کد خبر: ۷۵۰۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: به اطلاع اعضاء حقیقی سازمان می رساند که اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان درنظر دارد در رشته بهداشت موادغذایی با منشأ دامی برای نظارت بر طرح های این اداره کل، کارشناس ناظر جذب نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، به اطلاع کلیه ناظرین بهداشتی می‌رساند این اداره کل درنظر دارد به منظور نظارت بر اجرای طرح ها خود کارشناس ناظر جذب نماید.

متقاضیان می بایست جهت ثبت نام در آزمون، مدارک ذیل را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و یا از طریق آدرس ایمیل azmoon.sn.sb@gmail.com ارائه نمایند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
6
با سلام ایکاش سازمان دامپزشکی فکری هم ب حال دانش اموختگان رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ک در مقاطع بالا و بادرسهای سخت دست و پنجه نرم کرده اند میکرد بخصوص برای خانومهایی ک طرح اجباری ندارن و فقط برای اقایون هستش و ایکاش دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بودن وزارت علوم و جهادکشاورزی شاید مثل کشورهای دیگه توجهی به این مشاغل و زیرشاخه هایش میشد از آنجاک بیماریهای مشترک بین انسان و دام وجود داره امیدوارم رییس جدید سازمان در برنامه های فوق به فکر دانش اموختگان علوم ازمایشگاهی نیز باشد و مدیران فقط فکر جذب اقایون نباشن هستن خانومهایی ک سرپرست خانوارن و در جامعه کمتر دیده شدن، همش شده سهمیه پارتی بازی امیدوارم حکیم مهر صدای ما را ب مسیولین انعکاس دهد و برای ما هم آزمونی در نظر گرفته شود و شاغلین آزمایشگاهی انسانی ما عزیزان رو با گرایشی ک خوندیم دست نندازن اگر دام سالم نباشد مطمینا انسان سالمی از بعدهای مختلف تغذیه ای نظارتی ازمایشگاهی نخواهد بود پس نگوییم وزارت بهداشت از رشته های ما جداس و دانشجویان این رشته های درسهای خیلی سنگینی رو درگرایشهای انگل شناسی، باکتری و ایمونولوژی پاس کرده اند. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
3
قضییه قابل هضم نیست.چطوری رشته بهداشت غذایی بامنشا دامی که جزرشته های دامپزشکی هست ولی نظام مهندسی کشاورزی نیرو میگیره؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
با سلام
الان بگین مگه کارشناس بهداشت مواد غذایی با منشأ دامی زیر گروه علوم دام و مربوط به کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی نیست چطور میخوان کارت نظام مهندسی بگیرن؟
ولی در کل شناختی که داریم دامپزشکی سیستان در جذب نیروهای بلاتکلیف خودش استاد هستن و به نظرم بقیه استان ها باید از تجربیاتشان استفاده کنند.
راحله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
دامپزشکی ربطی به کشاورزی نداره یعنی چی .این مسیولین باید جوابگو باشن
نظر شما
ادامه