کد خبر: ۷۴۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از محکومیت یک متصدی مرکز بسته بندی گوشت سفید و قرمز به پرداخت 270 میلیون ریال به دلیل تصرف در اموال توقیفی و عرضه مواد خوردنی تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر زیدآبادی» گفت: طی گزارش رسیده از آشپزخانه ای مبنی بر فاسد بودن مرغ های تحویلی از یک مرکز بسته بندی گوشت قرمز و سفید در سبزوار، طی بازدید اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی از سردخانه مرکز بسته بندی گوشت قرمز و سفید میزان 18 تن گوشت مرغ منجمد با تاریخ های متفاوت مشاهده شد که جهت بررسی بیشتر با دستور دادستان شهرستان، محموله در محل سردخانه توقیف گردید.

طی بازدید و بررسی مجدد مشخص شد که متصدی واحد بسته بندی ضمن دخل و تصرف در اموال توقیفی مقدار حدود 700 کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته و فاسد را از سردخانه خارج نموده است. به همین جهت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در نهایت توسط رای قاضی شعبه 104 دادگاه کیفری دو شهرستان سبزوار و به استناد مواد 18، 19، و211 قانون مجازات اسلامی متهم بابت دخل و تصرف در اموال توقیفی به پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و بابت عرضه مواد خوردنی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به پرداخت هفتاد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت جایگزین چهار ماه حبس تعزیری محکوم گردید.

وی در ادامه به رستوران داران، آشپزخانه ها و سایر مراکز عرضه فراورده خام دامی توصیه نمود که در تهیه مواد اولیه پروتئینی، به تاریخ تولید، انقضاء و شماره پروانه بهداشتی دامپزشکی درج شده روی محصولات دقت نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
بازم دم آشپزخانه گرم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
0
0
حکمی جهت افزایش تخلف !!!!و خندیدن به زحمات همکاران در بخش نظارت
نظر شما
ادامه