کد خبر: ۷۶۶۵۵
تعداد نظرات: ۱۱۱ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
فردی که مثلاً به مدت ۱۵ سال بر صندلی ریاست نظام دامپزشکی استان تکیه زده است، در طی این ۱۵ سال، هر برنامه و تفکری داشته، پیاده‌سازی نموده و بعد از این مدت برنامه جدیدی برای عرضه به دامپزشکی استان نخواهد داشت ...

حکیم مهر: در حالی که چند روز از آغاز ثبتنام کاندیداهای شوراهای نظام دامپزشکی استانها گذشته است، شنیدهها حاکی از آن است که ۸۰ تا ۹۰ درصد رؤسای نظام دامپزشکی فعلی، مجدداً کاندید شرکت در این انتخابات شدهاند!

به گزارش حکیم مهر، این اشتیاق شدید به شرکت مجدد در انتخابات از سوی رؤسای نظام دامپزشکی فعلی استانها، در شرایطی که گفته میشود هیچیک از آنها (بجز یک استان) حقوقی از نظام دامپزشکی دریافت نمیکنند، جای تعجب داشته و این سؤال را در ذهن متبادر میکند که منافع ریاست بر نظام دامپزشکی استانها چیست که این افراد پس از چند دوره ریاست نظام دامپزشکی استان، همچنان تشنه خدمت به اعضا بوده و برای کاندید شدن پیشقدم میباشند؟!

این اشتیاق به کاندیدا شدن مجدد در انتخابات در حالی است که بنا به اطلاعات رسیده به حکیم مهر، تعداد کاندیداها در برخی استانها به قدری کم است که هنوز مجموع کاندیداهای آن استان به تعداد اعضای اصلی شورای نظام دامپزشکی این استانها نرسیده است!

شنیدهها حاکی از آن است که در برخی استانها فضایی ایجاد گردیده است که فعالین بخش خصوصی دامپزشکی در انتخابات کاندیدا نشوند و دامپزشکان بخش خصوصی از ترس ایجاد دردسر و پروندهسازی، تمایلی برای مشارکت در انتخابات ندارند.

واقعیت آن است که شوراهای نظام دامپزشکی استانها نیاز به خون تازه و حضور فعالین بخش خصوصی تازهنفس با تفکرات جدید دارند. ریاست شورای نظام دامپزشکی استان به مدت یک دوره و حداکثر دو دوره برای اجرای برنامهها و تفکرات فرد منتخب کفایت میکند و پس از سپری شدن این زمان، فرد به روزمرگی روی خواهد آورد. فردی که مثلاً به مدت ۱۵ سال بر صندلی ریاست نظام دامپزشکی استان تکیه زده است، در طی این ۱۵ سال، هر برنامه و تفکری داشته، در استان پیادهسازی نموده و بعد از این مدت برنامه جدیدی برای عرضه به دامپزشکی استان نخواهد داشت.

حکیم مهر به نوبه خود از کلیه دامپزشکان بخش خصوصی و فعالین حوزه دامپزشکی دعوت به عمل آورده که از فضای ایجاد شده، هراسی به دل راه نداده و کاندید حضور در انتخابات شوراهای نظام دامپزشکی استان خود شوند و موجبات تغییر در وضعیت فعلی را فراهم آورند.

همچنین از ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی تقاضا مینماییم فضایی را ایجاد نمایند که در تحرکی در این سازمان ایجاد شده و خون جدیدی در رگهای سازمان جریان یابد و نسلها و تفکرات جدید، جایگزین تفکر فعلی گردد.

 


انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
4
49
باید به افرادی که بیش از دو دوره بر مسند ریاست بودند اجازه کاندیدا شدن ندهند مشکل ما از همین روسای به صندلی چسبیده است که بدون هیچ دستاورد خاصی درصدد تمدید دوره های ریاست خود هستند و حلقه دوستان افراد خود همچنان دارای برترین امتیارات و ........ها در زمینه های مختلف دامپزشکی هستند و حتی از احکام هیات بدوی هم در امان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حالا فهمیدین چرا لیست حقوق و مزایا حضرات به کلی سری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
عزیز، جوش نزن ، اگر انتخابات چیزی را عوض میکرد، ما حق رای نداشتیم برادر جان.
مرغدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دولتی ها رو از دریافت پروانه درمان منع کردند که بخش خصوصی کار کنه بعد بخش خصوصی اومد در شورای نظام کم کم با تبلیغات منفی بخش دولتی را حذف کردند الان هم کسی که خودش درمانگاه یا داروخانه دارد باید برای دیگران تصمیم بگیرد که کجا داروخانه بزنندو کجا درمانگاه و هیچ کدام ار اعضای شورا در شهری که خودشان فعالن اجازه کار به احدی نمیدهند بماند که از صدور پروانه درمانی درامد دارند حالا پولی که از مرغدار و دامدار میگیرند بر ای صدور پروانه بماند فقط یک نفر بگوید صدور پروانه مرغداری چه نفعی برای اعضا دارد .............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اتفاقا مشکل ما اینجاس که به هر قیمتی توی کل کشور افرادی که سابقه خوب و طولانی دارن میخوایم کنار برن،درحالیکه به جای اینکار، باید به فکر کنار گذاشتن افراد ناکارآمد بود، الان یکی از استان ها من به چشم خودم میبینم رئیسش که چندین دوره ثابت بوده با تجربه ای که داره یه تنه جلوی تمام تخلفات جهاد، و اداره کل و شیلات و نظام مهندسی کشاورزی وایساده و برای کسی هم پارتی بازی نمیکنه، این هنره دوستان نه کنار گذاشتن به هر قیمتی، مطمئن باشید نظام دامپزشکی در صورتی پیشرفت میکنه که فقط از بخش خصوصی سکان دارش بشه وگرنه بخش دولتی با این دید که چرا حقوق مسئول فنی از اداری بالاتره کوچکترین تره ای برای ماها خرد نمیکنه. رمز موفقیت دامپزشکی استفاده از افراد باتجربه و با سابقه خوبه که جرأت ایستادن در برابر تخلف رو داشته باشه
dr vet
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
4
21
بله درسته طرف بایدم مشتاق باشه وقتی تو این چند سال کاری جز حرف زدن نکرده و ...................... دیگه خودتون بقیشو بخونین ..
حکیم مهر عزیز وضعیت استان ........ بحرانی است
اطلاع رسانی کنین
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
36
سلام
هم در مدیریت دستگاه های اجرایی و هم نظام دامپزشکی جای این قانون خالیست
" بیش از 4 سال نباید مدیر در پست خود باقی بماند "
داریم مدیری که بیش از نیمی از سنوات خدمتی خود را مدیریت کرده و مدعی جوان سازی مدیریت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
19
براحتی میشود این معضل را حل کرد، در ایین نامه ابلاغی همانطور که سایر رده ها برخلاف قانون مصوب مجلس اضافه شد میشود ریاست بیش از دو دوره را مانع شد یا عضویت بیش از ۳ دوره در شورای استان و …..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
5
34
همکاران گرانقدر اگر توانستید یک کار مفیدی که نظام انجام داده را نام ببرید؟ بله درست است دقیقا بجز اخذ وجه و صدور پروانه هیچ کاری صورت نپذیرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مگه یک رییس نظام استان چقدر حقوق میگیره که حاضره ۱۵ سال .......... تحمل کنه؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تا جایی که من فهمیدم فقط رییس استان فارس حقوق میگیره چون کارمند نظام هست. ریس بقیه استانها حقوق نمیگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
25
نظام دامپزشکی استان.... (خودم سانسور کردم حکیم جان زحمت نکش) در کل دوره چندساله قبل، فکر نکنم ده جلسه برگزار کرده باشد. فقط شده پاتوق خودشون و رانت به دوستان و آشناه به جهت سرپوشی تخلفاتشون...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
20
الان در استان ....... مدعی اند که عده ای جوان و بی تجربه به دنبال گرفتن کرسی های شورای نظام استان هستند و پیش کسوت هارا از این طریق علیه جوانترها تحریک میکنند اما فراموش کرده اند روزی که خودشان عضو و رییس شدند ...... ساله بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چرا اينقدر سانسور؟
