کد خبر: ۷۵۵۲۸
تعداد نظرات: ۱۴۳ نظر
روایتی دیگر از سختی کار دامپزشکان:
«دکتر علیرضا قریشی» ضمن اذعان به نداشتن همراهی حیوان بعنوان مهمترین دلیل این حادثه اظهار امیدواری کرد شهرداری کاشمر بتواند شرایط ایده آل را در محل پناهگاه جهت انجام معاینات، درمان و عقیم سازی حیوانات فراهم نماید....

حکیم مهر: یکی از سگهای پناهگاه که برای عمل جراحی عقیم سازی به کلینیک دامپزشکی مراجعه کرده بود بعد از ریکاوری و در حین انتقال به خودرو، دکتر جراحش را از ناحیه صورت مورد گزش قرار داده و مصدوم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی کاشمر، بنا بر این گزارش در روز حادثه یک قلاده سگ ماده توسط یک راننده آژانس از پناهگاه نگهداری سگهای بلا صاحب متعلق به شهرداری کاشمر جهت عقیم سازی به کلینیک «دکتر قریشی» منتقل و پس از عمل جراحی بخاطر نداشتن همراهی و در حین جابجایی به داخل خودرو برای انتقال به محل نگهداری سگ به هوش آمده و با توجه به استرس ذاتی و احساس ترس صورت دامپزشک خود را مورد گزش قرار میدهد.

وی پس از مصدومیت شدید بلافاصله به شبکه دامپزشکی مراجعه و پس از هماهنگی به اداره بهداشت و درمان مراجعه و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی و جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری هاری و کزاز نیز واکسن دریافت می نماید.

«دکتر علیرضا قریشی»، ضمن اذعان به نداشتن همراهی حیوان بعنوان مهمترین دلیل این حادثه اظهار امیدواری کرد شهرداری کاشمر مانند بعضی از شهرهای دیگر کشور بتواند شرایط ایده آل را در محل پناهگاه جهت انجام معاینات، درمان و عقیم سازی محیا و همکاری و تعامل بیشتر با دامپزشکی برای حل معضل سگهای بلاصاحب در شهرستان اقدامات موثری انجام دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر نیز در خصوص این اتفاق ضمن آرزوی بهبود سریع و کامل برای این همکار پرتلاش گفت: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخداد‌هایی در نظر گرفته می‌شود ولی نمی توان از بروز چنین حوادثی کاملا جلوگیری کرد. کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده است و تنها چیزی که باعث می‌شود افراد این گونه خطرها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه است.

«دکتر سعید خانزاده» اظهار داشت: کار دامپزشکی یکی از 10 شغل سخت و پرخطر دنیا به شمار می‌رود و همکاران بخش فنی همیشه در معرض خطراتی از قبیل گزش توسط سگ‌ها، آسیب‌های فیزیکی ناشی از لگد زدن اسب و گاو و نیز تزریق واکسن به دست واکسیناتور و .... هستند.

در کلینیک ها نیز با وجود تاکیدات مکرر در خصوص رعایت کامل اصول ایمنی در حین معاینه و درمان گاهی به علت عدم همکاری مناسب صاحب یا متصدی حیوان و شرایط ذاتی دام ها و حیوانات مختلف شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که منجر به آسیب‌هایی که گاها جبران‌ناپذیر است قرار می گیرند.

وی یادآور شد: این حادثه بار دیگر سختی های کار دامپزشکی را نمایان کرد، چرا که کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر (از جمله خطر ابتلا به بیماریهای مشترک، مصدومیت های شدید ناشی از گزش و حمله حیوانات و...) همراه است و تنها انگیزه ای که باعث می شود افراد با این گونه خطرها مواجه شوند، حس وظیفه شناسی و خدمت به جامعه است.


انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
15
89
اول ایمنی بعد کار. اگه اینقدر ارزش نداره براشون که کسی را به عنوان همراه بفرستند به نظر من نباید جراحی انجام میشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
84
78
هنوز متوجه نشدن که عقیم سازی سگهای بلاصاحب کار اشتباهیه و هیچ تاثیری در کنترل هاری نداره
پناهگاه ها هم که یاد گرفتن چیکار کنن
بعد از یه مدتی سگهارو رها میکنن و به بهونه جمع آوری مجدد یه پولی میگیرن
اشتباه پشت اشتباه
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
خدا بیامرزد مرحوم عباس قریشی پدر بزرگوار دکتر علیرضا که اگر در قید حیات بود که کاش می بود چون انسان دوست داشتنی بود حتما شدیداً دکتر رو مواخذه میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
عقیمسازی به هاری ربطی نداره
عقیمسازی برای جلوگیری از تولید مثل است، جهت کنترل جمعیت سگها در سالهای آتی... اینو بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بزرگوار ۲۰:۰۴
که ماشالله همه چیو فقط شما میفهمید
هدف اصلی از‌کنترل جمعیت شگهای ولگرد کنترل بیماریهای مشترک از جمله هاریه.
لطفا اینو بفهمید بعد اظهار نظر کنید
مملکت رو شگ‌ولگرد هار برداشته، بعد شما میگید کنترل جمعیت؟!
آشتیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بله کنترل جمعیت.. درست شنیدی.. سگها چندقلو زایی دارن به همین خاطر رشد جمعیت سگها خیلی زیاده چون در سال چندین بار هم جفت گیری میکنند.. پس اول باید جلوی رشد بی رویه ی جمعیتشون گرفته بشه.. از طرفی زمستانها که گرگها نزدیک شهرها میشن با سگها جفتگیری میکنن که توله هاشون گرگاس نام دارن که خیلی از گرگ خطرناکترن.. چون به خاطر سگ بودنشون بر خلاف گرگها از انسان ها ترسی ندارن و به انسانها نزدیک میشن و به خاطر گرگ بودنشون خوی وحشیگری دارن و رام شدنی نیستن... پس یاید عقیم بشن که بشه جمعیتشونو کنترل کرد... بله کنترل جمعیت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
دوست عزیز آشتیانی
آن کس که نداند و نخواهد که بداند در جهل مرکب ابد و دهر بماند
تنها راه معدوم سازی سگهای ولگرده
با عقیم سازی تنها صورت مساله به صورت موقت پاک میشه
تنها معدوم سازی ...
