر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به حضور بخش خصوصی و دانشجویان و نیروهای دامپزشکی در این رزمایش اضافه کرد: در این رزمایش خدماتی همچون تشخیص و درمان بیماری‌های دامی، واکسیناسیون وسیع و سمپاشی اماکن و مراکز دامی انجام می‌شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای برنامه‌های جهادی تصریح کرد: بنا بر تاکید رئیس جمهور، دنبال احیای جهاد در عرصه کشاورزی هستیم و در همین راستا تاکنون هشت میلیون رأس دام واکسینه شده است.

وی خدمات‌دهی رایگان به روستاییان و عشایر را از مهمترین برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: جهاد تبیین را در حوزه جهاد کشاورزی در حوزه ترویج و آموزش سرلوحه خود قرار داده‌ایم تا در زمینه پیشگیری شاهد اقدامات خوبی باشیم.

آقامیری حفظ سرمایه‌های دامی مردم را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان دامپزشکی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون با خدمات رایگان سازمان دامپزشکی شاهد توفیقات خوبی هستیم و برنامه داریم که در آینده داروها را هم رایگان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد گوشت کشور توسط عشایر تأمین می‌شود اضافه کرد: عشایر با وجود اینکه کمترین بهره را از خدمات دولتی می‌برند و کم‌توقع‌ترین افراد هستند، در هر زمانی که نیاز باشد بیشترین خدمات را در زمان نیاز ارائه می‌کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی در حال افزایش خدمات‌دهی به عشایر است و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به حوزه دامپزشکی داریم و همه مسئولان سازمان هم موظف هستند به این حوزه کمک کنند.

وی با اشاره به مبارزه با ۶ بیماری مشترک بین انسان و دام گفت: پیشگیری از این بیماری‌ها می‌تواند اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

 

انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۹
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
3
17
........... دارو رایگان؟!!!رسما بگین داروخانه ها برن جمع کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
داروی رایگان با کدام بودجه
چند هزار میلیارد گردش داروهای دامی است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
............ این .....ها مال قبل سال ۷۰ است .این یعنی خلاف جریان آب و اصل ۴۴ حرکت کردن.اقای دکتر تورا بخدا مشاوران را عوض کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
حالا بگذارید یک چیزی هم برای یکسری افراد محروم و در معرض ورشکستگی یعنی دامدار رایگان بشه ،ابته اگه بشه!
اگه دامداران ورشکسته بشن ، که دارن میشن!
نه دام می‌مونه و نه دامپروری و نه دامپزشکی و دامپزشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
با پول نفت
فردین اژدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
3
34
بذار اول آب و برقمون مجانی بشه آقای رئیس
آسیاب به نوبت
مطلع
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
2
19
....................... واقعا دارو و درمان رایگان توجیه داره برا دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
27
تکرار تجربیات گذشته و آزمون خطاهایی که جز ضرر و زیان چیزی برای کشور نداشته!! ....... مشکل دامداران و عشایر خدمات و دارو و واکسن دامپزشکی نیست یعنی در سبد دامداری هزینه های دامپزشکی رقمی حساب نمیشه!! یعنی مطمئنا رایگان کردن دارو (که علاوه بر مشکلات قاچاق شدن داروی رایگان ایرانی و فروش آن در عراق و افغانستان مصرف آنتی بیوتیک رایگان و باقیمانده های دارویی در گوشت و لبنیات به شدت بالا خواهد رفت) اگر سازمان علاقه به بسته های حمایتی و تشویقی دامپزشکی برای دامداران است بهتر است یارانه ای برای واکسن ها (یارانه نه رایگان!) در نظر گرفته شود که مطمئنا واکسن بحث قاچاقش بدلیل رعایت زنجیره سرد محدودتر است و مصرف بی رویه هم اگر انجام گیرد بحث باقیمانده دارویی ندارد!! همچنین استقرار دائم دامپزشک در مناطق عشایری و روستاهای محروم (استقرار دائم نه بصورت اردوهای جهادی که سالی یکبار به روستا آنهم توسط دانشجو یا دامپزشک صفرکیلومتر سر زده بشه!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
