کد خبر: ۷۴۷۶۰
تعداد نظرات: ۱۰۱ نظر
سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با حکیم مهر:
«دکتر وحید صالحی» افزود: ان‌شاءالله خدا کمک کند و بتوانیم به همان مقداری که برای همکاران بخش دولتی انرژی و وقت می‌گذاریم، برای همکاران بخش خصوصی هم وقت بگذاریم و ادای دین و انجام وظیفه کنیم ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «سازمان دامپزشکی قرار است که با هماهنگی‌ با نهادهای مرتبط به خصوص سازمان نظام دامپزشکی کشور برنامه‌های متنوعی را برای حمایت بیشتر از همکاران در بخش خصوصی و در سطوح مختلف مقاطع تحصیلی پیاده‌سازی کند.» این را سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور به حکیم مهر می‌گوید: «انشاءالله خدا کمک کند و بتوانیم به همان مقداری که برای همکاران بخش دولتی انرژی و وقت می‌گذاریم، برای همکاران بخش خصوصی هم وقت بگذاریم و ادای دین و انجام وظیفه کنیم. به زودی خبرهای خوبی از برنامه‌های معیشتی برای پرسنل به صورت رسمی ابلاغ خواهیم کرد.»

از مهمترین برنامه‌های «دکتر وحید صالحی» ادامه سند راهبردی سازمان دامپزشکی و همچنین اصلاح وضعیت مبارزه با بیماری‌های دامی است: «روش مبارزه با بیماری‌های دامی در کشور باید بازنگری شود تا بتوانیم بازخورد و پوشش بهتری در این حوزه داشته باشیم. لذا یکی از برنامه‌های ما تکمیل این سند است که از زمان ریاست دکتر آقامیری شروع شد و به امید خدا کار را ادامه می‌دهیم.»

حکیم مهر: آقای دکتر، ضمن عرض تبریک، لطفا اشاره‌ای به سوابق خود بفرمایید.

بنده حدود ۱۸ سال سابقه فعالیت در سازمان دامپزشکی دارم. متولد سال ۵۹ در نظرآباد استان البرز و دانش‌آموخته دکترای دامپزشکی و فارغ‌التحصیل از دانشگاه شیراز هستم. البته یک مقطع کوتاه را در دانشگاه تهران میهمان بودم و با دوستان دانشکده دامپزشکی تهران هم واحد گذراندم و این باعث شده که هم در دانشگاه تهران و هم دانشگاه شیراز دوستان زیادی داشته باشم که جای خوشحالی است.

از سال ۸۴ به صورت نیروی طرح وارد مجموعه سازمان دامپزشکی شدم. فعالیت خودم را از مبارزه با سل و بروسلوز در شهرستان کرج شروع کردم و همین وظیفه را در شهرستان ساوجبلاغ ادامه دادم. بعد از دو سال کار کارشناسی، در سال ۸۶ معاون دامپزشکی شهرستان کرج شدم. آن زمان کرج کلانشهر استان تهران محسوب می‌شد. در ادامه به مدت چهار سال، یعنی تا سال ۹۲ به‌عنوان رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاع منصوب شدم و در آنجا فعالیت کردم. شهرستان ساوجبلاغ کشتارگاه طیور داشت و صنعت طیور آن بسیار حائز اهمیت بوده و هست؛ مرغداری‌های بزرگی اعم از تخم‌گذار، گوشتی، مرغ مادر و جوجه‌کشی‌های زیادی در آنجا فعال هستند و همکاران من می‌توانند تجربیات خوبی را در آنجا کسب کنند و بنده نیز از بخشی از آن بهره بردم. در بحث دام سنگین و سبک هم تجربیات خوبی از آنجا گرفتم.

از سال ۹۲ که البرز از تهران جدا شده بود، به مدت دو سال رئيس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دامپزشکی استان شدم. از سال ۹۴ تا سال ۹۶ به ترتیب به‌عنوان کارشناس قرنطینه استان و مسئول قرنطینه دامپزشکی فرودگاه پیام یعنی گمرک پیام فعالیت داشتم. ضمنا از سال ۹۲ تا ۹۶ یعنی به مدت ۴ سال به صورت پاره‌وقت با دفتر فناوری اطلاعات سازمان در بحث اصلاح سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مربوط به سازمان دامپزشکی همکاری می‌کردم که این باعث شد یک تجربه در بخش آیتی نیز کسب کنم.

در سال ۹۶ به سازمان دامپزشکی منقل شدم. به مدت دو سال به‌عنوان کارشناس بودم که مسئولیت اصلی من راهبری سامانه‌های سازمان دامپزشکی و همچنین اعزام ناظرین بهداشتی سازمان دامپزشکی برای واردات گوشت و دام زنده بود. در آن زمان سازمان دامپزشکی ناظر بهداشتی اعزام می‌کرد و ما در حدود ۱۳ کشور از آمریکای جنوبی گرفته تا نیوزلند و استرالیا و آسیا و اروپا ناظر بهداشتی داشتیم. بنده مسئولیت آموزش و اعزام دوستان در یک ماه دوره اقامت آنها و همچنین راهنمایی برای بازگشت آنها را داشتم.

بعد از این دوره، از آذر سال ۹۸ تا بهمن ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون دفتر قرنطینه معرفی شدم. در ماه بهمن سال ۱۴۰۰ به‌عنوان مدیرکل دفتر قرنطینه معرفی شدم و در سال ۱۴۰۱ در یک دوره حدودا دو ماهه، با حفظ سمت سرپرست دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی هم بودم. اواخر سال ۱۴۰۱ بنا به تصمیمات سازمان، دو دفتر امور بین‌الملل و دفتر قرنطیه و امنیت زیستی با هم ادغام شدند که این مساله باعث شد که امور بین‌الملل زیرمجموعه دفتر قرنطینه قرار گرفته و بنده نیز مدیرکل دفتر قرنطینه و بین‌الملل سازمان شدم. چند روز پیش هم که به‌عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی معرفی شدم، در همان پست قرنطینه هم بودم و فعلا با حفظ سمت و بنا به تشخیص وزیر وقت جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان دامپزشکی هستم.