مجاب
|
Sweden
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
23
75
ریکاوری حیوان چقد خوب بوده که بلافاصله بعد از عمل باین شدت و حدت گاز گرفتند، خدا به این همکار عزیزمون سلامتی دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
تازه اینکه جمله اول رو نخونید نوشته سگه رفته برای عقیم سازی انگار سگه خودش اقدام کرده پس چون همراه نداشته دگه بعد عمل هم لوسبازی مثل بعضی ادما رو نداشته خودش سریع هوش اومده وحق العمل رو خدمت دامپزشک پرداخت کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
32
46
اول مسولان محترم وهمه همکاران با ایجاد گروه های مجازی وپیگیری کارها لطفا هر کاری که باید انجام بدهیم که حرفه دامپزشکی جز مشاغل سخت قرار بگیرد واهمال در این زمینه به ضرر همه دامپزشکان هست بنده در جلسه ای شنیدم که گفتند شرکت هایی هستند که دفترچه توجیهی برای مستند کردن ارگونومی شغلی و سختی های کار تهیه میکنند که برای تسهیل فرایند قانونی کار خیلی مهم ومستند است ودر سطح سازمان باید پیگیری گردد.
دوم که مساله سگهای ولگرد در شهرستانهای کوچک به‌معضل تبدیل شده چون محل نگهداری که ندارند و معدوم سازی هم نمیشوند وبه امان خدا رها شده وعواقب خطرناکی برای شهروندان و بخصوص همکاران دارد.
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
17
70
با آرزوی بهبودی زودتر ، موفقیت یارتان باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
14
91
خدا قوت به دکتر علیرضا قریشی،
واقعاً مرد شریفی هستن ایشون انشاءالله زودتر بهبود پیدا کنند..
دکتر حمید میرخلف
|
Hungary
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
124
32
بنظر اینجانب عقیم سازی حیوانات برای پیشگیری از هاری کاری عبث است و عقیم سازی سگها کاری است ظالمانه توسط انسانها در حق این حیوان و باید سگهای ولگرد در پروسه واکسیناسیون هاری قرار بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
اگه عقیم نکن باتوجه به تولید مثل شون ما باید کلا در سگ دونی زندگی کنیم با ایده جنابعالی.....
سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
چه ربطی به هاری داره عقیم سازی آقای دکتر میر خلف.ایشان و امثال آقای دکتر عقیم میکنن دلیلش واضحه بخار جلوگیری از تولید مثل.هاری چه دیگه اگه هار باشه واکسن هاری میزان نه عقیم سازی.جهت اطلاع
مهدی حاجی زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
نفست ازجای گرم بلند میشه جلوشونگیرن زن وبچه مردم و توخیابون لت وپارکنن تو میای جمعش میکنی..دست من باشه همشونو میکشم آتیش میزنم
ایرانیهای عدا و ادعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
کشتار راه نندازن، عقیمسازی و واکسیناسیون بخوره توی سر مسئولین امر، که اگر کاری پول توش نباشه انجام نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
تاحالا سگ گرفتت ؟ .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
11
78
انشاءاله که هر چه سریع تر بهبودی کامل حاصل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
7
47
متاسفانه این همکار عزیز توجه نکرده اند که جراحی وقتی تمام میشود که حیوان کاملا به هوش آمده باشد. اینکه در حالت بیهوش به ماشین منتقل می‌کرده اند کاملا اقدامی غیر حرفه ای است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
34
31
چرا مد شده که به جای سگ ولگرد که هم اصطلاحی ریشه دار و صحیح است و هم معادل درست اصطلاح مشابه در زبان انگلیسی، از اصطلاح من در آوردی (یا بهتر است بگوییم شهرداری درآوردی یا حامی نما درآوردی) بلاصاحب استفاده شود؟
پاسخ ها
نگین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
دوست عزیز شما اصل مطلب رو ب کل فراموش کردین.و دنبال زیر بغل مار میگردی.چه فرقی میکنه بلاصاحب یا بیصاحب یا ولگرد.یا بیخانمان همش یک معنا و مفهوم داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
نگین خانم، فرقش اینه که عده ای سعی میکنن با این بازی با کلمات خودشون و بقیه رو فریب بدن. مثل سوپور که گفتند توهین آمیزه و کردند رفتگر. بعد چند سال گفتند رفتگر هم توهین آمیزه ، کردند پاکبان. بعد چند سال گفتند اینم توهین آمیزه و با پارکبان هم اشتباه میشه، کردند کارگر خدمات شهری. بعد چند سال هم خواهند گفت اینم توهین آمیزه. ولی تنها چیزی که این وسط فرقی نکرده، فرهنگ سازی برای ارتقای جایگاه اجتماعی این عزیزان و بهبود وضع معیشتی شون بوده. قضیه سگهای ولگرد هم همینه. شهرداری ها با این بازی با کلمات سعی میکنن از زیر بار مسئولیتشون در مورد کنترل سگهای ولگرد شانه خالی کنند. طبعا وقتی میگن بلا صاحب، مردم اصل قضیه که وجود سگ ولگرد معضل است رو فراموش میکنن و فکر میکنن سگ بلاصاحب گوگولی تره و نیازی به کنترلش نیست.
مهدی حاجی زاده۰۹۳۵۹۶۶۶۴۸۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
احسنت گل گفتی .چقدر از این سگای ولگرد تاحالا زن وبچه مردم و کشتن یا داغون کردن حالا واسه باکلاس بودن همه شدن حیوان دوست یه مشت سرخوش و بی درد و عدای خوب درارن همشون
امیریل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
6
23
...........، احتیاط شرط عقله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
اسم مهم نیست من آشغال جمع کن یا پاکبان و خیلی اسمهای دیگر مهم حقوق ناچیزی که خواهند داد شرکتهای خصوصی هرگاه آزمود و پاره قیچیهاشون اضافه آمد یه چند ریالی هم بعنوان حقوق ماهیانه به من کارگرخواهند داد به نظر من این خیلی مزحکه ومزخ فه در تمام شرکتها وبدترازهمه شهرداری‌ها که هیچ قانونی ندارن
مهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
32
خدا قوت دکتر خسته نباشید بلا به دور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
32
ایشون کارشون کاملا انسانی بوده دستشونم درد نکنه. ولی کاش اول خودشون ایمنی رو رعایت میکردن. انسان هم باشه وقتی بترسه واکنش جلویه دکتر نشون میده وای بحاله حیوان بینوا. این کاملا طبیعیه. چرا بوق و کرنا میکنی؟!جراحی ترس داره. چه فرقی داره انسان یا حیوان
پاسخ ها
آذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
باید یه چیز مثل کلاه کاسکت سرش میکرد آقای دکتر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
22
15
آخی اینا رو عقیم نکنه که چب بیشه مردم خودش اگر همی جوری جلو بره نون گیرش نمیاد چی به این زبان بستها کاری کاری دورستی نیست ولی چاری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
53
48
تنها راه مثل چندسال قبل فقط حذف به روش تفنگ هست...
