کد خبر: ۷۳۴۱۶
تعداد نظرات: ۱۱۲ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
دامپزشکان مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته‌های «سم‌شناسی»، «اقتصاد و مدیریت دارو»، «نانوفناوری دارویی» و «زیست‌مواد دارویی» هستند ...

حکیم مهر: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های داروسازی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند به صورت اینترنتی در مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. دامپزشکان مجاز به ثبت نام در رشته های سم شناسی، رشته اقتصاد و مدیریت دارو، رشته نانوفناوری دارویی و رشته زیست مواد دارویی هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، با اعمال تغییر آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت، آزمون دکتری تخصصی داروسازی از رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی جدا شد.

آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های داروسازی به صورت جداگانه در ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های داروسازی از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد.

فهرست نهایی رشته های مورد تایید شرکت در آزمون دوره های دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۲

 

درس استعداد تحصیلی از مواد امتحانی تمامی رشته‌ها حذف خواهد شد. درس زبان انگلیسی به عنوان یکی از دروس امتحانی با ۳۰ سوال برای تمامی رشته‌ها شامل سوالات عمومی و تخصصی آن رشته خواهد بود.

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۴۰۱ و نیز دانشجویان دوره روزانه و غیر روزانه در حال تحصیل مقطع دکتری سالهای قبل، می‌توانند در آزمون سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کنند و در صورت پذیرش، باید انصراف قطعی خود از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

متقاضیان استفاده از امتیاز استعداد درخشان توجه نمایند طبق آئین نامه جدید تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت، داوطلبان واجد شرایط در هر مقطع فقط یک نوبت مشروط بر اینکه بیش از دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد، مجاز به استفاده از این امتیاز هستند. شرکت در جلسه آزمون (اعم از قبولی یا عدم قبولی) به منزله استفاده تلقی می‌شود.

 

انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
4
6
حالا چه فرقی میکنند این زیررشته ها ،در دامپزشکی وقتی فقط تدریس مطرحه حتی این زیررشته ها کاربردی ندارد چه برسد از جنبه عملی و فیلد کاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
وزارت بهداشت مثل علوم نیست که فله ای بگیرد ! همان میزان که نیاز است جذب می کند ، تدریس هم بخش کوچکی از وظایف این دانش اموخته ها است که خیلی ها حتی پیگیری نمی کنند ، کارشان تضمین است چه نیازی است که وقتشان را برای تدریس تلف کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دامپزشکی نیست که ! وزارت بهداشته و اصلا ربطی به دامپزشکی وزرات علوم ندارد! دامپزشکان اجازه شرکت و ادامه تحصیل دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دامپزشکی نیستند دلبندم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دلقندم ،اگر دامپزشک نمی‌تواند شرکت کند پس این چه خبری است که سایت دامپزشکی منتشر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
من ۰۰:۱۷ هستم کاری به دامپزشکی و بهداشتی بودنش ندارم شما هم که چشمتان را فقط این وزارت بهداشت گرفته ، مگه این وزارت مال جای دیگریست،! من موضوع حرفم دامپزشکانی هست که فارغ‌التحصیل می‌شوند ، و میخواهند مشغول به کار شوند ، معلوم هم نیست حتما تا آن زمان وزارت بهداشت اشباع نباشد و حتما اینجوری نیست که به دانشگاه علوم پزشکی عزیز جانتان! استخدام شوند و خدمت کنند ، ممکن است برای تدریس با کار در وزارت علوم و حتی فیلدهای عملی بعضی ادارات و شرکتها کاری برایشان فراهم شود که البته اونم بعید میدانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بیخود ما دامپزشکان شکم خود را صابون نزنیم ، با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود ، (البته اگر شیرینی در کار باشد) چه از لحاظ پذیرش و بخصوص کار ، فارغ‌التحصیل رشته اصلی در ارجحیت است چه شرکت کنندگان داروساز و چه رشته های دیگر علوم پزشکی جمعیتشان کم هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
یک پزشکی جوانی هست در شبکه های خارجی گاهی حرفهای پزشکی میزند ، متخصص قلب است از آلمان ، حالا کارش شده پیانو میزند با یک خواننده که از اوکراین آواره شده ، چطور است همه ما و پزشکان هم یک سازی یاد بگیریم برای دوران بیکاری ، البته پزشکان ویالون و قره نی خوب بلدند!!! ولی ساز دیگری هم یاد بگیرند بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اولش یک بحث کلی و عمومی دارم و کاری به این رشته و اون رشته خوب و بدش ندارم ،فعلا که حتی پزشکان بدرد خودشون هم نمی‌خورند ( البته بجز پول درآوردن)
دو تا پزشک متخصص سرشناس دکتر گلشن متخصص تنفس از هاروارد و دکتر این شهیدی متخصص قلب از انگلستان در اصفهان خودشون از کرونا فوت کردند ، پزشکان به داد خودشون نمی‌توانند برسند.
بعد بعضی غرور داروساز شدن گرفتتشون با این رشته‌های تبلیغاتی، البته نه تاسیس داروخانه که اجازه ندارند ، بلکه فقط عنوان داروسازی، و شاید یه تدریسی چیزی تو این دانشگاه های که تو هر روستایی الان هست، گرچه داروخانه انسانی هم اشباع شده در خیابان ما تا ۱۰ سال پیش یکی داروخانه بود الان ۸ تا داروخانه هست با این داروهای گران و بی اثر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
1
5
رشته های وزارت بهداشت بسیار عالی هستند ، فقط قبولی خیلی دشوار است . همکارانی که رزومه قوی دارند و می توانند از پس ازمون کتبی برایند حتما اقدام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
حالا چرا تبلیغ میکنی؟ مسئول جذب دانشجو هستی؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دوست عزیز شما داوطلب آزمونی که علاقه نداری بقیه بدانند؟! نگران نباش رقابتش آنقدر سنگین هست که با این کارا رقیبت کم نمیشه!
والا به خدا! شما درصد منفی قبولین رشته های تخصصی دامپزشکی را بشمار و زحمت نظر دادن نکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
۱۹:۳۱ من دامپزشک هستم میخواهم برم جراحی قلب پزشکی بخوانم که هیچی متقاضی نداره !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
13:54 بله کاملا معلوم است دامپزشک هستید که فرق ازمون دکتری تخصصی و دستیاری را نمی دانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
خبرگزاری ایسنا/همدان: رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور از وضعیت نامناسب برخی رشته‌های پزشکی در کشور خبر داد و گفت: در سال جاری هیچ کس متقاضی رشته جراحی قلب در کشور نشده و با شرایط موجود مجبور می‌شویم با عقب‌گرد ۴۰ ساله پزشک وارد کنیم
دکتر دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
۱۶:۴۱ شوخی کردم ، باسواد همه چیز فهم خیالی، دانشجوی مهندس هوا فضای هاروارد(هاریوار) !!!
تو که برای دامپزشکان اینقدر احترام قائلی چطور فکر پیشرفت آنها در پزشکی هستی؟!!! مگر اینکه فکر بازار گرمی رشته های جامانده پزشکی هستی گرچه همه رشته های پزشکی اینجا جامانده هستند، مطلبی را بارها ذکر کردم اینجا هم بازگو میکنم
دوسال پیش بر اثر سردرد شدید رفتم با آمبولانس بیمارستان اول سی تی اسکن و آزمایش خون کردن و ندیده و (بدتر شاید هم دیده )گفتند سکته مغزی است سپس بیش از دوز پیلاویکس و آسپرین و هپارین سه داروی ضدانعقاد همزمان دادند و خونریزی مغزی کردم جالب اینکه بعد از آنهم ام آر آی گرفتند و خونریزی مغزی نشان داد بازهم داروی ضدانعقاد دادند دچار فلجی اعضا شدم بعد از مدتی که به بیمارستان مراجعه کردیم برای گرفتن سابقه پزشکی گفتند گم شده ، گرچه نظام پزشکی هم مثل خودشون است برای پدرم شکایت کردیم کلی تعرفه تَرکه کردند و کاری نکردند ، اینهم ماجرای بعد از ۲۰ میلیون پول گرفتن پنج روز بستری البته دوسال پیش
از این داستانها زیاد شنیده بودیم ولی این برای خودم پیش آمد ، خلاصه اینکه کیفیت آموزش پزشکی در حد دامپزشکی هم نیست و دامپزشکان را بجای پزشک سرکار طبابت بگذارند از لحاظ کارایی زیاد فرقی هم نمیکند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
شما آدم باسواد که معلوم نیست چی خوندی با این احترامی که برای دامپزشکی دارید میخواهی دامپزشکان را فریب بدهی و وارد رشته های پزشکی جامانده بکنی ، حالا ببینیم در دانشکده خودتان چه احترامی به دامپزشک می‌گذارید ، به طنز گفتم از دستپاچگی معنی اون علامت‌های تعجب را هم نمی‌فهمی ، خودم در سال ۲۰۱۱ مقاله‌ای در مورد دیابت منتشر کردم در محله پزشکی بین المللی ISI که بیش از ۲۵۰ سایتیشن تا حالا دارد و بعد از آن رفرانس خیلی دانشجویان و محققان دیگر قرار گرفته ، کار تحقیق پزشکان را هم دامپزشکان دارند انجام میدهند ، کم کم میبینیم که دامپزشکی از لحاظ کارایی فرقی با پزشک ندارد، ولی هیچ دامپزشکی خودش را جای پزشک نمی‌بیند و احترام (گرچه ناحق) قائل است ،ولی همانطور که مشهود است برعکسش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
حالا ما یک درد
دلهایی درون محفلی میکنیم ولی به حِرفه خودمان خیلی هم می‌بالیم و احترام قائلیم و نمی‌خواهیم هیچ ناآگاهی به آن توهین کند ، ضمنا شمای وامانده تبلیغاتچی هم اغفال شده ای و فکر می‌کنی خوب بازاری برای تبلیغات رشته‌های جامانده پزشکی اینجا پیدا کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
ناشناس 18:54 اولا اینها دکتری تخصصی هستند نه دستیاری که ذکر کردیدو خبر در مورد دستیاری است
دوما همین نظام پزشکی با همین خبر ها و ایجاد ترس باج خود را گرفت!
حق محرومیت از مطب پزشک شده 69 میلیون تومان ماهیانه!
کمک هزینه دریافتی دانشجوئ خودش الان توی بودجه سال اینده از دریافتی یک هیات علمی رسمی و تمام وقت وزارت علوم بیشتر کرده!
و....

