
حکیم مهر: ثبت نام در آزمون
دکتری تخصصی و پژوهشی رشتههای داروسازی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند به صورت اینترنتی در
مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. دامپزشکان مجاز به ثبت نام
در رشته های سم شناسی، رشته اقتصاد و مدیریت دارو، رشته
نانوفناوری دارویی و رشته زیست مواد دارویی هستند.
به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، با اعمال تغییر آزمون دورههای
دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) وزارت
بهداشت، آزمون دکتری تخصصی داروسازی از رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و
دندانپزشکی جدا شد.
آزمون دورههای دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشتههای داروسازی به صورت
جداگانه در ۲۹
تیرماه ۱۴۰۲
برگزار میشود و ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشتههای داروسازی از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ انجام میگیرد.
فهرست نهایی رشته های مورد تایید شرکت در آزمون دوره های دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۲

درس استعداد تحصیلی از مواد امتحانی تمامی رشتهها حذف خواهد
شد. درس زبان انگلیسی به عنوان یکی از دروس امتحانی با ۳۰ سوال برای تمامی رشتهها شامل
سوالات عمومی و تخصصی آن رشته خواهد بود.
پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۴۰۱ و نیز دانشجویان دوره روزانه
و غیر روزانه در حال تحصیل مقطع دکتری سالهای قبل، میتوانند در آزمون سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کنند و در
صورت پذیرش، باید انصراف قطعی خود از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل
ارائه دهند.
متقاضیان استفاده از امتیاز استعداد درخشان توجه نمایند طبق
آئین نامه جدید تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت،
داوطلبان واجد شرایط در هر مقطع فقط یک نوبت مشروط بر اینکه بیش از دو سال از زمان
فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد، مجاز به استفاده از این امتیاز هستند. شرکت در
جلسه آزمون (اعم از قبولی یا عدم قبولی) به منزله استفاده تلقی میشود.
رشته های وزارت بهداشت بسیار عالی هستند ، فقط قبولی خیلی دشوار است . همکارانی که رزومه قوی دارند و می توانند از پس ازمون کتبی برایند حتما اقدام کنند
|
حالا چرا تبلیغ میکنی؟ مسئول جذب دانشجو هستی؟!
|
دوست عزیز شما داوطلب آزمونی که علاقه نداری بقیه بدانند؟! نگران نباش رقابتش آنقدر سنگین هست که با این کارا رقیبت کم نمیشه!
|
۱۹:۳۱ من دامپزشک هستم میخواهم برم جراحی قلب پزشکی بخوانم که هیچی متقاضی نداره !!!
|
13:54 بله کاملا معلوم است دامپزشک هستید که فرق ازمون دکتری تخصصی و دستیاری را نمی دانید
|
خبرگزاری ایسنا/همدان: رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور از وضعیت نامناسب برخی رشتههای پزشکی در کشور خبر داد و گفت: در سال جاری هیچ کس متقاضی رشته جراحی قلب در کشور نشده و با شرایط موجود مجبور میشویم با عقبگرد ۴۰ ساله پزشک وارد کنیم
|
۱۶:۴۱ شوخی کردم ، باسواد همه چیز فهم خیالی، دانشجوی مهندس هوا فضای هاروارد(هاریوار) !!!