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
ازبس این کارهاروکردن که به این روز افتادیم، این موجودات هم حق زندگی دارن آه شان همچین میگیره که ریشه. روازبیخ میخانه
عاشق حیوانات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
واقعا که چه قدر بی رحمی اینا گناه داری اینا هم مثل ما هستن دوست داری اگه یکی بگه میخوام انسان هارو با تفنگ بکشم همینجوری ساکت میمونی؟؟؟
محمدفرشته خوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
............ خجالت نمیکشی مرد حسابی که این حرف از زبونت درمیاد.این انسان هست که محیط زیست و حیوانات رو به معرض نابودی کشونده.واقعا متاسفم که به جای حمایت از حیوانات بی صاحب این حرف رو میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
حیوانات داخل محیط زیست که توسط این سگ های ولگرد در معرض نابودی نسل قرار گرفتن(من جمله یوز ایرانی)اونا زبون بسته و حیوونکی نیستن ،مگه تنها حیوون مفید اکوسیستم سگ ها هستن.در ضمن با این جمعیت رو به رشد سگ ها و دلسوزی بی‌جای عده‌ای زن و بچه و پیر و جوان دارن کشته میشن،چرا هیچکس دلش برا اونا نمیسوزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
انشالله که نسل تو و امثال تو منقرض بشه مگر یه کم ارامش پیدا بشه
ناشناس
|
Finland
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
7
23
ممنون از دکتر .انشاالله زودتر خوب بشی.ولی چگونه این حیوون هنوز بیهوش بوده منتقل کردی توی ماشین .حیوون حوش امد ترسید .درد داشت .این بلارو بسرت اورد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
سگ هم موجودی اه که خدا خلق کرده مثل شما!چطور این جمله رو بیان می کنین که با تفنگ بزنن!؟
تا وقتی به موجودی که در میان انسان ها زندگی می کنه آسیب نرسه،آزاری نداره!این زبان بسته هم درد ناشی از جراحت داشته که گاز گرفته!
این دامپزشک بهتره که حین عمل جراحی و پس از آن واسه کاهش درد از مسکن استفاده کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
13
34
باید تلاش شود دارویی بی خطر ولی عقیم کننده به سگ ها داد. سگها گردن انسانها خیلی حق دارند به این خاطر لازم الاحترام هستند
پاسخ ها
عاشق حیوانات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
افرین دقیقا
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
21
17
تو هرکاری امکان خطر هست خدا تو رو امتحان کرده ببینه آیا بازم اون بی پناهان رو دوست خانی داشت!؟ منم سگم دندونم میگیره اما درک میکنم...
پاسخ ها
گمنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
سگ رو درک میکنی؟یا درد گاز گرفتن سگ رو درک میکنی؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
کاش اینو درک میکردی که سگ یه موجود خونگی نیست و آدم های نفهم به خاطر سرگرمی و هوس، با نگه داشتن این موجود زبون بسته تو خونه و آپارتمان باعث تغییر روانی و حتی فیزیکیش شدن تا جایی که حتی دست به تغییر ژنتیکیش زدن تا اسباب بازی های جدید درست کنن.
یه مقاله مجله سلطنتی بریتانیا بررسی کرده بود که اغلب سگ هایی که الان در محیط های خانگی با تغییر تولید شدن دچار اختلالات شدید روحی هستن و رنج زیادی رو تحمل میکنند و با وابسته شدن به صاحبانشون اگه هر نوع دوری اتفاق بیفته امکان برگشت به حالت قبل رو ندارن
این جنون و حماقت انسان نیست که اینطوری ظلم میکنه؟
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
6
48
جهت اطلاع عرض میکنم عقیم سازی جهت کنترل و پیشگیری هاری نیست بلکه جهت زاد و ولد بی رویه این هاست که به دلیل ورود انسان ها به چرخه زندگی و اکوسیستم این حیوانات زاد و ولدشون به شکل فزاینده ای درحال رشد هست
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
13
54
من توی یه چی موندم .طرف اینجا پیام خوب میده آرزوی سلامتی کرده ۱۶ نظر مثبت دادن یکی نظر منفی .اون یه نفر گیر بیارم میندازمش جلو همین سگی که گاز گرفته.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
شاید اشتباهی انگشتش خورده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
حالا اون یک نفر جای خود داره .اون پیام که گفته باتفنگ بکشیمشون 18تا مثبت خورده چقدر آدم بی رحم باشه
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
خوب کاری میکنید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
17
11
داخل بیمارستان‌ها جوابگوی مریضا نیستن اونوقت میرن سگ جراحی میکنن !!!!!!!!
پاسخ ها
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
ارتباطش رو توضیح بدین صد امتیاز دارین!
