کد خبر: ۷۵۹۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: گردهمایی مدیران روابط عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور در استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کاووسی» مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در افتتاحیه جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی منطقه یک کشور ضمن خوش آمد گویی به حاضرین این جلسه به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت های دامپزشکی در حوزه های مختلف به نقش مهم دامپزشکی هم در حوزه حفظ و حراست از سـرمـایه عظیم و تأمین سلامت و امنیت غذایی و هم در بعد اقتصادی و نقش مهم آن در تجارت محصولات دامی اشاره کرد و بر ضرورت امر اطلاع رسانی به صورت هدفمند، بــرنــامــه ریـزی شده و مدیریت صحیح تأکید کرد و گفت روابط عمـومـی بـه عنـــوان عنصری قوی در ارزیابی ، تقویت برنامه ها ، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و پیشبرد اهداف سازمان نقش مهمی دارد و باید آگاهانه ، مستمر و برنامه ریزی شده روز به روز در توانمندی آن تلاش کنند.

در ادامه جلسه «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اطلاع رسانی روابـط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در سال گذشته به تبیین نقش تکنولوژی نوین ارتباطی وآموزشی روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی و مشکلات ، تنگناها و چالش های کــاری حــوزه روابــط عمومی اشاره کرد و خواستار ارتقا این حوزه به سفارش مقام معظم رهبری با محوریت جهاد تبیین شد .

وی به محتوا و کیفیت خوب خبر همراه با کمیت اشاره نمود و حوزه روابط عمومی را مغز متفکر دستگاه در پیشبرد اهداف درون و برون سازمان عنوان کرد.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی بهترین و زیباترین پل ارتباطی برای اطلاع‌رسانی عمل و خدمت از سوی سازمان به مردم است، در واقع روابط عمومی‌کار یک لشکر را می‌کند.

همچنین در این جلسه دکتر وفایی معاونت توسعه اداره کل دامپزشکی استان گلستان نیز به نقش مهم روابط عمومی ها در راستای ایجاد اعتماد در افــکار عمومی تــأکـید کرد و افزود : در سالهای اخیر اطلاع رسانی در حوزه فعایت های حاکمیتی و نظارتی دامپزشکی در رسانه ها افزایش چشمگیری داشته است.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس باکویی رئیس کارگروه روابط عمومی منطقه یک کشوربه بررسی نیازسنجی ها وعملکرد استانها در حوزه فعالیتها وبیان اهداف برپایی همایش پرداخت.

 در پایان جلسه مدیران روابط عمومی ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

لازم به ذکر است این گردهمایی با حضور دکتر اسدی مشاور معاون وزیرو مدیر روابط عمومی سازمان ، مهندس فاضلی و مهندس کماسی کارشناسان روابط عمومی سازمان، مهندس باکویی رئیس کارگروه روابط عمومی منطقه یک کشور، مهندس درویشی، مهندس حقانی، مهندس خباز، مهندس کرمی، خانم دکتر مسحنه و خانم مهندس رنجبر ازمدیران روابط عمومی استانهای منطقه یک کشور برگزار شد.

 




انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
6
سلام ببخشید جناب آقای دکتر اسدی مشاور کدامین معاون وزیر هستند ؟
در متن به آن اشاره شده است پس از قید کردن نام ایشان
پاسخ ها
همکار
| Germany |
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
ایشون مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی اسبق و ریاست سازمان دامپزشکی اسبق جناب آقای دکتر آقا میری هستند که با توجه به استعفای آقای دکتر آقا میری. در واقع دیگر معاون وزیری وجود ندارد که بخواهد مشاور معاون داشته باشد ...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ایشان چنین سمتی ندارند
هنوز رییس سازمان مشخص نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
3
0
جایگاه رئیس سازمان دامپزشکی معاونت وزیر شده است. که البته خوب نیست.
دامپزشک
|
Japan
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
2
کاش بودجه ای که به این مدیران می‌دهند جایی بهتر هزینه کنند من که سالهاست دامپزشک هستم کل ارتباطم با دامپزشکی از طریق همین کانال تلگرامی حکیم مهر هست و کافی هست بنظر من بهتر هست به بخش خصوصی مثل حکیم مهر بیشتر توجه شود تا اینکه دولت هزینه کند این همه مدیر بالای مدیر خلق کند این پستها واقعا داره عجیب میشه .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
0
0
خب
چه خروجی حاصل شده؟
کدام تغییر؟
امان از جلسات بی حاصل

شما ببینید که سایتهای ادارات کل دامپزشکی چند بازدید کننده در روز دارند؟
حتی یک هزارم حکیم مهر بازدید ندارند
نظر شما
ادامه