نظام پزشکی خیلی زرنگ است جای که لازم باشه قدرت استفاده می کنه جایی که لازم باشه مظلوم نمایی می کنه!
جالا مقایسه کن با دامپزشکی که یهو در همکاتن همدان یه فرد گفت کلینیک دامپزشکی وجود نداشته باشه و همرو پلمبپ کردن! فرق ارزش رشته به این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
ناشناس ۱۱:۳۰ (ساده بین عزیز) یعنی نظام پزشکی دروغ گفته که داوطلب رشته های تخصصی پزشکی صفر بوده؟!، شاید هم راست گفته و برای جذب دانشجو اینکارهای تشویقی را کردند ، شاید موفق بودند یا نبودند معلوم نیست ، ضمنا بقول خودت حق محرومیت از مطب مربوط به تخصصی است آیا حق محرومیت از کار تدریس(که کار تدریس خودش کمیاب هم هست) برای دستیاری پزشکی هم داریم؟! ثانیاً دامپزشکان هم باید تلاش کنند حق مطب بگیرند که بالاخره تصویب خواهد شد فقط به دلیل اشکال در امور اداری دامپزشکی است که تصویب نشده و بخاطر ازدیاد دامپزشکان بخش دولتی که هیچکاری هم نمی‌کنند نه درمانی نه غیردرمانی، و نه کمک به بخش خصوصی در تسهیل کارهای درمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
ناشناس ۱۱:۳۰ اینهم شد دلیل ۶۹ میلیون را به کی میدن؟ درثانی بحث ادارات دولتی و تدریس به نظام پزشکی چه ربطی داره؟ این پول کسی است که تخصص و مطب ندارد و در ادارات مشغول کار غیردرمانی است که تعداد معدودی هستند و جزو نورچشمی‌های استخدامی هستند ، البته مدرسین هم هستند که آنها هم جزو نورچشمی ها از نوع ارشدشان تا چند سال دیگر تبدیل خواهند شد چون مثلاً از هر ده تا متقاضی فارغ‌التحصیل یکی را برای تدریس گزینش خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۱:۵۷ دیگه الان همه میان و میگن ما نوبل داریم:))
دانشمندان عزیز تمام شد؟ خیلی تاثیر گذار بود
ادعا و گنده گویی و متاسفانه توهم در رشته ما بیداد می کنه
دوست عزیز معرفی کن بشناسیمت و پزتو بدیم ۱٪ برتر عالم بشریت
بعدش هم برو فیش حقوقی حق التدریس ساعتی ۱۴۰۰۰ تومان و حداکثر ۵۰ ساعت در ماه را ببین و انشالله خدا کذابان را راستگو کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۱ هزارم میزانی که روی نظام پزشکی تمرکز دارید روی نظام دامپزشکی تمکرز داشتیم اوضاع این نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
حسود ،ناشناس ۰۹:۰۲ من از حرفهای حسادت آمیز شما سردر نیاوردم ، شاید منظورتان تحقیقات انجام شده بود که عین واقعیت است ، من به عنوان ناشناس چه دروغ و خودنمایی دارم که بگویم ، از فیش حق التدربس هم سردرنیاوردم در مورد پایان نامه صحبت کردم و مدرس دانشگاه نیستم و حقوق بگیر نیستم، شما گویا دامپزشک نیستید ولی عجیب است که حسادت می‌کنید اگر داروساز هستید که با این رشته‌های عالی باید خوب موقعیتی داشته باشید! ضمنأ همه آن نوشته را کامل بخوانید و عجولانه صحبت نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
اینجا بحث پزشکی است چکار نظام دامپزشکی دارد، استاد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
3
2
بعدش در کجا مشغول به کار می شوند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
در مجموعه های وزارت بهداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
من کاری به کار و بیکاری ندارم که یک امر مشخصی است که بیکاری در تمام ارکان اینجا رسوخ کرده بخصوص بخش غیرضروری و نمایشی تحصیلی که یکیش همین علوم دستیاری پزشکی است یک بحث کلی و سیستماتیک دارم: حتی در سطوح بالای پزشکی جهانی
آیا پزشکی تخصصی به عمر متوسط بشر اضافه کرده؟ (البته به غیر از پزشکی مسائل دیگر رفاهی شاید کمی کمک کرده باشد)
دوم اینکه این ویروس کرونا را توانسته مهار کند ویروسی که تقریبا ثابت شده که در آزمایشگاه پزشکی کشورهای بیگانه خلق شده و رخنه کرده یا به عمد یا سهوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
منظور عالیجناب پرادعا ، فقط بخش آموزش بهداشت است اونم تو ۲۰ یا ۳۰ سال دیگر اگر جایی خالی شد ، یا اگر زودتر در روستایی دانشکده پزشکی آزاد یا احیانا دولتی تاسیس شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
من ۸:۰۳ هستم و منظورم اونی بود که کار در
«مجموعه های وزارت بهداشت» را وعده داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
1
10
یکی از راههای پیشرفت دامپزشکی این است که نخبگان رشته را برای ادامه تحصیل به جای رشته های بی اینده دامپزشکی به وزارت بهداشت بفرستیم ( جبهه نگیرید! حقیقیته ! دیگه تخصص هم همه دانشگاهها دارند تا ازاد پشت کوه!) همین الان هم خیلی از دامپزشکان در وزارت بهداشت وارد شده اند و بعضا اقدامات درخشانی داشتند که جو مناسبی برای فارغ التحصیلان در مصاحبه ایجاد شده و اساتید برد بعضا نظر خیلی خوبی به جذب فرد با پایه دامپزشکی در قیاس با جذب فردی با ارشد علوم پایه دارند ( قطعا در وزارت پزشک محور بهداشت اول پزشک در الویت است!!! نه حتی داروساز!!! و البته بدانید که دندانپزشک هم پزشک حساب میشه! و شماره نظام پزشک و دندانپزشک فرقی نداره) و بعضی از رشته ها که کلا دامپزشکان جزو بنیانگذاران هستند
سال گذشته حتی در خبرها بود که عزیزان با پایه دامپزشک در خیلی جشنواره ها ،خیلی مقام ها را برای وزارت بهداشت کسب کردند در همین داروسازی در خبر حکیم بود که دارویی را برای اولین بار یک دامپزشک در یک دانشگاه علوم پزشکی تولید کردند و... که صد البته افتخارش برای وزارت بهداشت است