حکیم مهر: از نظر شما در حال حاضر مهمترین چالش‌های سازمان دامپزشکی کشور چه مواردی هستند و شما چه برنامه‌هایی برای رفع این چالش‌ها دارید؟

از مهمترین برنامه‌هایی که به امید خدا برای سازمان داریم، بحث ادامه سند راهبردی سازمان دامپزشکی و همچنین اصلاح وضعیت مبارزه با بیماری‌های دامی است. بر اساس مطالعاتی که همکاران و مدیران ما در سال‌های قبل انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که روش مبارزه با بیماری‌های دامی در کشور باید بازنگری شود تا بتوانیم بازخورد و پوشش بهتری در این حوزه داشته باشیم، لذا یکی از برنامه‌های ما تکمیل این سند است که از زمان ریاست دکتر آقامیری شروع شد و به امید خدا کار را ادامه می‌دهیم.

از طرفی ما نیاز به این داریم که شرایط ترخیص بهداشتی کالاهای وارداتی در مرزهای ورودی و گمرکات رسمی به صورت رسمی در یک شیوهنامه و دستورالعمل ابلاغ شود تا تمام همکاران ما در این زمینه به صورت یکسان و یکپارچه عمل کنند. این مهم مزیت‌های زیادی به دنبال دارد. خود دستورالعمل مجموعه‌ای از شیوه‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های مختلف است که همکاران در مسیر ترخیص کالاهای مختلف به هر چیزی که نیاز داشته باشند، می‌توانند به آن مراجعه و از یک سند استفاده ‌کنند تا در همه استان‌ها به صورت یکسان عمل و از چندگانگی جلوگیری شود. وقتی که یک فرایندی تبدیل به سند و لازم‌الاجرا می‌شود، یکی دیگر از مزیت‌های آن جلوگیری از سلیقه‌کاری آن فرایند است. ما تا به حال در سازمان دامپزشکی، دستورالعمل ترخیص به صورت مستقل نداشتیم. طی چند سال اخیر با همفکری استان‌ها و کارشناسان اقتصادی، این شیوه‌نامه آماده، اصلاح و بازنگری شده و مرحله آخر آن در حال انجام است و انشاءالله ظرف یک ماه آینده تدوین و به استان‌ها، بهره‌برداران محترم و گمرکات ابلاغ خواهد شد تا اینکه بدانند روش استاندارد و طبق ضوابط سازمان دامپزشکی برای ترخیص چیست.

یکی دیگر از برنامه‌ها توجه بیشتر به تولید داخل در زمینه کنترل، حمایت و نظارت بهداشتی برای تولیدکنندگان ماست؛ چه در زمینه تولید فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌ها و دام و چه در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده دارو و واکسن. در این زمینه هم ان‌شاءالله با دید بهتر و همت بیشتر عمل خواهیم کرد. البته دوستان و همکاران قبلی هم روی این موضوع تاکید داشتند اما انشاءالله باید هدف خود را به سمتی ببریم که تا آنجا که امکان آن هست، از واردات جلوگیری کنیم، چرا که پتانسیل تولید خیلی از کالاها در کشور وجود دارد.

در نهایت ما در زمینه صادرات بسیاری از کالاها که در داخل کشور تولید می شود، پتانسیل خیلی خوبی داریم که باید این پتانسیل را به دنیا معرفی کنیم. باید با کشورهای متقاضی این کالاها ارتباط بگیریم و محصولات خود را از نظر بهداشتی و کیفی شناسنامه‌دار کنیم. باید از طریق امور بین‌الملل سازمان، امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی و وزارت امور خارجه، کالاهایی را که تحت نظارت سازمان دامپزشکی تولید و عرضه می‌شوند و قابلیت صادرات و حتی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند، در یک فرایند بسیار منسجم و استاندارد به دنیا معرفی کنیم. حرفی که می‌زنم اغراق‌آمیز نیست، خیلی از کالاهایی که تولید می‌کنیم و مردم کشورمان آنها را مصرف می‌کنند، قابلیت رقابت با بسیاری از کشورها را دارد که یا مشابه آن را دارند یا ندارند. ما می‌توانیم از بسیاری از کشورها الگوبرداری کنیم و به آن کیفیتی که آنها دارند، برسیم و خود را ارتقا دهیم.

این کلیتی از مجموعه برنامه‌های بنده بود که اگر قسمت باشد و عمری باقی بماند، سعی می‌کنم آنها را در سال اول در سازمان انجام دهم و همچنین برای سال‌های دیگر برنامه‌ریزی داشته باشم.

حکیم مهر: در حوزه حمایت از معیشت کارکنان سازمان، دامپزشکان و پیرادامپزشکان چه برنامه‌هایی دارید؟

سازمان دامپزشکی در حدود پنج سال اخیر، تلاش‌های بسیار خوبی توسط همکاران و عزیزان در سطوح مدیریت، کارشناسی و ستادی برای اصلاح وضعیت حقوقی پرسنل سازمان دامپزشکی انجام داده است. قطعا نیاز است که ما هم این برنامه‌ها را در اولویت‌ خودمان قرار دهیم، چون رفاه و رسیدگی به معیشت همکاران ما باعث ایجاد انگیزه بهتر و امیدواری بیشتر به شغل و آینده آنان می‌شود.

انشاءالله با هماهنگی‌هایی که با نهادهای مرتبط به خصوص سازمان نظام دامپزشکی کشور خواهیم داشت، برای حمایت بیشتر از همکاران در بخش خصوصی و در سطوح مختلف مقاطع تحصیلی برنامه داریم. انشاءالله خدا کمک کند و بتوانیم به همان مقداری که برای همکاران بخش دولتی انرژی و وقت می‌گذاریم، برای همکاران بخش خصوصی هم وقت بگذاریم و ادای دین و انجام وظیفه کنیم.

حکیم مهر: به طور مشخص چه برنامه‌ای دارید؟

برنامه‌هایی داریم که به امید خدا به زودی خبرهای خوبی از آن برای پرسنل به صورت رسمی ابلاغ خواهیم کرد.

حکیم مهر: اشاره‌ای به بحث مبارزه با بیماری‌ها کردید. لطفا برنامه‌های خود را در این حوزه بیشتر شرح دهید.