|
شما آدم باسواد که معلوم نیست چی خوندی با این احترامی که برای دامپزشکی دارید میخواهی دامپزشکان را فریب بدهی و وارد رشته های پزشکی جامانده بکنی ، حالا ببینیم در دانشکده خودتان چه احترامی به دامپزشک میگذارید ، به طنز گفتم از دستپاچگی معنی اون علامتهای تعجب را هم نمیفهمی ، خودم در سال ۲۰۱۱ مقالهای در مورد دیابت منتشر کردم در محله پزشکی بین المللی ISI که بیش از ۲۵۰ سایتیشن تا حالا دارد و بعد از آن رفرانس خیلی دانشجویان و محققان دیگر قرار گرفته ، کار تحقیق پزشکان را هم دامپزشکان دارند انجام میدهند ، کم کم میبینیم که دامپزشکی از لحاظ کارایی فرقی با پزشک ندارد، ولی هیچ دامپزشکی خودش را جای پزشک نمیبیند و احترام (گرچه ناحق) قائل است ،ولی همانطور که مشهود است برعکسش نیست
|
حالا ما یک درد
|
ناشناس 18:54 اولا اینها دکتری تخصصی هستند نه دستیاری که ذکر کردیدو خبر در مورد دستیاری است
|
ناشناس ۱۱:۳۰ (ساده بین عزیز) یعنی نظام پزشکی دروغ گفته که داوطلب رشته های تخصصی پزشکی صفر بوده؟!، شاید هم راست گفته و برای جذب دانشجو اینکارهای تشویقی را کردند ، شاید موفق بودند یا نبودند معلوم نیست ، ضمنا بقول خودت حق محرومیت از مطب مربوط به تخصصی است آیا حق محرومیت از کار تدریس(که کار تدریس خودش کمیاب هم هست) برای دستیاری پزشکی هم داریم؟! ثانیاً دامپزشکان هم باید تلاش کنند حق مطب بگیرند که بالاخره تصویب خواهد شد فقط به دلیل اشکال در امور اداری دامپزشکی است که تصویب نشده و بخاطر ازدیاد دامپزشکان بخش دولتی که هیچکاری هم نمیکنند نه درمانی نه غیردرمانی، و نه کمک به بخش خصوصی در تسهیل کارهای درمانی
|
ناشناس ۱۱:۳۰ اینهم شد دلیل ۶۹ میلیون را به کی میدن؟ درثانی بحث ادارات دولتی و تدریس به نظام پزشکی چه ربطی داره؟ این پول کسی است که تخصص و مطب ندارد و در ادارات مشغول کار غیردرمانی است که تعداد معدودی هستند و جزو نورچشمیهای استخدامی هستند ، البته مدرسین هم هستند که آنها هم جزو نورچشمی ها از نوع ارشدشان تا چند سال دیگر تبدیل خواهند شد چون مثلاً از هر ده تا متقاضی فارغالتحصیل یکی را برای تدریس گزینش خواهند کرد
|
۱:۵۷ دیگه الان همه میان و میگن ما نوبل داریم:))
|
۱ هزارم میزانی که روی نظام پزشکی تمرکز دارید روی نظام دامپزشکی تمکرز داشتیم اوضاع این نبود
|
حسود ،ناشناس ۰۹:۰۲ من از حرفهای حسادت آمیز شما سردر نیاوردم ، شاید منظورتان تحقیقات انجام شده بود که عین واقعیت است ، من به عنوان ناشناس چه دروغ و خودنمایی دارم که بگویم ، از فیش حق التدربس هم سردرنیاوردم در مورد پایان نامه صحبت کردم و مدرس دانشگاه نیستم و حقوق بگیر نیستم، شما گویا دامپزشک نیستید ولی عجیب است که حسادت میکنید اگر داروساز هستید که با این رشتههای عالی باید خوب موقعیتی داشته باشید! ضمنأ همه آن نوشته را کامل بخوانید و عجولانه صحبت نکنید
|
اینجا بحث پزشکی است چکار نظام دامپزشکی دارد، استاد؟!