فقط متاسفانه فرایند پذیرش و رقابت خیلی سخت و سنگین و برای مصاحبه نیز رزومه بسیار عالی نیاز است
اما فارغ التحصیل مستعد دامپزشکی کم نداریم .

همین الان شاید بشه نزدیک 100 نفر دامپزشک دارای تخصص های وزارت بهداشت و یا فعال در این وزارتخانه نام برد که موفق وصاحب نام هستند مثلا :
شیرازی ، وجگانی ، شهباززاده ، دباغ مقدم ، امیرخانی ، حسینی و.... حتی کافیه خبرهای همین حکیم مهر را جستجو کنید

هر کدامتان الان کمی فکر و تامل کنیدچند اسم را به یاد می اورید !

ورود بیشتر دامپزشکان جو را برای ادامه فعالیت بقیه حتی بهبود می بخشد . دامپزشکی را نمی توان زیر نظر وزارت بهداشت برد (به 1000 دلیل وزارت بهداشت اصلا زیر بار این رشته نمی رود) اما می توان بسیاری از رشته های خیلی خوب این وزارت را دامپزشکان تصاحب کنند و با توجه به استعداد طبق تجربه راحت پست های مدیریتی ها را هم در دست بگیرند! عزیزان بورد تخصص با پایه دامپزشک کم نداریم! مدیرکل با پایه دامپزشک کم نداشتیم! هیات علمی که تقریبا همه بعد از فارغ التحصیلی هیات علمی می شوند در وزارت بهداشت


پیشنهاد می کنم با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های تخصصی وزارت بهداشت صحبت کنید و خوب بد تجربه انها را بشنوید و در صورتی که توانایی را دیدید در ارجح دانستن این رشته ها به وزارت علوم شک نکنید! گواه من کارنامه و رزومه قبولی ها در رقابت سنگین در وزارت بهداشت است !
حمایت وزارت بهداشت از دانشجوی تحصیلات تکمیلی( دستیاری و دکتری تخصصی ) را در وزارت علوم برای حتی هیات علمی نمی بینید!!
در دامپزشکی یه بیمه تکمیلی در نظام اجرا شد که دیدید اخرش چه شد! دانشجوی تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت علاوه بر کمک هزینه تحصیلی ، بیمه تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی ، فرصت مطالعاتی و.... دارد ! حالا با علوم مقایسه کنید ! با توجه به خبرها دریافتی ها در حال افزایش است و احتمالا در سال اینده دریافتی کمک هزینه تحصیلی یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی وزرات بهداشت از یک هیات علمی با درجه استادیار وزارت علوم حتی بیشتر شود!

دوستانی که منفی بافی می کنند یا نمی دانند ! یا مقصودی دارند ! یا ارزوی دست نیافتنی است !! وگرنه این گوی و این میدان بفرمایید قبول شوید و نروید در غیر این صورت ابراز وجود نکردن بهتر است

و البته باز تکرار می کنم در این وزارت خانه به هر حال الویت پزشک است اما جو برای پیشرفت دامپزشک خیلی خیلی بهتر از وزارت علوم و جهاد است !
که البته برای ما دامپزشکان عادی است ! طرف با مدرک شیمی گذاشتن مدیر رازی!!!! هیج مدیر وزارت علوم دامپزشک نیست! وزیر قبلی علوم با مدرک کشاورزی با تخصص گردو بود !!! اما می گفتی مدیر دامپزشک می خندیدند و اهانت می دانستند!!!!
نه جهاد نه علوم دامپزشک را برای مدیریت لایق نمی دانند اگر دروغ می گویم چند معاون وزیر و مدیرکل ستادی جهاد که دامپزشک هستن نام ببرید!!!!! ! غر نزدنید اگر می توانستند یه علوم دامی هم می زاشتن رییس سازمان دامپزشکی !!!

