کد خبر: ۷۵۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: به منظور همکاری فی ما بین اداره کل دامپزشکی استان کرمان و مدیریت شعب بانک ملی استان کرمان، در راستای ایجاد و گسترش فضای همکاری، هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب تر به نیروهای اداره کل دامپزشکی استان کرمان در جلسه ای به میزبانی دامپزشکی استان و با حضور دکتر صدیقه کاظمی نیا سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان و مهدی نجات غفار رئیس حوزه یک بانک ملی کرمان تفاهم نامه همکاری های مشترک بررسی و منعقد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «دکتر کاظمی نیا» اظهار امیدواری کرد که با اجرای این تفاهم نامه و با گسترش رویکرد خدمت رسانی و ارتقای سطح تعامل و ارتباط فی مابین اداره کل دامپزشکی استان کرمان و سرپرستی بانک ملی استان کرمان، زمینه اعطای خدمات مورد نیاز نیروهای معزز مجموعه دامپزشکی، همراه با صیانت از حقوق دامپزشکان استان کرمان مهیا شود.

دکتر کاظمی نیا با اشاره به توانمندی های بانک ملی که از جایگاه ویژه ای در نظام بانکی کشور برخوردار است و در راستای توسعه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال و اثرگذار می باشد، بر ارائه راهکارهای مختلف برای رفع مشکلات اعطای تسهیلات به نیروهای خدوم دامپزشکی استان تاکید کرد.

«عباس سرحدی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمان خواستار تسهیلگری در کنار پرداخت تسهیلات  و ارائه خدمات ویژه به جامعه دامپزشکان  و ایجاد راهکارهای عملیاتی لازم برای تسهیل فعالیت های دوجانبه شد.

در این تفاهم نامه مقررگردید بانک ملی تسهیلاتی نظیر خرید کالای بادوام و ... را بر اساس مقررات و دستورالعملهای بانکی و پولی به کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کرمان اعطا نماید.

شایان ذکر است در این نشست ابراهیم نجارزاده رئیس بانک ملی شعبه گمرگ و حسین یحیی زاده، حمید کاظمی و وحید نمازیان کارشناسان اعتبارات و بازاریابی  بانک ملی استان کرمان و عباس سرحدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمان و سحر خواجویی  رئیس اداره امور مالی  اداره کل دامپزشکی استان کرمان حضور داشتند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همه همکاران استان
|
Czechia
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
4
قابل توجه جناب آقای دکتر ...... معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استان ...........
انتقال حساب حقوق و صندوق ذخیره کارکنان از بانک کشاورزی به سایر بانک ها حتی بانک های خصوصی هیچ منع قانونی و بخشنامه ای ندارد. بارها ما کارکنان از جنابعالی درخواست انتقال حساب ها از بانک کشاورزی به هر بانک دیگر ترجیحا بانک ملی داشته ایم که با استناد به قانون و دستورالعمل! انتقال را غیر ممکن اعلام کرده اید.
آذربایجان غربی و کرمان و چند استان دیگر را الگو قرار دهید.
و
لطفا ما کارکنان را از اسارت بانک کشاورزی آزاد فرمائید.
ما هم از مزایای مختلف پولی و وامهای بدون ضامن بهره مند شویم.
البته اگر برای شما زحمتی نباشد.
پاسخ ها
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
دوستان من
همه بانکها وام می دهند بایک فرمول وانهم تیرخلاص به اندوخته وعمرکارمند!!!!!
نظر شما
ادامه