در زمینه مبارزه با بیماری‌ها، بر اساس مطالعاتی که دفتر مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور و عسل و همچنین بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور داشتند، بعضی مشکلات و نیازها را احصا کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در بعضی حوزه‌ها نیاز به تغییر روش واکسیناسیون و در بعض حوزه‌ها نیاز به تغییر برنامه‌ریزی برای کنترل بیماری و قرنطینه داریم. بعضی از بیماری‌ها منشاء خارجی و وارداتی دارند. دستورالعمل‌های قرنطینه‌ای را برای جلوگیری هرچه بهتر درخصوص بیماری‌هایی که قابلیت انتقال از طریق دام و طیور زنده و خوراک و نهاده‌ها دارند، اصلاح کردیم و نیاز است که این اصلاحات به صورت سند نهایی تدوین و ابلاغ شود. انجام این کار از برنامه‌های اصلی ماست.

یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما برای اطمینان از سلامت محصولات وارداتی و صادراتی، بازنگری در وضعیت پست‌های قرنطینه مرزی است. ما در تمامی گمرکات رسمی کشور، پست قرنطینه دامپزشکی داریم که در بسیاری از آنها، نیاز به تجهیز و اضافه کردن تجهیزات و پرسنل و نیروی کار مجرب احساس می‌شود. به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مباحثی که برای تامین اعتبار در نظر گرفته شده، این کار را عملی خواهیم کرد، چرا که عمده نیاز ما برای خوراک دام از محل واردات است. اگر این کالا سالم باشد، تاثیر مستقیم و بالایی در سلامت محصول تولیدی خواهد داشت. به هر حال کالاهای صادراتی اعتبار و برند ما را نشان می‌دهند و هرچقدر کالای با کیفیتی تولید کنیم و با شرایط استاندارد و خوب از کشور خارج شود، اعتبار ما را در سطح کشورهای همسایه و بین‌المللی بالاتر خواهد برد.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

ممنون از تماس و پیگیری شما و ارزشی که برای دامپزشکی قائل هستید. بالاخره در طول سالیانی که سازمان دامپزشکی فعالیت داشته، همه عزیزانی که در آن صاحب مسئولیت بودند، برنامه‌هایی داشتند و کارهایی انجام دادند و قطعا به فراخور نیاز جامعه، به‌روزرسانی‌هایی می‌بایست انجام شود. بنده نیز وامدار و پیرو همان مسیری هستم که رؤسای قبلی در سازمان بنا گذاشتند و برنامه‌های نیمه‌تمام را ادامه خواهم داد و همچنین در کنار آن، با توجه به تجربه‌ای که در این چند سال در سازمان داشتم، ایده‌ها و برنامه‌های خود را اجرا خواهم کرد.

