کد خبر: ۷۶۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شوط از صدور حکم سه سال و شش ماه حبس تعزیری برای تخلف کشتار غیر مجاز و تو هین و تهدید بازرسین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان شوط در حین انجام وظیفه قانونی و همچنین حکم منع اشتغال به حرفه مرتبط خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، وی افزود: در راستای برخورد قاطع با تخلف تهدید علیه بهداشت عمومی یک  واحد قصابی بعلت کشتار غیر مجاز و توهین به مامور و بازرس بهداشتی به  سه سال و شش ماه حبس تعزیری و همچنین حکم منع اشتغال به حرفه مرتبط به جهت  تخلف کشتار غیر مجاز و تو هین و تهدید بازرسین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان شوط حین انجام وظیفه قانونی محکوم گردیده است.

وی افزود: با سودجویانی که بخواهند سلامت شهروندان را با عرضه کشتار غیرمجاز به خطر بیاندازند در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

«دکتر حسن پور »بر لزوم توجه بیشتر شهروندان بر فرآورده های خام دامی مصرفی تاکید کرد و گفت: ممهور بودن فرآورده های خام دامی به مهر و لیبل دامپزشکی تاییدی بر سلامتی فرآورده های مذکور است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از شهروندان در خواست نمود از خرید گوشت  کشتار غیرمجاز با توجه به مخاطرات جدی که علیه سلامت آنها دارد خودداری کرده و حتما فرآورده های خام دامی، مرغ و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر، مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Germany
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
2
از زحمات و تلاش های همکاران دامپزشکی شهرستان بالاخص رئیس محترم آن در راستای ارتقا بهداشت و سلامت جامعه و اخذ آرای محکم و بازدارنده تشکر می کنم.
از طرف : همکار
مهندس ابراهیمی
|
Poland
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
1
احسنت به ناظرین و تشکر ویژه از دادیار و بازپرس و قاضی پرونده به جهت درک بالای امنیت غذایی و سپاس از مسئول حقوقی اداره شوط به جهت تنظیم پرونده متقن، محکم، مستدل و محکمه پسند
نظر شما
ادامه