13
یعنی میخواین تتراسایکلین و لینکوپک و تایلوزین یا پارانیل رایگان به دامدارا بدین ؟؟؟؟؟
....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
2
17
ضربه های مهلک و پی در پی به بخش خصوصی دامپزشکی باعث عدم رغبت ورود به رشته دامپزشکی شده و علاوه بر آن تسری گری بخش دولتی انگیزه بخش خصوصی را بشدت کاهش داده و سبب بیکاری و یا ورود افراد تحصیلکرده به شغل های کاذب و یا مهاجرت می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کدوم مهاجرت ، کار داخل هم که از سر اجباری و بی نتیجه است
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
3
8
سلام لطفا در کنار برنامه های خدمات رایگان که بسیار هم خوب هست برای بخش خصوصی هم فکری بکنین درست هست که خدمات بخصوص رایگان حتی دارویی بسیار کار خوبی هست و آینده اثرات آنرا در زندگی مردم خواهیم دید ولی خداکنه بخش خصوصی بخصوص واکسن و داروخانه که فعلا بسیار ضعیف شدیم هم تورم و قیمت دارو وهم پایین آمدن فروش آسیب جدی نبینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
چی میگی شما کجاش کار خوبیه؟؟؟ جز بدبخت کردن بخش خصوصی
دامپزشک 83
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
20
21
پیشنهاد میشود:
1- یک ماه حقوق بخش دولتی دامپزشکی پرداخت نشود و صرف خرید دارو دامهای روستاییان و عشایر گردد.
2-همچنین می توان در سال 1402 برای دامپزشکان بخش دولتی افزایش حقوق نداشت و صرف واکسیناسیون حداکثری و جهادی دامها گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
انگاری دلت خیلی پُره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
پیشنهاد خوبیه
من موافقم
آقای دکتر آقامیری در یکی از جلسات فرمودند که برای ارئه خدمات رایگان به دامداران فقط به مادیات فکر نکنید؛ برای آخرت تون توشه جمع کنید.
چه حیف که دولتی ها از این طریق توشه ای برای آخرتشون جمع نکردند.
با این پیشنهاد شما این دوستان هم بی نصیب نمی مونن
کلینسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
پیشنهاد خوبیه... من به شدت باهاش موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
من دامپزشک فعال در بخش خصوصی هستم. از همکاران محترم بخش خصوصی خواهش میکنم تفکرات اینچنینی که دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی را جدا از هم میداند پرهیز کنند. اکثر افرادی که در بخش دولتی مشغول میباشند از دوستان خودمان هستند که آنها هم زخم خورده تصمیمات مدیران رده بالا میباشند. ایکاش افرادی که در راس امور هستند شرایطی را فراهم میکردند که موجب اتحاد هر چه بیشتر فعالین بخش خصوصی با دولتی ها میشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
چقدر خوشمزه بازی در میارید .بیمزه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
ما خودمون مخالف این برنامه هستیم
دامپزشک 83
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
همکاران بخش دولتی که ناراحت شدند هدف از این کامنت این نبود فقط یادآوری این موضوع بود که تصمیمات سازمان دامپزشکی و جلوگیری از ابلاغ تعرفه ها چه ضربه ای به بخش خصوصی می زند، وقتی رییس سازمان بخش خصوصی را مجبور می کند مراکز مایه کوبی با نصف تعرفه های سال گذشته قرارداد ببندند! و تهدید می کند انجام امور مایه کوبی را به روستاییان یا نیروهای جهادی خواهد سپرد و حالا هم بحث دارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
شما باید یاد بگیرید که از رئیس تون پیگیر حق و حقوقتون باشید یعنی نظام دامپزشکی مثل این میمونه کارمندها از دکتر زارعی بخوان مزایاشون و پیگیر باشه
دامپزشک ۸۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اولا بخش خصوصی رییس ندارد!