حکیم مهر: با آرزوی موفقیت در برنامه‌های پیش رو و ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
13
50
جناب دکتر هر جا که شما حضور داشتید از کرج تا ساوجبلاغ همه از شما به نیکی یاد می‌کنند انشالله موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
دکتر نظام دامپزشکی رو ملزم به اجرای قانون اتصال به درگاه مجوزا کن و امتیاز مجوزها رو کاهش بده یه بنده خدا میخاست تسهیلش کن امتیازا رو افزایش داد
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
...............اگر کاری قراره انجام بشه در عمل نشون بدین وگرنه دیگه کارمندانتون نفسی برای زنده موندن ندارن...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
با ارزوی موفقیت .انشالله امور تخصصی در سازمان به افراد واجد صلاحیت واگذارشود
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
3
47
با سلام
در صورت امکان یک گروه بازرس ویژه جهت بازرسی از شهرستان ها (نه اداره کل .....) منصوب کنید و هر ماه 3 استان مراجعه کنند و از شبکه ها بازدید کنند و در جریان عملکرد مدیر کل و مشکلات قرار گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بسیار موافقم . البته بازدید ها سر زده باشه بهتره . تا مدیران شهرستانی واقعی شناخته بشوند. بین مدیر و مترسک تفاوت بسیار است !!
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
واقعا اگر گروه بازرسین سازمان بدون اطلاع مدیر کل ها سر زده به شهرستانها بروند تحول عظیمی بوجود میاید
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
برایند کار مدیران کل با بررسی عملکرد در اداره تخصصی سازمان کاملا قابل رصده و نیازی به نظارتهای پی در پی نیست.فقط باید شهامت نرفتن زیر بار فشار نهادها و سازمانهای غیر مرتبط در سازمان به وجود بیاددر سازمان
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
6
29
ضمن تبریک فراوان آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی دارم. به امید روزهای خوب و خوش برای مجموعه دامپزشکی کشور
همکار .........
|
Turkiye
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
3
23
از شما خواهشمندم به وضعیت نابسامان دامپزشکی استان .......... در اسرع وقت رسیدگی کنید
دامپزشکی استان ......... به شدت به حاشیه کشیده شده و آبستن حوادث بسیار تلخ خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
در استان ما هم کلا کار فنی دامپزشکی تعطیله و فقط به لطف و توصیه مدیر کل محترم غیر تخصصی حاضر در سازمان کار های فرهنگی با همکاری سایر نهادهای غیر مرتبط انجام میشه
سعادت مهر
|
Germany
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
12
8
ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای شما
امید است با اقدامات مدبرانه شما مسیر ترانزیت دام زنده مجددا بازگشایی شود. جناب اقای دکتر صالحی عزیز همانطور که شما هم مستحضرید ترانزیت دام زنده موجبات اشتغال زایی و کار افرینی فراوانی در این شرایط سخت اقتصادی برای کشور عزیزمان دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
و ایضا انتقال بیماری به کشور
سعادت مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
تا حالا هیچ نوع بیماری از دام های زنده وارد کشور نشده است ازمایشات متعدد زیر نظر اقای دکتر صالحی در طول سالیان گذشته انجام شده و‌ خود دامپزشکی تایید کرده که همه دام ها سالم و عاری از هر گونه بیماری هستند
ضمنا با بسته شدن ترانزیت قاچاق دام زنده هر روز بیشتر و بیشتر شده است . عامل اصلی گرانی گوشت باز شدن صادرات دام زنده ایرانی و بسته شدن مسیر ترانزیت دام در سال گذشته است که الان مجبور هستیم از رومانی و استرالیا گوشت با قیمت بالا وارد کنیم .
همکار .....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بگذارید نتیجه پرونده های تخلفات قبلی مشخص بشه تا بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
ترانزیت دام همیشه با تخلفات فراوان همراه بوده.
جیمز بی دین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
ترانزیت دام زنده چقدر میتونه اشتغال زایی ایجاد کنه دام از یک کشور دیگه میاد با راننده و خودرو خارجی از داخل کشور رد میشه و خارج میشه جز در گمرک برای ورود و خروج چه عایدی برای کشور دارد ولی خطرات زیادی از جنبه انتقال بیماری دارد
سعادت مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
نمی دونم کی هستین و چه مشکلی دارین فقط میدونم هرکی که هستین یا خودتون قاچاقچی دام زنده هستین و یا حامی قاچاق دام زنده هستین . تا حالا هیچ تخلفی از سوی شرکت ما انجام نشده است حتی یک مورد .....
ادم هایی مثل شما باعث شدن مملکت به این روز بیوفته که مجبور بشیم گوشت از جای دیگه وارد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
جناب سعادت مهر
صبر کن رای دادگاه صادر بشه .
تخلفات گزارش شده از استانهای فارس . آذربایجان غربی . آذربایجان شرقی الان در دادگاه هستن و خودتان در جریانید
شرکت "ا س ر" را میگم. دو سال هم تعلیق شده بود. خوب در جریانید
سعادت مهر
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
اقای ناشناس
شرکت ما نه تا حالا تخلفی داشته و نه تعلیقی
صحت حرف ما رو مسئولین زحمتکش دامپزشکی میتونن تایید کنند . حرف شما کاملا دروغ هست ( اگر درست بود که خودتون رو اول معرفی میکردین و بعد سند و دلیلی می اوردین )
ضمنا مسئولین محترم دامپزشکی و قرنطینه تصمیم گیرنده هستند نه شمایی که حتی جسارت معرفی کردن خودتون رو ندارین
و با مخفی کردن خود و افترا زدن با سو نیت قصد تخریب دارید
و‌ اگر مشکل شخصی با ما دارید (که مطمئن هستیم دارید ) شرکت ما و خود من را میشناسید به جای اینکه وقت عزیزان رو اینجا بگیریم با بنده تماس بگیرین و میدانم که جسارت این کار رو ندارین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
شرکت ک........ رو هم نگاه کنید.
سعادت مهر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
چشم اقای دکتر (س)
سعید جوان
|
Singapore
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
12
26
ضمن تبریک به آقای دکتر صالحی ،ایشون تو این برهه بهترین انتخاب و بهترین گزینه برای ارتقا و اعتلای سازمان دامپزشکی هستند .
پاسخ ها
مهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
انشاالله توی کارشون موفق باشن
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
16
در مورد مالیات و ضریب بسیار بالای آن هم یک اقدامی بکنید واقعا عجیبه که دامپزشک باید 2 برابر یک دندانپزشک مالیات بدهد
