کد خبر: ۷۵۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی فلارد گفت: یک محموله‌ حاوی 250 هزار قطعه لارو ماهی قزل‌آلا که بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی وارد این شهرستان شده بود، به دلیل آلودگی ویروسی ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «صادق خورشیدی» امروز گفت: یک محموله حاوی ۲۵۰ هزار قطعه لارو ماهی قزل‌آلا که بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی وارد شهرستان فلارد شده بود، به دلیل آلودگی ویروسی ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی فلارد ادامه داد: این محموله در یکی از مزارع تکثیر و پرورش تخم چشم‌زده ماهی رودخانه پروز شهرستان فلارد بدون دریافت مجوز قانونی از شبکه دامپزشکی وارد شهرستان شده بود که توسط بازرسان شبکه دامپزشکی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: پرونده به سیستم قضایی ارجاع و پس از اخذ دستورقضایی، این محموله با حضور نمایندگانی از دادگاه شهرستان، مدیریت شیلات، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان و کارشناسان بیمه کشاورزی معدوم شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
2
بایستی بشدت با نقل وانتقال غیرمجاز آبزیان برخورد ومتخلف به مرجع قضایی هدایت گردد . دراین رهگذر ،عده ای سودجو ومنفعت طلب که واسطه این اعمال مجرمانه هستند نیز بایستی نقره داغ گردند .ادارات کل دامپزشکی وشبکه ها بایستی قضات محترم را نسبت به همه گیری بیماری از طریق این نقل وانتقالات بدون مجوز حساس نمایند.
نظر شما
ادامه