خالا باز علوم علوم کنید و با درصد حتی منفی!!!! ( سرچ کنید ماشالله کارنامه و ابروریزی زیاد هست ) به تخصص های وزارت علوم وارد شوید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
حالا که خیلی هم خوب است این تبلیغات مال چیست مگر ، تبلیغاتچی هستی؟! اگر خودت فارغ‌التحصیل هستی که دنبال رقیب کاری میگردی یا میخواهی در آزمون شرکت کنی که ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
مسئول تبلیغات وزارت بهداشت هستی؟ تریبون بهتر از این گیر نیاوردی؟! نکنه شرکت کنندگان کم شدن. که برای دامپزشکان تبلیغ میکنی؟! البته در رشته های پزشکی تخصصی جراحی قلب ، داخلی و اطفال هم شرکت کنندگان بعضی سالها به صفر می‌رسد ، آنها را هم برای دامپزشکان تبلیغ کن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کاملا با این نظر موافق هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
عمر در دامپزشکی تلف کردیم و هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
رییس موسسه واکسن و سرم رازی بر خلاف قانون یک فارغ التحصیل شیمی بود و در زمان کرونا چه دشمنی با دامپزشکی کرزد! رد منفی به الویت واکسن دادن به دامپزشکان فراموش نمی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
حرف درستی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
صادقانه حرف زدند
کجای وزارت علوم که آموزش دامپزشکی را بر عهده دارد هستیم !
کجای وزارت جهاد هستیم ! تعرفه هم حتی اعلام نکردن!! هیچکدام از این وزارتین ارزشی برای دامپزشک قایل نیستند
دامپزشکی باید در وزارت بهداشت باشد و یا اینکه دامپزشکان وقتی بستر محیا هست در وزارت بهداشت مشغول شوند و به طبع دامپزشکی به وزارت بهداشت منتقل شود اونجا حداقل می دانی پزشک در الویت هست اما اینجا که هر ننه قمری به دامپزشک مقدمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
هیچکس برای دامپزشکی ارزش قائل نیست نه وزارت علوم نه وزارت بهداشت ، فقط وزارت بهداشت مغرور تر هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
دوست عزیز 11:55 کاملا موافقم
اما الان هم یک جهاد کشاورزی برای ما مغرور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
دوست گرامی ۱۵:۴۹ پس غرور پزشکان را ندیدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
5
اجازه تاسيس دارو خانه با اين مدرك ها ميدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خیر و اینم بدون که داروخانه اش دهن سوزی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سرمایه داروخانه را بانک بگذاری با کار کردن فرقی ندارد ! اعصاب هم راحت تر است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
به صورت پراتیک بدون مدرک هم اجازه تاسیس داروخانه می دهند! سرمایه داشته باش و داروساز مسول فنی بگذار !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
7
فقط تخصص های ازاد! مهمترین سوال موقع مصاحبه : توان مالی پرداخت شهریه را دارید؟

سوال لو دادم برید حالش ببرید
پول داشته باش با -33% هم متخصص می شوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
البته اون تخصصی هم که با پول بگیرند به همان پولشون هم با این تورم بعد از فارغ‌التحصیلی نمی‌رسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
آفرین ۱۷:۱۳ ، ولی این را هم از من قبول کنید که هیچ جای دنیا دانشگاه بر اساس ظرفیت بازار کار دانشجو نمیگیرد ، اینجا که جای خود دارد که مدتهاست اشباع بازار کار چه در دانشگاه چه ادارات و چه بازار کار آزاد وجود دارد کاری هم ندارند که چقدر خرج تحصیل کردی یا چه مدت وقتت را تلف کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
4
2
تا زمانی که اجازه ورود به سیوتیکس و گنوزی و هسته ای نذارند به درد جماعت دامپزشک نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
معلومه اینها اون رشته های رو تبلیغ می‌کنند که خود دانش آموختگان علوم پزشکی نمیروند و جامانده و سرانجامش مشخص نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
سریع دیدی کدوم دامپزشک پذیرش نمی کنه شرط گذاشتی روی اون؟ :))))
به خدا اگر بدونی سیوتیکس و گنوزی چی هستن :))))))
قاسم گلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
مشخصا اطلاعات خوبی در این زمینه دارید دکتر

یک نکته رو خدمتتون عرض کنم که در این کشور بیشتر از هر فیلدی به متخصص اقتصاد دارویی نیاز است و مهمترین بخش در تولید دارو است که نیاز الان کشور برای برون رفت از بحران باید متخصصین بیشتری در این حوزه داشته باشیم

با جناب دکتر عباس کبریایی زاده در تماس باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
پزشکان و بقیه ارکان علوم پزشکی ما را غرور و زیاده خواهی پر کرده ، فناوری دارویی (فارماسیوتیکس)، فارماگنوزی داروسازی با منشاء طبیعی ،
حالا ما و تو که میدانیم چه گلی کاشتیم ، راستی داروی کرونا به کجا رسید دانشمند یا بهتر بگوییم دانشبند ۱۸:۲۸ گنده تر از تو هم کاری نکردند و لااقل ادعای شماها را ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
جناب قاسم گلی
کاملا با شما موافق هستم
و خوشبختانه در اقتصاد مدیریت دارو هم دامپزشک اجازه شرکت در ازمون دارد و تا کنون هم چند تن از همکاران وارد این رشته شدند

راستی در مورد داروی کرونا هم خدمت دوستان عرض کنم چند تن از متخصصین پایه دامپزشک بودند
انستیوپاستور ایران یک زمانی خانه دامپزشکان بود فقط الان دارن بازنشست می شوند و حیف که جایگزین نشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
04:00 عزیز
همین کامنت نشان داد که نمی دانی و در جو نیستی
با سرچ جواب دادی
فارماسیوتیکس یا سیوتیکس یا تیکس را به عنوان داروسازی صنعتی می شناسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
آقای قاسم گلی ، متخصصان اقتصادی دانشگاهی در زمینه های دیگر اقتصادی اگر کاری کردند بهشان بگویید در زمینه اقتصاد دارویی هم کاری بکنند ، اینها فقط عناوین رشته‌های متعدد بی اصل و اصول است که برای جذب بودجه و دانشجویان بدبخت بنا گذاشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
تو اگر دامپزشک نیستی بگو ببینم نوئوزیز یعنی چه؟ چند تا اصطلاح دانستن یا حتی تحصیل در چندتا شاخه رشته دانشگاهی بی سروته چه دردی از کی دوا کرده و می‌کند؟ از خوده خواننده آن رشته ها چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۱۲:۰۳ نگفتی نوئوزیز یعنی چه مثل اینکه از سرچ اینترنت هم چیزی پیدا نکردی؟ .................، فارماسیوتیکس هم درستش همون فناوری است ، شما فناوری را فقط با صنعت برابر میدانید ، راستی تو که خیلی اصطلاحات دارویی میدانی بگو ببینم داروی کرونا به کجا رسید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
2
4
واقعیت این است که ما دامپزشک ها داروساز نیستیم
فقط ادعا داریم ! اما ایا شما در دوره عمومی ساخت دارو خوانده ای؟ خیر
غیر از چند واحد فارماکولوژی که ان هم درست تدریس نشده با ان سر فصل ضعیف چه از دارو می دانی؟ الان با خودت فکر کن چی بهت یاد دادن واقعا!!! سرت سوت می کشه!
ایا انالیتیکال در دامپزشکی تدریس شده؟ ایا واحدهای دستگاهی داشته ایم؟
فقط چون دامپزشکیم اجازه داروخانه دامپزشکی داریم و این تنها شباهت ما به داروسازان است و به لیسانس کشاورزی هم داروخانه گیاهی می دهند!
نسخه های دام کوچک که به داروخانه های انسانی می روند سوژه خنده و ضعیف بودن سواد دامپزشکان در بحث دارو است باعث شرمساری است! تخصص دارو خواندن پیشکش!