پاسخ ها
احمد ستاری
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
به قدری مالیات امسال ظالمانه بود که بسیاری از همکاران بخش خصوصی در صدد فرار مالیاتی هستند. در واقع دامپزشکان نسبت به سال قبل تا پنج برابر دارند مالیات می دهند. مثل خود بنده که حقوق دو ماه خودم رو باید بذارم کنار تا بتونم از پس پرداخت مالیات بر بیام. یعنی عملا در حال بهره کشی و تحمل فشار بیش از حد توان هستیم. سازمان هم سکوت زیبایی کرده تا مبادا متحمل نامه نگاری نشود، یه موقعی شاید النگوهایش بشکند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
2
20
ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای دکتر صالحی.در خصوص معیشت همکاران بخش دولتی و خصوصی همین که دکتر بفکر معیشت همکاران هستند خود مقدمه پیروزی در جهت رفاه پرسنل هست و قطعا با تلاش و پیگیری بی وقفه به موفقیت می رسند.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
جناب صالحی شما معیشت پرسنل دولتی را درست کنید ............. وقتی آدم فیش حقوقی یک کارمند دامپزشکی را می بیند شرمش می آید که بگوید کارمند دامپزشکی هست یک معلم با ۹ ماه تعطیلی ۲۰ م حقوق یک کارمند دامپزشکی با مدرک کارشناسی یا ارشد و دکتری با سختی کار فوق العاده بخصوص نیروهای فنی واقعی حدود ۱۰،۱۲ م
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
آقای ناصر عزیز چرا دروغ میگویید حکم یه بازنشسته دامپزشکی با مدرک ابتدایی از حکم بازنشسته فرهنگی 14 سال درس خونده 700 هزار کمتره و شاغلین دامپزشکی هم هزار .......... مزایای دیگه دارند چرا بیخود اسم فرهنگیان رو لکه دار میکنی اولیا در زمان آموزش مجازی نتونستن فرزندان خودشون رو کنترل کنند و صدای هم بیرون اومده بود و یه معلم هر روز 40 دانش اموز دارد. چرا 9 ماه تعطیلند شما هر وقت برید اضافه کارشون میگیرید روز تعطیل دو برابر میگیرید .
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
ناصر مراقب حرف زدنت باش کار معلم با انسانه نه با حیوان !!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
م بی هویت ، آقا ناصر راست میگه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی باید حقوق‌ها افزایش پیدا کنه ، مثلا سر و کار معلم با انسانه که چی ؟ معلم محترم ولی انگار در نظر شما بقیه بیسوادن ، اگه تونستی بیا بعنوان معلم چهار تا انگل نام ببر ، چهار تا بیماری و عوامل بیماریزا، تترامرس چیه ، فاسیولا هپاتیکا به کدوم عضو صدمه میزنه ، تنیا ساژیتانا در گاو با چشم دیده میشه یا نه، تنیا سولیوم در چه حیوانی هست ، کدوم انگل در دام مهاجرت ریوی داره، دایروفیلاریا انگل کدوم عضو هست ؟ پس با احترام به قشر زحمتکش معلم ، فکر نکنید زیادتر از ما می فهمید. لابد میخوای بگی زحمات معلم‌ها شما رو به اینجا رسونده که سخت در اشتباهی ، چون سعی و تلاش خودمون باعث شده در این جایگاه قرار بگیریم وگرنه شما هم این مطالبی رو که در بالا گفتم بلد بودی ‌. پس تهدید کارساز نیست .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
18
4
اقای دکتر لطفا در خصوص صدور حکم مدیریتِ سرپرستان ادارات دامپزشکی هم اقدام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
اگه منظورتون تعیین تکیف سرپرستان هست موافقم
محمد هژیر یوسفی
|
France
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
6
21
تبریک به دکتر صالحی عزیز محبوبیت مثال زدنی ایشان درخانواده دامپزشکی وامدن پای کار با این تجارب ارزنده و سوابق بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و خلاقیت و عدالت در مجموعه دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی خواهد بود.خداقوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
50
خواهشاً قانون تسری رو همانطور که مصوب مجلس هست و بدون دستکاری اجرا کنید.
دامپزشک دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
4
مسائل عدیده ای درگیر دامپزشکی ایران است . ضمن تبریک انتخاب برای مسئولیت و امید موفقیت شما و دامپزشکی ایران ، حقیقت آن است که دامپزشکی بخش خصوصی و دولتی درگیر مشکلات اقتصادی است و باید به سرعت چاره ای اندیشید. ضمن اینکه کیفیت و سلامت محصولات صادراتی و ایفای نقش درست و به جا ضروری است . همانطور که همکار دیگر فرمودند الان درگیر مسائل اولیه اساسی همچون مالیات در بخش خصوصی هستیم که ضرایب آن در نهایت شگفتی گاهی دوبرابر دندانپزشک است . هم سازمان و هم نظام دامپزشکی باید تحرک بیشتری داشته باشند .
همکار خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
27
جناب دکتر با عرض تبریک
همه ما میدانیم که "دو صد گفته چون نیم کردار نیست"
برنامه های بسیار زیبایی برای رفع معظلات حوزه دام و دامپزشکی دارید ولی بدانید این مهم بدون حل مشکلات معیشتی کارکنان سازمان حل نخواهد شد و در غیر اینصورت چیزی جز آب در هاون‌ کوبیدن و تضییع شدن بیت المال حاصل نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
به نظر من خیلی از نیروهای سازمان در شهرستان‌ها دچار فرسودگی شغلی ، و افسردگی شده اند . شفاف نبودن شرح وظایف ، محول کردن چندین وظیفه به یک فرد ، کار طاقت فرسا در دامداری ، واکسیناسیون و... و نهایتا نحوه برخورد مدیران با این پرسنل دیگه انگیزه ای برای پرسنل باقی نگذاشته . کافیه به میزان درخواست های جابجایی نیروها در بعضی استانها نگاهی بیندازیم. جای بسی تامل !!
کامیاب قیصربیگی
|
United States of America
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
6
19
سلام.
تبریک مجدد به آقای دکتر صالحي.
امیدوارم که بزرگترهای سازمان از این جوان با هوش و توانا حمایت کنند
الان بایستی حمایت کنند و فردا دیر خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
2
8
قبل از هر چیز وضعیت نابسامان و.... دفتر ........ را به سامان برسانید . یک حوزه رها شده و هر روز بدتر از دیروز.
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
ظاهرا همه کاره سازمان چه در دوره قبل و چه در حال حاضر ایشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
21
بادرود و تبریک به جناب دکتر صالحی عزیز
خواهشمندست در خصوص لغو دستورالعمل های متعدد و غیر قانونی پرداخت تسری ،که باعث اختلاف بین همکاران فنی شده اقدام لازم را مبذول نمایید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
29
امیدوارم هرچه زودتر در عمل آقای دکتر صالحی به معیشت کارکنان مجموعه دامپزشکی بخصوص درج تسری در حکم و کسر بیمه از ان که هنوز نیمه تمام مونده جامع عمل بپوشاند
