کد خبر: ۷۴۰۴۰
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
دانشیار گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد کرمانشاه:
«دکتر سمیه بهلولی‌ اسکویی» افزود: شرایط مساعد پژوهشی و تحقیقاتی این رشته باعث می‌شود دانش‌آموختگان رشته‌های دامپزشکی و رشته‌های مرتبط استقبال خوبی از این رشته داشته باشند ...

حکیم مهر: «دکتر سمیه بهلولی‌ اسکویی» دانشیار گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: آینده شغلی دانش‌آموختگان رشته فیزیولوژی دامپزشکی برخلاف سایر رشته‌هایی که اشباع شده‌اند، امیدبخش است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، بر اساس پیشنهاد کمیته منتخب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و موافقت هیئت ممیزه در یکصد و نود و نهمین نشست این هیئت و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر سمیه بهلولی‌اسکویی عضو هیئت علمی گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.

عضو هیئت علمی گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه درباره اینکه رشته فیزیولوژی دامپزشکی اکنون چه جایگاهی در دانشگاه‌های کشور دارد؟ اظهار کرد: کشور از لحاظ دانش علوم پایه پزشکی و دامپزشکی در وضعیت مناسبی قرار دارد و از لحاظ رده‌بندی بین‌المللی فعلاً در حوزه‌های مختلف علوم پایه در رده‌های پنجم تا ۱۶ جهان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ماهیت علم فیزیولوژی بر مبنای شناخت درون بدن بوده و با درنظرگرفتن امکان تحقیقات در این زمینه، دانش‌آموختگان دکتری حرفه‌ای دامپزشکی و اکثر رشته‌های مرتبط با علوم زیستی و تجربی قادر خواهند بود برای ادامه تحصیل و پژوهش در این رشته اقدام کنند. آینده شغلی دانش‌آموختگان این رشته برخلاف سایر رشته‌هایی که اشباع شده‌اند، امیدبخش است. دانش‌آموختگان می‌توانند در مراکز آموزشی و تحقیقاتی و مراکز پرورش حیوانات در زمینه‌های مختلف فیزیولوژی مشغول به کار شوند.

عضو هیئت علمی گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اضافه کرد: با درنظرگرفتن اینکه فیزیولوژی علم پایه و مادر برای همه رشته‌های علوم تجربی و زیستی است، شرایط مساعد پژوهشی و تحقیقاتی این رشته باعث می‌شود دانش‌آموختگان رشته‌های دامپزشکی و رشته‌های مرتبط استقبال خوبی از این رشته داشته باشند.

بهلولی‌اسکویی با بیان چالش‌های رشته فیزیولوژی دامپزشکی به آنا گفت: ناآگاهی از اهمیت علم فیزیولوژی، نبود امکانات و تجهیزات مناسب برای انجام پژوهش در این رشته که عمدتاً با استفاده از مدل حیوانات و آزمایش‌ها مرتبط با آن مانند کشت سلول صورت می‌گیرد از چالش‌های این رشته بوده که امیدواریم با فراهم کردن محیطی مناسب برای پژوهش و آموزش در این رشته گامی بزرگ در راستای رسیدن به اهداف و نتایج علمی در راستای سلامت جامعه انسانی و حیوانی برداشته شود.

وی مطرح کرد: آموزش فیزیولوژی در حوزه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با وجود آزمایشگاه تحقیقاتی دامپزشکی و لانه حیوانات آزمایشگاهی به‌صورت مناسب و علمی صورت می‌گیرد.

عضو هیئت علمی گروه فیزیولوژی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ادامه داد: امید است با کمک مسئولان، مدیران و فراهم کردن شرایط مناسب در دانشگاه و اختصاص تجهیزات مناسب و پیشرفته در زمینه مدل‌های حیوانی و کشت سلول جانوری که نیاز مبرم رشته فیزیولوژی است، برای پیشرفت‌های علمی در حوزه سلامت علاوه بر الگو گرایی از دانشگاه‌های پیشرو جهان توجه بیشتری بر استفاده از ظرفیت جوانان جویای علم شود.

