کد خبر: ۷۶۰۱۷
تعداد نظرات: ۱۳۹ نظر
در راستای گزارش حکیم مهر از مشکلات دانشکده‌های دامپزشکی کشور:
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند: حق مردم است که از مسئولانشان کار و تلاش و ابتکار و اقدام به موقع و رفتار مسئولانه بخواهند؛ و وظیفه مسئولان است که پاسخگو باشند ...

حکیم مهر: پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمیترین رسانه فعال در حوزه دامپزشکی کشور، چندی ماهی است که در راستای وظیفه رسانهای خود اقدام به بیان مشکلات دانشکدههای دامپزشکی کشور از زبان دانشجویان و سپس انتشار پاسخ مسئولین این دانشکدهها به انتقادات و مشکلات مطرح شده نموده است.

تاکنون سیزده دانشکده دامپزشکی (آزاد و دولتی) در این سلسله گزارشها مورد بررسی قرار گرفته و اظهار نظر دانشجویان و مسئولین این دانشکدهها منتشر شده و یا در دست انتشار قرار دارد. سایر دانشکدههای دامپزشکی کشور نیز به تدریج مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دو روز پیش، گزارش مربوط به مشکلات دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز از زبان دانشجویان در حکیم مهر منتشر گردید (اینجا). خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر مطابق رویه معمول با رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز (دکتر مجتبی کافی فلاورجانی) تماس گرفت تا پاسخ وی را در خصوص اظهارات دانشجویان و مشکلات مطرح شده اخذ نماید، ولی متاسفانه ایشان نه تنها حاضر به پاسخگویی نشد، بلکه اظهار داشت: «چیزی از قول من چاپ نکنید. اگر چاپ کردید من اقدام حقوقی میکنم. یک کلمه از من چاپ نکنید. من شدیداً اقدام حقوقی میکنم!» (فایل صوتی این اظهارات نزد حکیم مهر موجود است)

جناب آقای دکتر! جناب رئیس دانشکده! جناب مسئول! پاسخگویی «لطف» شما محسوب نمیشود بلکه «وظیفه» شماست. متاسفانه حضرتعالی نه تنها حاضر به پاسخگویی نشدید، بلکه یک رسانه مستقل را تهدید به شکایت نمودید. ما گر زسر بریده میترسیدیم؛ در محفل عاشقان نمیرقصیدیم. حتماً این شکایت را انجام دهید. آماده پاسخگویی در مراجع قضایی هستیم.

در اینجا به ذکر فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص ضرورت پاسخگویی مسئولین در جمهوری اسلامی می‌پردازیم:

«مسئولان بلند پایه‌ی کشور، قوای سه‌گانه، از خود رهبری تا آحاد مأموران و مدیران، همه باید پاسخگو باشند؛ پاسخگوی کار خود، پاسخگوی تصمیم خود، پاسخگوی  سخنی که بر زبان آورده‌اند و تصمیمی که گرفته‌اند؛ این معنای پاسخگویی است؛ این یک حقیقت اسلامی است و همه باید به آن پایبند باشیم.»

(بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم، ۲۶ فروردین ۱۳۸۳)

«حق مردم است که از مسئولانشان کار و تلاش و ابتکار و اقدام به موقع و رفتار مسئولانه بخواهند؛ و وظیفه مسئولان است که پاسخگو باشند و آنچه را که وظیفه آنهاست، انجام دهند.»

(بیانات در دیدار مردم استان همدان، ۱۵ تیر ۱۳۸۳)

جناب آقای دکتر کافی! به این جمله مقام معظم رهبری توجه فرمایید: «وظیفه مسئولان است که پاسخگو باشند».

پینوشت حکیم مهر:

مسئولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد نیز حاضر به پاسخگویی به انتقادات دانشجویان این دانشکده و گفتوگو با حکیم مهر نشدند.

 

انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۷
حسنی
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
8
51
.............. بپرسید شما که ادعای اعطای مدرک بین المللی دارید چطور در خیلی از دروس من جمله رادیولوژی دامپزشکی شما سالهاست که یک استاد ندارید و یک متخصص جراحی رادیولوژی رو تدریس می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
بلاخره یک رئیس دانشکده دامپزشکی پیدا شد که راز ماجرا را بداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دورود بر روسای دانشکده های دامپزشکی مشهد وشیراز
دانشجوی سابق دانشگاه شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
دانشکده چندین بار فراخوان داده ولی کدوم متخصص رادیولوژی درآمد کلینیکش رو ول میکنه میاد هیئت علمی بشه؟ این مسئله به شکل مشابه برای داخلی دام کوچک هم مطرح هست
ناشناس
|
Estonia
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
14
90
دم شما گرم که با وجود تهدید، اسمی ازشون آوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
9
38
اگر میشود به شبستر هم مراجعه کنید
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
عزیزم من دانشجوی تخصص در شبستر هستم و لطفا از این دانشکده مظلوم اسمز نبرید
دانشکده دامپزشکی واحد شبستر به جرات یکی از بهترین های ایران است و از خیلی از دانشکده های دولتی بهتر کار کرده و بیشتر قبولی های تخصص در کل کشور از بچه های شبستر هستند
حق گو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
سواد تئوری بدرد تدریس در همان دانشکده ها میخوره و لاغیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
شبستر که تخصص نداره برادر دامپزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
درصد قبولی در تخصص ملاک سطح بالای علمی نیست برادر هیئت علمی ،الان اگر به خیلی از همکاران پول هم بدید نمیرن تخصص بخونن مخصوصا جاهایی که باید پولی براش پرداخت کنن ، قطعا شبستر در حد دکترا که نه نهایتا در حد کاردانی باشه چرا بزور تعصب بیجا به خرج میدید؟
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
دانشکده دامپزشکی واحد شبستر رشته بهداشت خوراک دام دامپزشکی را برای دوره تخصص داره و با مطالعه جواب بدید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
15
70
دانشگاه شیراز، دانشگاهی که فقط متاسفانه یک اسم بزرگ ازش باقی مونده و یک گپ بسیار بزرگ بین اساتید قدیمی (که گاها بخاطر تنگ نظری اساتید قدیمی) و اساتید جدید (اساتیدی که اکثرا انتخاب انها بر اساس صلاحیت علمی نبوده و بیشتر جنبه اعتقادی و خط مشی مذهبی ملاک انتخاب بوده است،شاید شبیه بقیه دانشگاه ها و اما اینحا با شدت بیشتر) و‌عدم وجود هیت علمی در بعضی بخش ها موجب افت شدید پتانسل دانشکده شده. حیف و صد حیف
مرتضی غفاری
|
Canada
|
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
84
48
استاد دکتر کافی انسانی نیک سرشت هستند و حقیر تردیدی ندارم آتش این فتنه از گور حکیم مهر بلند می شود. ضمنا حق خوانندگان پایگاه خبری شما است که نظرات آن ها را بی کم و کاست درج نمایید و از مصادره به مطلوب پرهیز نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
فتنه چیه؟ مرد مومن ایشان حق مدیریت میگیره که پاسخگو باشه. گزارش هم مال همین الانه که ایشون رییسه ربطی به روسای قبل نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
یادت به خیر دکتر
علی حسنوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
47
39
اونایی که با دکتر کافی درس داشتند و یا برخوردی داشتند نیک می‌دانند که دکتر کافی عزیز و دوست داشتنی ، انسانی شریف و بزرگوار هستند که علاوه بر اشراف کامل در مسائل علمی بسیار اخلاق مدار هستند و همیشه دغدغه ارتقاء سطح علمی دانشجوها را داشتند.حالا چی شده که حکیم مهر بر آشفته شده جای سئوال دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
هرچقدر شریف باشد باید پاسخگو باشد واز وظیفه اش سرپیچی نکند
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
سلام - دوست عزیز
حکیم مهربخاطر شفاف سازی و طرح برخی سوالات عده ایی در صدد تحقیق و بررسی و ارائه گزارش نموده است حالا کسی که بخاطر من و شما و یا دیگران سوالی مطرح کرده و دیگری هیچ پاسخی نداده کار درست آن است که از فردی که بخاطر دیگران مورد بی مهری قرار گرفته دفاع کنیم ضمنا همه افراد در صورتی که منافعشان مورد تهدید قرار نگیرد بسیار خوب خندان نیک سرشت هستند ولی یک بار اگر احساس کنند که ممکن است شما آنها را زیر سوال ببرید آنچنان از خجالت شما در می آیند که شگفت زده شوید الان ممکن است شما ذینفع نباشید و بفرمایید فلانی خیلی آدم خوبی بود ولی این عدم حمایت باعث می‌شود این گردونه بچرخد و زمانی برسد که شما در قضیه ایی ذینفع باشید و تقاضای پیگیری داشته باشید ولی دیگر کسی برای پیگیری کارتان موجود نباشد چون آن خبرنگار بنده خدا قبلا اجرش را از ما گرفته و مثل دیگران یک حاشیه امن " اصلا به من چه " را انتخاب کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دوست عزیز خیلی آدم های خوب و دوست داشتنی داریم در دنیا. اما فقط یک نفر از هر هزار نفر آدم خوب و دوست داشتنی، ممکنه مدیر خوبی هم از آب در بیاد.