+++
راه دور هم نریم بی سوادی دامپزشک در بحث دارو پیروز را به کشتن داد !!! الان فکر رکدید به عنوان دامپزشک ابرو دارید ؟ دروغ می گویم؟؟؟؟ پس این ادعا و غرور کاذب را کنار بگذاریم و الکی سم پاشی نکنیم
+++

بر اساس توانایی رشته ها و سر فصل تعیین می کنند چه رشته ای مجاز است ! سالها پیش فارماکولوژی پزشکی هم دامپزشکان مجاز به شرکت بودند و الان خیلی هیات علمی فارماکولوژی در دانشگاههای علوم پزشکی داریم که عمومی دامپزشکی دارند و دامپزشکان در این ازمون یکه تازی تازی می کردند و کسی توان رقابت با انها نداشت ! ذهه 80 تا اوایل 90 هر چی درسخوان داشتیم را جذب کردند .ولی بی عرضگی و خود بزرگ بینی بعضی داشنمندان و به اصطلاح اساتید! دانشکده های دامپزشکی و اتفاقاتی که افتاد صلاحیت دامپزشکان برای دکتری تخصصی فارماکولوژی را وزارت بهداشت لغو کرد!

عین همین اتفاق در رشته های دیگر هم در حال رخ دادن است !

منفی بافها کانال هایی را خراب می کنند که شاید خیلی ها برای بازشدن ان سالها زحمت کشیدند !
همان هایی که منافعشان دهه 60 این بود که به وزارت تازه تاسیس بهداشت نروند و فکر کردند در علوم الاف و اولوف می کنن و دکترن و همه پست های وزارت را می گیرند! الانم هستن! و شدن بد بختی این رشته !
می خواید لیست کنم خجالت بکشید؟

فکر کردید چه کسانی فله ای دانشگاه ازاد راه انداختن؟ برید هر واحدی می بینی تاسیس شده از دهه 60 تا الان پشتش نام بزرگ است! و پروازی می رفتن و می امدن و منفعت داشت ! حالا فهمیدید عامل بدبختی دامپزشکی کجاست؟


تا ابد وچگانی برد ایمنی نیست! تا ابد شیرازی هد ناباروری ایران نیست! و... تا ظرفیت هست باید استفاده کرد! رشته های دامپزشکی که ماشالله حتی چند سال پیش پاتولوزی دامپزشکی گرفتن طرف از رشته ارشد زیست اومده رزیندتی پاتولژی و فارغ التحصیل هم شده !!!!

باور ندارید برید دفترچه دکتری سازمان سنجش اوایل تجمیع شدن ازمون دکتری در سازمان سنجش را ببینید ! هر کسی ازاد بوده بیاد و تاکید می کنم هر کسی!!!!!!! باز خداروشکر ارشد عمران نیومد دامپزشکی امتحان دهد! بی درو پیکری رشته یعنی این
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
دیدم این دفترچه کنکور که مثال زده شد
الان چند سال سازمان سنجش ذکر می کنه اینا دستیاری هستند نه دکتری تخصصی و ارشد ها اجازه شرکت در دستیاری دامپزشکی ندارند
قبلش کلا همه مجاز بودند شرکت کنند البته در مورد همه رسته های دکتری وزارت عتف این اشتباه رخ داده بود والان در رسته های دیگر هم فارغ التحصیل هست که مثلا ریاضی خوانده دکتری معماری و تقصیر دامپزشکی نبوده تقصیر وزارت عجیب غریب علوم با تصمیم های یک شبه است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
4
افرین
اش رشته های بی ربط آنقدر شور شد که رشته های صاحب دار مثل روانشناسی و حقوق و... بیانیه دادن فردی مدرک دکتری داشته باشد ولی مدرک پایه لیسانس و ارشد غیر مرتبط داشته باشد اجازه کار نمی دهیم
شاهکار وزارت علوم باید در تاریخ نوشت
به شخصه ارشد تاریخ می شناسم که دکتری حقوق خواندند
در دامپزشکی هم وزارت علوم آن زمان فرق دستیاری و دکتری تخصصی درک نمی کرد و کلا همرو PhD می دانست
برای دستیاری ها هم آزاد بود مدرک پایه ، خدا بخیر کند با این عزیزان اگر وارد و فارغ التحصیل شدند!
احتمالا نظام هم گرفتند چون نظام حق عضویت مهم است نه هیچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بله وقتی فارغ‌التحصیل اشباع شد همین میشود وزارت علوم و بهداشت هم ندارد همه از یکجا اومدند ، چند سال دیگر این رشته‌های دستیاری پزشکی داروسازی و باصطلاح پزشکی را هم که بخوانی وقتی خوده فارغ‌التحصیل شرکت کنندگان داروساز و پزشکش بیکار بود ، بعد برای دامپزشکان هم همین ادا ها را در می آورند، و لااقل اولویت کار را به اشخاص دیگر میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
2
3
لیست درسهای امتحانی را مرور کردم واقعا سخت است و در ارتباط با دروسی که خواندیم نیست
سیوتیکس ،سم شناسی ، گنوزی ، بالینی ، شیمی دارویی و...
زقابتش هم بر اساس کارنامه های سال های گذشته زیاده و ریسکه به هر حال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
۲۰:۴۳ پس هم سخته هم بدرد نمیخوره دنبال تحصیل این‌ها نباش جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۰۹:۰۲ این رشته‌ها بدرد هم نمیخوره ، اونجا را نخواندی
طاووس بی پرو بال نخواستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
البته احتمال خیلی زیاد این نخواستن از بنیه علمی ضعیف بلند می شود 13:45 عزیز
نخواه ! فرش قرمزی هم برایت ننداختن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
این 14:45 راه افتاده و زیر همه کامنت ها سم پاشی می کند
هدفت چیه دوست عزیز؟
احتمالا شرکت کننده همین ازمون هستی :))))))
ممنون که انقدر پیگیری زیر همه کامنت ها انقدر بیکاری که کامنت بزاری
...............................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
۹:۰۲کسی شما رو مجبور نموده شرکت کنید؟ مهمان ناخوانده که منت ندارد عزیز دل برادر
اگر از درب یکی از دانشگاه‌های وزارت بهداشت با کارت نظام و عنوان دامپزشک داخل تشریف بردید آن هنگام بفرمایید که نمی خواهید و در سطح شما نیست
عجیب مردمی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
ما نمی‌خواهیم درب ورودی بهداشت وارد شویم مگر درب بهشت است یا مرز با سوییس است ، چنان قداستی برای پزشکی درست می‌کنید که خودتان هم کم کم باورتان میشود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
4
چرا یکسری دنبال منفی باقی هستند ؟ آقا شرکت کنید اکر دوست دارید قبپل بشید
حالا توانایی قبولی نداری چرا هرچی گری می کنید؟
.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
ما شرکت نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم قبول شویم چون قبول شدنمان بدتر از قبول نشدنمان است، ...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
یک مشت رشته بی کیفیت و بی اساس با اسمهای پر آب و تاب ، که سرانجامش یکسان است ، هیچی چه از لحاظ علمی چه کاربردی و چه کاری
این‌جا معلوم میشود کی هوچی گری می‌کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دوست عزیز 14:47 شما برو رشته های با کیفیت دامپزشکی
ظرفیت 3 نفر شرکت کننده 2 نفر ان هم دانشگاه دولتی مادر!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
عزیزان شرکت نمی‌کنند چون امیدی به قبولی ندارند
خوب همکار گرامی شرکت نکردن که جار زدن ندارد!
در ورای این جار زدن شما نیات دیگری نهفته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
شما تبلیغاتچی ها در یک سایتی که مربوط به خودتان نیست چه مقصودی دارید ، شما جار میزنی یا ما؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
4
دیدم دوستان در مورد بودجه حرف می زنند
سیستم بودجه وزارت بهداشت با وزارت علوم خیلی متفاوت است و این وزارت سرفصل درآمد هزینه دارد و تقریبا تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی بنگاه مالی هستند
برای همین الزامی به جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی به دانشکده ها نیست و به راحتی در مصاحبه تیغ بران در دست دارند
برخلاف علوم که فقط بودجه عمومی است و در صورت عدم ورود دانشجوی دانشکده در حقوق ماهیانه هم به مشکل بر می‌خورد
آزاد که داستانش کاملا متفاوت است البته ‌مستقیم پرداختی از شهریه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
دانشجوی دکتری تخصصی بازوی تولید علم ارزان برای وزارت بهداشت هستند
در وزارت علوم دانشجو عامل درآمد دانشگاه است و تولید علم در مرحله بعد می باشد و قطعا منظور از تولید علم در وزارت علوم ، تولید علم برای رزومه هیات علمی می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
4
دردنامه