یعنی از منظر شما چون بیمارستان های انسانی ضعف عملکرد دارن در بیمارستان های دامپزشکی باید تخلیه شه سگ هارو هم بکشیم کل نگهداری هم نکنیم؟
این حجم از بی منطقی و نادانی فقط از بالادست به پایین دست منتقل میشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
14
3
قوانین کارما را گریزی نیست..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
10
خسته نباشی دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
9
چقدر دکتر با شریفی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
14
خدا بهتون سلامتی بده که اینقدر انسان بزرگ و مسئولیت پذیری هستید که از این سگها حمایت میکنید واقعا عقیم سازی خیلی مهمه در زاد و ولد سگها خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
8
2
اول مقید سازی را یاد بگیرید بعد اعزام بخارج بروید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
13
15
جان خودتون این سگا رو عقیم نکنید همه را از دم نابود کنید سگی که صاحب نداره باید ضبح بشه و به چینی ها فروخته بشه اگر کسی هم میگه که گناه دارن این همه حیوون در روز دارن ضبح میشن باور کنید تا الان چند بار گله سگ ده تایی تو شهر افتادن دنبال من که خدا بهم رحم کرد این چه کاری هست بخدا اینا رو عقیم میکنید فردا میشن مار زخمی و عقده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
ذبح بالام جان
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
احسنت
کهبدبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
ذبح بشه به چینی ها فروخته بشه؟
همفکران شما قبلا چیزهای زیادی رو به برادرای چینی فروختن این یه مورد رو عفو کنید ارباب
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
10
32
وقتی بچه ۷ سالتون توسط سگ دریده شد؛اونوقت مافیا حمایتتونو میبینم‌.وقتی یه بچه میخواد بره سوپری سر کوچه سگا دورشن کردن و از ترس خودشو خیس کرد؛اونوقت فرهنگ غلطتونو اصلاح کنید.وقتی با زن و بچتون خواستید برید طبیعت سگای ولگرد آزارتون دادن؛اونوقت باز میتونید بغلشون کنید!!!
پاسخ ها
فرهاد
| Italy |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
سلام خدمت آقا خسرو گل. یه مشت ............ که ژست فرهنگ و شعور میگیرن دم از حمایت از سگهای ولگرد میزنن. برادر حرفت کاملا درسته اگه دوسه بار همین سگهای ولگرد خودش و خونوادش رو ناک اوت کردن بعدش ببینیم بازم دم از فرهنگ و مهربانی با سگان ولگرد میزنه؟ بخدا همین سگهای ولگرد چندین بچه بی گناه رو توویه خرمشهر خوردن. آلت تناسلی چندین پسربچه رو کندن. حنجره چندین دختر بچه رو پاره کردن. و هر روز هم تکرار میشه و شهرداری هم هیچ غلطی نمیکنه. اونوقت .......... از سگ ولگرد حمایت میکنن .............
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
احسنت منم با نظرتون موافقم، دقیقا روبروی خونه ما یه فضای سبز بود الان شده، جا ومنزل دوتا سگ پاچه گیر، فقط بخاطر یه همسایه به قول خودش حیوان دوست بی شعور که هرشب براشون غذا میریزه، تا حالا چند بار گذاشتن دنبال بچه های مردم، ماهم آسایش ندا ریم، شبا یکسر با سگای دیگه سر وصدا، وبهداشت وکثیف کاری شون دیگه نگم براتون، خدا از رو عمرمون برداره بذاره رو عقلمون بخدا.
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
به عنوان صورت مسئله حرفتون درست بود اما دور ما پره از صورت مساله های بلاتکلیف
راه چاره چیه؟ نه چاره های کوتاه مدت مثل عقیم سازی یا میلیتاریستیک و بدون در نظر گرفتن عواقب مثل معدوم سازی
راه چاره ی اساسی...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
10
دستت دردنکنه خدابه همراهت باشه دکترعزیز مهربان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
10
4
سگای ماده رو عقیم می کنن؟ خدا غضب نکنه
پونه شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
16
7
.............. به طبیعت حیوان ها دست نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
2
این هم از کار دامپزشکی .نزدیک بوده خدا رحم کنه .اگرجراحات عمقی تر بود تا اخر عمر جراحاتش باهات میمونه .طفلکی در عنفوان جوانی صورتش داغون میشد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
20
3
یادت بمونه که دیگه در طبیعت مخلوقات خداوند دست درازی نکنی . فراموش نکن پزشک یعنی درمانگر نه سلاخ .
شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
17
3
خداوند ملائک و روح را به اذن خودش خواند و موجود شدند انسان فریب خورد و به زمین آمد و باز هم اینجا فریب شیطان رو خورد تا روز موعود و پس از آن فریب خودش را خواهد خورد تا روز قیامت مگه نه اینکه نون و آب رو خدا میده،در کشورهای بی دین هم حیوانات رو عقیم نمیکنن ولی اینجا هم ازدواج برای جوان سخت و عادی سازی این مطلب که عقیم سازی راه درمان مشکلات جامعه و خیابان هست برای دامن زدن به جمعیت پیر و رو به زوال یاور هست خیانت به همه هست عقیم سازی به جای فرهنگ سازی
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
9
همکار عزیز امام رضا کمکت کنه . انشالله تو زندگی موفق باشید
دیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
16
4
کار ما ادمها به جایی رسیده ک تو کار خدا هم دخالت میکنیم. چرا همه چیز را فقط برای خودمان میخواهیم.چرا سگ باید عقیم بشه ی عمر بی احساس بشه ک ما ادمها زندگی کنیم؟ چرا حیوانها هر کدام به نوعی باید جور ما ادمها را بکشند؟ برای کنترل حیوانات بی صاحب روش کارتان را عوض کنید. چرا عقیم؟!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
12
18
بجای کشتن یا عقیم کردن وداخل قفس گذاشتن سرتاسر ایران سگ ولگرد زیاده سگها رو به تایلند وچین صادر کنند و درامد کسب کنند هم مردم از شر سگها راحت میشن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
5
7
ایشون مشغول کار جهادی بودندو به درجه رفیع جانبازی رسیدند ...
-عنوان مجاهدت: جهاد علیه مقابله با ویروس وحش هاری
-نام سرباز: دامپزشک مظلوم سلامت
-یگان خدمتی: بخش خصوصی و دولتی
-محل خدمت سرباز: اولین سنگر و خط مقدم -نام عملیات: مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام
-نوع جیره جنگی: سرباز بخش خصوصی با جیره(تعرفه قدیمی) نا کافی و بخش دولتی با جیره( حقوق)بخور نمیر دور از شان
-منطقه عملیاتی: درمانگاه دامپزشکی
-مهمات استفاده شده: تیغ بیسوری باند نخ بخیه
-پشتیبانی ولجستیک: ندارد
-رمز عملیات: دام سالم انسان سالم
- درصدو تشویقی: بدون بازدید و عکس یادگاری مسئولین بدون درصد و درجه بدون تشویق و ...
واقعا مایه تاسفه که 800 بیماری مشترک را دامپزشکان بدون حضور وزارت کشور،وزارت بهداشت ،سازمان شهرداریها و دهداری ها ، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت محیط زیست و صدها وزارتخانه مسئول دیگر که فقط آمار از دامپزشکی می گیرند باید انجام بدهد .