حکیم مهر خودش تماس گرفته باهاش تا تریبون رو بده به ایشان، ولی جناب ایشان به جای استفاده از تریبون ....... شروع به تهدید هم کرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
29
38
بنده افتخار شاگردی دکتر کافی را داشته ام انسان بسیار باسواد، با وجدان، بزرگ و شریفی هستند ولی همینقدر هم انسان زود رنجی هستند، و احتمالا عده ای بدون اینکه مشکلات رو با ایشان در میان گذاشته باشند مستقیما" به حکیم مهر ارسال کرده اند.
دکتر رمضانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
6
44
مسئول در هر سمتی موظف به پاسخگویی به انتقادات بجاست
حالا هر چقدرم آقای دکتر نیک سرشت باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
متاسفانه حکیم مهر اصول اولیه نظرخواهی و گزارش گیری از دکتر کافی رو رعایت نکرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
مصاحبه کردن هم اصولی دارد که باید رعایت شود
بابک
|
United States of America
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
25
8
درود وسپاس از حکیم مهر
که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب
از مسئولان و مدیران کشور پرسشگری می کند
این دقیقا وارون خاست دشمنان این مرز وبوم است
که با فرافکنی از کاه کوه می سازند
بسان آنکه هیچ جای جهان مشکلی نیست
جز ایران اسلامی
جوانان و نوجوانان گرامی
خواهشمند است
پیش از هر کنش وتفکر،
در خصوص پیشینه کشورهای توسعه یافته....،
تحقیق، تعامل واندیشه نمایید
تا پی برید
مردمانشان برای دست یافتن به خودکفایی و رفاه
بسیار بیشتر از ما رنج دیده و تلاش نموده‌اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
چیزی که الان دیده میشه اینه که همه جای جهان مشکل داره بجز ایران که گل و بلبله و همه در رفاه و امنیت کامل بسر میبرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
5
29
برای خوب یا بد بودن دانشگاه معیار نداریم.
بیان رفتار مقطعی و شخصی از رئیس دانشکده نشان دهنده مدیریت خوب یا بد دانشکده نیست.
رئیس دانشکده خود را صاحبخانه و مالک دانشکده بداند، حاضر به پاسخگویی نباشد، یعنی پشتوانه دارد. و ….
درویشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
30
25
ونایی که با دکتر کافی درس داشتند و یا برخوردی داشتند نیک می‌دانند که دکتر کافی عزیز و دوست داشتنی ، انسانی شریف و بزرگوار هستند که علاوه بر اشراف کامل در مسائل علمی بسیار اخلاق مدار هستند و همیشه دغدغه ارتقاء سطح علمی دانشجوها را داشتند.حالا چی شده که حکیم مهر بر آشفته شده جای سئوال دارد. باید بررسی و تمام ابعاد موضوع دیده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
گفتن برو دفاع کن نگفتن یه متن رو با اسامی مختلف کامنت کن ..............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
ایشان استاد محترم و آرامی است و‌ نمیدانم چرا از پاسخ دادن عصبانی شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
36
16
قطعا دکتر کافی عزیز انسان شریفی هستند و ایشان هیچ تقصیری در این زمینه ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
هر چی ما کشیدیم از این قطعیت ها بوده
دکتر معصوم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
28
28
سلام و عرض ادب

جناب دکتر کافی از اساتید مسلم و محترم ،با سواد ، خوش اخلاق ،دانشمند، با تجربه ،دلسوز ،پیگیر وجنتلمنی هستند که با سعه ی صدر و حسن نیت در تمام امور سالها ی سال در این رشته به تحصیل و تدریس مشغول بوده اند و اقدامات مثبت بسیار زیادی در دوران کاری و کارنامه خود داشته اند و صدها بلکه هزاران دانشجو را از معلومات فراوان و به روز خود بهره مند نموده اند‌.

با توجه به متن گزارش و مصاحبه های مطرح شده در مطلب قبلی حکیم مهر که منجر به این موضوع شده چند مورد حائز اهمیت بوده که باید مد نظر قرار گیرد.

اولا
در مطالب مطروحه و گزارش قبلی حکیم مهر که منجر به تماس با ایشان گردیده ، مواردی بود که بعضا نه تنها رییس یک دانشکده ،بلکه رییس دانشگاه و وزیر و حتی رییس جمهور نیز نمی‌تواند در خصوص آن‌تدبیری بیاندیشد ،مانند مهاجرت ِ اساتید.
در چند مورد از موارد دیگر نیز رییس دانشکده نه میتواند و نه در صلاحیت اش است که کاری انجام دهد چرا که تصمیم گیرندگان کسانی دیگر هستند.
مانند موضوع تعدد دانشکده ها ، افزایش ظرفیت ها و....

ثانیاً
حکیم مهر ،راساً طرح موضوع کرده ،به موضوع ورود، قضاوت ورای نیز صادر نموده که این موضوع راککی تا خیلی زیاد شبهه ناک میکند که کلیت این کار سفارشی و برای تخریب و ترور شخصیتی است و به همین دلیل ما در جایگاهی نیستیم که بتوانیم قضاوت کنیم چرا جناب استاد دکتر کافی ، این صحبت را کرده و‌چنین فرمایشی داده اند، چون در جریان نوع سوالات ، نحوه و روش پرسش و گزارش گیری نبوده و حرفهای ایشان را نیز نمی‌دانیم چه بوده است. و با شناختی که بنده از ایشان دارم ، مسیولیتهای خود در قبال دانشجویان را به نحو احسن انجام داده و میدهند

ثالثاً
حکیم مهر علی غم تعریف بسیار زیاد از خودش ، در بسیاری از موارد یا بدون اغراق در تمام موارد مطرح شده ،حتی در کامنتهای ارسالی فقط و فقط، مصالح و منافع خود را در نظر میگیرد ،تقریبا در بسیاری از مواقع اصل بیطرفی را رعایت نمیکند و در مقالات ارسالی یا حتی کامنتها جرح و تعدیل انجام میدهد به نحوی که مطالب ارسالی ،مصداقِ شیرِ بی یال و دم و اشکم شده و تاثیر گذاری خود را از دست می‌دهند.
بسیار تعجب برانگیز است که یک سایت به قول خودشان معتبر،مطالب ارسالی را به خواست خود تغییر دهد ، کم و زیاد میکند و در بسیاری مواقع از درج مقالات پرسشی و چالش برانگیز طفره می‌رود و تنها چیزهایی را منتشر میکند تا گربه را شاخی نزند که بیشتر سفارشی بنظر می‌رسد!

