کد خبر: ۷۴۲۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان از معدوم سازی بیش از 4 تن انواع فرآورده های خام دامی فاسد در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، «دکتر سیدمختار رجائی فر»، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طی گزارش واصله از طریق سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی مبنی بر فعالیت غیر مجاز سردخانه خانگی در شهر یاسوج، کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان بویراحمد به همراه همکاران تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد به واحد فوق مراجعه و تحت بازرسی کارشناسان دامپزشکی قرار گرفت که بدلیل داشتن شرایط نگهداری نامناسب، نگهداری در یخچال های خانگی، انقضا تاریخ مصرف و همچنین بوی تعفن بسیار زیاد محموله های فوق شامل آلایشات مرغی، گوشت قرمز، ماهی، چربی های حیوانی و ضایعات مرغی جمعاً به مقدار 4 هزار کیلوگرم ضبط و جهت معدوم سازی به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاهی ارجاع گردید.

دکتر رجائی فر ادامه افزود: دامپزشکی نسبت به موارد تهدیدکننده سلامت عمومی حساسیت ویژه‌ای دارد و در این راستا کارشناسان دامپزشکی در قالب اکیپ های بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی به فراخور نقش خود به این موارد ورود کرده‌اند و سلامت مردم و جامعه را خط قرمز خود می دانند.

مدیرکل دامپزشکی استان از برخوردهای قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی از طریق دستگاه قضا و تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: تضمین سلامت غذایی از مزرعه تا سفره جزو وظایف ذاتی دامپزشکی بوده و با افراد سودجویی که بخواهند به هر طریق سلامت غذایی مردم و به تبع آن سلامت غذایی جامعه را به خطر بیندازند قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عامه مردم که به نوعی بازرسان افتخاری مجموعه بهداشتی جامعه هستند گفت: انتظار داریم شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی از مرحله تولید تا عرضه را به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.













انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
3
خدا بالای بختشون که به هر وسیله ای با سلامت مردم بازی میکنن،و باید چنان مجازاتی براشون در نظر گرفت تا دیگه کسی فکر همچین کاری رو نکنه،،،حرف سلامت مردم هست و اصلا شوخی بردار نیست ،لطفا به جت پیگیری کنید مسولین،،،و از مردم می‌خوام که واقعا همچین چیزهایی رو گزارش کنن،
لاغراندام دنانشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
2
دستتون درد نکنه ،،،عاقبت بخیر بشین ،،همه شما،،،،،میدونید با این کار مهم جان چند شهروند را نجات دادید،،. که سلامتی خیلی در خطر بود
اینم احتکار حساب میشه ،،، پدر و مادرتون توی بهشت برین،،،، خدا نگهدار همگی شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
2
همشون باتایید بهداشت و درمان استان دوریال زیر قیمت دادن مردم هم اینقدر صف کشیدن عین رای گیری بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
درود کشتار تنگاری اغاجان به ما گوشت کیلویی ۸۴ تومان میده
نظر شما
ادامه