وضعیت سازمانی یگان رزمی: سازمان دامپزشکی ...
*با نصف چارت اداری
*با تحلیل نیروی کارشناسی
*با بی تکلیفی قسمت فنی در سازمان و ادارات کل
*با بی تکلیفی مدیران آویزان ، عادل!!!، انحصار طلب، مجیز خواه ، طویل الخدمت!!! ،بیکفایت و البته خدوم!!!!!!
*با شوآف اردوی جهادی، جهاد تبیین و.....
علی برکت الله
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
10
این همه چیز بنجل چین به ما میدن خوب بجاش این سگها رو بگیرین بدین بهشون ،اگر بعد چند ماه دیگه نسل سگ تو ایران منقرض نشد ،خودش میشه یه شغل برا یه عده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
8
26
حیواناتی که برای بشریت خطر دارند چه شرعا و چه عرفا و چه عقلا باید معدوم شوند جمع کنید این مسخره بازیها رو، مردم دغدغه های خیلی مهمتری دارند کاش اینقدر که نظرات یک عده سگ باز که تحت تاثیر شبکه های معاند بیگانه قرار گرفته اند براتون مهمه، نظر عموم مردم هم براتون اهمیت داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
مردحسابی از همین غربی ها طریقه زندگی کردن یاد بگیریم ودم از اسلام نزنیم ما از اسلام فقط اسمش را به یدک میکشیم عمل که نمیکنیم هرچه اسایش ورفاه مال اوناست این دیگه همه میدونن چرا چون مهربون هستند به حقوق حتی مورچه هم احترا میزارن چون فرهنگ سازی شده همسایه من یک سگ با تفنگ کشت چند ماه بد بخاطر یک سرما خوردگی رفت تو کما این موجودات که زبون ندارن دست وپا هم ندارن مثل ما از خودشون دفاع کنن فقط احسنت به این دکتر عزیز خدا سلامتی بهتون بده که اینقدر مهربان هستی خدا بهت کمک کنه هرچه از خدا بخوای بهت بده
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
دوست عزیز عذر میخام
اما چرا این بشریت و شرع و عرف شما در محدوده ی فکری ده درصدی شما فقط زندگی میکنن و بیرون ازون شبکه های به قول شما معاند! تسلطی ندارن
خطر اصلی برای بشریت شما هستید که دنیارو همین درصد قلیل همفکران و هم عقیده های خودتون میدونید و اسمش رو عموم مردم میزارید! و به همین اصل حکم میکنید و دستور معدوم سازی صادر میکنید
خطر اصلی برای بشریت شمایی هستی که فکر میکنی هرکی مثل شما فکر نکرد مثل شما زندگی نکرد و مثل شما نبود باید معدوم شه حالا انسان یا حیوانش فرقی نداره سگش رو با سم میکشی ادمش رو با ساچمه ای!
خطر اصلی برای بشریت شمایی هستی که خودت رو بالاتر از بقیه ی موجودات و مخلوقات خداوند میدونی
شمایی که حاصل امیخته شدن تعصبات و سنت های غلطید و متاسفانه ماسماسکی به اسم گوشی هوشمند هم در دست شماست.امیدوارم چیز بیشتری دستتان نداده باشند که حتی قلم هم در دست شما اسلحه ای خطرناک برای کشتاره
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
8
14
معدوم سازی یک کلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
17
سگ ولگرد که صاحبی نداره از ان نگهداری کنه باعث بیماری میشه و خطر آفرین هست برای جان بچه و ها و چند مورد هم حمله سگ ولگرد به کوکان باعث مرگ شده ارزش این همه وقت و هزینه نداره که باعث آسیب به دکتر دامپزشک شد باید ی تیر خرجش کرد هم جلوی زاد و لد اش گرفته میشه هم خطر حمله. به شهروندان مخصوصا ساعات خلوتی شب و مکانهایی از شهر که رفت امد کم هست گرفته میشه
پاسخ ها
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
سالها پیش مائو با همین تفکر گنجشک کشی کرد اکوسیستم رو به هم زد دوسال بعدش نصف مردم چین از قحطی مردن
ما صاحب چیزی نیستیم که براش تصمیم گیری کنیم و روش اسلحه بکشیم
این تفکرات میلیتاریستی نهایتا بتونه چند ماه مشکل رو حل کنه بعدش مشکلات جدیدتر مافیاهای جدیدتر از راه میرسن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
11
عقیم سازی سگهای ولگرد کار خوبیه چون تعدادشون خیلی زیادشده . بهتره ک بصورت واکسیناسیون عقیم سازی بشن ک خطری واسه دامپزشک نداشته باشه و حیوون هم درد نکشه.
ابی مروت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
6
خدا خیرش بده این اقایی دکتر باید بعداز عمل حتما پوز بند به دهان سگ ببندن
تا هم چین اتفاقعی نی افته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
5
11
فقط از بین بردن سگ‌های ولگرد راه چاره است این سگ‌ها علاوه بر از بین بردن حیوانات کوچکتر در طبیعت. بارها به کودکان حاشیه شهرها حمله کرده و آسیب های فراوان روانی و اجتماعی برای این خانواده‌ها و یک عمر داغدار جگرگوشه های معصوم شان شده‌اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
7
11
الان این سگارو برا چی نگه میدارید.خب جمعشون کنید بدید چینیها یه نهار درست و حسابی بخورن ،یه پولی هم توی خزانه بیاد.واقعا فکر داره!!!!؟؟؟؟؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
6
17
بهترین راه مهار جمعیت معدوم سازی سگهای ولگرد است یعنی معدوم سازی با تفنگ
پاسخ ها
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
همکار عزیزم
با پاک کردن صورت مسئله و راه حل های سخت در هیچ جای دنیا هیچ حوابی گرفته نشده و صرفا موضوع رو سرپوش میزاره
ما در کشوری زندگی میکنیم که ریشه ها پوسیدن. قانون پوسیده و در سایه ی محدودیت و ممنوعیت مافیا رشد کرده اگر این نظر هم اجرا بشه و معدوم سازی صورت بگیره خودش میشه زمینه ی یک مافیای دیگه و بعد مافیاهای دیگه
راه اساسی اصلاح ساختار، به رسمیت شناختن نگهداری حیوانات و اصلاح بوروکراسی شهرداری هاست
طبیعتا به شدت زمان بر تر و سخت تر از معدوم سازیه اما نتیجه ی درستی میده
تفکر معدوم سازی نوعی نئومائوئیسم و حاصلی از میلیتاریسم خانگیه که فکر میکنید همه چیز با اسلحه قابل حله
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
10
امیدوارم این روندکارخیلی سریعتر پیش بره واقعا سگهای ولگردزیادشدن
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
7
آرزوی صحت و سلامت برای همکار عزیزمون دارم ،
ای کاش دو نکته رعایت میشد :
۱_ تا زمانی که حیوان ریکاوری کامل نشده ، جا به جاش نمیکردند .
