کد خبر: ۷۵۲۹۴
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:
«دکتر حامد خراسانی» با اشاره به اینکه استان خراسان‌شمالی ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دام دارد افزود: گسترش چند رشته تحصیلات تکمیلی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی است ...

حکیم مهر: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی از احیای رشته‌های به‌ظاهر منسوخ اما مطلوب با پیشرانی رشته «دامپزشکی» در این دانشگاه خبر داد!

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی به‌جای منسوخ کردن رشته‌های کم‌متقاضی، تلاش داشته این رشته‌ها را به‌نوعی با انتقال به دانشگاه‌هایی که بیشترین متقاضی را در آن رشته دارند احیا کند.

«دکتر حامد خراسانی» معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: در راستای نوسازی رشته‌های دانشگاهی مطابق با برش استانی سند تحول و تعالی دانشگاه و همچنین سند آمایش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، اولویت نخست با گسترش رشته دامپزشکی (در مقطع کارشناسی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای) است و استان خراسان‌شمالی ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دام دارد.

وی افزود: همچنین مطابق با تخصص هیئت علمی‌های موجود و ظرفیت‌های موجود در سه واحد دانشگاهی استان خراسان‌شمالی، گسترش چند رشته تحصیلات تکمیلی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی است.

خراسانی تصریح کرد: در رابطه با رشته‌های منسوخ شده در واحد‌های دانشگاهی استان خراسان‌شمالی تلاش کردیم با اخذ مجوز از شورای گسترش، جابه‌جایی درون استانی در دستورکار قرار گیرد. در دو سال گذشته ۸۳ رشته محل در مقطع کاردانی و کارشناسی به مجموعه رشته‌های دانشگاهی آزاد اسلامی خراسان‌شمالی اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از این رشته‌ها مهارت‌محور هستند که مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. در بخش تحصیلات تکمیلی ۵۳ رشته کارشناسی ارشد و ۱۴ رشته دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی فعال است.

 

انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
4
17
ها خوبه گسترشش بدین
جامعه به این همه بیکار نیاز داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
به این فقط میگویند "گسترش" البته گسترش جیب بعضی ها
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
13
18
دانشگاه آزاد با گسترش بیسوادی ریشه مملکت رو خشکوند.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
دانشگاه آزاد شروع کرد اما گوی سبقت رو عزیزان دانشگاه های دولتی ربودند و با سرعت سرسام آوری جلو زدند . پردیس البرز و استعفای دکتر مرندی رو جستجو کنید متوجه اوضاع خواهید شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
دولتی که همین الانم د رمجموع نوبت اول و دوم و شبانه طبق دفترچه 6 برابر ازاد ظرفیت داره!!
اونم دانشگاههایی که اسم دللتی فقط یدک می کشن و کوچکترین امکاناتی ندارن ! همه هم ماشالله سهمیه و رتبه های بالای 100 هزار !
هی ازاد ازاد نکنید ! بچه های ازاد همین الانشم خیلی از دولتی سر هستن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
نبینم کسی دیگه بگه دانشگاه تهران!! این دانشگاه ...............!
اینم سند :
اختلاف مرندی با رئیس دانشگاه تهران برسر پردیس البرز دانشگاه تهران و آنچه «مدرک فروشی و بی اعتبار سازی دانشگاه تهران» عنوان شده، اعلام شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
دانشگاه تهران اکثرن سهمیه ها هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
دولتی یعنی سهیمه ای ها و تمام !!!
یه تست هوش بهتره از ورودی های دانشگاهی های دولتی حتی اونایی که خیلی ادعا دارن بگیرید متوجه می شید اوضاع خیلی خرابه!
دیگه 100 هزار به بالا که پز دادن نداره همکار اینده بی سواد و سهمیه ای من!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نیازی به تست هوش نیست ، رتبه های کنکور گواه همه چیز هست ، دانشگاه آزاد هیچوقت به پای دانشگاه دولتی نخواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
من خودم دانشگاه آزاد خونده ام و ۸۴ فارغ الحصیل شده ام ولی جالب بود دانشگاه دولتی ......... دختره دکتری داشت کارآموز من بود سال ۹۶ تازه فارغ التحصیلی بود، سر کالبد گشایی گفتم ژژنوم فکر دارم بد و بیراه میگم، تازه به کبد رسیدم گفتم فاسیولا تصور می کرد فاسیولا یک بخشی از بدن دام هست.
اگر کسی انکار کنه که دولتی قویه و آزاد ضعیف دفعه بعد خودم با مسئولیت خودم به نحوی که امکانش باشه مشخصات حداقل ۳۰ نفر از دامپزشکان یک منطقه رو و شایدم اسم ها رو ردیفی می نویسم براتون زیر این پیام. همه می دانند سی نفر یعنی بخش عمده ای از دامپزشکان یک منطقه.
خودم دارم می بینم دانشگاه آرامی ها قریب به همه شوند سهمیه ای هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
همین قدر عرضه دارند که حقوق 60 هزار نفر آدم را با درآمدهای شهریه و غیرشهریه اداره می کنند. دانشگاه دولتی یک ماه بودجه نگیره چپه میشه.افتاده دنبال پردیس و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
1
0
شرایط کنونی مملکت نشانه ورود کشور به عمق چرخه ...... است. ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
7
9
چنان میگن ظرفیت بالای دام، انگار نصف دامهای استرالیا و نیوزلند رو یکجا جمع کردن!
بهترین کار تحریم این دانشگاه ها و دانشکده های بی کیفیته
هرچند نظام دامپزشکی و بقیه ارگانها در این کار ناکام موندن
مثال بارز هم دانشکده دامپزشکی بافت. که هیچ کاری نتونستن بکنن
حالا هم بجنورد...
شعار هر شهرستان یک دانشکده دامپزشکی... هر‌محله یک کلینیک دامپزشکی... هر دام یک دامپزشک
مبارکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ما فارغ التحصیل کاردانی دامپزشکی در بجنورد هستیم.
سالها منتظر کارشناسی بیاد بریم بخونیم.
اینجا کار برای دامپزشک ها هست
ساجد اسدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
5
6
با سلام خدمت پایگاه خبری حکیم مهر
بنده فارغ التحصیل رشته کارشناسی دامپزشکی هستم اینکه می گن اولویت گسترش رشته دامپزشکی در مقطع کارشناسی هست مگه مقطع کارشناسی بیرون بازار کار داره که فارغ التحصیلش زیاد بشه مگه تو بازار کار کمبود این مقطع حس میشه؟ لطفا اگه میشه پیگیر بشید لااقل ما هم بتونیم پروانه مسئول فنی بهداشتی بگیریم تا شاید بتونیم در رشته خودمون وارد بازار کار بشیم ما خودمون شرکت مرغداری داریم ولی نمی تونم حتی تو مرغداری خودمون بطور رسمی کار کنم چون مرغداری به مدرک من به عنوان یه مدرک هیچ نگاه می کنه و فقط میتونم به عنوان کارگر اونجا کار کنم این همه زحمت بکشی با علاقه درس بخونی بعد ببینی حتی نمیتونی تو شرکت خودتون کار کنی خیلی درد آور و سخته که علم این رشته و صنعت رو‌داشته باشی ولی نتونی به بازار کارش وارد بشی و باید بیرون در کاری غیر از رشته دانشگاهیت مشغول کار بشی خواهشی که از شما دارم اینکه این درخواست رو به گوش مسئولین برسونید از ما کارشناسان دامپزشکی هم حمایت کنن چون هیچ حمایتی از طرف سازمان نمیشیم اینطور میتونم بگم که ۹۹ درصد فارغ التحصیلان کارشناسی دامپزشکی همگی در کاری غیر مرتبط و به غیر ازرشته تحصیلی‌شون مشغول بکار هستن چون متاسفانه این رشته به علت عدم حمایت سازمان هیچگونه بازار کاری نداره
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
برای فارغ التحصیل که توش چیزی نیست اما برای این ......ها نان چربی توشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
2
از کاربران بخواهید جمله ناشناس 10:12 را کامل کنند و بعد یه جایزه هم در غرفتون به برنده بدید
قشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
8
2
واقعا بخاطر این چهره نورانی هم که شده موافقم دانشگاه آزاد 4 دانشکده دامپزشکی در بجنورد، اراک، خوراسگان اصفهان و سرباز سیستان و بلوچستان بزنه