رابعاً
گزارشگر حکیم مهر ، با آوردن و استفاده ازقسمتهایی از بیانات مقام معظم رهبری ، و در برابر قرار دادنِ ایشان سعی کرده تا به روش نخ نما و همیشگیِ این گونه افراد به ویژه در دامپزشکی چهره ای مخدوش از استاد کافی به نمایش بگذارد.
کاری که انگ ِ ضدولایی و ضد انقلابی را به راحتی بر پیشانی شخص بزرگی چون دکتر کافی بزند که مثلا تعمدا خواست و اراده ی این سایت را اجابت نکرده تا به فرمایشات معظم له دهن کجی کند!
خامساً
باید و قطعا فرمایشات جناب دکتر کافی شنیده شود که علت عدم اجابت خواست این سایت چه بوده است و این مجال باید برای جوابیه ی ایشان در همین سایت فراهم گردد.

والعاقبة للمتقین
دکتر معصوم زاده
۴ مهر ۱۴۰۲
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
زنده باد دکتر معصوم زاده عزیز
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
از انتهای نوشتار تان که مرقوم فرمودید والعاقبه للمتقین مشخص است که تفکرات حضرتعالی اصلا مصادره به مطلوب نمی باشد ، حکیم مهر سخن سنگینی گفته که اینگونه برآشفته آید ؟ گزارشی را منتشر نموده و درخواست مصاحبه کرده فکر نمیکنم نیاز به اینهمه صغری و کبری چیدن باشه ، مسئولی که برای پاسخ به خبرنگار سعه صدر نداشته باشه دانشجو براش به اندازه پر کاه هم ارزش نخواهد داشت

والعاقبه للمدیرین فارغ از گروه و دسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
هم ظرفیت پذیرش به رئیس دانشکده ارتباط داره و هم با توجه به این که دانشگاه شیراز، دانشگاه مادر استان فارس هست، امکان تصمیم گیری در خصوص راه اندازی دانشکده جدید (در سطح استان) رو داره.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
آقای دکتر ببخشید ولی اینکه مشکلات ربطی به دکتر کافی نداره رو ایشون میتونست همینطور که شما توضیح دادین به رسانه حکیم مهر هم توضیح بده و توضیحات شون هم منتشر بشه. به همین سادگی. خیلی سخت بود اینکار؟!

