کد خبر: ۷۴۴۸۹

حکیم مهر: سفر کاری دو روزه رئیس سازمان نظام دامپزشکی با حضور در میز خدمت نظام دامپزشکی استان ایلام به پایان رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» به همراه دو تن از معاونین سازمان در میز خدمت نظام دامپزشکی استان ایلام حضور یافت. همچنین دو تن دیگر از معاونین سازمان با ویدیو کنفرانس و به صورت آنلاین در میز خدمت حضور یافتند.

حضور رئیس سازمان نظام و معاونین سازمان، مدیرکل دامپزشکی استان و معاونین اداره کل در میز خدمت باعث شد موقعیتی بوجود آید که بسیاری از مشکلات مراجعه کنندگان بدون واسطه و به صورت مستقیم حل و فصل گردد.

همچنین مقرر گردید سایر مسائل و مشکلات که نیازمند تعامل با سازمان‌های دیگر و وزارتخانه بود در کمیته‌های بعدی با پیگیری سازمان نظام در وزارتخانه حل و فصل گردد.

گفتنی است حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی در هر استان ابداعی تازه است که سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران شروع کرده که بتواند خدمات صادقانه و بی‌واسطه‌ای به جامعه هدف سازمان ارائه نماید. این اتفاق به صورت متوالی در همه شهرهای کشور اتفاق خواهد افتاد.

دکتر زارعی ضمن تاکید بر برکات سفرهای استانی و حضور و پیگیری‌های بی‌واسطه مشکلات همکاران و بهره‌برداران گفت: «این امر باعث خروج از بروکراسی‌ها خواهد شد. همچنین به جای مراجعه افراد از شهرها و استان‌های دور به مرکز، بنده با همراهی معاونین سازمان تلاش داریم با مراجعه به هر استان و برگزاری میز خدمت در همه استان‌ها و شهرهای کشور علاوه بر کاهش سختی حضور افراد در مرکز، با همفکری شورای استان‌ها، ادارات کل و سایر مسئولین استانی مشکلات و مسائل را بدون واسطه و به صورت مستقیم در محل حل و فصل نماییم.»


 

نظر شما
ادامه