کد خبر: ۷۴۶۳

حکیم مهر - سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران، در راستای تأمین گوسفند زنده به صورت بهداشتی در ماه محرم، تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور در سه جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده را از ساعت 8 الی 19 خصوصا در روزهای 8 و 9 محرم به انجام می رساند.
بنابراعلام روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در راستای تأمین گوسفند زنده به صورت بهداشتی در ماه محرم، سازمان میادین میوه و تره بار در سه جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده اقدام به عرضه وسیع گوسفند به خصوص در روزهای 13 و 14 آذرماه برابر با 7 و 8 محرم از ساعت 8 الی 19 به انجام می رساند.
شهروندان تهرانی جهت خرید می توانند به مراکز ذیل مراجعه کنند.

 ضمناً در این مراکز دامپزشکان در طول ساعت مذکور مستقر بوده و در هنگام ذبح با معاینات پیش و پس از کشتار دام همراه شهروندان تهرانی هستند.
مرکز شماره یک، جاده دماوند - خیابان سازمان آب - خیابان پیشوا - مرکز عرضه دام منطقه 4 شهرداری تهران و مرکز شماره دو، سه راه افسریه - بزرگراه امام رضا (ع) - بعد از گردنه تنباکویی- نرسیده به بازار گل و گیاه - مرکز عرضه دام منطقه 15 شهرداری تهران و مرکز شماره سه، شمال به جنوب بزرگراه آزادگان - بعد از پل فتح - جنب پارک آزاد شهر - مرکز عرضه دام منطقه 18 شهرداری تهران است.
همچنین، شماره تلفن 55050000 آماده پاسخگویی به شهروندان است.

 

نظر شما
ادامه