کد خبر: ۷۴۵۱۰

حکیم مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری و فنی سازمان دامپزشکی استان اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند

وی افزود: امنیت و سلامت غذایی از مولفه‌های اصلی جامعه سالم است و کارکنان دامپزشکی به دور از چشم جامعه برای ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی گلستان ادامه داد: منشور اخلاقی دامپزشکی که با نگاه به باورها و اعتقادات دینی و انسانی ترسیم شده است موجب سلامت سازمان و الگویی برای همه‌ دستگاه‌ها است.

مهاجر ابراز کرد: اگر باورها و اعتقادات دینی را در فضای کار و رفتارمان اعمال نماییم مطمئنا سازمان، محیط و جامعه‌ی سالم‌تری خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسئولیت مجموعه ها در جامعه گفت: اگر مجموعه و خانواده‌ای بخواهد موفق باشد، باید همه خود را مسئول بدانند و برای پیشرفت سازمان خود تلاش کند. اگر درکنار هم قرار بگیرید و دستگیر یکدیگر باشید موجب پیشرفت سازمان خود خواهید شد.

وی افزود: مسلما اگرهمه در هر مسئولیت و جایگاهی که دارند کارخود را به درستی انجام دهند، درکنار کار درست دیگر دستگاه‌ها، منجر به اصلاح و پیشرفت و ایجاد امید درجامعه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در انتخابات که نماد مردم سالاری دینی است، رکن اصلی مردم هستند، اگربخواهیم مشارکت حداکثری مردم را داشته‌ باشیم همه مسئول هستیم و نقش داریم، عمل به وعده‌ها و وظایف می‌تواند مردم را امیدوار و تشویق به مشارکت درانتخابات نماید.

دکترکاووسی مدیرکل دامپزشکی استان نیز در ابتدای این جلسه به بیان گزارشی درخصوص کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌های دامی و بیان مسائل و مشکلات دام‌پزشکی استان پرداختند.

نظر شما
ادامه