كساني كه از دور دستي بر اتش نظام اين استان خاص داشته باشند هر دو تا جاي خالي رو از حفظ هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
19
کجا بهتر از نظام؟!!!! اعتبار والان بهمان برای خود تصور کردن برای کار نکرده عرق نریخته!!!!! نظام دامپزشکی استان ........ قریب به ....... سال تحت سیطره افرادیست که قدمی برای اعضا برنداشته و اجازه عرض اندام به دیگران هم نمی دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اعتبار و فلان بهمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
4
17
واقعا چه جذبه و کشش و منفعتی این پست برای بعضی از این روسا داره که حاضر هستند چهار ماه قبل از انتخابات نظام،مرخصی بدون حقوق بگیرند ولی از این فضا و این صندلی جدا نشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شوق خدمت بعضیارو کور میکنه
همكار
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
30
12
حكيم مهر شما دارين با اين كارتون به همه توهين مي كنيد.اين چيزي جزء توهين به اعضاء نيست.سطح همكارا اونقدر بالا هست كه خودشون بتونن بهترين انتخاب رو داشته باشند.اگر خودشون صلاح ميدونن به يك نفر براي چندمين بار راي دهند حتما انتخاب درستي هست.كسي مجبور نكرده بهشون راي بده.
بهتره جلوي رئيسي رو بگيرين كه حق عضويت اعضارو پرداخت كرده ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تابلو‌هست ۱۵ سال رییس هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همکار جان حرمت نگه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
به نظر منم یکی از همین رییسهای ۱۵ ساله هستین که از زبان اعضا کامنت گذاشتی
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
20
14
کاندید شدن رؤسای قبلی هیچ ایرادی نداره ،
ولی اگر اینها افراد ناکارآمدی هستند و اعضا از عملکردشون ناراضی هستند ،چرا مجددا رای میارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اولينش اين هست كه برا رقباي اصلي پرونده انضباطي درست ميكنن
دومينش اينه كه به امار كليه راي دهنگان داراي كارت نظام معتبر دسترسي دارن و روي همونا انرژي و تبليغات رو انجام ميدن
سوما اينكه توي مدت مديريت به ترفندهاي مختلف طرفدار جمع ميكنن ديگه (مثلا فلان بيمارستان كه حداقل ٥ تا راي داره )در هيئت بدوي يه تذكر شفاهي ميگيره در صورتي كه تخلفش بسيار سنگين تر بوده و …
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چون با کمک رای هیات بدوی و بند ج باعث میشن رقبا رد صلاحیت بشوند. البته استان ...... اینجور هست، از سایر استانها خبر ندارم
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تو استان ما رای واکسیناتور ها رو که تعدادشونم کم نیست میخرن
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چون دسترسی به اطلاعات دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
16
7
این افرادی که الان رئیس هستند انتخابی هستند.
هیچ کس اجباری رای نمی‌دهد. باید به شعور اعضا احترام گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اگه اینجور که میگی پس اونایی هم که رای بدوی گرفتند را هم اجازه بدهند کاندید شوند. اعضا خودشون شعور دارند اگه طرف حسن شهرت نداشته باشه بهش رای نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
8
5
خدا رو شکر که اینقدر استقبال زیاده که حکیم جان مجبور شده با هر کی از کوچه شون میگذره مصاحبه کنه و در مدح انتخابات پرشور مطلب بذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چرا شما ناراحت شدی؟
ناشناس
| Germany |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عزيز جان شما هم اگه مطلب قابل عرضي داري مطرح كن و حكيم مهر هم بازنشر بده.
