کد خبر: ۷۳۹۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از تدوین برنامه عملی برای رفع مشکل مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه‌های متولی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهادکشاورزی، «دکتر سیدمحمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی به دغدغه خود در خصوص رفع مشکل مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مسکن در یک دهه اخیر، سهم بزرگی از سبد معیشتی خانوار را به خود اختصاص داده است و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی یکی از اقشار متاثر از این آسیب اقتصادی - اجتماعی هستند که برای رفع مشکل مسکن آنها به اقدام ویژه با همکاری دستگاه‌های متولی نیاز است.

وی در این دیدار با بررسی راهکارهای پیش‌رو در جهت خانه‌دار شدن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از تدوین برنامه عملی در این خصوص خبر داد.

به گفته آقامیری،‌ مشکلات معیشتی کارایی افراد را کاهش می‌دهد و این امر می‌تواند بر روند کاری فرد تاثیر نامطلوب داشته باشد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به سند تحول کشاورزی کشور اشاره و اظهار کرد: این سند بخش‌های مختلفی دارد و معیشت یکی از این بخش‌هاست.

وی با تاکید بر شعار هوشمندانه مقام معظم رهبری گفت: برای مهار تورم باید تولید افزایش یابد و یکی از راه‌های افزایش تولید ارتقای بهره‌وری است و تأمین رفاه منابع انسانی از ملزومات این ارتقا است، از این رو در نظر داریم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای حل مشکلات معیشتی و تامین رفاه نسبی کارکنان خدوم وزارت جهادکشاورزی به نحو شایسته استفاده کنیم.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
1
7
دکترجان وقتی ما رو که استخدام سال های اخیر سازمان هستیم به تعاونی مسکن جهاد راه ندادن و اجازه عضویت بهمون ندادن ...چه انتظاری دارین؟؟؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
1
7
با سلام بنده پرسنل اداره دامپزشکی استان مرکزی هستم، سه سال هست در سامانه مسکن ملی زیر مجموعه جهاد ثبت نام کردیم، فرم ج ما سبز هم هست،. متاسفانه هیچ اقدامی از سمت جهاد استان برا دامپزشکی انجام نمیدن، یکسری از کارکنان جهاد مسکن ملی دادن ولی یک نفر از دامپزشکی موفق به اخذ مسکن ملی نشده، خواهشا پیگیری فرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
3
1
به نظرم اینطور امور باید جزو اولویت های ثانویه آقای وزیر باشد. با آرزوی توفیق و سلامتی برای ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
باسلام دکتر جان انتخابات روسای نظام دامپزشکی استان‌ها گویا به فراموشی سپرده شد ؟ چرا برگزار نمی شود
تعاونی مصرف وتعاونی مسکن دامپزشکان چی شد خواهشا به درد دامپزشکان برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
شما حقوق ما رو طبق تورم بالا ببرید ........
نظر شما
ادامه