دوما ابلاغ نشدن تعرفه ها نظام دامپزشکی هست تعلل وزارت جهاد و کشاورزی است که یکی از معاونانش هم شخص ریس سازمان هستند ...................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
طعنه های جالب و تندی بود که ظاهراً تعدادی از دوستان متوجه نشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
9
به فکر اقتصاد کشور باشین. دست از .......... رایگان کردن ..... بردارین
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
3
29
فکر میکردیم ترکیب دکتر آقامیری و دکتر زارعی به عنوان بالاترین مقامات سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی و روابط خوب این دونفر برای تقویت بخش خصوصی میتواند بسیار مثمر ثمر باشد ولی متاسفانه انگار اشتباه فکر میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
به نظر میرسه این دو بزرگوار مشاوران خوبی را در کنار خود ندارند. همیشه مشکل دامپزشکان این بوده که بین روسای سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی اختلافات زیادی وجود داشته و همیشه این حسرت بود که ایکاش بین دو سازمان روابط حسنه ای برقرار بود تا مثلا فلان مشکل به بهترین نحو حل شود اما متاسفانه اکنون از این شرایط ایده آل اتفاق خوشایندی نصیب دامپزشکان بدشانس نشده لست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
24
با سلام واقعا موندم چطور اقای دکتر اقامیری تو این شرایط حرف از خدمات رایگان می زنند.بخش خصوصی که ورشکسته به تمام معتاست.بخش دولتی هم روبه نابودی است.امکانات استانها در بد ترین شرایطه..خودرو و نیرو که تو ادارات دولتی بسیار محدوده از طرفی اگر یک اداره دولتی یه خودرو داره تو هزینه تعمیراتش و سوختش و....مونده جناب دکتر یه فکری بردارید الان دیگه دوران خصوصی سازیه تو رو خدا به سمت خصوصی سازی اصولی پیش برید.با سپاس
ناشناس
|
Ireland
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
8
واکسن که رایگان شد دارو هم رایگان ..........................
گوشت قرمز
|
United States of America
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
28
سلام
آقای رئیس از قیمت گوشت قرمز چه خبر؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
19
بنده خدا دامی نمونده که میخوای خدمات رایگان بدی!خانه از پای بست ویراناست ....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بنده تو بخش دولتی مشغول هستم ما برای واکسیناسیون دام که به روستا میریم متاسفانه هیچ دامی تو روستا نمونده یا بهتر بگم دام به شدت کم شده تو واحد های روستایی .این آماری هم که تو gis ثبت میشه بیشترش آمار کذبه .
اما مشکل اصلی و بزرگتر از اون هم که کشور رو درگیر میکنه این هست که تو روستا اصلا کسی نمونده به جز چند نفر پیر و از کار افتاده به طوری که باید یه ساعت تو روستا بگردی از این در به اون در کوبیدن آخرش کسی رو پیدا نمیکنی که بیاد دامشو بگیره و ما بهش واکسن تزریق کنیم.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
5
دامپزشکی همه جای دنیا جزو نظام پزشکی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
2
10
فردا کارمندا هم بایستی بدون حقوق برن سر کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
همین الان هم همینه
کلینسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
چیکار میکنن که حقوق دریافت کنن...
بخش های دولتی با بی کفایتی دام و دمداری این مملکت رو نابود کردن.....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
14
با توجه به اعتبارات ابلاغی سال ۱۴۰۲ و تورم پیش رو اگر توانستید فقط چند قلم واکسن های رایگان سال ۱۴۰۲ (تب برفکی، آبله، لمپی اسکین، بروسلوز، هاری، شاربن و ppr) را تامین کنید باید سرتان را بالا بگیرید بقیه پیش کش
پرسنل دامپزشکی کشور
|
United States of America
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
17
............................
