کد خبر: ۷۶۱۹۶

حکیم مهر: ساختمان نظام دامپزشکی ایلام به مناسبت هفته دامپزشکی و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر یونس احمدی» مدیرکل دامپزشکی ظهر روز دوشنبه در این آیین اظهار کرد: دامپزشکی استان ایلام از فعالیت‌های بخش خصوصی و فعالیت‌های نظام دامپزشکی حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: دامپزشکی استان با همکاری دیگر سازمان‌های تابعه از جمله نظام دامپزشکی برای خدمات رسانی به مردم گام برمی دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مراکز ساختمانی دامپزشکی در کنار فعالیت‌های نظارت بهداشتی و امنیت غذایی جزو اهداف اصلی دامپزشکی استان است، افزود: برای ساختمان نظام دامپزشکی در محل دامپزشکی شهرستان ساخته شده بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان ایلام با تقدیر از دامپزشکی استان برای حمایت از ساخت ساختمان نظام دامپزشکی، افزود: دامپزشکی و نظام دامپزشکی در یک خط حرکت می‌کنند و هدف همه خدمات گسترده به مردم است.

حجت الاسلام بازیار با تقدیر از ساخت ساختمانی در شان نظام دامپزشکی، افزود: حوزه دامپزشکی استان ایلام دارای ظرفیت‌های بالایی در بحث نیروی انسانی دارد و امروز شاهد انتصاب یکی از فرزندان استان ایلام یعنی دکتر نوروزی در راس سازمان دامپزشکی کشور هستیم.

«دکتر عبدالحسین قیطاسی» رئیس نظام دامپزشکی استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل دامپزشکی استان ایلام ازفعالیت های بخش خصوصی و کمک برای ساخت ساختمان نظام دامپزشکی استان، افزود: نظام دامپزشکی استان ایلام در حوزه‌های مختلف تمدید و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای دامداری، گاوداری و آبزیان و همچنین صدور و تمدید پروانه مراکز درمان، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و.. فعالیت می‌کند.

وی افزود: ۵۶۰ نفر در استان ایلام عضو سازمان نظام دامپزشکی استان ایلام هستند، در همه مناطق استان ایلام درمانگاه و داروخانه‌ها برای خدمات رسانی به دامداران و بهره برداران وجود دارد.

قیطاسی تصریح کرد: در استان ایلام ۱۸ درمانگاه، ۴۱ دروخانه، ۳ واحد بیمارستانی وجود دارد، همچین ۳۵ نفر به عنوان مسئول فنی در واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

 

نظر شما
ادامه