شما از اينكه استقبال زياده توي اعضا ناراحتي؟
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حاجی اگر رسانه ای در مرکز فسادی که ربطی به استان شان ندارد رسوا کند دستبوسی دارد نه تمسخر حکیم مهر ممنونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نکنه منافعت به خطر افتاده که از مصاحبه ها ناراحت شدی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
9
کاندید شدن بعنوان عضو اشکالی ندارد اما رئیس شدن باید قوائد خاص خودش را داشته باشد. از همه مهمتر این که رئیس نظام استان را رئیس شورای مرکزی انتخاب می‌کنه که می تونه در انتخاب خود به بعضی رزومه ها توجه و حساسیت بیشتری کنند.
پاسخ ها
عاقله مردی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
الحق که حرف حق و عقلانی بلاخره یکی زده و اون شما بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کی گفته رئیس نظام رو رئیس شورای مرکزی انتخاب میکنه اون فقط تائید میکنه و هیچ وقت انتخاب اعضا استان را رد نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ناشناس ۷:۱۷ اگه حوصله کردی برو یکبار قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی را بخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
7
6
با سلام حکیم مهر این اطلاعت دقیق را از کجا گزفته مگه خدای نکرده ثبت نام الکترونیکی اولیه انتخابات نظام به درگاه حکیم مهر وصل است؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
همكار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
براي اينكه دوستان مدير سازمان حرفاشون رو از اين تريبون به همه ميرسونن و نشون ميدن كه اصلا خبري ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مگه اون موقع که به درگاه شما وصل بود و میلیارد میلیارد می‌رفت تو جیب مبارک شما از حق عضویت اعضا مشکلی داشت ؟ حداقل به اندازه حکیم مهر برای شعور همکاران احترام قائل میشدید و یه خروجی از خودتون در می‌کردید ببینیم حالا که گذشت و فرصت رو از دست دادید اشکال نداره همه شناختن شماها رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مگه اسرار فوق سری بوده که حالا درز کرده؟
دانشگاه
|
Turkiye
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
14
5
اتفاقا بهتره از این نقطه نظر نگاه کنیم رییس نظامی که از یک زیر پله در ساختمان اداره کل دامپزشکی شروع کرده و فقط و فقط به سعی و تلاش و وقف کردن خودش و آبرو و زندگی شخصیش یک ساختمان با شکوه و مستقل سه طبقه رو تقدیم نظام دامپزشکی و همه همکاران کرده چرا نباید مجددا کاندید بشه ؟ چرا از این دیدگاه نگاه نمیکنید که صد ها نفر از همکاران با ساعت ها خواهش و تمنا ایشان را راضی کرده اند دوباره کاندیدا شوند؟ چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید ….
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همه بدبختی ها از همان ساختمان شروع شد که خدا را نیز بنده نیستند
ناشناس
| Japan |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
با نظر شما کاملا موافقم
یکی از افرادی که با ایشان تماس گرفته و اصرار داشته که حتما مجددا کاندید شوند من بودم. چرا که اعتبار و آبروی دامپزشکان استان را در خطر می بینم. عده ای ........... متخلف که کوچکترین اصول اخلاقی را رعایت نمی کندد قصد دارند هر چه آنچه در طول این سال ها پنبه شده را دوباره رشته کنند.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
صدها نفر از همكاران؟!؟
ساعت ها خواهش و تمنا؟!؟
آخه هرچي چشممو ميشورم با عقلم جور در نمياد دانشگاه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ما از رییس نظام خدمت و حمایت میخواهیم نه ساختمان ........‌‌‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خدمت و حمایتش برای عده ای خواص را قبول دارم. همون خواص که البته زیاد هم نبودند با یک نمایش مضحک در یک گروه مجازی از فرد مورد نظر تقاضای کاندید شدن کردند. دلیل تقاضای اون خواص هم خیلی واضح بود چون از چند ماه قبل شروع کرده بود و میگفت من دیگر کاندید نمیشوم و چون رویی برای کاندید شدن نداشت عده ای را جلو انداخت که مثلا بگوید من که گفته بودم نمی آیم چون از من خواستند من هم ورود کردم. این فیلمها قدیمی شده دستش برای همه رو شده. دلیل دیگری که عده ای را جلو‌انداخت که تقاضا کنند کاندید شود این بود که فردا اگر رای آورد و سمت گرفت هرکاری کرد به هیچ کس پاسخگو نباشد و بگوید من که از اول گفته بودم نمیخواهم بیایم ، مجبورم کردین بیام پس هر کاری میکنم و هرچه میگویم بگویید چشم و پاسخگو هم نیستم. داستان این بود حالا برو چشمهایت را بشوی و اینجور ببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