خدمات رایگان ارائه می دهید از طرف خودتان یا از جان پرسنل سازمان که مفت کار می کنند با این اعداد و ارقام حقوق ها و ماموریت ها و اضافه کارها
و …
پاسخ ها
کلینسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
جاااان! دست بردار رفیق
مفت پول میگیرید... حاضری یه هفته شما بیای مطب بشینی و من جای شما تو اداره صفا کنم؟
داستان نگو
پرسنل دامپزشکی کشور
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
دوست عزیز کلینیسین
امیدوارم که این ساده انگاری شما از روی نادانی باشد. دامپزشکی فقط آن اداره ای که شما مجوزت رو میگیری نیست. اگر شما دامپزشک هستید حتما مطالعه کنید که اگر سیستم دامپزشکی کشور در همه زمینه ها تقویت شود آن وقت همه مردم از جمله شما در مطبتان در امنیت غذایی و رفاهی خواهید بود. ما و شما سرنشین یک کشتی هستیم. پس خیلی خودت را از ما جدا ندان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
من بهترین پیشنهاد رو دارم. ادارات دولتی تعطیل شوند و با بودجه آنها ذرت و سویا تامین شود. به والا گوشت ارزان می‌شود. دامدار دام بیشتری پرورش می‌دهد. بخش دولتی فقط سنگ هست و سنگ پیش پای تولید و دامدار. و ناکارا ناکارا ناکارا
همیشه محکوم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
با چنین کلینیسین هایی دامپزشکی کشور به قهقرا خواهد رفت شما هنوز نمیتونی پول تو جیبی تو با کلینیکت در بیاری تو اداره نمیتونی صفا کنی این جا برات خر داغ کردند
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
آقا اداره خبری نیستا اینقدر نسبت به اداره حسادت و کینه دارید به ولا خبری نیست چقدر حسادت و بخل و کینه مطمئن باشید هر چه اداره فقیرتر و ناکارمد تر شود بخش خصوص بیشتر نابود میشود اگر کارمن اداره 30 میلیون حقوق بگیره برای مسئول فنی یقه پاره میکنه اونم 30 ملیون بگیره ولی اگر کارمن اداره بگیره 8 تومن هرگز واسه حقوق 25 میلیونی مسئول فنی تلاش نمیکنه ما همه در یک کشتی هستیم عوضی دارید میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
خیلی از کلینیسین ها هنوز نمیتونن تعرفه ۱۰ سال پیش رو هم از دامدار بگیرن بعد ادعای مدیریت هم دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
سطح فرهنگ و ....... اجتماعی کارمندان اداره کاملا از نظراتشون مشخصه. چه جای بحث
کلینسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
اون دوستانی که به حرف من کلینسین خرده گرفتن رو دعوت میکنم تشریف بیارن بخش خصوصی تا ببینم چقدر توانایی دارن...
پرسنل دامپزشکی کشور من میبرمت داخل قصابی ها استانم هزارتا تخلف بهت نشون میدم...ادعای امنیت غذایی نکن...اینجا کسی که فراورده دامی فاسد به خورد ملت بده رو با یه جریمه کوچک جریمه میکنن...تو از امنیت غذایی حرف میزنی!
دوست همیشه محکوم خدمتت درز کنم که تو چرا درگیر درامد من از دامداری...من نون تواناییم رو میخورم تو نون چیتو میخوری؟
اقای کارمند شما زحمت بکش به جا 30ملیون 60ملیون بگیر نوش جونت اما وقتی تو اداره کاری نیست جز امار سازی انجام بدی والا اون 8ملیون هم حرومه...
اون فرد ناشناس هم که ادعا میکنه من نمیتونم تعرفه ده سال پیش رو بگیرم خدمتش عرض کنم من با 4تا عقیم سازی در ماه درامد ماهانه شمارو به دست میارم..
دوستان بخش دولتی کسی دیگه نبود انتقاد کنه؟
ناشناس
| France |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
در جواب کلینسین باید بگم متاسفانه بیسوادی خیلیها باعث شده بقال و تلقیح مصنوعی و .. درمان‌کنند و بیشتر هم مشتری داشته باشند ،بنده خودم ده سال بخش خصوصی خدمت کردم و به اندازه خودم از کارم هم راضی بودم ،اما‌تو هم اگه علم داشتی تو امتحان‌استخدامی قبول میشدی که الان نخای دست به دامان دیگران شوی تا جاش با شما عوض کنه،براذر برو‌علمت رو زیاد کن که دامدار این رو متوجه بشه اومدن پیش شما براش ارزش داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خو کارمند جان. تو اگه بلد بودی تو بخش خصوصی دوام بیارید که نمیرفتی سراغ آب باریکه کارمندی. بشین تا سرمایه بشه حقوقت رو بدند حرف در حد وظایف سازمانی ات بزن. بشین چی ای اس ببین من چی رو سهوا اشتباه زدم اصلاح کنم. والا بخدا واسه اکثر شغل های کارمندی ادارات یه دیپلمه هم کافیه. سیاست های کلان رو که مرکز تصمیم میگیره دیگه چه لزومی داره دکتر استخدام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ناشناس ۹:۲۲ بی سوادی خودت در درمان رو به بقیه نسبت نده. ضعف خودت در عدم دوام در بخش خصوصی رو داری با چی میپوشونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
۹:۲۲نکنه تو هم نگران نیومدن چای خشکی، داداش شماره اعلام کن واست بفرستم، ما که هر وقت اومدیم شماها تو محوطه داشتید قدم میزدید چای بدست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
16
شوخی کرده حتما ، ۵ روزه که تو اداره چای خشک نداریم . اداره کل هم نداشتن بهمون بدن ، با کدوم پول!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تو چای خشک رو هم از اداره تامین میکنی، چقدر ماشاالله دغدغه های شما جانکاهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
کدوم شهرستانی که چای خشک هم بهت میدن
ما که ندیدیم تو عمرمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
یه فلاکس پر کن از خونت بیار. همین هزینه های اضافی باعث میشه نتواند بهتون تسری بدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
14
واثعامتاسفم برای خودم که اومدم دامپزشکی خوندم .....................