در تمام دنیا هم همینطوره. رسانه ها همه رو از پایین ترین تا بالاترین مقام زیر تیغ میبرن. کسی هم تهدید به شکایت نمیکنه. ایشون در موضعی نیست که بگه چون من فکر میکنم این رسانه مغرضه نباید بهش جواب بدم. مقام ریاست باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشه نه اینکه آمر و متکبر و غیرپاسخگو.
مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
باسلام اینجانب با بند ثالثاً این نظر موافقم.بعنوان مثال در خبر اخیر انتصاب دکتر سلیمانی به معاونت سازمان حکیم مهر 37 نظر رو منتشر و 47 نظر رو غیر قابل انتشار تشخیص داده است . ولی در کل ماجرا حق را به حکیم مهر میدهم چون در هر صورت مسئول باید پاسخگو باشد مثلاً بیاید در مصاحبه اش بگوید پاسخ به این سؤال در صلاحیت بنده نیست ، چرا شما بجای ایشان سؤال را پاسخ داده اید. و اینکه حکیم سروته مطلب را میزند ، بگذارید مصاحبه بگیرد و چاپ بشه و اگر سر و ته آن را زد ، اون موقع اعتراض کرده و در همین خبر مطلبش را بگوید و حکیم نیز براساس اخلاق حرفه ای موظف به درج آن خواهد بود.ولی اینکه مصاحبه نکند، آنهم یک مقام علمی و نه اجرایی اصلاً پسندیده نیست. ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
بسیار عالی و متین بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
23
16
دکتر کافی هیچ وصله ای بهش نمیچسبه دست بردارین برین به وضع سازمان برسین به دانشگاهها کار نداشته باشین فساد جای دیگه ایه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
حکیم مهر که نگفت فساد خودت گفتی ، ................
جواد فضلی نیا
|
Germany
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
27
21
دکتر کافی انسان بسیار شریف ، اخلاق مدار و دانشمندیست و در رشته خود استاد مسلم هستند و و در سطح جهانی معروفند. شاخصه اصلی ایشان "احترام متقابل همراه با متانت" است. حدود ۱۵۰۰ دانشجو زیر دست ایشان آموزش دیده اند و احتمالا دارند این مطالب را می‌خوانند. اگر به این ۱۵۰۰ نفر بگویید که ایشان پرخاش کرده و عصبانی شده و تهدید کرده ، حتما به این الفاظ می‌خندند. می بایست نحوه سوال کردن یا مواجهه حکیم مهر با ایشان برای همگان روشن شود. چون ایشان شخصیتی نیستند که بتوان بدان انگی زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
مدیر باید پاسخگو باشه و عصبانی نشه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
10
13
حکیم مهر عزیز! کاش چند ماه قبل هم این پاسخگویی را از مسئولین خواستار بودید .
نه اینکه برای برخی اشاعه دهنده شواف هستید و برای برخی کوبنده و مخرب.
کاش در مقام رسانه بی طرفی و حق طلبی را رعایت کنید .
بی نام ولی غیر قابل انتقال به غیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
14
14
جناب حکیم مهر! به این جمله مقام معظم رهبری توجه فرمایید: «وظیفه مسئولان است که پاسخگو باشند». بارها همین پاسخگویی را در صفحات شما مطالبه کردیم و بنا به منافع جناحی خود، سانسور کردید. میدانیم که این کامنت را هم سانسور میکنید. اما با خود کمی تامل بفرمایید. این همه سواستفاده گزینشی از ارزش ها تنها یک معنی می دهد و آن هم ریاکاری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
ای حکیم مهر ناقلا نکنه میخوای دانشگاه تأسیس کنی ، بی نام جان تئوری توهم توطئه رو شنیدی ولی فکر کنم بیش از حد غلیظش کردی یکم رقیقش کم اخوی
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
27
17
حکیم مهری که دائما از دانشگاه آزاد گرمسار مطلب چاپ می کنه و از اونا تعریف می کنه حق نداره پاشو بزاره تو دانشگاه شیراز و پشت سر دکتر کافی صحبت کنه. سطح شما و جایی که فارغ التحصیل شدین معلومه. دکتر کافی هم با این چیزا خدشه دار نمیشه. هر چند منم تو بعضی عرصه ها باهاش اوکی نیستم ولی اینطوری هم نیست که دیگه هر کسی بخواد با دکتر کافی در بیفته ساکت بمونم حتی اگر ده سالی باشه که از اونجا اومدم بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دوست عزیز شما ادبیاتت بیشتر به چاله میدان شبیه تا دانشگاه....نمیفهمی همه باید پاسخگوی ... کارهاشون باشن یعنی چی...داش آکل
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
پاسخ به ناشناس نامحترم ۱۸:۵۱
اولا که دوست هم نیستیم و احتمالا دشمن هم هستیم
دوم اینکه شما هنوز فرق متن ادبی و چاله میدانی را نمی دانی پس شما صلاحیت مباحثه با بنده را ندارید
سوم: اینکه همه باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند را شک ندارم. منتها هر کسی در جایگاه آن نیست که کسی را مواخذه کند به خصوص شما که صلاحیت احترام گذاشتن را هم ندارید چه رسد به مواخذه کردن از دیگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
اگر منظورتان از سطح دانشگاه اختلاف سطح دانشگاه گرمسار و شيراز ميباشد ببينيد در ميدان عمل فارغ التحصيلان گرمسار كجا و فارغ التحصيلان شيراز كجا ايستاده اند، اگر منظورتان استفاده از سهميه و امكانات دولتي و فقط پرورش نام ها فارغ از عملكرد ميباشد حق با شماست سطح دانشگاه شما بالاتر است .
کلینسین
|
Germany
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
12
9
حکیم مهر: پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین رسانه فعال در حوزه دامپزشکی کشور
.
.
.
.اهای بزرگ اهای قدییییییمی....این رو هم ذکر کن که تنها رسانه هستی و سلیقه ای مطلب میزنی....تمام نظرات مارو هم از فیلتر سانسور عبور میدی....
زیادی تو این خبر خودتون رو بولد کردید...قدمت دارید اما بزرگی نه... انقدر روی ریشه کنی 6تا بیماری مانور دادید الان یکیتون نمیرید به جناب دکتر بگید الان به کجا رسیدید..‌‌پس ادعاتون چی شد...
بعد رفتید یقه یه استاد دانشگاه را گرفتید که ازش چی در بیارید...
از کدوم محفل حرف میزنید شما؟ کجا رقصیدید شما؟
الان هم با این جنگ و دعوای رسانه ایتون اب رو گل الود میکنید که چی؟ شما به اون داشنجو بگید عزیز دل شرایط درس خوندن و دانشگاه رفتن از اول همین بوده که هست...تازه بعد میری بیرون برای کار میفهمی ترم اولت انصراف میدادی برد کرده بودی...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
همین که باعث شده تو یه تکونی به خودت بدی برای نوشتن خودش کار بزرگیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
17
9
با سلام و احترام
مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین باید پاسخگو باشند ولی پاسخگو بابت چی و به چه شخص یا اشخاص و مقامی؟ آیا مطمئن هستی که منظور ایشان پاسخگویی به حکیم مهر .... بوده؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
راست میگه بابا به رسانه که نباید جواب داد ، به دانشجو هم نباید جواب داد فقط به مقام بالاتر باید جواب داد راه درست و اصولی همینه داداش گلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
4
16
پاسخگویی ‌و تایید یا تکذیب موضوعات یک امر بدیهی برای مدیران است و اصلا نیازی به تندی و تهدید نیست.هر مدیری ولو رئیس جمهور باید در حوزه فعالیت خود بدون تندی و تهدید پاسخگو باشد و اگر اطلاعات درست تر یا دقیق تری دارد در هر مورد بیان کند.متاسفانه دانشکده دامپزشکی شیراز علیرغم داشتن اساتید برخی توانمند در حال افول است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
1
10
ای کاش جناب دکتر کافی موارد مطرح شده را مورد به مورد و خیلی شفاف توضیح میدادند و اگر بعضی اطلاعات هم نادرست بود تصحیح میفرمودند..دور از شخصیت علمی ایشان است که اینطور برآشفته شوند.برخی مشکلات هم ممکن است اصلا مربوط به مدیریت کوتاه مدت ایشان نباشد....بهرحال نیازی نیست ایشان اینقدر دلخور شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
عزیز بزرگوار
وقتی اول کار ، خبر از مهاجرت اساتید میزنی ، رییس دانشکده یا دانشگاه چکار کند؟
.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
2
10
همه موارد را نمیدانم ولی به نظرم برگرداندن یک استاد اخراجی وزارت علوم به دانشکده با وجود مخالفت شدید اساتید بخش واقعا کار بسیار اشتباهی بوده .از شخصیت علمی جناب دکتر کافی استاد توانمند و باسواد دانشکده خیلی بعید بود
پاسخ ها
محقق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
با بررسي در چند روز اخير (مدارك معتبر در دانشكده موجود و محفوط است و در صورت صلاحديد مسوولان محترم سابق و حاضر دانشكده قابل ارائه و انتشار) كه برگرداندن و ورود استاد مورد بحث متاسفانه در دوره مسوولين محترم قبلي دانشكده و دانشگاه رخ داده است و همين مطلب اشتباه درج شده بدون مدرك براي حقانيت آقاي دكتر كافي كفايت مي كند.
در دنياي امروز بدون مدرك انتشار اخبار بجز حق الناس چيزي نخواهد بود كه اين فرد عزيز و محترم بايد از ايشان حلاليت بطلبد در غيراينصورت آخرت خود را باخته است.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
6
9
در کشور ما کدامیک از مسئولین پاسخگو هستند که آقای دکتر کافی نفر دوم باشد !!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
2
11
من تازه متن مصاحبه را دیدم.برخی از مشکلات( بجز برگشت استاد اخراج شده) در زمان استاد کافی نبوده و مثلا مهاجرت اساتید در زمان مدیریت ایشان نبوده است.ای کاش ایشان بجای عصبانیت با پاسخگویی موضوعات را روشن میکردند.
پاسخ ها
محقق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
با بررسي در چند روز اخير (مدارك معتبر در دانشكده موجود و محفوط است و در صورت صلاحديد مسوولان محترم سابق و حاضر دانشكده قابل ارائه و انتشار) كه برگرداندن و ورود استاد مورد بحث متاسفانه در دوره مسوولين محترم قبلي دانشكده و دانشگاه رخ داده است و همين مطلب اشتباه درج شده بدون مدرك براي حقانيت آقاي دكتر كافي كفايت مي كند.
در دنياي امروز بدون مدرك انتشار اخبار بجز حق الناس چيزي نخواهد بود كه اين فرد عزيز و محترم بايد از ايشان حلاليت بطلبد در غيراينصورت آخرت خود را باخته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
من هم شنیدم استاد اخراجی قبلا به دانشکده تحمیل شده ولی قبلیا تحویلش نگرفتن و بهش کلاس و حتی دفتر کار هم ندادن و باهاش خیلی مخالفت کردن ولی با تغییر مدیریت دانسکده یهوبی مشکلات حل شده و بدون نظر بخش رسمی شده و داره ارتقا می گیره!
دانشجوی دکتری دانشکده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
محقق محترم چکارن که به همه مدارک دسترسی دارن!؟؟ و اگه دارن منتشر کنن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
15
2
