کد خبر: ۷۴۴۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی پایتخت در راستای صیانت از بهداشت عمومی ضمن بازدید از چند مرکز درمانی و بیمارستان دامپزشکی در غرب تهران، وضعیت بهداشتی این مراکز، خدمات ارائه شده توسط دامپزشکان و متخصصین حاضر در این واحدها و همچنین سامانه های دارویی و GIS که جهت ثبت ورود و خروج دارو و عملیات واکسیناسیون هاری طراحی شده است را بررسی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، «دکتر محمد رحمتی» در ادامه با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی، نسخه نویسی و تجویز دارو و کلیه خدمات درمانی ارائه شده باید کاملا در چارچوب قوانین و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور باشد و ثبت گردد، اذعان داشت: رعایت کامل حقوق حیوانات در جهت التیام و درمان بیماری های آنها هم از نظر اخلاقی و هم از نظر قانونی حائز اهمیت است و بر تجهیز و توانمندسازی مراکز درمانی تاکید کرد.

دکتر رحمتی در پایان با بیان اینکه بازدید و کنترل کلیه مراکز درمانی در جهت بهبود شرایط آنها به صورت مستمر انجام می شود، گفت: با توجه به افزایش نگهداری حیوانات خانگی در سطح کلان شهر تهران، نیاز به بستر مناسب جهت کنترل وضعیت بهداشت و سلامت حیوانات به منظور جلوگیری از انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام بیش از پیش محسوس است و این حضور و جایگاه ویژه دامپزشکی را بیش از پیش نمایان می سازد.

وی از شهروندان فهیم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دارو و درمان دامپزشکی مراتب را از طریق شماره ۶۶۵۹۱۰۰۵-۰۲۱ گزارش نمایند.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
3
3
دست عزیزان درد نکنه میان ما رو بازدید میکنن
ولی احیانا در زمان بازدید از آزمایشگاه و داروخانه و لمس تجهیزات اونها نیاز به روپوشی دستکشی چیزی نیست ، حداقل تو عکس ها رعایت کنید ، اگر ما زمان معاینه حیوانات مراجعه کننده کت شلوار بپوشیم ایرادی نداره ؟؟
برای دیسیپلین کاری گفتم وگرنه همه میدونیم که مسیولین عزیز به تمامی مسائل اشراف دارن و هیچ جرمی از دستانشون منتقل نمیشه .

سوال بعد اینکه آیا به ما هم تو آپارتمان مسکونی مجوز کلینیک میشه داد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
2
2
ایشان وظیفه ذاتی خودرا انجام داده، اصلا بنویسید فلانی امروز رفت اداره .
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
1
3
دکتر رحمتی واقعا فرد محترم و دقیق و پایبند به اصول اخلاقی و قانون هستن؛ امیدوارم شاهد پیشرفت روزافزون ایشون باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
تو محترم بودنشون شکی نیست ، همه انسانها محترم و در خور احترام هستند ولی دقیق و پایبند به قانون رو قبول ندارم چرا که اگر دقیق بودند با دست بدون دستکش به تجهیزات آزمایشگاهی دست نمی‌زدند و عکس نمی‌گرفتند که در سایت منتشر کنند ،اگر ایشان تشریف بیارن آزمایشگاه و ببینن ما با کت و شلوار بجای روپوش داریم آزمایش انجام میدهیم چند دقیقه می‌کشه در آزمایشگاه ما پلمب بشه ؟ کت و شلوار پوشیدن جاش تو جلسه های اداری هست و مهمانی نه تو مراکز بهداشتی و دامپزشکی
نگران پیشرفت روزافزون ایشون هم نیستیم چرا که معیارهای پیشرفت امروزی در بخش دولتی رو الحمدلله دارا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
0
تشکر از آقای دکتر رحمتی که برای بازدید از کلینیک ها و بیمارستان شخصا حضور دارند ...
نظر شما
ادامه