کد خبر: ۷۳۲۶۱

حکیم مهر: معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین  از ساختمان نظام دامپزشکی استان بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس عباس زاده» معاون عمرانی استانداری به همراه «دکتر مهدی جعفری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی، «دکتر محمدعلی بخشی کارشک» مدیرکل دامپزشکی استان، «دکتر سیدمجتبی حسینی» رئیس نظام مهندسی کشاورزی و «دکتر رضا کمیلی» رئیس نظام دامپزشکی از ساختمان نظام دامپزشکی دیدن کردند.

این بازدید در جهت بررسی و پیدا کردن راهکار مناسب جهت تکمیل ساختمان نظام دامپزشکی صورت گرفت.

کمیلی ریاست نظام دامپزشکی استان ضمن تشریح فعالیت های نظام دامپزشکی و واگذاری بسیاری از امور و تصدی گری های دولت به نظام دامپزشکی در خصوص اخذ پایان کار ساختمان نظام دامپزشکی به دلیل قرارداد سازمان مسکن و شهرسازی خواستار کمک مالی و حمایت جهت تکمیل این پروژه شد.

مهدی جعفری ریاست جهاد کشاورزی استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های نظام دامپزشکی و لزوم حمایت از آن در حضور معاون عمرانی استانداری خواستار کمک های بلا عوض در قالب دستورالعمل های قانونی و تخصیص وام های فنی اعتباری کم بهره در جهت تکمیل این پروژه را عنوان کرد.

در این نشست عباس زاده معاون عمرانی استانداری نیز آمادگی خود را جهت بررسی راهکارهای قانونی تا حد امکان جهت تکمیل و اتمام این پروژه را اعلام نمود.


نظر شما
ادامه