کد خبر: ۷۳۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ما بدون سونوگرافی نمی‌توانیم درباره باردار بودن یا نبودن "ایران" نظر قطعی بدهیم و ما می توانیم در صورت صدور مجوز برای سونوگرافی، ۴۵ تا ۵۰ روز بعد از جفت‌ گیری موفق، "ایران" را سونوگرافی کنیم تا بدانیم باردار است یا نه؟

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، «دکتر بهرامعلی ظاهری» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در حالی از انجام سونوگرافی «ایران» در اواخر اسفند ماه خبر می دهد که سازمان محیط زیست اطلاع رسانی در مورد وضعیت ژنتیکی افراد گونه یوز در کشور را بایکوت کرده است.

وی گفت: جفت‌گیری موفق "ایران" و "فیروز" در ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ثبت و تائید شده است ولی ما بدون سونوگرافی نمی‌توانیم درباره باردار بودن یا نبودن "ایران" نظر قطعی بدهیم و ما می توانیم در صورت صدور مجوز برای سونوگرافی، ۴۵ تا ۵۰ روز بعد از جفت‌ گیری موفق ، "ایران" را سونوگرافی کنیم تا بدانیم باردار است یا نه؟

وی در ادامه گفت: سونوگرافی "ایران" نیاز به بیهوشی دارد و این عمل به تصمیم کمیته تخصصی یوز وابسته است و اگر متخصصان سازمان، کارشناسان و دامپزشکان مربوطه به این جمع‌بندی برسند، «ایران» سونوگرافی می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در حالی از انجام سونوگرافی «ایران» در اواخر اسفند ماه خبر می دهد که سازمان محیط زیست اطلاع رسانی در مورد وضعیت ژنتیکی افراد گونه یوز در کشور را بایکوت کرده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
وقتی علمش ندارید
لطفا کاری نکنید که بدتر شود ممنون
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
3
بابا بیخیال شید تو روخدا، اگه موفق بوده به قول خودتون برج ۲ زایمان میکنه، دست بردارید از دخالت های بی مورد
نظر شما
ادامه