....................، چرا دانشکده دامپزشکی شیراز استاد رادیولوژی نداره؟
تقصیر ریاست دانشکدست
بخاطر وضع اقتصادی بد کشور، استاد رادیولوژی دانشکده مهاجرت کرد
دو بار هم فراخوان زدن، کسی نیومد
دیگه چکار کنن
دکتر کافی هم اونقدر انسان شناخته شده ای هست که با این ........... خدشه ای بهشون وارد نمیشه
حالا مثل یه بچه خوب بدون دستکاری، اینو منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
ای حکیم مهر مغرض اینها رو نوشتی تا ناکارآمدی دانشکده شیراز رو بچسبونی به دکتر کافی !!!! چیزی که این وسط همه بهش اذعان دارند اینه که وضع دانشکده شیراز خوب نیست و تو این زمینه حکیم مهر خوب عمل کرده حالا همه مشکلات رو میدونن اگر مدیر هستند بیان وسط و حلش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
6
7
چه کسی پاسخگو است که دکتر کافی پاسخگو باشد در این مملکت !!
اینکه عده ای از شخصیت ووجاهت دکتر کافی دفاع میکنند به یاد داشته باشند این مقوله ربطی به سیستم فشل آموزش عالی و مشکلات دانشکده ندار
د. پاسخگویی در کشور به نوعی مچ گیری است چون مچ آنجاهایی را که باید بگیرند را نمی گیرند لذا دکتر کافی هم صلاح نمی داند صحبت کند . مگر مچ دانشکده دامپزشکی تهران را کسی گرفته ؟
چون اگر پاسخگویی رسم شود آنان که بالا ترند باید پاسخگو تر باشند . به قول گاندی آشغال های یک راه پله رو باید از پله های بالا تمیز کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دوست عزیز اون متن نقد سخص دکتر کافی نیست. نقاط قوت و ضعف دانشکده دامپزشکی شیراز است.نقاط قوت متن هم خیلی بیشتر از نقاط ضعف است.به هر حال نقاط ضعف وجود دارد و قرار هم نیست یک مدیر طی دو سال همه را حل کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
استدلال شما کاملا بی پایه و غیرمنطقی هست. چون بقیه پاسخگو نیستن پس من هم نباید پاسخگو باشم. اینطور باشه که عزیز من، خیلیا دزدی میکنن و دستگیر هم نمیشن آیا شما هم باید دزدی کنی؟!
امید چاشنی گیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
9
11
دکتر کافی نه تنها یکی از اساتید بسیار باسواد ایرانی هستند بلکه انسانی بسیار فهمیده و محترم و صبور هستند.
ما این خبر رو یکطرفه از سمت حکیم مهر شنیدیم در صورتیکه قطعا ابعاد دیگری هم داره که باعث شده دکتر کافی عصبانی بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
خوب مگه سایت نداره دانشکده رو سایتش هر چی دلش میخواد بنویسه ، مشکل نوشتنه برادر من وگرنه حرف ...... رو همه میزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
13
8
خدمت شما عزیزان و البته حکیم مهر عرض میکنم ایشان استادی اخلاق مدار شریف و عزیز هستند و گزارش حکیم مهر را فاقد وجاهت قانونی میدانم. یک سوال مطرح است که بر اساس چه مرجعی فایل صوتی از ایشان در اختیار دارید؟ انتشار دهید و پیامد قانونی را ببینید از طرفی وجاهت قانونی حکیم مهر را منتشر کنید
شما حق هیچ گونه نشری بدون رضایت فرد را نداشته نخپاهبد داشت
موید باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
یکم قانون میخوندی بعد نظر می‌دادی استاد
رسانه برای انتشار هر نوع گزارشی وجاهت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
با سلام به وکیل آقای دکتر کافی ..............! جالبه چقدر هم عصبانی هستید! یعنی انقدر مهمه براتون؟! دوست عزیز در تمام دنیا رسانه ها، تماس ها و گفتگوهاشون رو ضبط میکنن. هیچ منع قانونی هم نداره جناب استاد حقوق! اونچه که منع قانونی داره انتشار این فایلها بدون اجازه دادگاه هست. ولی در دادگاه در صورت درخواست قاضی قابل ارائه هستن. پس یه لیوان آب سرد بخورید تا دمای بدن تون پایین بیاد!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
12
وقتی اکثرجوانان با استعداد ایران مهاجرت می کنند وضع از این بهتر نمیشه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
12
4
دکتر..یکی بهترین هاست..اخلاقی و علمی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
15
دوستان اون مصاحبه را بخونین......اصلا هیچ اشاره ای به جناب دکتر کافی نشده و اتفاقا بیشتر نقاط مثبت و کمتر نقاط ضعف دانشکده بیان شده ......بعضی مشکلات هم مشکلات مزمن دانشکده س مثل مهاجرت اساتید ...... یا قدیمی بودن ساختمانها و تجهیزات که یک مشکل قدیمی است و اصلا مربوط به مدیریت استاد کافی نیس...تنها چیزی که در اون مصاحبه هست برگرداندن اون استاد اخراجی وزارت علوم است که در زمان مدیریت ایشان و با نظر موافق ایشان و البته با مخالفت شدید بخش صورت گرفته....پس عصبانیت استاد عزیز واقعا بی مورد است و ای کاش همون یک مورد را شفاف بیان میکردند...فقط همین....بدون عصبانیت و تهدید..ضمنا جایگاه علمی استاد زیر سوال نرفته که دوستان مرتب دفاع میکنند.ایشان همیشه استاد توانا و صادقی بوده اند و شکی هم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
3
13
همکاران مدافع..... اون متن منتشر شده کاملا مربوط به دانشکده س نه جناب استاد دکتر کافی !!!! که شما هی از خوبی هایشان استاد مینویسید. اول متن را بخوانید و بعد نظر بدهید.عصبانیت استاد عزیز جناب دکتر کافی کاملا بی مورد است و بهتر است ایشان شخصا به موارد انتقادی پاسخ بدهند تا همانجا منتشر شود و سوتفاهم همه برطرف گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
4
10
جالبه که بقیه دانشکده ها مخصوصا سمنان مورد نقد خیلی خیلی تندتری قرار گرفتند اما مدیرانشان هیچ اعتراضی نکردند!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
نقد دانشکده سمنان که بیشتر به جوک شبیه بود. به اون میگین نقد تند؟
دانشکده‌ سمنانی که وقتی هنوز ساختمانش ساخته نشده بود داشت دانشجوی دکترا می‌گرفت؟ دانشگاه سمنانی که دانشجوی دکترای خودش رو حتی یک‌بار به یک مرغداری و گاوداری نمی‌بره؟ دانشگاه سمنانی که دانشجوش تو کل مدت تحصیلش یک اسب از نزدیک نمی‌بینه؟
راجع به سطح کیفیت و سواد اساتید این دانشکده هم چیزی نمی‌نویسم تا به حکیم مهر زحمت سانسور ندم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
7
4
دلم تنگه برای استاد کافی و تدریس خوبش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
من هم دلم تنگ شده .چه خوب بود اگه ایشون استاد می موند و وارد کار اجرایی نمیشد.کار اجرایی جایگاه علمی را خراب میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
11
8
جناب آقای دکتر کافی بسیار کار پسندیده ای کردند و اقدام حکیم مهر هم در ارائه گزارشات مغرضانه و هم در نحوه بیان ارتباط با دکترکافی بسیار غیرحرفه ای و غیراخلاقی است.
حکیم مهر بداند که تمام اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی در حمایت مطلق از رییس محترم دانشکده هستند و اگر ایشان صلاح بدانند که اقدام حقوقی صورت بگیرد، همه با ایشان همراه خواهیم بود.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
11
6
شما چه مرجعی هستید که همه باید به شما پاسخگو باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
چیزی به اسم رسانه به گوش تون نخورده؟ در کشورهای متمدن دنیا، رسانه ها حتی رییس جمهور کشور رو هم وادار به پاسخگویی میکنن. این آقا که در مقایسه با مقامات مهم کشور یک مقام .......... محسوب میشد که اینطور برخورد کرد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
2
7
وقتی به روایات از مقامات سیاسی استناد میکنید قطعا حق با ریاست دانشگاه بوده که جواب شما را نداده است همه مسیولین باید پاسخ دهند ولی آیا اینگونه است قطعا خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
8
9
حکیم مهر شما اول از صحت مطالبی که درج می‌کنید و صلاحیت مصاحبه‌کننده مطمئن شوید بعد بروید ادعای عدم پاسخگویی از یک استاد برجسته به .......... ذکر شده داشته باشید، متأسفانه خیلی از دانشجوهایی ناکام در مسیر تحصیل در این دانشکده به خاطر سخت‌گیری‌های اساتید ........های زیادی ...... میدن و به خورد رسانه شما دادند، دانشکده بی‌مشکل نیست ولی دغدغه‌های مطرح شده در این گزارش هم مسئله و مشکل دانشجویان شیراز نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
آقای مدافع استاد برجسته! اصلا گیرم که مشکلات دانشکده کاملا کذب بود. حکیم مهر به عنوان رسانه با ایشون تماس گرفته بود. ایشون هم میتونست از فرصت استفاده کرده و از تریبونی که در اختیارش بوده اعلام کنه هیچ کدام از مشکلات مذکور واقعیت ندارن. اما چکار کرده؟ زبان به تهدید باز کرده! اینه استاد برجسته شما؟!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
10
8
با عرض سلام و احترام:
بنده نمی‌دانم چه مطالبی بین آقای دکتر کافی و رسانه حکیم مهر رد و بدل شده است.ولی همین قدر میدانم که آقای دکتر کافی بسیار انسان فرهیخته،دلسوز ،باسواد و توانمندی است و توصیه ميکنم با درج اینگونه مطالب موجبات دلسردی اینگونه افراد خدوم را فراهم نسازند.ایشان دو سال استاد بنده بوده اند و با تمام زوایای شخصیتی ایشان آشنا هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
6
9
با سلام
درود بر حکیم مهر یه یک تنه صدا و زبان گویا و رسای این صنف زحمتکش می باشد تو رو خدا اگر انتقادی هم دارید لطفا محترمانه چرا به این نشریه توهین و بی ادبی می کنید انصافا از این نشریه به خاطر مطالب به هنگامش و به خاطر انعکاس واقعیتهای تلخ و پیگیری های مجدانه صمیمانه تشکر و آرزوی بهترین ها را برایتان دارم
مهدی اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
8
6
متاسفانه حکیم مهر با ادعاهایی که در زمینه حرفه ایی کار کردن داره زیاد فاصله داره و بیشتر نقش پلیس را در جامعه دامپزشکی کشور بازی میکنه و همیشه هر جا وارد شد بیخود و بی جهت بحران می افریند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
باشه ایندفعه مسئولی مصاحبه نکرد شعر نو براش میسراییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
5
9
حکیم مهر عزیز و سایر دوستانی که گفتید ایرادات وارده مربوط به مشکلات دانشکده است نه خود دکتر، مسئله اینه که این استاد گرانقدر هرگز اهل چنین برخوردی نیستند و معلوم نیست چه شنیده اند که چنین پاسخ گفته اند.
ضمنا به عنوان دانشجو دانشکده دامپزشکی شیراز بسیاری از دغدغه های ذکر شده در این گزارش در حال حاضر اولویت ما نیست و سوگیری شخصی دارد و بیشتر فانتزی ها و مشکلات شخص مصاحبه کننده است.
هر وقت نظرسنجی در سطح دانشکده برگزار کردید آن وقت آن را تلاش برای رفع مشکلات یک دانشکده بنامید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