بعدش در کجا مشغول به کار می شوند ؟
|
در مجموعه های وزارت بهداشت
|
من کاری به کار و بیکاری ندارم که یک امر مشخصی است که بیکاری در تمام ارکان اینجا رسوخ کرده بخصوص بخش غیرضروری و نمایشی تحصیلی که یکیش همین علوم دستیاری پزشکی است یک بحث کلی و سیستماتیک دارم: حتی در سطوح بالای پزشکی جهانی
|
منظور عالیجناب پرادعا ، فقط بخش آموزش بهداشت است اونم تو ۲۰ یا ۳۰ سال دیگر اگر جایی خالی شد ، یا اگر زودتر در روستایی دانشکده پزشکی آزاد یا احیانا دولتی تاسیس شد
|
من ۸:۰۳ هستم و منظورم اونی بود که کار در
یکی از راههای پیشرفت دامپزشکی این است که نخبگان رشته را برای ادامه تحصیل به جای رشته های بی اینده دامپزشکی به وزارت بهداشت بفرستیم ( جبهه نگیرید! حقیقیته ! دیگه تخصص هم همه دانشگاهها دارند تا ازاد پشت کوه!) همین الان هم خیلی از دامپزشکان در وزارت بهداشت وارد شده اند و بعضا اقدامات درخشانی داشتند که جو مناسبی برای فارغ التحصیلان در مصاحبه ایجاد شده و اساتید برد بعضا نظر خیلی خوبی به جذب فرد با پایه دامپزشکی در قیاس با جذب فردی با ارشد علوم پایه دارند ( قطعا در وزارت پزشک محور بهداشت اول پزشک در الویت است!!! نه حتی داروساز!!! و البته بدانید که دندانپزشک هم پزشک حساب میشه! و شماره نظام پزشک و دندانپزشک فرقی نداره) و بعضی از رشته ها که کلا دامپزشکان جزو بنیانگذاران هستند
|
حالا که خیلی هم خوب است این تبلیغات مال چیست مگر ، تبلیغاتچی هستی؟! اگر خودت فارغالتحصیل هستی که دنبال رقیب کاری میگردی یا میخواهی در آزمون شرکت کنی که ...........
|
مسئول تبلیغات وزارت بهداشت هستی؟ تریبون بهتر از این گیر نیاوردی؟! نکنه شرکت کنندگان کم شدن. که برای دامپزشکان تبلیغ میکنی؟! البته در رشته های پزشکی تخصصی جراحی قلب ، داخلی و اطفال هم شرکت کنندگان بعضی سالها به صفر میرسد ، آنها را هم برای دامپزشکان تبلیغ کن!!!
|
کاملا با این نظر موافق هستم
|
عمر در دامپزشکی تلف کردیم و هیچ
|
رییس موسسه واکسن و سرم رازی بر خلاف قانون یک فارغ التحصیل شیمی بود و در زمان کرونا چه دشمنی با دامپزشکی کرزد! رد منفی به الویت واکسن دادن به دامپزشکان فراموش نمی کنیم
|
حرف درستی است
|
صادقانه حرف زدند
|
هیچکس برای دامپزشکی ارزش قائل نیست نه وزارت علوم نه وزارت بهداشت ، فقط وزارت بهداشت مغرور تر هم هستند
|
دوست عزیز 11:55 کاملا موافقم
|
دوست گرامی ۱۵:۴۹ پس غرور پزشکان را ندیدی!
اجازه تاسيس دارو خانه با اين مدرك ها ميدن ؟
|
خیر و اینم بدون که داروخانه اش دهن سوزی نیست!
|
سرمایه داروخانه را بانک بگذاری با کار کردن فرقی ندارد ! اعصاب هم راحت تر است !
|
به صورت پراتیک بدون مدرک هم اجازه تاسیس داروخانه می دهند! سرمایه داشته باش و داروساز مسول فنی بگذار !
