کد خبر: ۷۴۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تاسیس و آغاز به کار دفتر دبیرخانه هماهنگی امور تحقیقاتی، فناوری و دانش بنیان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و جمعی از مدیران و کارشناسان، در محل ساختمان شماره 2 مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به نیاز مبرم کشور و استان به ایده های نو و خلاقانه، کمک به محققین، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان با هدف رفع چالش های علمی و تحقیقاتی موجود را امری ضروری خواند.

وی گفت: اقدام به تاسیس دبیرخانه هماهنگی امور تحقیقاتی، فناوری و دانش بنیان در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و استقرار دفتر آن در مراکز دانشگاهی، علمی و تحقیقاتی استان را زمینه ساز آغاز اقدامات جدید و تحولات بنیادین دانست.

مدیرکل دامپزشکی استان آمادگی خود را جهت دریافت طرح ها و ایده های کاربردی در حوزه دامپزشکی و حمایت همه جانبه از این طرح ها اعلام نمود.

«مهندس مرادمند» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از این پیشنهاد و اقدام اداره کل دامپزشکی استان استقبال نمود و آن را گام مهم و موثری در زمینه تحقیقات و سرعت بخشیدن به پیشبرد اهداف دانست.

«دکتر محسن دادار» رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان نیز ضمن استقبال از این طرح، از اداره کل دامپزشکی استان به عنوان یک نهاد اجرایی مهم یاد کرد و اقدام به تاسیس دبیرخانه هماهنگی امور تحقیقاتی، فناوری و دانش بنیان و ارائه خدمات به محققین و شرکت های فن آور و دانش بنیان را طرحی مهم و موثر خواند و عنوان نمود که مرکز تحقیقات استان آمادگی دارد همکاری لازم جهت افتتاح دفتر این دبیرخانه در مرکز رشد کشاورزی استان را انجام دهد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز شاغل بدون مرغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
باسلام واحترام خیلی خوبه فقط تکلیف کانون و انجمن حمایت از مسول فنی استان اصفهان را مشخص فرمایین هیچ حمایتی از اعضا نمیشود
نظر شما
ادامه