ایشان هر چه شنیده باشه با اینهمه کمالات که دوستانشون اینجا مینویسند که دارند این نوع رفتار از اینهمه کمالات بعیده
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
1
6
متاسفانه همکارای دامپزشک چه در فیلد و چه در دانشگاه علیه هم شدن
پشت هم نیستیم
بخاطر اوضاع اقتصادی کشور، خیلی پزشکا مهاجرت کردن
از اساتید دانشگاه ها هم همینطور
خرده ای هم به کسی نیست
در دانشکده هم استاد رادیولوژی(دکتر احراری) در چند سال پیش مهاجرت کردن
در ریاست جدید چند بار فراخوان جذب برای استاد دام کوچک و رادیولوژی داده شده
اوضاع کار و کاسبی بهتر بیرون از یک طرف و
فشار آموزش و پژوهش دانشگاه از طرف دیگر باعث شده توی این چند سال کسی رغبت به
شرکت در فراخوان جذب نداره
متاسفانه سر همین قضیه ظرفیت جذب دانشکده هم سوخت میشه
حکیم مهر هم زودی به قبای شما بر نخوره، قرار نیست تا شما گفتی مصاحبه همه قد خم کنن
طرف دوست نداره مصاحبه کنه
همین دکتر کافی جهت دفاع از جمعیت دامپزشکی توی خیلی ادارات مردانه جنگیده
انشالله با هم بهتر باشیم و کمتر علیه هم بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
اگر دکتر کافی درایت لازم رو داشتن میدونستند که هیچ رفیقی به ایشون به اندازه حکیم مهر خدمت نکرده حالا چطوریش عاقلان دانند منتهی ایشون دلشون نمیخواد با فعالان حرفه شفافیت داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
8
5
آقای دکتر کافی بسیار انسان شریف.مومن.آگاه .باسوادو اخلاق محور می‌باشند.متاسفانه حکیم مهر دنبال غرض ورزی شخصی میباشد
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
0
سلام این یکی از صدتامشکل بچه های گرایش دامپزشکی که مهترینش بعدازفارغ التحصیلی کاری براشون نیست رشته های مثل علوم ازمایشگاعی دامپزشکی نه تو قسمت دامی کار دارن نه تو قسمت انسانی . یه فکری برای داشتن شغلمون هم کنید.
علی بیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
8
7
با سلام ،ایشان به هر علتی فرصت یا وقت مصاحبه نداشته از طرفی هم احساس میکرده این روزنامه دنبال حاشیه و جوسازی هست ،بهشون هم گفته از قول من مطلب چاپ نکنید وگرنه پیگیر حقوقی میکنم ،حالا می‌خوام بدونم مشکل چیه ، همین که این مطلب رو رسانه ای کردید مشخص هست که شما دنبال حاشیه هستید و جناب دکتر حق داشته با شما مصاحبه نکنه ،چون شما قرار نیست تفسیر کنید حق بازجویی ندارید ،فقط باید مطالب رو همون که هست انعکاس دهید
پاسخ ها
نجابت
| Lithuania |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
درود بر شما
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
مسئولیت دانشکده خونه خاله نیست که دلت بخواد با این حرف بزنی یا با اون یکی قهر کنی ، ایشون مسئوایت نداشته باشه اصلا با سه چهارم دنیا قهر باشه هیچ کس ایرادی بهش نمیگیره ولی با مسئولیت داشتن حق اینکار رو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
دقیقا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
2
فقط یک کلمه ای کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
3
1
فقط می تونم بگم دمت گرم حکیم جان. این همه کامنت حتی منفی یعنی توی کارتان موفق هستید. خدا قوت
نجابت_ فارس
|
Lithuania
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
6
4
وقت بخیر
عرض ادب و احترام
بنده افتخار شاگردی ایشان را داشته ام.
پروفسور کافی از مفاخر اخلاقی و علمی دانشگاه شیراز بوده و هستند .
زبانم قاصر از وصف فضائل اخلاقی و علمی ایشان است
ایشان شخصیتی متین ، مهربان، دوست داشتنی، ساده زی داشته و از نظر علمی فوق العاده به روز و میدانی هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
5
خود این حکیم مهر بدون اینکه تهمت و افترا در میان باشد گزینشی و به دلخواه کانت ها رو منتشر میکنه. چرا فکر میکنه که این آقا حق نداره سلیقگی عمل کنه. گرچه این بنده خدا رو نه دیدم و نمیشناسم. بهتر است حکیم مهر از خودش شروع کنه و بعد به دیگران نهیب بزنی میگن مرگ برای همسایه حقه
محمد امین زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
1
6
سلام دوستان
اگر واقعا وصله ای به جناب دکتر کافی نمیچسبه بیان و صراحتا جواب بدن حالا از هر طریقی که خودشون دوس دارن فقط طوری باشه که دوستان ببینن و بفهمن کار بسیار ساده ای با این همه وسایل ارتباطی که در دوره زمونه هست
ولی یا نباید مسئولیت قبول کنی یا اگر کردی باید محکم پاسخگو باشی
والسلام
محمد امین زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
4
2
فقط تا میتونید مسئولان رو به چالش بکشید
اگر مسیولی کارشو درست انجام داده باشه از هیچ چیزی نمی ترسه
ممنونم
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز شاغل شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
4
4
......... متشکرم ازحکیم مهر عزیزم
کاردان دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
8
3
دست حکیم مهر را بوسیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
5
اگر حکیم مهر بدنبال حقیقت و یا حتی واقعیت است؛ چرا گزارشی از موسسه رازی تهیه نمیکند. بعلاوه مرتب رییس را رازی را در سرتیتر خود تبلیغ می کند. کسی که شیمی خوانده و اصلا از واکسن سررشته ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
2
7
ای کاش ایشون پست اجرایی قبول نمیکردند.ورود به امور اجرایی به موقعیت علمی ایشون ضربه زده.اگه کسی مدیر شد حتما باید انتقادپذیر و پاسخگو باشه
دانشجوی قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
3
8
از سلسله گزارش های تخریبی علیه عملکردعناصر باسواد و متعهد دانشگاهی به دنبال جذب نیروهای خودی وبا سابقه مشخص به عمق مطلب می توان پی برد. امثال استاد دکتر کافی در اعماق دل دانشجویان نفوذ دارند وبا این سلسله سیاه نمایی ها چیزی از ارزش آنها کاسته نمی شود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
4
2
.................... حکیم مهر اگر نه بزرگترین، یکی از بزرگترین مجامع خبری دامپزشکی کشور هست‌؛ به احترام صنف میبایست مصاحبه میکردند ولو اینکه در جواب بگویند صحبت درباره برخی مسائل را به صلاح نمیدانم
قاسم فرجانی کیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
5
4
آقای دکتر کافی انسانی وارسته، منظم، دقیق و بسیار دوست داشتنی و معلمی بسیار متعهد و وظیفه شناس هستند.
ضمنا اکثر مشکلات دانشکده دامپزشکی شیراز ارتباطی به مدیریت فعلی این دانشکده ندارد.
کاردان دامپزشک قهرمان دوچرخه سواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
4
3
درود بر شرف حکیم مهر
جیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
1
4
همه از اخلاق دکتر کافی تعریف میکنند هیچ کس پاسخ نمیده چرا طرف جواب گو نبوده و چرا تهدید کرده ....... ضمنا به اخلاق خوب نیست .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
2
2
انسان های خوب در سیستم های ناکارآمد کمکی به حل مشکل نمی کنند.
دکتررفیع صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
5
0
هر چند که از آخرین دیدار من با جناب پروفسور کافی بیش از سی سال می گذرد ولی ایشان آن زمان چهره موجه و دوست داشتنی بین ما داشتند. از نظر من اینگونه رفتار رسانه ای در راستای برخورد با موارد تخصصی(از مدیریت دانشکده تا دانشگاه گرفته تا روش درمان و ...) در حد یک ژورنالیست نیست.(این گفتار من بدور از هرگونه جناح بازی و ... و صرفا بر اساس اعتقاد شخصی من می باشد. در اینگونه موارد صرفا افراد دارای صلاحیت که از تجربه کافی در آن زمینه و اطلاع کافی از وضعیت کنونی و یا بیماری و ... برخوردار باشند صاحبنظر محسوب می شوند .اگر خواستار پیشرفت هم باشیم باید فردی با بی پروایی مرحوم پروفسور گیلان پور و صلاحیت علمی و مدیریتی جناب پروفسور رضاخانی اظهار نظر کنند و صرف داشتن قلم زیبا و یا تریبون یک رسانه می شود وضعیت کنونی کشور.(با توجه به سابقه حکیم مهر در عدم انتشار قبلی اظهار نظر منفی من در خصوص پروفسور عریان، بعید می دانم این مورد منعکس گردد)
دانشجوی سابق دانشگاه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
1
2
مشکلاتی این دانشکده در حال دست و پنجه نرم کردن ب آنها هست ریشه‌دار تر از این حرف‌ها هست که بخواهیم از یک مدیر بپرسیم که چرا این اتفاق افتاده و ایشون به اندازه چند دهه عمر این دانشکده پاسخگو باشند. رئیس دانشگاه شیراز دکتر موذنی هستند که اتفاقا از اساتید خود دامپزشکی هستند بخش انگل‌شناسی و بنده در جلسه معارفه دکتر کافی حضور داشتم ایشون به صراحت به دکتر موذنی مشکلات عدیده این دانشکده و تعداد بالای دانشجویان پذیرش شده و کمبود امکانات رو گوش زد کردند و گفته شد که شهریه دانشجویان پردیس باید در دانشکده هزینه شود و در همون جلسه دکتر رضوی رئیس قبلی دانشکده هم پایین بودن بودجه پایان نامه‌های دامپزشکی رو در حضور باقی مسئولین دانشگاهی مطرح کردند. شخصی مثل دکتر موذنی چندین سال رئیس دانشگاه و معاون دانشگاه بودند و سمت‌های مختلفی هم داشتند ولی گویا مدیریت دانشگاه فرصتی برای توجه به دانشکده دامپزشکی که قدری از شهر فاصله گرفته و انگار دلیل بر فراموشی آن شده برای ایشان باقی نگذاشته است!!! ریاست دانشگاه در ادوار مختلف توجه ویژه‌ای به دانشکده‌های خود داشتند ولی این دانشکده مثل همیشه مظلوم واقع شده است!
مسئله مهاجرت اساتید بخش دام کوچک و رادیولوژی چیزی نیست که در کنترل یک شخص باشد مسلما اساتید دام کوچک به نام کشوری حاضر نیستند از جایی که در آن سابقه‌ای و احیانا کلینیک پر درآمدی دارند به شیراز آمده و از صفر شروع کنند بخش دام کوچک با کمبود استاد مواجه هست که باید فکری به حال آن شود ولی این مسئله متوجه هیئت جذب اساتید دانشگاه هست و نه شخص کافی! نداشتن استاد رادیولوژی باعث شده است که کیفیت آموزش و تشخیص کاهش شدیدی یابد.
دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز به دلیل آنکه خارج از شهر واقع شده است محدودیت زمانی(تا ۳ بعداز ظهر) برنامه‌های کلاسی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است علاوه بر آن مسئله ایاب و ذهاب برای کلاسهای عمومی که متاسفانه در دانشکده برگذار نمیشوند دانشجویان مخصوصا پسران را اذیت میکند.
در مجموع مشکلات این دانشکده را به تنهایی نمیتوان از شخص دکتر کافی انتظار پاسخ گویی داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
4
1
سلام
موارد ياد شده توسط دانشجوي محترم اكثرا مثبت بوده، لذا چه نيازي به پاسخگويي بوده است.

