کد خبر: ۷۵۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ‌کرده از سنگدان مرغ و چربی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی ملایر، «دکتر مهدی ظفری‌پور» در این رابطه اظهار کرد: به دنبال گزارش های محرمانه واصله مبنی بر وجود کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ‌کرده از سنگدان مرغ و چربی غیرمجاز برای چند باب کبابی ملایر در یکی از روستای ازناو از توابع شهرستان ملایر دستور مقام قضایی دریافت شد.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم کارشناسان خبره این اداره انجام شد و به همراه نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نیروهای امنیتی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه منزل مخفی عملیات غیرمجاز و غیربهداشتی چرخ کردن سنگدان و چربی های فاقد هر گونه شرایط بهداشتی برای چند باب کبابی زنجیره ای در سطح شهرستان ملایر کشف و مقدار ۷۰۰ کیلوگرم سنگدان و چربی تازه و منجمد فاقد هر گونه شرایط بهداشتی ضبط و برای اقدامات قضایی و بهداشتی توقیف شد.

ظفری‌پور با بیان اینکه افراد متخلف در این پرونده به مراجع قضایی معرفی و واحد مربوطه تا تعیین تکلیف نهایی با دستور مقام قضایی پلمب شد، از شهروندان خواست به محض مشاهده موارد مشکوک از این قبیل مراتب را سریعاً به اداره دامپزشکی ملایر اطلاع رسانی و یا با سامانه ۱۵۱۲ تماس حاصل کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن دوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
0
مقصدتهران
نظر شما
ادامه