از آن اقدام نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
دقیقا درست می فرمایید
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
4
11
صمن تبریک خدمت اقای دکتر صالحی عزیز . در خصوص معیشت و حقوق کارکنان سازمان دامپزشکی قطعا اتفاقات خوبی نخواهد افتاد .
پاسخ ها
همکار سازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
همکار عزیزم نباید نا امید باشید درسته که طول کشیده و هنوز بحث درج در احکام و کسورات تسری هنور مشکلاتش پابرجاست ولی ناامیدی به مراتب بدتر هست.به امید خدا درست میشود
احمد ستاری
|
Germany
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
5
8
بخش خصوصی نهایتاً تا دو سه سال آینده رو خواهد دید، بعد از اون از فشار بیش از حد تقریباً میشه گفت منحل میشه. از مالیات و شهرداری بگیر تا سازمان و اداره و نظام، همه در حال تخلیه یک جهته بخش خصوصی و به ورشکستگی کشیدنش هستند.
در واقع با وعده وعید های همیشگی نمیشه بخش خصوصی رو به آینده امیدوار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
برون سپاری خدمات دامپزشکی از ابتدا طرح اشتباهی بود . تا چند سال آینده هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند شد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
9
11
ضمن عرض تبریک ان شا الله که منشا خیر بشه برای دامپزشکی . آقای دکتر تقاضای درج مقاطع تحصبلی بالاتر پرسنل در احکام هستیم بدون محدودیت چرا که دستگاه کاملا فنی هستند ‌ ایرادی در آن نیست مثل آموزش و پرورش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
کاملا ایراد دارد مدرک پولی و عدم بار علمی دامپزشکی رو نابود کرده
طرف با مدرک کاردانی اومده سپس تا مقطع ارشد خونده و اعمال کردند الان گند زده به سیستم چونکه بیسواده توانایی تفسیر یک جمله ساده رو هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
با سلام و دعای خیر . بنده هم موافق اعمال مدارک مقاطع بالاتر هستم . چه اشکالی داره سطع علمی تشکیلات اداری بالاتر بره!!؟؟؟ به شرطی که اون فرد شایستگی شخصیتی و معرفتی رو داشته باشه نه این که به محض رسیدن به پست مدیریتی (اون هم با رانت و پارتی بازی) همه نیروهای زیر دست خودشو زیر پای خودش له کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
فرد ناشناس که میگی طرف با کاردانی اومده و گند زده تو سیستم مراقب حرف زدنت باش طرف طبق قانون رفته ارتقا گرفته تو چرا .............؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
ناشناس ۸:۳۰
طرف با کاردانی رفته ارشد گرفته با ر علمی نداره؟؟
چون موقعی که استخدام شده درس خونده بارعلمی نداره ولی اگه قبل استخدام دکتری یاارشد می‌گرفت با علمی داشت؟؟خواهشا حرف خنده دارنزن .سوادبامدرک خیلی فرق داره طرف دکترا داره البته قبل استخدام گرفته مدرک را جهت استحضار شما ولی دوتا بیماری رابلد نیست چی میگی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
من خودم شخصی رو میشناسم که به عنوان کاردان وارد سیستم شد و ادامه تحصیل داد . اون هم با چه وضعیتی فارغ التحصیل شد !!! واسه نمره به هزار نفر رو زد ، با زد و بند و این و اونو ببین نمره قبولی گرفت . حالا بیا و ببین چه پستی گرفته ، معاونت اداره کل دامپزشکی استان .......
به قول شاعر ...
این تخته پاره ها که آن چنگ می‌زنید ته مانده های زورق بر خون شناور است ........
قضاوت با شما ...
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
27
همه مسئولین اولش از بهبود معیشت صحبت میکنند در عمل اثبات کنید تسری را به شکل کامل در احکام ببرید چند ماه بعد ابراز شرمندگی از معیشت همکاران نکنید!! اقدامتان سریع باشد... مثل تغییر مدیرکل ها نباشد ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
21
سلام و عرض ارادت به رئیس سازمان جوان
ضمن تبریک به جنابعالی، امیدوارم که این صحبت ها، تبلیغاتی نباشه و واقعا سربازان گمنام صاحب زمان، مانند همکاران بهداشت بیش از پیش ارج نهاده و پیش از همه مشکلات مالی پرسنل با وجود تسری گسسته و گریخته که آنهم .......... با وجود شیوه نامه تبعیض آمیز و اختصاص صد در صدی به مسئولان که در احکام حق مسئولیت صادر شده و اضافه کار و ماموریت عالی می گیرن پرداخت شده و همکاران فنی که مسئول نیستند چیزی کمتر می گیرند و گاهی اختلاف به 3 الی 4 میلیون می رسد. لطفا اگر اشتباه به عرض رساندم ببخشید و اگر هم درست گفته شد شیوه نامه را اصلاح کنید و این تسری بطور مساوی که حق مسلم پرسنل فنی هست تقیسم بشود.... لطفا دست افراد ناشایست و سخن چین و ............ را در استان ها و سازمان قطع کنید و مشکلات مالی از جمله تسری و... را حل نمایید. یا حق
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
32
ضمن تبریک به رئیس جوان وپرانرژی سازمان
دکترجان اگه میخوای نام نیکی از خودت بجا بزاری به وضعیت تسری همکاران ودرج آن در احکام وحق محرومیت از مطب و... برس
.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
این کار نیازمند حضور یک مرد بزرگ و بااراده و کار بلد هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
4
امید که به فراموشی سپرده نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
2
15
ای کاش آقای دکتر صالحی یک بار برای همیشه این بحث تسری رو حل می‌کردند. بحث تسری اداری و فنی باید برای همیشه حل بشود .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
4
6
آرزوی موفقیت برای آقای دکتر صالحی در مسئولیت جدید دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
16
ضمن عرض تبریک لطفا درج تسری در احکام و کسر بیمه از اون مهمترین خواسته معیشتی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
1
15
دکترجان نمیدونم این مطلب را میخونی یا به استحضارمیرسد .پس ازدستورالعمل من درآوردی وابلاغ به ادارات کل .متاسفانه یک سری ازکارکنان بانفوذ خود اقدام به دریافت پست معاونت ویا مشابه نموده اند جهت دریافت فوق العاده ویژه بیشتر. اجرای قانون بهترین گزینه است.
همكاران قرنطينه استان مرزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
3
12
سال هاست كه دكتر صالحي را از نزديك ميشناسم مردي شريف باسواد متعادل و متعامل از بدنه فني سازمان .فردي است كه از كارشناسي در سازمان شروع كرده است.
انشالله كه سازمان دامپزشكي قدر ايشان را بداند.
سبک رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
5
8
آرزوی موفقیت برای شما دارم . سبک و رزومه شما من رو یاد دکتر مطلبی افتخار دامپزشکی در سالهای نه چندان دور میندازه . اطمینان دارم روزهای خوبی خواهیم داشت