 

انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
26
اگر بله هیت علمی شدند بعد از اتمام تحصیلات رو بزرگوارانی که بی رویه و بدون برنامه دانشجوی تخصص می‌گیرند تضمین می‌کنند بله.
در کل مقطع تخصص در قوانین هم برای تدریس و هیت علمی شدن تعریف شده در دامپزشکی.
اما بنده که دانش آموخته تخصص تهران هستم و بیکارم. میگم بزرگواران فقط ورودی قیف رو از سمت گشاد به دانشگاه گذاشتن و خروجی تنگ و اکثرا پلمپ شده رو سمت جذب هیت علمی قرار دادن.
خانم دکتر من حاضر به زندگی در استان شما هستم. شما بنده مدارک ام و بفرستم هیت علمی شدنم رو تسهیل میکنید در همان دانشکده کوچک خودتان که نه فارم دارد و نه تجهیزات آزمایشگاهی و نه برای دوستان گرایش های بالینی که بنده در جریانش هستم حتی توان انجام یک رادیولوژی از گاو هم ندارید. گرایش بنده بالینی نیست. شما بفرمایید یک nirساده در دانشکده شما پیدا می‌شود برای تحقیق؟؟؟؟
کلا محبت بفرمایید لیست تجهیزات دانشکده خودتون رو برای گرایشی که فرمودید نام ببرید؟؟؟

عاجزانه خواهش میکنم اجازه ندهید جوانان عمرشون رو در رشته ها و گرایش های بدون کار سپری کنند.
اکثر دانشکده های ایران تاسیس همین ۲۰ یا ۳۰ سال اخیر هستند. همه هم اعضای هیت علمی مورد نیاز و گاهی بیش از نیاز رو دارند. بفرمایید یک دانش آموخته گرایش مذکور طبق کدام آمار و اسناد موقعیت کاری دارد؟؟؟


جای این دانش آموخته که مدرک تخصص اگر بخواهد و بخواندصرفا ۱۰۰ امتیاز بیشتر از دکتر عمومی برایش لحاظ می‌شود در بازار آزاد کجا هست. آیا نهایتا باید برگردد سراغ درمانگاه که با همان مدرک دکتری عمومی هم در یک بخش کوچک می توانست کار کند؟؟؟؟
بزرگوار آیا شما در جریانی که در مدت تحصیل از فرد شرف و حلال خوری و قانون مداری رو برای زندگی خودش اصل قرار داده باشد. یک دانشجو نه حق کار در دولت و نه بخش خصوصی رو ندارد.

بعد از اتمام تخصص فرد حتی نه سرمایه کار رو دار در بخش خصوصی و نه اطلاعات لازمه (به سبب مطالعه شبانه روزی در زمینه گرایش مذکور قطعا بعد از ۳ تا ۵ سال اطلاعات عمومی به سبب فرار بودن از دست خواهند رفت و یا قدیمی میشوند).

فقط وقتی بدون آمار و اسناد و پایه و اساس دقیق میفرمایید که فلان رشته و گرایش هنوز در فلان زمینه کار دارد. بفرمایید آیا حاضرید فرزند دلبند خودتان وارد تحصیل در همان زمینه شود.


پدرم هر وقت به سبب مشکلات مالی و تحصیلی و کاری قلبم درد می‌گرفت تماس میگیره و میگه بزارشون کنار. خودم هستم و حمایتت میکنم. بله پدر من توان مالی اش رو داره. اما دیگران هم ببینیم. من حتی با همین حمایت خانواده در روزگار سخت تحصیلات بارها به اتمام زندگی هم اندیشیدم.