10
حتما یه چیزایی داره براشون که اینقدر حرص میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دقیقا، چه جایی بهتر از نظام، ساختاری فاقد حسابرسی و …… دکتر زارعی و تیمشان باید برای تغیبر سیستم و شیوه برخود با متخلفین در طی هر دوره اقدام عاجل کنند، دیر شد
dr vet
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
در این حد میصرفه که کارشناس نظام در آمدی بسیار بالاتر از یه کلینیسین دارد
بدون استرس بدون دردسر فقط با همکاری ........... دارن بالای ۶۰میلیون حقوق به جیب میزنن +کلی امتیاز دیگه
حالا شما برو‌ گاو و گوسفند ویزیت کن
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
11
وقتی پشت دست فردی میاد و۵۰ میلیون‌تومن برای تمدید یه مرغداری میگیره چرا نباید دوباره کاندید بشه چقدر باید کیس ببینه که بتونه به اندازه این پول های پشت پرده ماده ۲ و ماده ۵ بشه
dr vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
9
همه باید آگاه باشن همکارا باید در انتخابات شرکت کنن که اون رئیس نظام با باند بازی بالا اومده دوباره انتخاب نشه
جوانتر ها باید شرکت کنن
همکارا نباید اجازه بدن آدما بی لیاقت به این پست برسن که متاستفانه الان برخی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
11
رییس نظام استان ما بازرس تعاونی ......... هست، اعضای هیت مدیره این تعاونی همگی میلیاردر شدند و مدعی هستن درآمد و حقوقی از تعاونی نمیگیرند و بدون دستمزد خدمت میکنند منت هم سر اعضا میگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
میلیارد دیگه یه واحد الکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بعد از میلیارد چیه؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
10
حداقل کاری که نظام دامپزشکی کشور میتونه بکنه اینه که نذاره بیشتر از چهار سال کسی رئیس بمونه
بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
10
تو استان ما رئیس نظام چند دور اخیر رای واکسیناتور ها رو میخره متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
9
خانه از پای بست ویرانست. اینها هم منتخب های خودمان بودند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
11
توی استان ما ، مدیرکل و معاون سلامت ، دوستان بخش دولتی رو تحریک به ثبت نام می کنن که کاندید بشن که مبادا همکاران بخش خصوصی رئیس نظام بشن...
ای خدا اینا دیگه کی و چی هستن؟؟!!
احمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
4
7
همکاران استان ...... لطفا مشارکت کنید قدیمی ها دسترسی به اطلاعات دارند باید آینده را خودمان بسازیم و آینده پاک بسازیم.
احمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
4
10
همکاران استان فارس لطفا مشارکت کنید قدیمی ها دسترسی به اطلاعات دارند باید آینده را خودمان بسازیم و آینده پاک بسازیم.
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
5
واقعا به ميزان درك موضوعات توسط يه سري از افرادي كه اينجا كامنت گذاشتن شك دارم!ميگن قديمي ها به اطلاعات دسترسي دارند!!چه اطلاعاتي رو دسترسي دارند كه بقيه ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
منظور از قديمي ها همان رئيس هاي مادام العمر هستن و اطلاعاتي هم كه دسترسي دارن و براي بقيه اعضا در دسترس نيست يكيش تعداد اعضاي داراي كارت معتبر نظام يكيش شماره تماس هاشون يكيش محل سكونتشون(نزديك به محل برگزاري انتخابات) و خيلي موضوعات ديگه كه يه جور رانت محسوب ميشه
قوربان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شما دسترسی به شماره تلفن اعضا داری
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
7
اون یک استان که رئیسش حقوق دریافت میکنه کدومه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تقریباً همه میدونن . شما چرا نمیدونی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
استان فارس
ناشناس
|
Japan
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
8
6
انتشر این پست باعث تاسف است.