پاسخ ها
کلینسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
تاسف نخور دوست خوبم
شما مسیرت رو درست رفتی
........... هر چی میرفتی میخوندی همین بود‌..‌.
تو این مملکت مفسدا و دلال ها موفق هستن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
16
والا بلا با چه زبانی دامداران بگن مشکل ما هزینه دارو و واکسن نیست و حتی هزینه واکسیناسیون رو با چند برابر تعرفه غیرواقعی که شما گذاشتید میتونن پرداخت کنن.....مشکل دامدار هزینه خوراک و نهاده است و از آن طرف قیمت فروش محصول که با هم همخوانی ندارد ....حالا هی شما دارو و واکسن و واکسیناسیون رایگان بده چه فرقی به حال دامدار میکنه وقتی کلا 5 درصد هزینه هایش هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
دقیقا.....
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
2
15
...................شما به جای رایگان کردن داروی دامدار به وضعیت معیشت کارمندان خود برسید چرا که بی توجهی به وضعیت معیشت کارمندانت عواقب بسیار بدی دارد.یکی دریافت رشوه توسط کارکنان دوم نزدن واکسن رایگان به دامهای دامدار وفروش واکسن دربازار آزاد اینها شاید به نظرتون عجیب باشد ولی من به عینه مشاهده کردم واقعا دردناک و غیرقابل قبول هست ولی متاسفانه واقعیت هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
2
4
دامداران نیازی به داروی رایگان ندارن و دولت اگر واقعا به فکر مردم و دامداران هست باید یارانه رو به آخر زنجیره یعنی مصرف کننده بده مثلا با یارانه گوشت و شیر ولبنیات توان خرید مردم بره بالا و هر سه ماه هم با توجه به تورم هزینه تولید محاسبه بشه و قیمت محصولات هم بروز بشه و همچنین یارانه مردم.
و قیمت گوشت و هم با واردات سرکوب نکنه و صادرات هم در هرصورت باید متوقف نشه این بهترین راه هم برای مردم عزیز ایران و هم برای دامداران زحمتکش است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
یارانه تخیلی بیش میست ،یارانه معنی مداره پول کا در حال بی ارزش شدن هست و دولت چون توان کنترل قیمتها رو نداره داره یه مبلغ ناچیزی از پول خودمون با منت به خودمون میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
12
سلام
گوشت 150هزار تومان ارزان میشه
10000نفر نیروی جهادی از روستا میاد برای واکسیناسیون
داروی رایگان برای دامدارها



تسری سال دیگه قطع نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
7
این نوع خدمات همیشه توسط سازمان در حال انجام بوده و موضوع جدیدی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
8
حتما مزاح کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
8
از زمانی که واکسن ها رایگان شده تب برفکی پسوک 1200000 تومانی توی بازار 250000 فروش میره
روناک 940 هزار تومانی 300 فروش میره
آبله 250 هزار تومان 50 هزار تومان فروش میره
دوستانی که این واکسن ها را از ادارات دولتی رایگان بر میداشتند و می فروختند؛ آماده باشن که حجم کارشون داره بالاتر میره
مال خرهای عزیز هم همینطور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
13
آقای دکتر عزیز به جای اینکه دوباره بخش خصوصی رومورد نابودی قرار بدید اگه راست میگید خوراک دام وجو و...را بصورت رایگان در اختیار دامدار قرار بدید
کلینسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
13
اقای دکتر دام دارو نمیخوره....