یک جوان پیر میشه در این بیابانی که اسمش رو گذاشتید تحصیلات تکمیلی در ایران.دوستان اگر توان دارید از ایران برید. بهترین حرفی که اساتید باید بزنند و کمک کنند که جای پذیرش بگیرم همینه. اگر این کار رو نمی‌تونید خواهشا و عاجزانه درخواست میکنم راهنمایی اشتباه نفرمائید

یا پارتی یا پارتی یا پارتی و یا سهمیه و باند بازی و باند بازی ‌ اینا نباشن شما هیچی نمیشید حتی اگر از تهران تخصص گرفته باشید. بنده تمام بخش های تهران هم دیدم. در علوم پایه هیچ خبری از تجهیزات جدید نیست. دیگه چه برسه به سایر استان ها و حتی استان های مرزی.
پاسخ ها
دکتر ابوالفضل یداللهی، بیکار بعلت ماشین مهرو امضاء نشدن کارفرمای خاطی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
سلام علیکم و خجسته بهاران. سپاس از صداقت و صراحت قلمتون و اطلاعات فنی و پرده برداری از مصاحبه ی غیر مسئولانه که بیشتر به انتشار اکاذیب شباهت داشت تا ارائه ی راهکار برای برون رفت از تورم تحصیل کرده ی جویای کار و اسیر و افتاده در دام کارفرمایان خاطی و خواهان بیگاری دکتر دامپزشک و مسئولین فنی و بازی کننده با سلامت تولید از مزرعه تا سفره ی مصرف کننده. پاینده و پاک وجودتان همکار و همدرد محترم. به امید روزهای بهتر و رهایی. سپاس و صلوات. ✌️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
15
حکیم مهر عزیز. لطفا مردانه و شرافت مندانه فقط یک کار رو پیگیری کن.
با این تیتر.
مانع اعلام و درخواست تعرفه های ۱۴۰۲ چیست؟؟
ریس نظام آیا کارمند سازمان دامپزشکی نیست؟؟
آیا ریس سازمان و وزیر جهاد یکی نیست؟؟
اگر با این موقعیت باز درخواست اعلام تعرفه نشده مقصر کیست؟؟؟
پزشکان به محض شروع سال با تعرفه ۱۴۰۲ که اعلام شده کار کردند اما دامپزشکان چطور؟؟
چه کسی نمی‌خواهد تعرفه ها اعلام شوند؟؟؟