......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
فهم شما همین قدره. ثمره اخلاقی که تو دانشگاه های دولتی یاد شماها دادن، روبروی دانشگاه تهران دیده می شود. مرکز جعل و چاپ مقاله و پایان نامه... فقط غرور دارید شما دولتی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
3
2
اون موقع که هی جلسه می زاشتن!
وقتی می گفتیم اینا نقشه شومی دارن بعضی ها می اومدن و ......... می کردن!
جلوی این ......ها رو بگیرید تا بیشتر رشته نابود نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
4
5
این ظرفیت بالا که همه می گن دقیقا کو؟
کلا برای هرجا می خوان دانشکده دامپزشکی بزنن یه جا یه گاو ببینن می گن ظرفیت بالا داریم!
جمع کنید دیگه این مسخره بازو
چه اشتباهی کردیم این رشته لعنتی خوندیم ! تغییر رشته بدی هم باز ننگ دامپزشکی همراه ادمه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
متاسفانه مسئولین دامپزشکی و جهاد کشاورزی برای موفق و توانمند بودن خود ، آمار دامپروری و مرغداری و آبزی پروری و ... رو بسیار بالاتر بیان میکنند و موجب میشه عزیزان دیگری مثل ایشون به فکر تامین دامپزشک و کارشناس و کاردان بیافتند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
7
3
اکثر واحدهای این دانشگاه در سطح کشور، فاقد هر گونه تجهیزات آزمایشگاهی، بالینی، رفاهی و... هست، مثل اون واحدی که در جنوب غرب واقع شده و حتی امکان پرداخت حقوق کارکنان خودش رو هم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
2
4
باطرح ساماندهی و چندازمونی که توی این ۳ سال اخیرگرفته شده تقریبا تمامی پست های دامپزشکی پرشده،ازطرفی خشکسالی های پی درپی و کمبود شدید دام سبک و سنگین و افزایش هزینه های تغذیه دام که سبب این شده دامدار رقبتی برای نگهداری دام نداشته باشه ،بخش خصوصی هم کاری نیست درعمل،این رشته اشباع شده
زیبای بی نهایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
7
3
بنده به خاطر گل روی معاون محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی بجنورد که تو سررسید درحال نوشتن رباعیات خیام هستن
موافقم
توی سررسید برنامه های ترمیک دامپزشکی رو از الان بنویسید
بنده هم کمکتون میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
برخلاف مدیران تنبل دولتی ایشان بیست و چهاری برای دانشگاش کار میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
4
2
اگر برای اینا « آب» نمی شه، برای اونا« نان» می شه
مقصود پوله، بقیه اش بهانه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
6
3
این بنده خدا یه میز و دفتر و دستک برای خودش به عنوان مدیر نداره که بتونه پشتش عکس بگیره!
توی سالن کنفرانس در حال نوشتن توی سر رسید عکس گرفته!
............ جدیش نگیرید!
سیاوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
10
خدمت اون اقایی گفته این اقا دفتر ودستک برای خودش نداره عرض کنم این اقای دکتر خراسانی من افتخار شاگردی ایشان به عنوان دانشجو دکتری دارم از اون استاد با شخصیت وبزرگوار وواقعا دانشمند وعالم هستند اما فرد مادی طلب وسواستفاده از موقعیت خودش به عنوان معاون اموزشی دانشگاه کنه نیست وفردی مخلص پاک دست هست می توانه دفتری داشته باشه شبیه خیلی از اقایان که نصف سواد واطلاعات علمی وپژوهشی دکتر ندارند.اما در مورد سطح علمی دانشگاه ازاد وامکانات دانشگاه ازاد خیلی پر بارتر وبهتر از دانشگاه های دولتی هست این قدر سنگ دانشگاه دولتی نزنید دانشگاه دولتی جای افرادی هست که داری سهمیه خاص وخیلی چیز های دیگر .دانشجو دانشگاه ازاد هزینه دانشگاه خودش می دهد پس زیاد در باره دانشگاه ازاد اظهار نظر نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ایشون چه مراحلی رو طی کردند که تونستند دانشجوی دکتری داشته باشند ؟!
رشته ایشون و شما چی هست ؟!
هرکاری نیاز به امکانات و زیرساخت داره ، دانشگاهی که برای معاون خودش نمیتونه اتاق خشک و خالی تامین کنه ، برای دانشجوی دکتری امکانات آزمایشگاهی و فیلدی رو چطور میتونه تامین کنه ؟!
در ضمن کسی از اخلاقیات ایشون صحبت نکرد ، بحث توانابی در تامین و ایجاد زیرساخت ها هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
در مورد امکانات و توانایی دانشگاه آزاد :
مشک آن ست که خود ببوید ...
هرگز دانشگاه آزاد به پای دانشگاه دولتی نخواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
هرجا اسم مدیر مخلص و پاک دست میاد یاد سهمیه می افتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
0
8
سلام
به نظر میاد نان برخی در انحصار دامپزشکی است.
تا خبر از گسترش دامپزشکی میشه، هجمه های برخی آغاز میشه.
رزق دست خداست..
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چشماتو باز کن خوب اطرافتو ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
انحصار پزشکی
انحصار دامپزشکی
و انحصارها
دانشجوی دانشگاه آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
5
چرا دانشگاه آزاد شهری مثل بجنورد را باید با دانشگاه تهران مقایسه کنید؟ با دانشگاه دولتی الف و ب و ج مقایسه کنین که تا یک سال بعد از کرونا به دلیل اینکه از عهده هزینه سلف و خوابگاه بر نیامدن، مجازی ادامه دادند!!!
اتفاقا در شهرستان ها دانشگاه آزادها از دولتی ها امکانات و منابع بهتری دارند.
امسال بیش از 100 رشته ارشد به پردیس یک دانشگاه دولتی داده شده که در ساختمان استیجاری و در حد موسسات صرفا پولی دانشجو میگیرن.صدای کسی در نیامد چرا؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
5
دوستان دولتی جوش دانشگاه آزاد را نزنید.
اگر دانشگاه آزاد آزمایشگاه و هیأت علمی و ساختارهای قانونی نداشته باشد (که زیاد دارد) وزارت علوم رشته دامپزشکی نمیده بهش.