شما به جا اینکه این طرح هارو پیاده کنید و ...................
اگه واقعا شما به فکر دامدار بنده خدا هستی بیا بهشون سوبسید بده...نهاده دامی با تعرفه مناسب بده....
اقای دکتر شما داری بیشتر صحبت های غیر کارشناسی انجام میدید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
9
اگر مبارزه با 6 بیماری مشترک در دستور کار است جای سئوال است که تاکنون چرا با این بیماریها مبارزه نمی شده و اگر منظور 6 بیماری کاندید ریشه کنی تا پایان سال 1402 می باشد باید بعرض مبارک برسد که فقط هاری و شاربن مشترک محسوب میشوند و تب برفکی، لمپی، آبله و ppr بیماریهای مهم دامی با خسارات اقتصادی به صنعت دام هستند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
9
همکاران عزیز
دو گانه دولتی و خصوصی همیشه چالشی شده که همدیگر را محکوم کنیم و انرژی هم رو بگیریم. و از اصل موضوع ................ غافل میشیم.
ای کاش دولتی ها میلیاردی حقوق بگیرن ولی حال دامپزشکی خوب باشه.
وقتی درک درستی از دام و دامداری نباشه ....... همچین بحثهایی مطرح میکنن. آخه آقای دکتر آقامیری اگر دامدار وضعش خوب باشه چه نیازی به داروی رایگان داره. حتی مناطق محروم. کسی که صد تا گوسفند داره یکی دو میلیون تومان هزینه درمان براش چیزی نیست. منتهی اقتصاد دامدار رو نابود کردیم حالا با چار تا دارو میخواهیم نجاتش بدیم.
.................. کارها رو چند برابر کردین. کار رو از بخش خصوصی گرفتین و سپردین به بخش دولتی ،با کدوم نیرو، و بخش خصوصی هم نابود شده.
واقعا بسه دیگه چیزی از لاشه کاشکتیک دامپزشکی باقی نمونده.
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
8
ناپلیون بنا پارت در زمان فتحعلی شاه تعداد دوازده هزار تفنگ برای ایرانی ها فرستاد نا جلو انگلیس ها بایستند . او گفت : مجانی این تفنگ ها را به ایرانی ها ندهید زیرا ایرانی ها اگر مجانی تفنگ بدست بگیرند از آن استفاده نمیکنند .
در توزیع و استفاده داروی مجانی هزار حرف و حدیث است. بهتر است تدبیر موثر تری اندیشیده شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
8
با سلام و احترام
به نظرم رییس محترم سازمان دامپزشکی باید چند روز مرخصی بگیرن و برن مصاحبه هایی را که انجام دادن و نقطه نظرات خودشون را مطالعه کنن، و همچنین شرح وظایف جایگاه ریاست سازمان دامپزشکی را ببینن که اولا :
با هم مطابقت و همخوانی دارن یا نه ؟
دوما :ببینن با سیاست های کلی نظام و اهداف مسئولین بالادستی و برنامه های مدون توسعه چندین ساله چطور ؟ یا خلاف اونها دارن نطق می فرمان ؟
سوما: همین طرح ها و قراردادهایی را که دارن از بیت المال هزینه می کنن واقعا خدماتش به دامدار می رسه یا نه؟اینکه در هر شهرستان یا رییس شبکه با یک مرکز یکی شدن و یه آماری در سامانه ثبت می کنن و پولشو میگیرن خدمات رسانی به دامداره؟نهایت اونی که بخواد خیلی کار کنه واکسن را در ازای دریافت انعام تحویل دامدار میده و امارشو رد میکنه
آخرین باری که هیئت های نظارت بالا دستی بر عملکرد این مراکز و شهرستان ها نظارت داشتن کی بوده؟ آیا مورد تایید بوده یا نه؟...........
دامدار تحت هر شرایطی هزینه را پرداخت می کنه اگه دارو هم رایگان داده بشه برای یه سری از افراد و مراکز و ریس شهرستان ها خوبه و منفعت می برن که با رانت بگیرن یا با رییس شهرستان رفیقن ....