فقط تخصص های ازاد! مهمترین سوال موقع مصاحبه : توان مالی پرداخت شهریه را دارید؟
|
البته اون تخصصی هم که با پول بگیرند به همان پولشون هم با این تورم بعد از فارغالتحصیلی نمیرسند
|
آفرین ۱۷:۱۳ ، ولی این را هم از من قبول کنید که هیچ جای دنیا دانشگاه بر اساس ظرفیت بازار کار دانشجو نمیگیرد ، اینجا که جای خود دارد که مدتهاست اشباع بازار کار چه در دانشگاه چه ادارات و چه بازار کار آزاد وجود دارد کاری هم ندارند که چقدر خرج تحصیل کردی یا چه مدت وقتت را تلف کردی
تا زمانی که اجازه ورود به سیوتیکس و گنوزی و هسته ای نذارند به درد جماعت دامپزشک نمیخوره
|
معلومه اینها اون رشته های رو تبلیغ میکنند که خود دانش آموختگان علوم پزشکی نمیروند و جامانده و سرانجامش مشخص نیست
|
سریع دیدی کدوم دامپزشک پذیرش نمی کنه شرط گذاشتی روی اون؟ :))))
|
مشخصا اطلاعات خوبی در این زمینه دارید دکتر
|
پزشکان و بقیه ارکان علوم پزشکی ما را غرور و زیاده خواهی پر کرده ، فناوری دارویی (فارماسیوتیکس)، فارماگنوزی داروسازی با منشاء طبیعی ،
|
جناب قاسم گلی
|
04:00 عزیز
|
آقای قاسم گلی ، متخصصان اقتصادی دانشگاهی در زمینه های دیگر اقتصادی اگر کاری کردند بهشان بگویید در زمینه اقتصاد دارویی هم کاری بکنند ، اینها فقط عناوین رشتههای متعدد بی اصل و اصول است که برای جذب بودجه و دانشجویان بدبخت بنا گذاشته اند
|
تو اگر دامپزشک نیستی بگو ببینم نوئوزیز یعنی چه؟ چند تا اصطلاح دانستن یا حتی تحصیل در چندتا شاخه رشته دانشگاهی بی سروته چه دردی از کی دوا کرده و میکند؟ از خوده خواننده آن رشته ها چی؟
|
۱۲:۰۳ نگفتی نوئوزیز یعنی چه مثل اینکه از سرچ اینترنت هم چیزی پیدا نکردی؟ .................، فارماسیوتیکس هم درستش همون فناوری است ، شما فناوری را فقط با صنعت برابر میدانید ، راستی تو که خیلی اصطلاحات دارویی میدانی بگو ببینم داروی کرونا به کجا رسید؟!
واقعیت این است که ما دامپزشک ها داروساز نیستیم
|
دیدم این دفترچه کنکور که مثال زده شد
افرین
|
بله وقتی فارغالتحصیل اشباع شد همین میشود وزارت علوم و بهداشت هم ندارد همه از یکجا اومدند ، چند سال دیگر این رشتههای دستیاری پزشکی داروسازی و باصطلاح پزشکی را هم که بخوانی وقتی خوده فارغالتحصیل شرکت کنندگان داروساز و پزشکش بیکار بود ، بعد برای دامپزشکان هم همین ادا ها را در می آورند، و لااقل اولویت کار را به اشخاص دیگر میدهند
لیست درسهای امتحانی را مرور کردم واقعا سخت است و در ارتباط با دروسی که خواندیم نیست
|
۲۰:۴۳ پس هم سخته هم بدرد نمیخوره دنبال تحصیل اینها نباش جانم
|
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد
|
۰۹:۰۲ این رشتهها بدرد هم نمیخوره ، اونجا را نخواندی
|
البته احتمال خیلی زیاد این نخواستن از بنیه علمی ضعیف بلند می شود 13:45 عزیز
|
این 14:45 راه افتاده و زیر همه کامنت ها سم پاشی می کند
|
۹:۰۲کسی شما رو مجبور نموده شرکت کنید؟ مهمان ناخوانده که منت ندارد عزیز دل برادر
|
ما نمیخواهیم درب ورودی بهداشت وارد شویم مگر درب بهشت است یا مرز با سوییس است ، چنان قداستی برای پزشکی درست میکنید که خودتان هم کم کم باورتان میشود!
چرا یکسری دنبال منفی باقی هستند ؟ آقا شرکت کنید اکر دوست دارید قبپل بشید
|
ما شرکت نمیکنیم چون نمیخواهیم قبول شویم چون قبول شدنمان بدتر از قبول نشدنمان است، ...............
|
یک مشت رشته بی کیفیت و بی اساس با اسمهای پر آب و تاب ، که سرانجامش یکسان است ، هیچی چه از لحاظ علمی چه کاربردی و چه کاری
|
دوست عزیز 14:47 شما برو رشته های با کیفیت دامپزشکی
|
عزیزان شرکت نمیکنند چون امیدی به قبولی ندارند
|
شما تبلیغاتچی ها در یک سایتی که مربوط به خودتان نیست چه مقصودی دارید ، شما جار میزنی یا ما؟!!!