جای بحث فقط اینو بدونیم که هیچ جای سیستم سلامت و درمان و... کشور نیستیم
و توانایی و رانت خاصی هم رشته نداره
رای دیوان و ممنوعیت مطب و ... دامپزشکی در ملک مسکونی به دلیل عدمک شمول حرف بهداشت و درمان یادتان رفته؟
پلمپ شدن کلینیک ها و مطب های دامپزشکی فراموش کردید؟
حذف 380 هزار تومن حق محرومیت از مطب هیات علمی و کارمند به دلیل عدم شمول در حرف سلامت ندیدید؟
دریافتی چندر غاز هیات علمی ان را نمی دانید؟
مسئول فنی و ماهی 6 تومن اونم با پارتی و ... نمی دانید؟
قانون ممنوعیت حیوانات خانگی تصویب شود فاتحه رشته های تخصصی خوانده است!
با این وضع اقتصاد دامی وجود دارد که دام بزرگ و مامایی کار کنید؟
گوشت وارداتی است و مسئول فنی هم از همان کشور نظارت می کند پس دامپزشک ایرانی می خواهند چه کار
نظام دامپزشکی کجا منافع دامپزشکان را لحاظ کرده؟
یادتون رفته بهتون واکسن حتی حاضر نبودن بدن؟؟؟؟؟
درب ورودی وزارت بهداشت کارت نظام دامپزشکی را معتبر نمی داند و کارت ملی باید بدهید ! توهین از این بیشتر؟
و...


دعوا نکنید
دامپزشکی را کسی حساب نمی کند حالا چه عمومی چه با تخصص چه هیات علمی چه کارمندش
فقط یک عنوان کذایی دکتر از ان به یادگار مانده که این کشاورزها به زودی با لابی ان را هم از بین می برند

کار درامد زا دیگر را شروع کنید خیلی بهتر است تا ادامه این مسیر دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
هر کاری هم پرستیژ بهتر و هم در آمد بهتری نسبت به دامپزشکی دارد تاکید می کنم هرشغلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
پرستیژ بیشترش که خیالات ، چه هنگام تحصیل که با غرور بیجای بقیه مدعیان روبرو هستید و چه دعواهای کاری بعد از آن ، درآمد بیشتر را هم که شک دارم ، اصلا به کار پیدا کردنش هم شک دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
5
داروخانه فقط پول می خواهد همین
اگر پول دارید به صورت پراتیک داروخانه تاسیس کنید و یک داروساز را به عنوان مسول فنی شیفت معرفی کنید
حتی می شه این داروساز به صورت روزانه باشه و از افراد مختلف استفاده کنید
داروخانه دیگر آن درآمد نجومی قبل را ندارد و بعضی آن را با سود بانکی مقایسه کرده اند پس اصلا به فکر تاسیس در ملک اجاره ای نباشید
داروخانه انسانی منظور است و با داروخانه دامپزشکی اشتباه نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
بله ،تازه موسس داروخانه دکتر داروساز و از مجموعه علوم پزشکی است نه مثل بچه سرراهی ، دامپزشکی که بهش فرصت با منّت دادن تو دانشگاه علوم پزشکی یک درسی بخونه ، درضمن دکتر داروساز هم میتونن تدریس کنه و هم داروخانه بزنه که تکلیفش اینه ، چه برسه به مدرک نسبه ای که وزارت بهداشت به دامپزشک بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
خوب دامپزشکی آنقدر بی ارزشه که این براش شده لطف به هرحال
داروخانه واقعا ارزش خاصی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
6
یاد زمان قبولی دانشگاه افتادم
ثبت نام تکمیل ظرفیت شروع شده بود
اوایل دهه ۸۰ بود و هموز همه ثبت نام ها کاغذی و پستی بودند و اطلاعات زیادی در دسترس نبود یکسری می گفتند تکمیل شرکت نکنید و فایده ندارد و این دامپزشکی بهتره اصلا و پزشکی فلان و تکمیل فقط کاردانی هست و دکتری نیست و ... رای خیلی را برای شرکت در تکمیل ظرفیت آن سال در کلاس زدند
ترم بعد این چند عزیز از دامپزشکی آزاد با استفاده از قبولی در تکمیل ظرفیت به پزشکی و دندان و دارو آزاد منتقل شدند
همانجا درس گرفتم کسی انرژی برای بدگویی و مانع شدن از انجام کاری از سر دلسوزی و خیر نمی گذارد و حتما در پشت آن بدگویی منافعی هست