فکر دور میدان انقلاب باشید. اونجا که دانشگاه آزاد نداریم.‌اتفاقا نزدیک دانشکده دامپزشکی دانشگاه... است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
گل گفتی
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
1
..............
هی دانشگاه بی خاصیت وبی بازده بزنید بدون بازار کار!!! جوونها رو فقط سرگم کردید.
اصلا کو دام که می خوای دانشگاه بزنی!! بابا همه یا رفت کشتارگاه یا صادرات شد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
6
1
دوستانی که دانشگاه ازاد خوندین
اولا چون توان قبولی دولتی نداشتید رفتید ازاد و شهریه دادن و...
دوما هیچ گاه ازاد از نظر کیفیت و تمامی ایتم ها قابل مقایسه با دانشگاهها مادر دولتی نیست...چیزی ک ایقد راحت هر شهری داره میزنه بدونید کیفیت نداره ...
پاسخ ها
دانشگاه آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
جناب آقای ناشناس
عرضم به خدمت شما که والا من حقیقتا در طی دوران کاری افراد مختلفی را از دانشگاه های متنوع دیده ام، نه تنها ضعف و کاستی در فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ندیدم، بلکه در بعصی اوقات برتری نسبی در برابر فارغ التحصیلان سراسری داشتند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
1
...... اونی که phdداره سوادش از شما که دکتر نمره بیار هستید خیلی بیشتره نترسید اگه ........ وسوادشو داشته باشید کسی نونه شما رو آجر نمیکنه که هی قبول شدن تو دانشگاه رو به رخ میکشین اونی که میخواد دامپزشک بشه چه ربطی به ریاضی داره چه ربطی به فیزیک داره تمام شما پزشکایه عمومی دامپزشکی که پز کنکورتون رو میدین اولویتتون رشته هایه پزشکی بوده قبول نشدن اومدین دامپزشکی ولی اونی که ناپیوسته دکترا گرفته عشقش دامپزشکی بوده که phdشم گرفته وشما با چهار تا عملیاته بیمارستانها وبالینی میخوان خوردش کنید که این از ضعفه وزارت بهداشت هست چون تو آمریکا بعد از فارق التحصیلی یه آزمون میدن که کارایی دامپزشک رو بفهمند وبهش مجوز بدن نه مثله ایران که هرکسی ۶ سال خوند چندتا واحد بالینی پاس کرد بهش بگن دکتر وولش کنند به آزمون خدا ....... شما از اونی که ناپیوسته دکتری وphdگرفته پایینترید
نظر شما
ادامه