کد خبر: ۷۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «حضرت حجت الاسلام والمسلمین ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: رشد کمی و کیفی سازمان دامپزشکی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان نسبت به گذشته مشهود و محسوس است و زحمات و نقش دامپزشکی در سلامت تغذیه و واردات و صادرات مایه ی آبروی جمهوری اسلامی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار اختصاصی «دکتر وحید صالحی» سرپرست جدید سازمان دامپزشکی و «حجت الاسلام حسینی مقدم» مسئول حوزه نمایندگی تأکید کرد: نقش و جایگاه دامپزشکی در میان مردم پوشیده است و باید این سازمان در یک برنامه پنج ساله نقشه ی راه خود را برای ارتقاء سطح مأموریتهای خویش تعریف نماید.

وی در این دیدار بر لزوم تکریم کارکنان و تجلیل از نخبگان سازمان دامپزشکی و بررسی و تحلیل و راستی آزمایی گزارشات تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه حجت السلام حسینی مقدم از حمایت مستمر نماینده محترم ولی فقیه به ویژه در امر بازگشت نظارت شرعی بر آبزیان به سازمان دامپزشکی قدردانی نموده و گزارشی را از برنامه های این سازمان پیرامون اربعین حسینی ارائه نمود.

سپس دکتر صالحی سرپرست سازمان با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمانی خود بر ضرورت حمایت از حلال و نظارت شرعی و بهداشتی تأکید نمود.

وی افزود: که افتخار سازمان دامپزشکی این است که امانت دار امنیت حلیت و سلامت غذای مردم است و تمام توان و همت خود را در انجام این مأموریت ها به کار خواهد گرفت .

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
11
7
انشالله پس از این دیدار و با حمایت همه جانبه مسئولین پرونده ریاست سازمان بسته شده و دکتر صالحی به عنوان رئیس سازمان به کار های مثبت خود که در همین مدت کم شاهد برخی از آنها بوده ایم با قدرت ادامه خواهد داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
16
............ بهتر نیست که به امورات معنوی و فرهنگی مرتبط با شرح وظایف حوزه نمایندگی خود بپردازند و نه مسائل تخصصی خارج از صلاحیت شغلی و صنفی روحانیت معظم شیعه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی .........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
حرف حق و درستی زدید همکار عزیز. کاش هر مسئولی به حدود و ثغور وظیفه مندی ها و اختیاراتش دقت کنه.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
مشکل ازافردایست که برای ......... از این آقایون راهنمائی میخوان .............. میگی نه نگاهی به اوضاع مملکت بنداز
نظر شما
ادامه