عزیزان اگر می خواهید در وزارت بهداشت ادامه دهید از بچه های دامپزشک مشغول در همان رشته مورد نظر خود جویا نظر شوید و دقیقا مزایا و معایب و جوانب امر را بررسی کنید نه کامنت نویس های جو ساز که عجیب بوی نفاق می اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
بهترین کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
پاسخ به 10:11 دانشجو چی سرش میشه از عاقبت اون رشته ، غرور رشته ای که توش درگیر شده باعث میشه تا تو اون رشته مشغوله تعریفش رو بکنه ، از فارغ‌التحصیل چند ساله هم بپرسی تا حدی همینه تازه اگر هم مشغول به کار باشه معلوم نیست دراصل راضی باشه ،دانشجویان امروزی یا در واقع فارغ‌التحصیلان چندسال آینده هم علم غیب ندارند که از بازار کار آینده خبر داشته باشند ، یک حرفی بزن که منطق داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
۲۳:۲۳ اپنا نمی فهمم اونوقت تو می فهمی ؟ و تو علم غیب داری ؟! جای این کارا برو درستو بخون. همین نظرت نشون داد دقیقا چقدر منطق داری پ دقیقا هم خودت داوطلب همین آزمونی ، دوستان کامنت این بند خدا بخونید و دقیقا متوجه می شوید که منظور من از نفاق چه بود!!! اینم شاهد از غیب رسید!!! افرادی که ذینفع هستند نمی فهمن اما اینا که سم پاشی می کنن می فهمن! حالا اگر قبول بشه عمرا دیگه نگه دامپزشکه !!!

خودتی دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
10:11 عجب کامنتی و عجب جوابی ! به گمانم همان همکلاسی های دو روی شما بهشون بر خورده
2324 خجالت بکش شما چکاره هستی که برای بقیه تعیین تکلیف می کنی؟ الان وزارت بهداشت هیچ دامپزشکی نره چی به تو می دن ؟ دلت سوخته لابد؟ ....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کاربر 23:24 به نظرم هیات علمی دانشکده دامپزشکی هست و نمی خواد دانشجوی دوره دکتری تخصصی دامپزشکی به دلیل رفتن دامپزشکا به دکتری وزارت بهداشت کم بشه و در نتیجه حقوق و مزایاش کم بشه ، علم غیب هم دارن و رشته دامپزشکی و تخصصاش هم اینده کاری عالی دارن چون ایشون که علم غیب دارن می گن
وزارت بهداشت بده بجه ها شرکت نکیند ! ........ ناراحت میشه:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
ناشناس 7:53 و 8:35 که هر دو یکنفر هستید و از با ادبی که منطقطان مشخص است ، جواب هردو کامنت را یکجا میدهم اولا کاره ای نیستم و تعیین تکلیف نمیکنم کامنت اینترنتی بصورت ناشناس جای خودنمایی نیست و اظهار نظر صرف است، مگر اینکه مثل شما مزدبگیر تبایغاتچی و فریبکار باشید ، که توهین میکنید و دروغ میگوید و تهمت میزنید و حقایق به این سادگی در مورد تحصیلات را کتمان میکنید حالا به هر وسیله‌ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
4
1
دانشجو چی سرش میشه از عاقبت اون رشته ، غرور رشته ای که توش درگیر شده باعث میشه تا تو اون رشته مشغوله تعریفش رو بکنه ، از فارغ‌التحصیل چند ساله هم بپرسی تا حدی همینه تازه اگر هم مشغول به کار باشه معلوم نیست دراصل راضی باشه ،دانشجویان امروزی یا در واقع فارغ‌التحصیلان چندسال آینده هم علم غیب ندارند که از بازار کار آینده خبر داشته باشند ، یک حرفی بزن که منطق داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
آنها هیچ سرشون نمیشه آنوقت شما سرت میشه؟!!!!!
این دیگه چه نظریه؟! همه نمی فهمن و فقط شما می فهمی ؟!
کسی که زحمت کشیده قبول شده و فارغ التحصیل شده و از منافعش داره استفاده می کنه نمی فهمه اونوقت شما می فهمی ؟!!!
کاملا معلوم شد چرا راه افتادین نظر منفی می دین ! قطعا خودتون آرزوی این جایگاه دارین و قطعا پشت همین کنکور هستید و قطعا امسال هم شرکت کننده هستی و الانم با این کارها به خیال خودت شاید رقیب حذف می کنی !!
خجالت بکشید واقعا! شرم کنید ! طرف روز روشن اونده می گه دانشجوی رشته و فارغ التحصیل آن رشته ها نمی فهمه ما که راهمون نمی دن حتی ! می قهمیم جمع کنید این بساطو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
عجب نظری و عجب منطقی:))))) وقاحت هم حدی داره!
اگر روزی پرسیدند چرا دامپزشکی بی ارزش شده کامنت این فرد را به عنوان مثالی از زیر اب زنی و دورویی و خودخواهی و وقاحت بعضی مثال بزنید!
همه جای رشته همین شده! طرف میاد زیر همرو میکشه و جو منفی میده که چون خودش هیچی نشده شما هم حق نداری به جایی برسی چون اون میگه!

در روز روشن میگه حتی اونا که رفتن وزارت بهداشت هم حالیشون نیست و اونا اشتباه می کنن و از من که علم غیب دارم باید بپرسی چون من دوست ندارم شما هم نباید دوست داشته باشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
از انجایی که یکبار اینجا در 19:24 کامنت گذاشتی و دقیقا همین کامنت برای کامنت بالا هم در 23:24 قرار دادی نشان می دهد خیلی پیگیری و اینکه منافعی داری که دامپزشک نره وزارت بهداشت! از لحن بی ادبانه شما هم که گفتید "دانشجو چی سرش میشه"!!!!!!! و این تفاخر شبه این وجود داره که هیات علمی هستی ! و خودت بالاتر از عمومی دامپزشکی می بینی
کامنتت هم که پر تناقضه!
1- اعتراف می کنی که قبولی و دانشجو دکتری تخصصی وزارت بهداشت بودن باعث غرور هست
2- اعتراف کردی که مزایای دانشجو دکتری وزارت علوم انقدر زیاده که ادم چشمشو می بنده
3- اعتراف کرده شغلشون انقدر جایگاهش خوبه که فرد بد نمی گه از جایگاهش