دیدم دوستان در مورد بودجه حرف می زنند
|
دانشجوی دکتری تخصصی بازوی تولید علم ارزان برای وزارت بهداشت هستند
دردنامه
|
هر کاری هم پرستیژ بهتر و هم در آمد بهتری نسبت به دامپزشکی دارد تاکید می کنم هرشغلی
|
پرستیژ بیشترش که خیالات ، چه هنگام تحصیل که با غرور بیجای بقیه مدعیان روبرو هستید و چه دعواهای کاری بعد از آن ، درآمد بیشتر را هم که شک دارم ، اصلا به کار پیدا کردنش هم شک دارم
داروخانه فقط پول می خواهد همین
|
بله ،تازه موسس داروخانه دکتر داروساز و از مجموعه علوم پزشکی است نه مثل بچه سرراهی ، دامپزشکی که بهش فرصت با منّت دادن تو دانشگاه علوم پزشکی یک درسی بخونه ، درضمن دکتر داروساز هم میتونن تدریس کنه و هم داروخانه بزنه که تکلیفش اینه ، چه برسه به مدرک نسبه ای که وزارت بهداشت به دامپزشک بده
|
خوب دامپزشکی آنقدر بی ارزشه که این براش شده لطف به هرحال
یاد زمان قبولی دانشگاه افتادم
|
بهترین کار
|
پاسخ به 10:11 دانشجو چی سرش میشه از عاقبت اون رشته ، غرور رشته ای که توش درگیر شده باعث میشه تا تو اون رشته مشغوله تعریفش رو بکنه ، از فارغالتحصیل چند ساله هم بپرسی تا حدی همینه تازه اگر هم مشغول به کار باشه معلوم نیست دراصل راضی باشه ،دانشجویان امروزی یا در واقع فارغالتحصیلان چندسال آینده هم علم غیب ندارند که از بازار کار آینده خبر داشته باشند ، یک حرفی بزن که منطق داشته باشه
|
۲۳:۲۳ اپنا نمی فهمم اونوقت تو می فهمی ؟ و تو علم غیب داری ؟! جای این کارا برو درستو بخون. همین نظرت نشون داد دقیقا چقدر منطق داری پ دقیقا هم خودت داوطلب همین آزمونی ، دوستان کامنت این بند خدا بخونید و دقیقا متوجه می شوید که منظور من از نفاق چه بود!!! اینم شاهد از غیب رسید!!! افرادی که ذینفع هستند نمی فهمن اما اینا که سم پاشی می کنن می فهمن! حالا اگر قبول بشه عمرا دیگه نگه دامپزشکه !!!
|
10:11 عجب کامنتی و عجب جوابی ! به گمانم همان همکلاسی های دو روی شما بهشون بر خورده
|
کاربر 23:24 به نظرم هیات علمی دانشکده دامپزشکی هست و نمی خواد دانشجوی دوره دکتری تخصصی دامپزشکی به دلیل رفتن دامپزشکا به دکتری وزارت بهداشت کم بشه و در نتیجه حقوق و مزایاش کم بشه ، علم غیب هم دارن و رشته دامپزشکی و تخصصاش هم اینده کاری عالی دارن چون ایشون که علم غیب دارن می گن
|
ناشناس 7:53 و 8:35 که هر دو یکنفر هستید و از با ادبی که منطقطان مشخص است ، جواب هردو کامنت را یکجا میدهم اولا کاره ای نیستم و تعیین تکلیف نمیکنم کامنت اینترنتی بصورت ناشناس جای خودنمایی نیست و اظهار نظر صرف است، مگر اینکه مثل شما مزدبگیر تبایغاتچی و فریبکار باشید ، که توهین میکنید و دروغ میگوید و تهمت میزنید و حقایق به این سادگی در مورد تحصیلات را کتمان میکنید حالا به هر وسیلهای
دانشجو چی سرش میشه از عاقبت اون رشته ، غرور رشته ای که توش درگیر شده باعث میشه تا تو اون رشته مشغوله تعریفش رو بکنه ، از فارغالتحصیل چند ساله هم بپرسی تا حدی همینه تازه اگر هم مشغول به کار باشه معلوم نیست دراصل راضی باشه ،دانشجویان امروزی یا در واقع فارغالتحصیلان چندسال آینده هم علم غیب ندارند که از بازار کار آینده خبر داشته باشند ، یک حرفی بزن که منطق داشته باشه
|
آنها هیچ سرشون نمیشه آنوقت شما سرت میشه؟!!!!!