مهاجرت چند استاد مربوط به سالهاي قبل بوده نه در يكسال گذشته.

ضمن اينكه تا حد شناخت طولاني ما از ايشان، پاسخگوي تك تك دانشجويان هستند. احتمالا خبرنگار محترم در گرفتن و پخش خبر خيلي عجله كردند.
با احترام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
2
1
بنام خدا
با سلام خدمت جامعه دامپزشكي كشور و همكاران محترم در پايگاه خبري حكيم مهر

بنده حقير فقط يك خواننده بيطرف بوده كه هم مصاحبه و هم خبر اخير و هم نظرات را مطالعه كردم و عضو كوچكي از جامعه دامپزشكي كشور هستم كه در گوشه اي از اين كشور پهناور مشغول به خدمت مي باشم. لذا خواهشمندم كه به مطالب ارسالي دقت بفرماييد.

با توجه به اينكه اين پايگاه خبري مدافع حقوق جامعه دامپزشكي كشور است و بنظر حقير خبرنگار محترم اين پايگاه مهم خبري باعث شده است كه ناخودآگاه و سهوا به سمتي حركت كند كه آن رسالت خود و پايگاه خبري را نه تنها كنار گذاشته بلكه باعث تضعيف جامعه دامپزشكي كشور شود. اين چنين عجولانه در پخش اخبار بدون بررسي جوانب تاثيرگذاري خبر نه تنها منجر به حل مشكلات نخواهد شد بلكه به مشكلات نيز خواهد افزود. از مسوولان محترم در اين پايگاه خبري عاجزانه بعنوان كوچكترين عضو اين مجموعه بزرگ دامپزشكي درخواست دارم به اين مطلب فوق انديشيده تا در اين گل آلود نمودن آب افراد مغرض ماهي هاي خود را صيد ننمايند. بنده هم به مسوولان محترم پايگاه خبري كاملا اعتماد داشته و هم به مسوولان قديم و جديد دانشكده دامپزشكي شيراز اعتماد كامل دارم كه توانايي حل اين شبهات پيش آمده را دارند. با اين برخوردهاي پر تنش مشكلات دانشكده با سابقه دامپزشكي كه بسياري از مسوولان فعلي در امور مختلف دامپزشكي كشور فارغ التحصيل اين دانشكده هستند، نه تنها برطرف نمي شود كه بلكه بيشتر هم خواهد شد.
اگر مسوولان محترم پايگاه خبري به فكر حل مشكلات دامپزشكي هستند كه به يقين چنين است، با انديشيدن به مطالب فوق راهكار مناسب را جهت برطرف نمودن همين مشكل پيش آمده (تضعيف جامعه دامپزشكي كشور) كه خود سبب ايجاد آن شده اند ارائه نمايند.