تا حالا کدوم طرح یارانه ای در کشور ایران بوده که عادلانه بین مستحقین تقسیم شده ؟ نهاده های خوراک دام را چه کسانی گرفتن؟
دامدار محروم از کجا می فهمه که داروی رایگان دادین ؟
دکتر خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
6
داروی رایگان..کارمند رایگان... ...............
دانشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
8
بنظرم اگه بفکر تامین و احیای حق محرومیت از مطب و ظریب ۱/۱خدمات رسته بهداشتی درمانی و احیای تسری واحیای اعزام ناظرين بهداشتی ووووو باشین بهتره، ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
هر که به فکر خویشه، کوسه به فکر ریشه، میخاند یه فکری به حال دام کنند نه کارمندان. این دوتا باهم فرق دارند
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
9
الان با این حرف ها که دارو رایگان میدیم ، گوشت هفته آینده ۱۵۰ هزار تومن ارزان میشه ................دامدار نمیتونه خوراک رو بخره شما حرف از داروی رایگان و گوشت ارزان میزنین .......................
ادریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
12
جناب رایس سازمان ما که مسول فنی هستیم چه پاره وقت و چه تمام وقت داریم هر روز با صاحب کار و شغل در گیر میشیم شما توان و اراده اجرای ماده ۱۹ رو ندارین شما از پس یک کار ساده که نظام مهندسی و نظام پزشکی به راحتی انجام میدن بر نمیاید کدوم داروی رایگان ..............؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
1
................. وقتی دامدارومرغدار توی تامین علوفه خوراک دام مونده دادن داروی مجانی مشکلی راحل نمیکنه تنها راه کمک به دامدار درامر بهداشت ودرمان ایجاد بیمه های قوی است نه این بیمه مسخره ای که الان وجود داره اگر دولت فکر مردمه کلیه خدمات درمانی مردم رارایگان کنه هنوز در تامین ارز واکسن ودارو موندن الان یک دز واکسن تب برفکی مریال ۵۰ هزارتومانه هنوز سازمان دامپزشکی پس از گذشت۶ماه پول طرح واکسیناسون رایگان مراکزواکسیناسیون رانداده .................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دوستان فکر می‌کنند شکم گرسنه را دارو و واکسن پر میکنه. .......... دام گرسنه اس گرسنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بخش خصوصی فقط فکر خودشه دنبال چیز مفته که گیر نمیاد ، بخش دولتی هم که ادعای ریاست بر همه امور را داره و اونم همینطور بعلاوه راحت طلبی ، چه شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
4
امیدوارم دامپزشکی به وزارت بهداشت الحاق بشه
فقط همین
ای که دستت میرسد کاری بکن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
2
3
فکر خیلی خوبیه. کمی از حقوق این کارمندان ادارات کاسته بشه و تعدیل نیرو بشه. واقعا شبکه شهر ما یک نیروها کفاف کاراش رو میده. موندم ۱۰ نفر رو چرا نیاز داره. کمی این مزایای من درآوردی تسری و غیره رو گویا میخاند حذف کنند و صرف خرید دارو تجهیزات بشه
بد نیست. بخرید حقوق منم بدید چشم درمان میکنیم.
ناشناس خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
3
................، مگه میشه دارو واکسن رایگان وخدمات رایگان ، بخش خصوصی پس چی ، بخش دولتی یه حقوق بخور نمیری وبیمه ای دارن ، مراکز واکسیناسیون بخصوص مستقل ها چی ، بجای نابودی بخش خصوصی ، ......... بی برنامگی در واکسیناسیون دام ها عشایر بیچاره توسط نیروهای ........ وناکارآمد جهادی ، علوفه وکنسانتره وغلات رایگان براشون تهیه کنید گوشت مازادشون رو خریداری کنید و بخش خصوصی دامپزشکی رو تقویت کنید
ناشناس
|
France
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
3
1
.................. ما تاکنون 15 ماه ماموریت 12 ما اضافه کار 12 ماه حق محرمیت از مطب 12 ماه رفاهیات 12 ماه هم که تسزی روز به روز کمتر و ماده 14 هم فاجعه.... کارمند دامپزشکی داره له می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
3
............ دامداری که بزرگترین چالشش تامین نهادها است واکسن ودارو رایگان اصلا اهمیتی ندارد .................
دامپرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
7
ی هفته گذشت و قیمت گوشت بازم رفت بالاتر دکتر
نظر شما
ادامه