نیروی فرسوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
23
آقای دکتر صالحی عزیز لطفا دستور بدید شرح وظایف هر پستی که در حکم کارگزینی درج شده شفاف باشه چون ما بابت اون پست حقوق میگیریم نه اینکه چون نیرو نیست هر کاری بکنیم.
مگه تو آموزش و پرورش به علت کمبود نیرو دبیر ریاضی میره فیزبک درس میده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
لطفا پیگیر این موضوع باشید، اهمیت این موضوع کمتر از تسری نیست.
این موضوع برای همه هست از زیر دیپلم تا دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
برده داری نوین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
با سلام . با نظر شما کاملا موافقم . گویا مسئولین ادارات دامپزشکی چندان تمایلی برای تعیین وظایف پرسنل و تقسیم کار ندارند . یک دکتر دامپزشک چرا باید رانندگی بکنه و به وی خودرو تحویل داده بشه ؟؟ وقتی هم که اعتراضی بشود ، می‌گویند نیرو نیست . واقعا چرا ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
بنده چون تنها دامپزشک اداره هستم باید از کار های فنی تا رانندگی و جی آی اس و صدور پروانه و گواهی حمل و ... رو چون نیرو نیست انجام بدم با ماهی سیصد تومن اضافه کار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
در استان ما طرف مزایای کارشناس شهرستان رو میگیره مدیرکل اورده تو ستاد. تسری بیشتر میگیره کار هم کمتر میکنه . به ناعدالتی حوزه مدیریت و معاون توسعه پایان دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
6
8
دکتر صالحی فردی توانمند، متواضع و بی ادعا می باشند درست مانند دکتر آذرنوش عزیز
انشالله به یاری این دو عزیز بزرگوار وضعیت دامپزشکی بهبود خواهد یافت
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
3
10
درود بر دکتر صالحی
خیلی ساده ،متین و بدون ادعا و بدون هرگونه شعار زدگی خلاصه ای از اهداف و برنامه هاشو گفته.
مقایسه کنید با مصاحبه های ..............
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
16
ضمن عرض سلام و تبریک به آقای دکتر صالحی، در حال حاضر خواسته همکاران در سراسر کشور، درج فوق العاده تسری در احکام و استمرار آن در حقوق بعد از بازنشستگی ، در قله آرزوهاست، پس امید همکاران رو جامعه عمل بپوشانید و انگیزه لازم را در همه دوستان زحمتکش دامپزشکی را تقویت نمایید، قطعآ نتایج بسیار مطلوبی از اوج انگیزه شغلی در همکاران شاهد خواهید بود که این مساله قطعی است
یاشاسین
|
Germany
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
3
9
تبریک میگم
خدا قوت دادا
تو کارت خیلی درسته
پاک و با دانش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
تو هم عالی هستی استاد تبریزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
3
6
ضمن عرض تبریک به دکتر صالحی گرامی ..................... برای شما آرزوی موفقیت و برای تمام همکاران آرزوی شادی و سلامتی دارم.
ا.خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
1
15
با سلام‌خدمت دکتر صالحی ..مطمنا شما لیاقت های داشتید به اینجا رسیدید انشالله توی کارتون موفق باشید و مطمنا ما هم حمایت اتون میکنیم تو رو خدا هر کاری میکنید با سرعت زمانی که تسری اضافه شد فایده ای برای همکاران نداشت چون حقوق تمام ارگانها بالا بود و ما به اونها رسیدیم تو رو خدا نوش دارو قبل مرگ سهراب باشید...اضافه کارها که افتصاحه ماهی ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومن..رفاهیات ؟؟..پاداش پایان سال؟؟حق محرومیت از مطب؟؟..ضرایب رسته بهداشتی؟؟؟..اعزام به خارج؟...تعرفه ماده ۱۴ واقعا خندخ دار..شما همه چی میدونید..لطفا معطل نکنیددذ..داریم زیر تورم داغون میشیم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
1
4
دکتر جان لطفا یه فکری به حال همکاران قراردادی تملک هم بکنید چون با کمترین حقوق داخل ادارات دامپزشکی کار میکنند هیچ یک از مزایاها ازجمله تسری،اضافه کاری،ماموریت ،حتی حقوق بموقع هم داده نمی شود من خودم با مدرک فوق لیسانس و با ۱۲ سال سابقه کار ۷تومان میگیرم .
سوال. آیا با این حقوق چطور میشود زندگی کرد با یک خانواده ۴نفره
خواهشن به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کنید.
با تشکر فراوان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
امیدوارم آقای دکتر در طول هفته وقت بزارند و به کامنت های حکیم مهر نگاهی بیندازند . تا مشکلات امثال شما رو حل کنند .... البته همه عزیزانی که نظرات مخالف و موافق ارائه می‌دهند جزء یک خانواده هستند ، خانواده بزرگ سازمان دامپزشکی .
و این اختلاف نظر ها به دلیل شرایط متفاوت کاری پیش اومده .
به امید روزهای بهتر و درج تسری در حکم و نهایتا خوشحالی همه همکاران عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
4
.................... تو این اوضاع باید سکان دار سازمان با نمایندگان محلس و دولت شش دانگ ارنباط قوی داشته باشد تا بتواند حق دامپزشکی را بگیرد .................
انشاله جناب دکتر صالحی علاوه بر تخصص در علم دامپزشکی و فن اوری ی مدیر قوی در سمت ریاست سازمان نیز خواهند بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
2
6
دکتر جان.همکاران دامپزشکی در مقطع کاردانی با بیش از ۸ سال خدمت به صورت استخدام پیمانی هنوز تغییر وضعیت نداده اند از کار کزینی سوال می پرسیم می گویند با سازمان هماهنگ کرده ایم هنوز جواب در این خصوص دریافت نکرد ه ایم در صورتی که ما مدیر کل هم در خواست ادامه تحصییل در مقاطع بالاتر دانشگاه داده ایم ایشان شخصا مخالفت نموده اند ما در این شرایط بلاتکلیف نموده اند در صورتیکه کلیه کاردانهای در قسمت مبارزه با بیماریها مشغول بکار هستند و کل ایام سال ساعت 4 هر روز باید روستا حاضر باشند شروع بکار واکسیناسیون دام نمایند بعد از برگشت از روستا تا پایان وقت اداری باید اداره باشند و در دیگر واحد اداری بهداشت عمومی و طیور و قرنطینه و هر کار دیگر اداره اگر رانندگی هم باشد با مشغول کار باشند که حتی از لجاظ حقوق و مزیا کمتر از همه لحاظ شده و همیشه با این همه سختی کار مدیران ازکارای همکاران کاردان ناراضی بدون انکه خودشان توانمند باشند کاری را انجام بده اند دکتر جان امیدوار هستم که به این همکاران کاردان در خصوص تغییر وضیعت و ادامه تحصیل و حقوق مزایا توجه ویژه داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
بله دیگه . تبعیض تا کی ؟