پيشنهاد بنده حقير
1- صبور بودن و عجول نبودن در پخش اخبار و منطقي برخورد كردن با مسائل پيش آمده به منظور بهتر اجرا نمودن رسالت پايگاه خبري.
2- بررسي بيشتر واقعيتهايي كه در دانشكده دامپزشكي شيراز از نقاط ضعف و مثبت وجود دارد.
3- بررسي ابعاد مختلف شخصيت آقاي دكتر كافي كه به يقين بيشتر از مسوولان محترم حكيم مهر به جامعه دامپزشكي كشور خدمت نموده است و ارائه انها در همين پايگاه خبري البته با رضايت كامل ايشان. اين موضوع از بررسي نظرات خوانندگان كاملا واضح و روشن است.
4- با توجه به اينكه طرح موضوع مشكلات دانشكده دامپزشكي و حل آنها با يك و دو مصاحبه صورت نخواهد پذيرفت. عقلاني بنظر مي رسد كه مسوولان محترم اين پايگاه خبري مهم سريعتر اقدام به برطرف نمودن شبهات به هر طريق ممكن بنمايند تا به رسالت خود كه اذعان دارند خدشه اي وارد نشود.


با آرزوي سلامتي و توفيق الهي
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خوب گذر زمان نادرستی نظرات شما رو نشان خواهد داد ، اگر فقط حتی یک ایراد و یک مشکل از این دانشکده در اثر این اخبار حکیم مهر رفع و رجوع گردد این رسانه به هدف خود رسیده وگرنه تعریف و تمجید کار بادمجان دور قاب چین ها است
افراد مغرض اتفاقا خود شما هستید که دوست دارید طوری وانمود کنید که وضعیت فعلی دانشکده وضعیت مطلوب است و نیاز به تغییر ندارد

در قیمت پیشنهادات خودتان هم هنوز دارید اشتباه فکر میکنید نه این رسانه و نه هیچ پایگاه خبری دیگری شخصیت افراد را زیر سوال نمی‌برد بلکه عملکرد افراد را نقد میکند این عملکرد افراد است که اطرافیان ، همکاران و جامعه و کشور را متاثر میکند پس دیدگاهتان را اصلاح کنید و موضوع را شخصی نکنید

شما نگران رسالت رسانه ها نباشید نگران رسالت خودتان باشید که فارغ‌التحصیلانی را تربیت میکنید که اکنون دیگر دانش تئوری هم ندارند و فقط یک مدرک به دستشان میدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
2
3
هميشه قطارهاي در حال حركت مورد هجوم سنگها قرار مي گيرند و نه قطارهاي ايستاده.
بيطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
4
3
با بررسي هاي چند روز اخير (مدارك موجود و محقوظ در دانشكده) مشخص شد كه همه موارد ذكر شده در مصاحبه بجز راه اندازي رشته حيات وحش، در دوران مسوولان قبلي رخ داده است حتي برگشت استاد مورد بحث كه مربوط به سال 1400 مي باشد و در دوره يكساله مسووليت استاد كافي نبوده است.
نكته بسيار مهم كه هم مسوولان محترم حكيم مهر (اگر حتي فردي به ناحق نظر بدون مدرك دهد در سخن آن شريك خواهند بود) و هم خوانندگان و بخصوص نظر دهندگان عزيز و گرامي بايد توجه كنند ورود به حق الناس است كه در آخرت گذشتي از آن نخواهد بود بجز كساني كه حلاليت در همين دنيا از فرد مورد نظر گرفته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خنده داره که برگرداندن و حمایت از این استاد اخراجی رو هیشکی گردن نمیگیره و هی گردن هم میندازن.قشنگ معلومه که همه استادا و دانشجوها و مدیران میدونن این بابا به درد دانشکده نمیخوره و تحملش میکنن! استاد کافی نمیتونن در این مورد موضع شفاف خودشون رو اعلام کنن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
شما که مدارک مستند دارین و بی طرفین و ناشناس.منتشر کنین تا موضوع کلا حل بشه
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خوب چه ایرادی داشت همین ها رو تو مصاحبه با حکیم میگفتین ، به حلال و جبروت شما برمیخورد ، بابا رسانه است سایت دانشکده نیست که شده جای تبریک و تسلیت و فعالیتهای فرهنگی یه عده خاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
0
3
حکیم جان با دانشجوها و رییس دانشکده دامپزشکی شهرکرد هم مصاحبه داشته باشید. کیس نیست، اساتید نیستند و اگر هم باشند تدریس مطلوب ندارند، حرمت دانشجو حفظ نمیشود، اختلاف اساتید علنی و اشکار است، چند سال است کلینیک تقریبا تعطیل شده. رزیدنتها ناراضی و غایب کبری هستند. خلاصه حکایتی شده
رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
1
4
باسلام
انسانیت و خوب بودن دکتر کافی ، برای یک مدیر کافی نیست گرچه خصال انسانیت و نیکویی و خوش خلقی قابل تقدیر است .
لکن ابتدایی ترین رسالت یک مدیر پاسخگویی است. از معنی لغوی مسئول نیز روشن است که باید مورد سوال قرار گیرد و طبعاً پاسخگو باشد.
در پایان اضافه کنم که اگه موضوع را بدون حب و بغض بررسی کنیم نتیجه بهتر خواهد بود. ایام به کام
ساسان حمزوی
|
Germany
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
0
1
حکیم مهر:ما گر ز سر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمیرقصیدیم.
قدم بعدی از کامنت هرکس خوشمان نیامد حذف و سانسورش میکنیم.
جوک نگید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
راست میگه اصلا درست نیست این کارتون کامنت ها کاملا باز بگذارید تا اینها بیان به عالم و آدم فحش بکشن و اینجا بشه شبیه رسانه های بی هویت
ساسان حمزوی
| Germany |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
من شخصا تمام کامنت هام با اسم در حکیم مهر گذاشتم. بسیاری از کامنت هام سانسور شده بدون اینکه کوچکترین توهینی داخلش باشه. در بعضی موارد هم که کلا کامنت بسته بوده. دوست ناشناس.
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
جناب حمزوی شاید اونوه رو که شما نوشتید و تصور میکنید توهینی نداشته ، با حقوقی برای دیگران ایجاد می‌کرده یه هر حال هر کس تخصص خودش رو داره
ناشناس
|
Kenya
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
1
4
خدایی شما یک رسانه بی طرف هستید؟ البته که نه. نه تنها بی طرف نیستید بلکه کاملا جانبداری شما از انتشار و یا عدم انتشار کامنتها مشخصه. همه که فحش ندادن. شاید از شما انتقاد کردن.
یه سوزن به خودت بزن. یه جوال دوز به مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
0
2
کاش جناب کافی دور از این همه مباحث شرایط دانشکده را می گفتند .
دانشجو سمنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
2
به هر حال وقتی مدیر دانشکده شیراز با اون همه امکانات حاضر به مصاحبه نمیشه یعنی نسبت به کاستی ها فعلا پاسخی ندارم... رییس دانشکده سمنان که میاد از خودش تعریف می‌کنه و میگه من انتقاد پذیرم
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
3
دکتر کافی انسان با شخصیت و وارسته ای هست. و اینکه در برابر پرسش محترمانه پاسخ گو نباشد در مخیله من نمی گنجند. حتما مشکلی در مصاحبه گیری بوده. بدون شک
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
سلام
رئیس دانشگاه باید بر طرز رفتار وبرخورد اساتید با دانشجوها مخصوصا دانشجویان تخصص نظارت بیشتری داشته باشه
مخصوصا خانم های که از شهرستان های دیگر اومدن
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
اصلا چیزی به نام اخلاق حرفه ای در بخش های تخصص وجود نداره
استاد با کمال وقاحت بین دانشجو ها تبعیض می زاره و باعث می شه دانشجویی که عاشق کارش است میدان رو خالی کنه و انصراف بده
............
نظر شما
ادامه