به نظر می رسد حکیم‌مهر مدتی است در جهت تخریب یک چهره شاخص در استان ....... تلاش می کند.
البته تلاش هایی کاملا ناشیانه. مصاحبه با افراد ........ و تهمت هایی که هیچ پایه و اساسی ندارند.
........................
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حكيم جان يكم كه نزديكتر به زمان انتخابات شديم من خودم ده مدل تخلف رو از همين چهره شاخص در اختيارتون ميگذارم و شما هم انتشار بديد كه خدايي نكرده به تخريب غير واقعي متهم نشيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شاخص در چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از کجا فهمیدی کدوم استانه ؟ احتمالا نقطه چین هارو خودت میزاری
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
7
5
البته این نکته رو در نظر بگیریم که قدیمی ها به خم و چم کارها و ارتباط با ارگانهای وابسته وارد هستند و با سوابق افراد آشنایی کامل دارن و در حل مشکلات آنها بهتر عمل میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آخه موضوع و مشکل اینه که مشکلی را حل نمیکنند.
خدایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ماهم راه استانداری و فرمانداری را می‌دانیم دست به قلم نیز هستیم جوان هم هستیم پرشور هم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دو تا از مشکلاتی را که حل کرده اند را بگید. ما که تو استان ....... فقط روزمرگی میبینیم. زندگی کارمندی، صبح بیایی انگشت بزنی، بری ماموریت فلان جلسه حق ماموریت بگیری، دنبال حق الجلسه باشی، دنبال اضاف کار باشی، دنبال تفرقه انداختن بین این و اون باشی، دنبال پرونده سازی باشی، دنبال امتیاز دادن به یه عده ی خاص باشی و بقیه رو حذف کنی و دائم در حال غیبت پشت این و اون چه خصوصی چه دولتی باشی، آخر سر هم انگشت بزنی بری خونه.
همکار اداره کل استان ……
|
Sweden
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
10
چاره ای نیست، هزینه های زیادی رو انجام میدن، ایجاد ارتباط با بخش خصوصی، ترغیب به رای دادن، باید چاره ای کرد، وقتی سازمان نظام تماشاگر این حجم از تخلفات مشهود در طی دوره مدیریت برخی افراد ........ هست و با ابزارهایی که داره اقدامی نمیکنه این چرخ باطل همینط‌ور ادامه پیدا می کنه، این مدیران ..............، چون سیستم رو درگیر میکنن و هیچ ترسی از پیگیری تخلفات ندارند. در یکی از استان های ............ کشور رئیس نظام ........ از هیچ کوششی برای اخذ رای دریغ نکرده و متاسفانه برای ماندن در قدرت، با سرپرست اداره کل استان که قبلا در نقطه مقابلش بوده هم فکر و هم باند شده!!!! دکتر زارعی عزیز باید فکری نو کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هر روز هم که میومد دفتر نظام ..... می گفت من کاندید نمیشم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خوب میدونست اون سرپرست هم باهاش هم مسیره.هر دو در کار اقتصادی نقطه مشترک دارن
غلامحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
3
9
سلام بهتره جزو قوانین انتخابات باشه که ریسی که دو دوره فعالیت داشته دیگه نتونه ثبت نام کنه . نظامی با این تعداد اعضا هیچگونه رفاهیاتی برای همکاران فراهم نکردند فقط ....................... حقوق دیگه نمی‌خوان .‌
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
8
تشكر از حكيم مهر كه داره روشنگري ميكنه و در يه فضاي نيمه ازاد كامنت هاي مخاطبين رو از هر جناحي منتشر ميكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
5
5
چه اشکالی داره ؟ شورای نگهبان هم دبیرش ۳۵ ساله برمسند هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خیلی خیلی … هستی. خودت نقطه چین را پرکن
مسول فني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
9
حداقل تا آنجا كه من متوجه شدم نظام دامپزشكي يا دست كساني است كه قدرت مالي فراوان دارند يا در ركاب يك فرد متمول از نظام دامپزشكي هستند، بزرگترين دليل اينكه هيچ گاه حق مسولين فني توسط نظام پيگيري نميشود وجود همين روسايي ميباشد كه رابطه اقتصادي قوي با دامدار ها دارند و ................ و هميشه جانب مشتري هاي خود را دارند نه اعضاي نظام.
