کد خبر: ۷۶۴۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام گفت: دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، اولین همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی  اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر سمیه چمن آرا» اظهار کرد: هسته پژوهشی اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نظام دامپزشکی استان ایلام، بسیج مهندسین کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان،قرار است همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق بیست ساله را دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کند.

وی بیان کرد: محورهای همایش عبارتند از دامپزشکی و مسئله نهاد، دامپزشکی و نهاد علم در چشم انداز بیست ساله، دامپزشکی و نهاد دین در چشم اندازه بیست ساله و دامپزشکی و نهاد جامعه در چشم انداز بیست ساله.

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام  اضافه کرد: در همین راستا هسته پژوهشی این اداه کل از صاحب نظرانی در محورهای فوق چون آقای دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و حجت الاسلام دکتر حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشوردعوت نموده است.

وی گفت: از اساتید و پژوهشگرانی به نام از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و همچنین معاونت پژوهش، فناوری موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی نیز برای این همایش دعوت شده است.

دکتر چمن آراد اضافه کرد:امیدواریم با استعانت از ذات باری تعالی و بهره گیری از همکاری و مشارکت همکاران شاهد برگزاری همایشی پربار و مفید در زمستان ۱۴۰۲ باشیم.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید شهرام میرزمانی
|
United States of America
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
2
لینک همایش را جهت شرکت و ارسال مقاله لطفا ارائه نمایید
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
با سلام و احترام،
ظاهراً هنوز وبسایت اختصاصی همایش راه اندازی نشده و فقط لینک وبسایت اداره کل دامپزشکی استان ایلام که متلی برگزاری همایش هستند، به عنوان محل اطلاع رسانی درخصوص این همایش اعلام شده است:
https://ilam.ivo.ir
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
بارک الله ایلامی های عزیز
معلوم مجتبی نوروزی برنامه داره
احسنت
نظر شما
ادامه