کد خبر: ۷۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتصاب دکتر سیدمحمد آقامیری به سمت استانداری استان قم را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر عزیز و ارجمند، جناب آقای دکتر سیدمحمد آقامیری

با سلام و تحیات فائقه؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان استاندار حرم اهل‌البیت، خیزش‌گاه انقلاب اسلامی، قم المقدسه، در دولت محبوب انقلابی، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت جنابعالی را در خدمت به مردم شریف، ارزشی، انقلابی و ولایت مدار قم از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاه‌های مختلف مدیریت سیاسی، علمی و اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه بویژه زیرساخت‌های اقتصادی استان قم است.

اینجانب مجددا حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را تبریک عرض نموده و آمادگی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را جهت هرگونه همکاری علمی و اجرایی با حضرتعالی در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای بخش دامپزشکی کشور اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان قم را آرزومندم.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
10
2
موفق باشند الهی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
یه تبریک هم من به رئیس نظام دامپزشکی بگم که استانی که میدونید برای خودشیرینی اقدام به ثبت نام متقاضیان دامپزشک جویای کار و کارفرمایان کرده تا مثلا شفافسازی در جذب دامپزشکان صورت بگیره.
این اقدام دامپزشکی استان جای تبریک به رئیس نظام داره. من بعد نظام میتونه بده خونه بخوابه و همه وظایفش رو ادارات کل دامپزشکی انجام خواهند داد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
6
0
بسیار عالی. ان شالله باعث اعتلای دامپزشکی باشند
نظر شما
ادامه