اکمل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
7
بابا کارمندان نظام هزینه دارند برای نظام و نظام دامپزشکی باید هزینه اش را کم کند و راهکارش حذف حقوق کارمندان است ....... 3کارمند داره
ساسان حمزوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
3
8
حکیم مهر از ریاست انتصابی سازمان میخواد که انتخابات رو جوری برگزار کنه که خون تازه در رگ نظام بیاد. خیلی جالبه. اگر جرات دارید برای مشکل اصلی اینجوری مقاله بنویسید.
پاسخ ها
جعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جرات داره که پیامت نشر داده مهندس عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آقای حمزوی، درست یا غلط بر اساس قوانین تاسیس سازمان نظام دامپزشکی نحوه ی تعیین رییس سازمان تعیین شده است و این‌نبوده که رییس سازمان کاری کرده باشد که برخلاف قانون به این انتصاب رسیده باشد. اینکه ایشان انتصابی است دلیل نمیشه که قلبا نخواهد خون تازه در رگ نظام بیاید. از قضا با انتصاب ایشان به جای رییس قبلی خود به خود تغییرو تحولاتی ایجاد شده. اگر رییس انتصابی سازمان دوران ریاستش ۱۵ ساله شده بود و الان خواستار خون تازه در رگ میشد حق با شما بود ولی این بنده خدا هنوز مدت ریاستش دو سال نشده است
ساسان حمزوی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جناب جعفری مهندس نیستم. این پیام نشر داده شده صدتا سانسور شده. حتی بعصی انتصابات کامنت روشون بسته هست.
دوست ناشناس اولا من و مطمئنا جمع کثیری از همکاران از اینکه حق عضویت پرداخت کنیم و رییس را دیگری تعیین کند ناراضی هستیم. توجه کنید که حقوق ایشان از حق عصویت ما پرداخت میشود.
دوما تحول به صرف تحول مفید نیست. در استان فارس بنده ریاست چندین مدیر کل را شاهد بوده ام. هیچ کدام قدمی در اعتلای دامپزشکی برنداشتند. حالا هم مدیر کل جدیدی داریم. خوشحال باشم؟
سوما. اینکه انتظار داشته باشیم کسی که میزش را مدیون دیگری است برای ما کاری انجام بده.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مشکل اصلی چیه؟
ساسان حمزوی
| Germany |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مشکل اصلی انتصابی بودن رییس سازمان هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دکتر عزیز من شما را میشناسم و میدانم قلب مهربانی داری و فردی هستی که نان بازوی خودت را میخوری و زیر بار حرف زور و‌غیر منطقی هم نمیروی. در این خصوص مطمئن باش در اشتباهی و چند وقت دیگه خودت خواهی فهمید. بین طرفداری شخص شما و امثال شما (که خیلی هم زیاد نیستید) با سایر طرفداران کسی که ۱۵ سال میز و صندلی را چسبیده یک تفاوت بزرگ است: شما دنبال منفعت ، رانت و سواستفاده و زدو بند نبودی و نیستی و نخواهی بود. ولی بقیه طرفدارا دنبالش هستند و به واقع منافعشون را از دست میدن
ساسان حمزوی
| Germany |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دوست گرامی به نظرت این مشکل نیست که رییس نظام انتصابیه در حالی که هزینه نظام از جیب من و شما پرداخت میشه؟
اگر در استان ........ باشید که احتمال زیاد هستید یادتونه وقتی بنده به رییس نظام اعتراض کردم ایشون در دفاع از خودش که تجربه کاری داره فرمودن در دوران رزیدنتی کلینیک کس دیگه رو میگردوندن که خودش عین تخلف هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