۲_ برای جایه جایی ، خود شهرداری و ماموران بخش مدیریت پسماند بایستی اقدام بکنند نه دکتر مملکت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
1
1
به امید سلامتی .سپاس از تمام انسانهای زحمت کش.. فقط یه سوال از دکتر دارم؟. آیا تجربه و علم عالیه دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
3
آن شاالله خدا سلامتی بده خیر ببینید و عقیم سازی برا ی جلو گیری و از افزایش و زیاد نشدن سگهای ولگرده نه جلوگیری از هاری من ک جرات ندارم صبحهای زود بیرون برم از ترس سگها
دوستار تمام مخلوقات خداوند یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
7
با سلام خدمت شما دکتر عزیز و با شرف که عاشقانه و با محبت به شغل شریف و پر خطر دامپزشکی مشغول هستید خسته نباشید عرض میکنم اون حیوان بیچاره بدون غرض فقط از روی درد به شما حمله کرده ولی من انسانهای بیماری را دیدم که در بیمارستان با وجود هوشیاری کامل بعد از عمل جراحی از شدت درد عمل به دکتر و همه ناسزا می‌گفتند .من از طرف تمام دوستداران حیوانات دست شما و همه همکاران دامپزشتکان را با تمام وجود میبوسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
10
7
چرا در کشورهای دیگه قانونی به نام حمایت از حیوانات وجود دارد ولی در اینجا فقط به فکر کشتن وآزار حیوانات هستند دریع از اینکه درک کنند که ما انسانها با ساخت وسازهای بیجا وارد حریم آنها شده ایم وحالا هم طلبکاریم چرا وچرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
در کشورهای دیگر از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی سگهای ولگرد بعد از یک هفته نگهداری کشته میشوند. سگ ولگرد حریمی ندارد که انسانها بخواهند واردش شوند. سگ یا باید با صاحبش زندگی کند یا اینکه کشته شود.
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
حریم سگ که حیوان اهلیه کجاست جنگل کوه دشت خونه ............. سگهای ولگرد الان مثل ملخ آفت شدن
ع گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
12
سلام الله. لطفا هرچه سریعتر سگهای ولگرد را برای تغذیه شیر و پلنگ و ببر و غیره در باغ وحش ها ارسال کنید. تا شهر از این موجودات بی اصل و نسب و خطرناک در امان باشند.
بی مقدمه
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
9
5
ایشالله هیچ سگی در کشور کشته نشود بهترین کار عقیم کردن این حیوانات دوست داشتنی هستن خدا ایشالله به این دکتر گزیده شده عمر طولانی وشفاف عاجز عنایت فرماید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
13
سال گذشته در یکی از مناطق استان همدان یک شکارچی استخدام کرده بودند که در ازای کشتن هر سگ مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از دهیاری روستاها می گرفت. البته بعضی سگها زرنگ بودند و به روستاهای مجاور فرار کردند و شب دوباره برگشتند و دوباره مشغول زاد و ولد شدند. و روز از نو روزی از نو. برای اینکه از شر سگهای ولگرد راحت بشویم مسئولین محترم لطفا کنند اینها را به کشور دوست و برادر چین صادر کنند جهت تغذیه عزیزان نور چشممان در آن کشور. ارز آوری فراوانی هم برای کشورمان دارد و باعث می شود دست مسئولین تا مدتی از جیب ملت بینوا خارج شود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
1
4
تا زمانی که افرادی کهنسال پستهای حساس رو اشغال و حاضر به ترک آن نیستند ............... دامپزشکی مظلوم و مظلوم تر میگردد ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
5
8
................. توی این گرونی بازار خراب شهرداری ها پول ندارن حقوق کارگران رو بدن بد هزینه میکنن برای ای سگ ولگرد ............. این سگ ولگرد ارزشمند تر از آدما شدن براتون
پاسخ ها
کهبدِبیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
شهرداری ها برای سگ هزینه نمیکنن . یا معدوم میکنن یا امداد نمایشی میکنن که بقیه پولو بزارن توی جیب مبارک
کانون نود درصد فساد ها و مافیاهای حیوانات سازمان پسماند شهرداری هست
جواد بیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
5
2
باید با بزرگتر سگ ، اول صحبت کنند و متقاعدسازی انجام بگیره
Amiir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
10
6
باید سگهای ولگرد رو مثل سگ کشت اگه یکی یه تفنگ به من بده همشون رو سقط میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
واقعامتاسفم برات
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
10
سلام کاش تمام سگ ها را کنترل می کردند آخر یک با چند سگ پسر من را دوره کردند وپایش را گاز گرفت ند اگر چوپان آن منطقه نرسیده بود پسر من راتکه تکه می کردند واکسن زدیم لطفاً رسیدگی شود ممنونم
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
6
6
کاش اهواز هم فکری برای سگ و گربه ها میکردن زیادشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
5
10
لطفا کسی دلسوزی نکنه،و غذا به این سگهای ولگرد نده،که این ها همه باعث بهم خوردن چرخه طبیعت و زاد ولد بیشتر این حیوانات و در نهایت عذاب بیشتر هم برای خود حیوان و هم انسان ها میشه.
فررخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
1
سلام. دوستان نیازی نیست که ما راه و چاه را به اینها نشان دهیم ، خودشان می‌دانند و نمیخواهند!!
فرهاد
|
Italy
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
2
................ خدا وکیلی مضحک و خنده دار یا غم انگیز نیست که نویسنده این خبر در اولین جمله میگه که سگ جهت معالجه و عقیم سازی به کلینیک مراجعه کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
7
واقعا متاسفم با تفنگ اخه گفتنش هم سخته چه برسه به انجام دادنش به خدا اهش میگیره واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم ولی اون حیوون جون داره حس داره درک داره که از من خودم ومیگم که دوستان ناراحت نشن بخدا بیشتره ...