لطفا از این مصاحبه های که در بالا گذاشتید کمتر بزارید باعث رنجش خاطر می‌شوند. یک خبر مناسب و واقعا خبر کار کنید. متشکرم
روز مدرس رو هم خدمت مدرسی که در بالا مصاحبه داشتن تبریک میگم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
26
اگه هیت علمی نبودین
با این مدرکتون چطور درامد کسب میکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
واقعا!
دکتر ابوالفضل یداللهی، بیکار بعلت ماشین مهرو امضاء نشدن کارفرمای خاطی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
سلام و سپاس بابت پرسش بجاتون.✌️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
پرستاراش که اسنپ هستند. .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
1
5
مگه کرمانشاه دانشگاه ازاد دامپزشکی هم داره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
همه جا دانشگاه آزاد دارد شاید جایی که نانوایی نداشته باشد بالاخره دانشگاه آزاد برای بعضی از نانوایی واجب‌تر است و نون بیشتری دارد البته نه برای دانشجویان و حتی پرسنل خوش خیالش
دکتر ابوالفضل یداللهی، بیکار بعلت ماشین مهرو امضاء نشدن کارفرمای خاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
سلام و سپاس. ✌️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
7
همه رشته های علوم پایه که جنبه کار و اشتغال عملی ندارند و فقط دانشگاهی هستند ، همینطور هستند فرق چندانی هم ندارند فقط فیزیولوزی از لحاظ تحقیقات وسعت کار بیشتری دارد
مسوول فنی با وجدان بیکار شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
6
........................ شخصیت وکرامت جوان ها را بازیچه قرار داده اند باید طعم بیکاری وبی عدالتی وعدم درک ومسولیت پذیری مسوولان جامعه را از شغل دامپزشکی با جان و پوست خود حس کرده باشی و به جوانان مشتاق تحصیل تاکید نمود که در شغل دامپزشکی دنبال سراب هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
2
0
البته من یک فیزیولوژیست می شناسم که رییس نظام دامپزشکی شده و در تایید گفته های خانم دکتر آینده شغلی ایشان روشن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
11
فیزیولوژی دامپزشکی بخونه بیاد چه کاری بکنه! شغل باید بازار کار خوب یعنی جمعیت متقاضی زیاد داشته باشه. فیزیولوزی بخونه باید بره هندونه بفروشه! البته اسنپ هم بد نیست به شرطی که لااقل یه پراید مدل پایین داشته باشه. با این رشته ها فقط بچه های مردم رو بدبخت و آواره می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
کمترین نتیجه درس خواندن احترام به شخصیت، رشته و کار افراد است که متاسفانه خیلی ها ندارن!
تحصیلات اشتباه فاحش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
2
7
عمق فاجعه را دریابید. آزاد کرمانشاه = کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارند. سراسری کرمانشاه= دکتری و کارشناسی میگیره. آزاد سنندج= دکتری و کارشناسی داره. سراسری همدان = کاردانی و کارشناسی. آیا واقعا نیاز دامپزشکی کشور آن اندازه است که این ۳ شهرستان که در جوار همدیگه هستند پذیرش در این حد داشته باشند؟ چرا این قدر با آینده جوونا به سادگی بازی می کنید؟ بخدا بازار کاری وجود نداره بذارین بروند مهارتی یاد بگیرند که بتونن ازش پول دربیارن که زنده بمونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
ببخشید ۱۸:۱۱ عزیز کاملا موافقم از هل اینکه یکی کامنت صریح و درستی داده اشتباه منفی را زدم وگرنه جواب من هم مثبت است و با گفته های شما کاملا موافقم
علی
|
United States of America
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
10
با سلام ،چند سوال از خانم دکتر دارم؟ ۱. اگر شما عضو هیات علمی نمیشدین جای دیگری را برای فعالیت این تخصص معرفی بفرمایید ۲.عنوان گزارش شبیه تبلیغ برای رشته ای بود که استادش دانشجو ندارد ،؟ ........................
۸۸۸
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
11
بنظر بنده این متن فقط تبلیغی هست برای جذب دانشجو وگرنه فیزیولوژی کارش کجا بود!!!
فیزیولوژیست
|
United States of America
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
5
همه مقاله را‌خواندم ولی باز نفهمیدم این موقعیت شغلی که می‌فرمایند چیه که نام نبردند. خانم دکتر لطفأ بجز تدریس فیزیولوژی ۳ تا شغل دیگر را نام ببرید که با مدرک پی‌اچ‌دی آن می‌توان انجام داد. ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
همون تدریس هم دیگه پُره فقط هم تو دانشگاه آزاد بود تموم شد
دامپزشک / بهداشت خوراک دام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
1
3
با سلام و تشکر از متن خوب شما

اما حوزه فعالیت و مراکزی که میتوان با این رشته و تخصص کار کرد کجاست؟

من تخصص بهداشت خوراک دام هستم .
در مورد این رشته میخوام بگم که عزیزان پس از فارغ التحصیلی میتوانند در کارخانه های خوراک دام ، گاوداری ها و مرغداری های بزرگ و تمام مراکز تولیدی که با حیوان زنده سر و کار دارند میتوانند علاوه بر بحث مسئول فنی بودن ، بحث جیره نویسی و مدیریت انبار خوراک را بر عهده بگیرند چون در این رشته به طور تخصصی چندین واحد تغذیه و جیره نویسی آموزش داده میشود. در این مراکز تولیدی اگر دقت شود یک جیره نویس هفته ای ۱ روز میآید و فقط یک جیره بالانس میکند و خداتومان پول میگیرد که همین کار را مسئول فنی محترم با تخصص بهداشت خوراک دام میتواند انجام دهد و با این کار کاهش هزینه برای تولید کننده و افزایش تقریبی حقوق برای دامپزشک متخصص بهداشت خوراک دام را خواهیم داشت.
از طرفی جاب آفرهای چین و استرالیا و کانادا به شدت از این رشته استقبال کرده اند و بازار کار مناسبی در خارج پیدا کرده چون بحث بهداشت و پیشگیری از آلودگی های خوراک در خارج بسیار مهم است که کارهای آزمایشگاهی و مدیریت بهداشت دام و خوراک دام برای آنها از هر چیز دیگری واجب تر است.
مورد دیگری که مهم است بحث صادرات خوراک دام است که تولید کننده باید یک مدیر کنترل کیفیت استخدام کند که این یک قانون در سازمان استاندارد ایران است و طبق لیست قانون سازمان استاندارد فارغ التحصیلان رشته بهداشت خوراک دام میتوانند علاوه بر مسئول فنی بودن در کارخانه های خوراک دام، مدیر کنترل کیفیت هم باشند و افزایش حقوق برای این عزیزان را شاهد خواهیم بود.
موارد بسیار مهم و اطلاعات دقیقی از این رشته را جمع آوری کرده ام که متقاضیان محترم میتوانند جهت اطلاع از آینده درخشان این رشته با بنده در تماس باشند.