وقت نیروی رسمی از ماموریت که برمی گرده ساعت ۱۱ پیش خانوادشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
نیروهای مقطع تحصیلی کاردانی کلیه کارهای تخصصی و غیر تخصصی را در ادارات دامپزشکی شهرستان ها انجام می دهند، حتی از سر ناچاری کارهای تخصصی که مربوط به دکترها است و در معرض خطرات فیزیکی و غیر فیزیکی و بیماری ها هستند، آنوقت دارای کمترین مزایا، کمترین حقوق و تسری، بدون اعمال مدرک تحصیلی، بدون تبدیل وضعیت که ادارات کارگزینی می گویند نیروهای کاردانی در اولویت تبدیل وضعیت نیستند که نمی دانم این چه قانونی است که فقط برای دامپزشکی است ودر ارگان ها و سازمان های دیگر نیست، لذا ضمن تبریک به رئیس محترم سازمان امیدوارم این مسائل را در اولویت کار خود قرار دهند چرا که هر چه این مشکلات مرتفع گردد باعث انگیزه بیشتر این نیروها و بیشترین تاثیر در عملکرد و بهره وری سازمان دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
دوست عزیز. سلام . به صحبت های شما واقف هستم . خدا رو شکر شما پیمانی هستید . ایشالا رسمی میشین .
س
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
2
قطعا افراد باتجربه بالاو علم بالا وذات مدیریتی بالا و دارای ارتباط سیاسی و مردمی قوی در سازمان می‌توانند موفق باشند و همچنین تک تک افراد شاغل در دامپزشکی باید با تمام وجود همراه و همسو با مدیر، خالصانه کار کنند و بهره وری داشته باشند .
رادان
|
Italy
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
1
وجود قراردادی تحت عنوان نیروی استیجاری در دامپزشکی خوزستان توجیه پذیر نیست لطفا ورود کنید٠٠٠
حقوق ماهیانه: پنج میلیون تومان
عیدی :شامل نمیشود
سابقه:محسوب نمیشود
اضافه کار:شامل نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
............ آزمون های استخدامی چنین چیزی ندارند.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
10
با آرزوی توفیق برای دکتر صالحی عزیز. با توجه به شناختی که نسبت به دکتر دارم امیدوارم یک خانه تکانی درست داشته باشه. ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
13
خبر خوب معیشتی فقط وفقط درج تسری در احکام و کسر بیمه از ان و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
17
با سلام و عرض ادب .
بنده با ۱۳ سال سابقه کاری به تازگی متوجه شده ام که پرسنلی که کمتر کار می‌کنند و کمتر مسئولیت پذیرند ، نزد مدیران کل و معاونین عزیزترند. و شان اونها بیشتر حفظ میشه . سازمان ما به افراد کم سواد اجر و منزلت می‌نهد. همانانی که که از کارمندی فقط پوشیدن کت و شلوار و ادکلن زدن بلدند . !!!!
حیف و صد حیف که چه ساعت‌هایی وقت گذاشتم و برای اداره در حوزه ای که به من مربوط نبود فعالیت کردم فقط به خاطر احترام و حرمت دوستی ام با آقای .........
. فکر میکردم راه درست رو دارم میرم .
و افسوس که با کام دیگران شد زحمات شبانه روزی من .
راستی !! درسته که میگن همه کاره هیچ کاره است ........
دکتر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
0
3
باسلام و عرض تبریک خدمت دکتر صالحی عزیز که همیشه در امر اجرای صحیح دستورالعمل ها با رویگرد تسهیل انجام امور راهنمای تمامی دوستان بودند....خوشحالم از اینکه ایشون سرپرستی سازمان رو فعلا در اختیار دارند .جالبتر از همه عدم استفاده ایشون در مصاحبه از الفاظ پوپولیستی بود....ایشون خودشون هستند و امیدوارم خودشون باقی بمونند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
2
3
فردا که حکم ریاست را گرفت ، همه وعده ها فراموش میشه
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
0
8
ای کاش حداقل ایشون یک تغییر ساختارشکنانه در سازمان دامپزشکی انجام بدهند . رسالت سازمان مسائل سیاسی و جناحی نیست . بسیاری از مدیران استانی فقط و فقط به مسائل حاشیه ای ، و غیر مرتبط با حوزه کاری می پردازند . حضور در جلسات و ملاقات با نهادهایی که اصلا دخلی به سازمان دامپزشکی ندارند. این مسئله وقت و توان فکری مدیران استانی رو گرفته . گویی برخی از مدیران استانی در خواب خرگوشی فرو رفته اند . در بعضی استان‌ها شیرازه ادارات دامپزشکی از هم پاشیده شده . هر کسی ساز خودشو میزنه. انگیزه از پرسنل گرفته شده . تنش و اختلاف بین پرسنل به علت های مختلف از جمله کمبود امکانات و نیرو رو به فزونی است . ای کاش آقای دکتر در این زمینه تصمیم جدی ، فوری بگیرند ...
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
احسنت
سحری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
4
اقاای دکتر صالحی ضمن عرض تبریک عاررضم که حفظ حرمت امامزاده بر عهده متولیشه.خواهشا در انتخاب مدیران دقت بفرمایید.سرپرست اداره کلی فردی رو بعنوان معاون توسعه پیشنهاد میده و سازمان هم تاییدش میکنه ولی بعد از ساعت فرد دیگه ای بدون داشتن شرایط و نظر کمیته انتصابات سازمان معرفی میشه .بنظرتون ایا انعکاس این موضوع در استان باعث تخریب وجهه دامپزشکی نمیشه؟ ایا بازی با ابروی افراد شایسته هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
3
این موضوع برای استان ما اتفاق افتاد . واقعا که انتصابات با این روند برای دامپزشکی مایه تمسخر شده.
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
انشالله با امدن اقای دکتر صالحی که انسان شریفی هستند کمتر تحت فشار و توصیه سیاسیون و نهادهای غیر مرتبط از نورچشمی های کار نابلد استفاده میکنند.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
جناب دکتر لطفآ وضعیت قرنطینه های واردات دام زنده چه برای داخل وچه برای ترانزیت دام به کشور های مجاور که ترانزیت ان سوداوری وقیمت تمام شده گوسفند وارداتی برای داخل ارزانتر تمام شده وکمبود دام درداخل را تآمین خواهد کرد برای بازگشایی انها اقدام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
سلام و عرض ادب . ‌‌شوهرم در حال بازگشت از واکسیناَسیون طرح پی پی ار از یکی از روستاهای نیشابور استان خراسان رضوی بودن به دلیل خاکی بودن و داشتن دَست انداز ماشین از جاده زده بیرون فقط خدا رحم کرده که شوهرم زنده مونده ماشینش که کلا جمع شده. و اوردیم نیشابور گفتن ببرین اسقاطی بدین الان شوهرم بدون وسیله کار نمیتونه بکنه و اداره دامپزشکی هیچ حمایتی نمیکنه حتی اگه شوهرم جانشو از دست میداد کاری نمیکرد چرا سازمان دامپزشکی در قبال نیروهای بخش خصوصی کاری انجام نمیده
الان بدون وسیله کار چطوری در بخش خصوصی فعالیت کنه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
0
سلام و خدا قوت خدمت دکتر صالحی
تو رو خدا فکری برای تغییر وضعیت جذب نیروهای طرحی بکنید
نظر شما
ادامه