کد خبر: ۷۵۸۳

حکیم مهر - پروژه ساخت بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار که از سال 87 آغاز شده با تاخیر دوساله مواجه شده است.

رئیس دانشکده دامپزشکی گرمسار با اشاره به تاخیر دو ساله ساخت بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار گفت: این تاخیرات ناشی از بد قولی پیمانکار و طی چندین جلسه این امر به او گوشزد شده است.

دکتر ملایری افزود: در نتیجه کار به آنجا رسیده است که دانشگاه آزاد خود قسمت باقیمانده بیمارستان را کامل و هزینه ان را با پیمانکار از هزینه ساخت محاسبه کند.
وی در خصوص تجهیزات این بیمارستان گفت: شرکتی که نصب سکوهای آزمایشگاهی را به عهده گرفته آماده به کار است ولی به دلیل شرایط بیمارستان از روزهای بعد آغاز به کار می کند.
ملایری از افتتاح این بیمارستان در طی چند ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان تخصصی دامپزشکی گرمسار در مساحت 4000 متر مربع و با اعتبار 25 میلیارد ریال در حال ساخت است، که به گفته مسئولین جزو چند بیمارستان اول دامپزشکی کشور قرار می گیرد و تنها بیمارستان دامپزشکی کشور است که به سالن C.T.scan مجهز می شود.
رئیس دانشکده دامپزشکی گرمسار خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان از سال 1387 آغاز شده ولی در موعده 16 ماهه مقرر که توسط پیمانکار اعلام شده بود، به اتمام نرسید؛ به طوری که پس از تاخیر حدودا دو ساله 92 درصد آن به اتمام رسیده است.

 

 

نظر شما
ادامه