بنده قبلا چندین بار در حمایت از این رشته آینده دار مطلب در حکیم مهر و سایت های خبری مختلف چاپ کرده ام.
امیدوارم مخالفان این رشته با احترام و منطق جواب بدهند.

۰۹۱۲۴۶۴۸۰۷۷

با تشکر از حکیم مهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
سلام مقدوره در ادامه همین کامنت بفرمایید خودتون کجا کار می‌کنید و درآمد ماهانه چقدر دریافت می‌کنید. آیا در بدنه دولت برای شما ردیف کاری تعرف شده هست؟ آیا تا به حال یک نفر از فارغ‌التحصیلان این رشته هیت علمی شدند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
منم همین تخصص رو خوندم.
در این رشته هیچ مطلب جدید و کاربردی آموزش داده نمی شود و سر فصل های این رشته هم کاملا مشخص هستند.
ابدا جیره نویسی و اصلاح جیره و... هم کار نمی شود مگر اینکه فرد خود خوان یاد بگیرید.
دوستان لطفا با آینده جوانان بازی نکنید.
هیچ خبری در تخصص نیست. کار پیدا کنید و بچسبید به زندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
4
ایشون حتما شوخی میکنند من اطلاع دارم که همون دانشگاه ایشون و خیلی واحدهای دیگه در دادن حقوق چند ماه قبل به ایشون و همکاراشون مشکلات جدی داره و احتمال بیکار شدن خود ایشون هست واقعا هنوز موندم دلیل این فرمایشات عجیب ایشون چیه؟لاقل جایی که دامپزشکان هستند از میزان علم در دانشگاه آزاد اونهم کرمانشاه و از بازار کار زیاد فیزیولوژی دامپزشکی با مدرک آزاد صحبت نکنید حداقل پیش غریبه ها بگید ماه تائید میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
لابد گفتن تبلیغات نابجا برای دانشگاه آزاد بکنه چون متقاضی ندارد چون دیگه فهمیدن فایده نداره از اینرو تبلیغات می‌کنه
ناشناس
|
France
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
1
با سلام امیدوارم جهت روشن شدن حقایق حکیم مهر این را انتشار دهد.
با کمال و نهایت احترام به خانم دکتر ...................
مورد دوم دانشگاه آزاد کرمانشاه دامپزشکی ندارد ایشان هیات علمی گروه علوم دامی است نه گروه فیزیولوژی دامپزشکی.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
ای کاش حکیم مهر صداقت را رعایت کند یا پیام را نشر ندهد و یا اینکه تمام پیام را نشر دهد نه بخشی را کات کند و ادیت کند و آنچه خود می خواهد نشر دهد!!!!
با سلام امیدوارم جهت روشن شدن حقایق حکیم مهر این را انتشار دهد.
............................
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
4
با سلام من دانشیار فیزیولوژی دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه هستم متاسفانه مطالبی که همکار محترم بیان نموده آمد خلاف واقع است . این رشته بشدت اشباع شده است و فارغ‌التحصیلان این رشته نمی توانند در بازار کار دامپزشکی جایگاهی پیدا کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
خدا خیرت بدهد
بعضی ها به قیمت نابودی جوانان هم می خوان رشتشون پر کنن و یا برای رشته های بدون جایگاه ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
3
جالب اینه که رشته خالیه و اصلا هم بازار گار نداره و خانم دکتر لطف کرده تبلیغ کرده و از طرفی همکار دیگر هیت علمی اومده صادقاه گفته که کذب می فرمایند !
نظر شما
ادامه