|
عجب نظری و عجب منطقی:))))) وقاحت هم حدی داره!
|
از انجایی که یکبار اینجا در 19:24 کامنت گذاشتی و دقیقا همین کامنت برای کامنت بالا هم در 23:24 قرار دادی نشان می دهد خیلی پیگیری و اینکه منافعی داری که دامپزشک نره وزارت بهداشت! از لحن بی ادبانه شما هم که گفتید "دانشجو چی سرش میشه"!!!!!!! و این تفاخر شبه این وجود داره که هیات علمی هستی ! و خودت بالاتر از عمومی دامپزشکی می بینی
|
7:31 و 7:49 و 8:59 (همگی یکنفر) متاسفم برای دامپزشکی با این دشمنانی که داره ، بی ادب و بی منطق ، البته از عصبانیتتون خوشحالم و ناراحت ، خوشحالم چون اینقدر کم بهره هوشی هستید ، و ناراحتم که دامپزشکی از این کم بهره ها هم آسیب میبیند در کامنت 8:59 که خیلی حرفهای بیربطی در ۳ بند از قول من گفتی این دیگه نهایت پررویی و گمراهیه که شغل خودتان است و به دیگران نسبت دادید ، همانطور که گفتم من تجربیات و نظراتم را میگم و هیچجا استخدام نیستم و سودی نمیبرم ولی آنطور که شما از حرف حساب برآشفته اید و بدون توجه به دلایل من و بدون بحث منطقی فقط حرفهای تبلیغاتی و بی اساس خود را میزنید و بجای تمرکز بر سخن به نویسنده میتازید خلاف این را ثابت کردید (گرچه همگی یکنفرید)
|
از اون ۳ موردی که در آخر از آرزوهای خودت و از توهماتت از قول یکی دیگه گفتی معلومه یا تبایغاتچی مزدبگیر یا یک دانشجوی تازه کار فریبخورده که رفتن دانشگاه پزشکی را نهایت آرزوی خودت میدانستی امیدوارم بجایی برسی ولی تا اخلاقت و افکارت اینه متاسفانه بعید میدونم
|
از این بحثهای تبلیغاتچی برای وزارت بهداشت یاد یک صحنه از قصههای مجید افتادم که امیدوارم بدقت بدون تعصب توجه کنید: مجید به یک پیرمرد گاریچی میگفت میخواهم بروم «اردو» پیرمرد سؤال کرد «اردو خیلی از مملکت ما دوره!» حالا شما هم بعضی را آنقدر نادان فرض میکنید که فکر میکنند وزارت بهداشت چی چیه!
از همین گامنت ها کاملا برای همه شفاف شد چرا بعضی زورشان می اید که هم رشته ای انها در کنکور وزارت بهداشت شرکت کند!