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
7
3
به عقیده من باید همشونو با لودر دفن کرد
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
7
سگ بی صاحب مثل آفته باید باهاش جدی مقابله کرد،اونیکه مخالفه باید وقتی مریض میشه دارو نخوره اون میکربی که میخوای بکشیش ،اوووونم حق زندگی داره ،بمیر ولی نکشش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
4
3
آقای دکتر قریشی کار شما بسیارخیر خواهانه ست ومطابق با موازین شرعی اسلام عزیز، به نظر من عقیم سازی سگها (چه با صاحب وچه بلا صاحب) بهترین راه کنترل جمعیتشونه وروشهای دیگر من جمله استفاده از تفنگ ومعدوم ساختن توله هی بیگناه به طرق مختلف در شان جامعه اسلامی نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
4
با آرزوی سلامتی برای آقای دکتر اون کاربری که گفت اگه دست من بود این حیوونا رو آتش میزدم تو انسان نیستی برای همین کسی که از انسانیت بویی نبرده باید بمیره زندگی کارما داره و این حیوون ازارا به سزای اعمالشون میرسن خدا رو فراموش کردی موجود دوپا
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
3
من شما رو نمی شناسم دکتر عزیز با آرزوی سلامتی خدا به انسانهای مهربان سلامتی بده
سارا مصلحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
2
در کمک به حیوانات این مسائل بسیار پیش میاید، من هم بارها در زمان انتقال سگ مجروح شدم، ولی توی بوق و کرنا نکردم، از ترس اینکه شهرداری ...... لواسان و تهران سراغ کشتار سگها نیاد. جای شکرش باقیه که کاشمر سگهارو عقیم میکنه. تهران جنایت میکند. .......................
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
3
2
سلامت باشه ان شااللاه هر کی که جلوی اذیت و ازار این حیوانات رو توسط شهرداری میگیره این زبان بسته ها باید کنترل بشن نه اینکه خفه ویا کشته بشن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
1
نمی‌دونم کدوم خدا نشناسی یه سگ هاسکی ماده رو چون تو خرجش مونده اومده ول کرده تو باغ ما اونم الان ۸قلو زاییده،آقا ما نه دلشون داریم بندازیمش بیرون نه دلشون داریم زبونم لال چیز خورش کنیم ،آخه اونم گناه داره ،هر روز ۴۵کیلومتر رانندگی میکنیم تا براش غذا و آب ببریم ،دوستان مدافع حقوق حیوانات و دوست داران سگ هاسکی هر کی توانش رو داره بیاد این حیوان باوفا رو گردن بگیره .اینم شماره تماس 09158237040منصف
هیچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
3
5
بجای عقیم سازی کاش بکشیدشون حمله توسط سگ های ولگرد زیاد شده
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
چقدر خوب میشه که یه روزی نسل موجودات بیرحم و خودخواهی مثل تو که فکر میکنن زمین ارث پدرشونه و فقط جای اونهاست، تموم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
کاش نسل موجودات دل‌رحم و کاسب بدبختیهای دیگران که فکر میکنن زمین ارث مادرشونه و با تکثیر و پرورش و غذا رسانی به سگهای ولگرد اکوسیستم رو نابود کردن تموم بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
2
......... کلمه‌ی گزش برای موجوداتی به کار میره که نیش دارند، سگ گاز می‌گیره. بعد جمله‌بندی تیتر خبرت هم ناقصه...
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
3
2
خدا خالق انسان و حیوان است نه موجود دوپا حیوان آزار اگه دنیا دست شما بود و قانون نداشت دیگه چی میشد خدا خدا خدا خودش خلق کرده خودشم پشت و پناه حیوانات حالا حرف از کشتن و نابودی اینا بزن ببین چطور به زندگی خودت بر میگرده فقط ببین تا حیوون گرسنه رو آزار ندی نه گاز میگیره نه کاری داره اون زندگیشو میکنه بهش حمله میکنید چند نفری اون از خودش دفاع میکنه خدا جای حقی نشسته بزن میخوری خدا جواب ظلم و ظالم میده حالا فکر زدن اینا رو بکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
پس چرا با غذا دادن به این سگهای ولگرد سعی میکنیم نسلشونو زیاد کنی و در کار خدا دخالت کنی؟ پس چرا ناهار که میشه، مخلوقات خدا رو به سیخ میزنی و یه لیوان هم دوغ روش میخوری؟ اینا دخالت در کار خدا نیست؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
2
آخ چه بد ! چگونه ایمنی را بوجود آوریم؟
دوستان عزیز شما می توانید با حفاظ فلزی برای سر سگ درست کنید حتی حیوانات دیگر و هنگام بی هوشی به سر آنها وصل کنید و حالا یا قفل یا گیره مخصوصی در نظر گرفته و بعد از درمان نهایی آنرا باز کنند ضمنا برای حیوانات که لگد می زنند پای آنها را می توان با یک حلقه مخصوص قفل کرد تا درمان گران عزیز صدمه نبینند
امیدوارم همیشه سلامت باشید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
3
3
برای این دوتا خراش میگین به شدت مجروح شد؟؟؟؟!!! سگ بیچاره حتما درد داشته و موقع گذاشتنش تو ماشین دردش بیشتر هم شده و وحشت کرده ( چه زود به هوش اومده احتمالا برای داروی بیهوشی صرفه جویی کردن !! ) ، آدم دیدم که موقع درد شدید دکترش رو زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
لیلا خانم اتفاقا دیر به هوش اومده. کمی التماس تفکر
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
40دقیقه بعد عمل برای انتقالش اقدام کردن و تازه راننده گفته سگ نجسه من دست نمیزنم دکتر مجبور شده خودش بزارتش تو ماشین اونوقت میگی صرفه جویی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
امان از سگباز ها و حامی نماها. آدم از نظراتشون خنده اش میگیره.
طوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
4
4
وقتی نسل سگ ها را از بین ببریم گرگها زیاد خواهند شد و به سگ های خانگی هم امیدی نیست . آنوقت شاهد خورده شدن آدمها توسط گرگها خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
تو مستند نشون میداد که همین سگها ی معمولی اگه گرسنه باشن شیر کفتار رو می خورن یعنی خودشون از گرگ خطر ناک ترن پس باید حیاط وحش کنترل بشه انها میانگین سالی 7تا توله دنیامیارن این یعنی خطر خطر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
مگه در اروپا و آمریکا که هیچ سگ ولگردی در خیابون و خارج شهر وجود ندارد و به محض مشاهده توسط مأموران گرفته میشن و اگه تا یک هفته کسی برای نگهداریشون درخواست نداد، کشته میشن، مردم رو گرگ میخوره؟ اینکه اگه سگ نباشه گرگ میاد رو سگ بازها شایعه کردند تا به تجارت پر سود خودشون برسن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
4
عقیم سازی جهت کنترل جمعیت سگهاست خیلی خوبه کاش بیشتر از این دولت حمایت کنه، گاهی تو کاشمر راه می ری وحشت می کنه گله ای سگ می بینی
M.n
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
3
3
سلام
اگر خیلی دلت برای عقیم سازی سگها میسوزه آزادی میتونی بری سگ دونی باز کنی مراقبشونم باشی
داداش صدات از جای گرم بالا میادباصلاح طرفدار حیوانات
کافتری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
2
درود
امیدوارم سلامت باشید.
سگای بی سرپناه ک در خیابونا بدنبال آب و غذا میگردند.خدای ما با خدای این پدیده های خدا یکی ست.سگ هم مثل پدیده انسانی حق حیات داره.ما پدیده های انسانی تک تک ما مسولیم تا نماینده گان مجلسی انتخاب کنیم ک به همه مسایل شهر بادرایت و خداپسندانه توان مدیریت داشته باشه.به چشمان این حیوانات بی سرپناه نگاه کنید می‌بینید چه مظلومانه کمک سرپناهی از تک تک ما می‌خوام.تک تک ما باید جوابگو باشیم.دیگر خودخواهی بس ست.
خداوند مارو اشرف مخلوقات قرار داده تا پدیده انسانی واقعا انسان باشیم و بادرایت و مهربانی مراقب طبیعت باشیم وگرنه گشتار و خشونت هر حیوانی بلد .ما انسانی رفتار کنیم و کنترل کنیم طبیعت میشه گل و بلبل.
رضا از کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
0
احتمالا موارد ایمنی رو رعایت نکردن ۰حالا عقیم کردن جای بعث داره،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
3
1
افرادی که از حقوق سگ ها دفاع می کنن براشون اتفاق نیفتاده بچه شون پارهتنشون سگ بگیره دیگه از هزینه هاش که بگذرم که سرسام اوره چند سال که بچهام میبرم روان شناس بعد چند ساله خواب راحت نداره هر شب کابوس میبینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
1
4
خدمت اون شخص
که گفت با تفنگ این سگها باید حذف بشن
حقیقتا با تفنگ کسایی باید حذف بشن
که چنین طرز تفکری دارن سگ حیوان بسیار وفاداری هستش هیچوقت به خودت اجازه نده چنین حرفی بزنی عالیجناب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
وفادار به کی؟ سگ باید صاحب داشته باشه و توی خونه اش زندگی کنه تا بهش وفادار باشه. سگ ولگرد به کسی وفادار نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
2
0
دکتر بدرد جنگ نمیخوره
خان بزرگ منطقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
2
دورود بر شرفت دکتر که شغل دامپزشکی رو انتخاب کرده و هر شغل خطرات خودش رو داره و برای ایشون و سایر دامپزشکان آرزوی سلامتی دارم . بنظرم کسانی که برای درمان حیوانات زبون بسته با جان و دل زحمت میکشن پرستیدن داره . بازم میگم دورود بر امثال شما آقای دکتر
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
1
0
عقیم سازی بهترین روش برا کنترل سگهای ولگرد هست،سگی که صاحب داره،کنترل شده هست،مدتی قبل تو سیستان سگها به یک جوان حمله کردن بعد از مدتی فوت شد،بستگانش موضوع رو از طریق شکایت و دادگاه پيگيري کردن و .....خلاصه معلوم شد هیچ کدوم از سگهایی که حمله کردن صاحب نداشتن
کهبدبیطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
2
با عرض احترام برای همه و آرزوی سلامتی برای همکار عزیزمون
ولی اینجوری که افتادین دارین همدیگه رو تکه پاره میکنین سر اینکه عقیم سازی درسته یا نه یکی ندونه فکر میکنه الان مجوز کنترل جمعیت سگ های آزاد معطل امضای شماست!
دوستان عزیزم . مشکل اصلی نبود قانونی نبودن سگ در جایگاه درست و اصلی خودش یعنی در کنار انسان در خانه هاست که باعث شده همه چیز در حالت بازار سیاه و مافیا گونه قرار بگیره. که باعث شده نظارتی روی هیچ چیز نباشه و نشه پایش و کنترل هاری رو عملی کرد. مسئول اصلی حیواناتی که در محدوده ی یک شهر قرار دارن با شهرداری هاست اونم نه با الگویی که الان دارن پیش میرن با الگویی مثل ایالات متحده یا استرالیا که در قانونشون سگ بی سرپرست معنی نداره سگ بی قلاده و سرپرست به پناهگاه منتقل میشه تا صاحب پیدا کنه (پناهگاه به معنی پناهگاه نه مافیاهای سازمان پسماندی که عرضه ی نگه داشتن سالم و سلامت پنج تا سگ توی یه محوطه هم ندارن)
تا زمانی که اصل موضوع رسمیت پیدا نکنه و قانونی نشه نمیشه متخلف رو جریمه کرد تا جریمه و تنبیه نباشه بی قانون به دنبال قانون نمیفته
با قانون گذاری غلط، غیر علمی و صرفا بر اساس عقایدی که خودمون هم نمیدونیم از کجا اومدن نمیشه کاری رو پیش برد و این کلاف هرروز سر در گم تر میشه
هم نگهداری حیوانات خانگی هم حضور سگ های آزاد باید به رسمیت شناخته بشه و قانونی بشه تا بشه به اصلاح و فرهنگ و ... فکر کرد.
میکانیک
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
2
1
ما ساکن پردیس هستیم اینجا کلی سگ ولگرد داره اگه زمستان بخواد به زن و بچمون حمله کنه با تفنگ شکاری مجبوریم دخلشونو بیاریم
نظر شما
ادامه