خوب مشکل شما چیه؟ دانشجو دکتری کم میشه در دامپزشکی و دریافتیت از 9.5 میلیون میشه 9 میلیون؟
........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
7:31 و 7:49 و 8:59 (همگی یکنفر) متاسفم برای دامپزشکی با این دشمنانی که داره ، بی ادب و بی منطق ، البته از عصبانیتتون خوشحالم و ناراحت ، خوشحالم چون اینقدر کم بهره هوشی هستید ، و ناراحتم که دامپزشکی از این کم بهره ها هم آسیب میبیند در کامنت 8:59 که خیلی حرفهای بی‌ربطی در ۳ بند از قول من گفتی این دیگه نهایت پررویی و گمراهیه که شغل خودتان است و به دیگران نسبت دادید ، همانطور که گفتم من تجربیات و نظراتم را میگم و هیچ‌جا استخدام نیستم و سودی نمی‌برم ولی آنطور که شما از حرف حساب برآشفته اید و بدون توجه به دلایل من و بدون بحث منطقی فقط حرفهای تبلیغاتی و بی اساس خود را میزنید و بجای تمرکز بر سخن به نویسنده میتازید خلاف این را ثابت کردید (گرچه همگی یکنفرید)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
از اون ۳ موردی که در آخر از آرزوهای خودت و از توهماتت از قول یکی دیگه گفتی معلومه یا تبایغاتچی مزدبگیر یا یک دانشجوی تازه کار فریب‌خورده که رفتن دانشگاه پزشکی را نهایت آرزوی خودت میدانستی امیدوارم بجایی برسی ولی تا اخلاقت و افکارت اینه متاسفانه بعید می‌دونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
از این بحثهای تبلیغاتچی برای وزارت بهداشت یاد یک صحنه از قصه‌های مجید افتادم که امیدوارم بدقت بدون تعصب توجه کنید: مجید به یک پیرمرد گاریچی می‌گفت میخواهم بروم «اردو» پیرمرد سؤال کرد «اردو خیلی از مملکت ما دوره!» حالا شما هم بعضی را آنقدر نادان فرض میکنید که فکر میکنند وزارت بهداشت چی چیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
2
از همین گامنت ها کاملا برای همه شفاف شد چرا بعضی زورشان می اید که هم رشته ای انها در کنکور وزارت بهداشت شرکت کند!
نفاق و درویی و وقاحت به حد اعلا رسیده در بعضی همکاران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
2
درس بخوان جای این نظرات کودکانه
کنکور دشواری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
جوابت را یکبار و برای همیشه دادم (در زیر کامنت) ۱۸:۳۲
نظرات کودکانه هم معلوم است کدام است و دیگر خاموش مگر اینکه بحث و حرف منطقی و مودبانه ای داری،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
0
بعضی عُقده دارند که دامپزشکی به رشته دیگری بروند در صورتیکه فول پی اچ دی دستیاری داروسازی یا هر رشته دیگری هم بشوی آخرش بخصوص از دید مغرور پزشکی ، دامپزشک هستید، البته این غرور را بیشتر خودتون یادشون دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بعضی هم عقده دارند دلشان نمی خواهد دیگران بروند چون‌حودشان هم نمی توانند بروند!
..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
ما ادامه تحصیلات بهترش را در خارج کشور رفتیم و تا حدی موفق بودیم و تا حدی هم نبودیم، شما نگران خودتون و بیکاری آینده تون باشید ، ادامه تحصیل دامپزشک اشتباهه ، شما بهتره دوباره در کنکور سراسری شرکت کنی و اینبار داروسازی یا هر رشته‌ای که فکر می‌کنی خوبه قبول بشید ، شما که عقده پزشکی دارید بدانید ، اینجوری فقط با تحصیل در دانشگاه پزشکی پزشک نمیشوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
۲۱:۱۱ هروقت دوباره متولد شدیم وقتی مثل شما به سن بچه بودیم و بچه گانه فکر می‌کردیم ، و عشق واهی و عقده پزشکی و پزشک شدن (البته اگر اینطوری که شما دنبالش هستید باشد) خدایی نکرده پیدا کردیم ، چَشششم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
ما گفتیم کاره ای نیستیم ، منظور اون کارهای بی اساسی که شما دنبالش هستید نیستیم ، شما به اشتباه افتادید ، "پزشک بعد از این گرامی"
دکتر دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
۱۸:۱۹ مگر پزشک شدن دیگر مالی است؟!!! اینهمه پزشک بیسواد یا بیکار را ندیدی؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
در کامنت های شما عقده موج می زند! ماشالله چقدر هم مدعی هستید

پس چرا آنقدر از یک آزمون ناراحتیت شما که خارج درس خوندین! حسادت و ناراحتی شما از چیست؟
احتمالا دانشگاه آزاد واحد خارج سفلی هم تاسیس شده که چینین نوابغی تربیت کرده!
لطفا کاسه کوزه خود را جمع کنید و درس بخوانید ! این کارها برای شما قبولی نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
امیدواریم عقده شما یکیها که با این تحصیل رشته‌های جامانده علوم پایه باصطلاح پزشکی تأمین شده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
1
1
گنده گویسی در زیر این مطلب غوغ کرده است! دوستی که مدعی شده تولید علم وزارت بهداشت به خاطر پایان نامه ایشان است
دیگری گفته خارج درس خوانده و...

پس چقدر شما بزرگان بیکارید گه وقت گهربارتان را تلف می کنید؟
به دنبال نان باشید که همین بیکاری شما که مدام پیام می گذارید نشان میدهد حد شما چقدر است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
۱۵:۰۱ هرچه باشیم دروغ نگفتیم اصلا چه دلیلی دارد که ناشناس برای امثال شماها دروغ بگوییم مگر با جلسه گزینش خودتان در دانشگاه باصطلاح مقدس پزشکیتان اشتباه گرفته باشید،و در هر صورت بهتر از شما و ادعاهای فریبکارانه شما که هست که درپی مزدبگیری تبلیغات یک رشته کذایی به این در و آن در میزنید و حرف همه را دروغ می‌دانی و توهین می‌کنید ، در آخر بگویم سرنوشت و اعتبار آن رشته های تبلیغاتی از این تحصیلکردگان با منطق و مؤدبش مشخص شد ، یکبار هم اگر چیزی سرتان میشد گفتم اگر جواب درست و منطقی دارید بدهید و به سخنان پرت و پلا و تهمت و توهین آمیز شما دیگر پاسخی نیست. هرچه میخواهید از خیالات و آرزوهای واهی خود بنویسید همینکه جوابی نگیرید برایتان بهتر است و زودتر به اشتباه خودتان پی میبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
ما منطقی صحبت کردیم ولی شما با آن تحصیلات پزشکیتان اینطور جواب میدهید ، که نشان دهنده اعتبار و اجر و قرب رشته‌هایی است که می‌خوانید ،بهرحال جواب شماها خاموشی است ، البته اصل مَثَل شماها با صفت مربوط به شما عوض شده
نظر شما
ادامه