درس بخوان جای این نظرات کودکانه
|
جوابت را یکبار و برای همیشه دادم (در زیر کامنت) ۱۸:۳۲
بعضی عُقده دارند که دامپزشکی به رشته دیگری بروند در صورتیکه فول پی اچ دی دستیاری داروسازی یا هر رشته دیگری هم بشوی آخرش بخصوص از دید مغرور پزشکی ، دامپزشک هستید، البته این غرور را بیشتر خودتون یادشون دادید
|
بعضی هم عقده دارند دلشان نمی خواهد دیگران بروند چونحودشان هم نمی توانند بروند!
|
ما ادامه تحصیلات بهترش را در خارج کشور رفتیم و تا حدی موفق بودیم و تا حدی هم نبودیم، شما نگران خودتون و بیکاری آینده تون باشید ، ادامه تحصیل دامپزشک اشتباهه ، شما بهتره دوباره در کنکور سراسری شرکت کنی و اینبار داروسازی یا هر رشتهای که فکر میکنی خوبه قبول بشید ، شما که عقده پزشکی دارید بدانید ، اینجوری فقط با تحصیل در دانشگاه پزشکی پزشک نمیشوید
|
۲۱:۱۱ هروقت دوباره متولد شدیم وقتی مثل شما به سن بچه بودیم و بچه گانه فکر میکردیم ، و عشق واهی و عقده پزشکی و پزشک شدن (البته اگر اینطوری که شما دنبالش هستید باشد) خدایی نکرده پیدا کردیم ، چَشششم...
|
ما گفتیم کاره ای نیستیم ، منظور اون کارهای بی اساسی که شما دنبالش هستید نیستیم ، شما به اشتباه افتادید ، "پزشک بعد از این گرامی"
|
۱۸:۱۹ مگر پزشک شدن دیگر مالی است؟!!! اینهمه پزشک بیسواد یا بیکار را ندیدی؟
|
در کامنت های شما عقده موج می زند! ماشالله چقدر هم مدعی هستید
|
امیدواریم عقده شما یکیها که با این تحصیل رشتههای جامانده علوم پایه باصطلاح پزشکی تأمین شده باشد
گنده گویسی در زیر این مطلب غوغ کرده است! دوستی که مدعی شده تولید علم وزارت بهداشت به خاطر پایان نامه ایشان است
|
۱۵:۰۱ هرچه باشیم دروغ نگفتیم اصلا چه دلیلی دارد که ناشناس برای امثال شماها دروغ بگوییم مگر با جلسه گزینش خودتان در دانشگاه باصطلاح مقدس پزشکیتان اشتباه گرفته باشید،و در هر صورت بهتر از شما و ادعاهای فریبکارانه شما که هست که درپی مزدبگیری تبلیغات یک رشته کذایی به این در و آن در میزنید و حرف همه را دروغ میدانی و توهین میکنید ، در آخر بگویم سرنوشت و اعتبار آن رشته های تبلیغاتی از این تحصیلکردگان با منطق و مؤدبش مشخص شد ، یکبار هم اگر چیزی سرتان میشد گفتم اگر جواب درست و منطقی دارید بدهید و به سخنان پرت و پلا و تهمت و توهین آمیز شما دیگر پاسخی نیست. هرچه میخواهید از خیالات و آرزوهای واهی خود بنویسید همینکه جوابی نگیرید برایتان بهتر است و زودتر به اشتباه خودتان پی میبرید
|
ما منطقی صحبت کردیم ولی شما با آن تحصیلات پزشکیتان اینطور جواب میدهید ، که نشان دهنده اعتبار و اجر و قرب رشتههایی است که میخوانید ،بهرحال جواب شماها خاموشی است ، البته اصل مَثَل شماها با صفت مربوط به شما عوض شده
دو تا پزشک متخصص سرشناس دکتر گلشن متخصص تنفس از هاروارد و دکتر این شهیدی متخصص قلب از انگلستان در اصفهان خودشون از کرونا فوت کردند ، پزشکان به داد خودشون نمیتوانند برسند.
بعد بعضی غرور داروساز شدن گرفتتشون با این رشتههای تبلیغاتی، البته نه تاسیس داروخانه که اجازه ندارند ، بلکه فقط عنوان داروسازی، و شاید یه تدریسی چیزی تو این دانشگاه های که تو هر روستایی الان هست، گرچه داروخانه انسانی هم اشباع شده در خیابان ما تا ۱۰ سال پیش یکی داروخانه بود الان ۸ تا داروخانه هست با این داروهای گران و بی اثر