قصد دفاع از رییس فعلی سازمان نظام را ندارم. سالهاست رییس سازمان نظام دامپزشکی انتصابی تعیین میشود و روسای قبل و شوراهای مرکزی قبل هیچ تلاشی برای حل این مشکل نکرده اند. رییس فعلی کمتر از ۲ سال این مسیولیت را پذیرفته با چالشهای فراوان، اعضا میتوانند با پیگیری و درخواست از رییس فعلی تقاضای تغییر در قانون تاسیس سازمان را داشته باشند. بر اساس قوانین فعلی رییس سازمان به نوعی انتصابی میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
10
مسئولیت شورای نظام بدلیل صدور پروانه ها دامپروری و پروانه های دارو درمان بسیار مهم می باشد و سلامت اعضا شورای نظام و به ویژه رییس نظام ابرو و اعتبار دامپزشکی هر استان می باشد . لذا جلوگیری از فساد و مهندسی انتخابات و جلوگیری از ورود مافیای قدرت و ثروت به شوراهای نظام دامپزشکی بزرگترین وظیفه و رسالت برگزار کنندگان انتخابات می باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
1
12
در بعضی استان ها در مدت 18 سال گذشته فقظ دو نفر مدیر کل بودند و 2 نفر هم ریاست نظام دامپزشکی را برعهده داشته اند . نمیدونم شاید قحط الرجال می باشد در این استان پهناور شایسته سالاری پس در حد شعار می باشد و بس !!!!!
کارشناس دامپزشکی .
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
2
8
سلام
سازمان نظام دامپزشکی که تنها کاری برای اعضاء ( خصوصا دولتی ها ) انجام می دهد گرفتن حق عضویت من درآوردی هست و لاغیر ، چرا باید اعضاء شرکت کنند .
چندین سال هست تعرفه معوق کارشناسان بخش دولتی را براساس نرخ روز تعیین کرده و هر کارشناس را میلیون ها تومان بده کار کرده اند لذا همکاران بخش دولتی که چون کارت عضویت به روز شده ندارند نمی توانند شرکت کنند .
بخش خصوصی هم خیری از وجود سازمان نظام دامپزشکی ندیده اند بجز تعرفه زیاد و هزینه های زیاد در صدور پروانه ها و یا برگزاری کلاس های آموزشی پولی که به نفع مجموعه سازمان بوده نه اعضاء
پس چه ضرورتی دارد که انتخابات پرشور باشد و همه شرکت کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دوستان دولتی در همان سنگر بخش دولتی خدمت کنند. چکار به نظام دارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
1
4
کسی که خواسته باشه سالم کار کنه، غیر از دردسر چیزی ندارد.
آخه مگه خدا حیف کرده، چند سال میخواد عمر کنه، که از وقت زن و بچش و تفریحاتش بزنه، بیاد مفت کار کنه، آخر سر حرف هم داشته باشه، البته تو مملکتی زندگی می کنیم، که هر کاری کنیم، حرف داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هر کس کاندید انتخابات نظام شده با خواست و رضایت خودش بوده و کسی مجبورش نکرده کاندید و‌عضو شورای نظام بشود و از وقت زن و بچه اش بزند. هیچ عضو یا رییس شورایی حق ندارد برای هر کاری که برای اعضا میکند منتی بر سرشان داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
4
2
آخه چرا باید نامزد شد، چرا باید عضو شورای استانی بود؟چرا باید رای داد؟ چه چیزی عوض خواهد شد‍؟ هیچ و هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
همیشه گفتند اذت بخش ترین دوران، دوران نامزدیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
نمیشه که یهو عقد و عروسی. اول باید یه مدت نامزد باشن
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
2
8
رئیسی که عزل شده از خزانه و دریافت های غیر متعارف داشته چرا رد صلاحیت نمیشه
آیا قدرت روسای استانی این قدر بالاست که فراتر از قانون باشند، این دیگر نظام دامپزشکی نیست بنکداری است اگر اینان رد صلاحیت نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اگر چنین است که شما نوشتی حتما رد صلاحیت خواهد شد
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
9
يك رئيس جمهور در كشور ما بيش از يك دوره ٤ساله به صورت متوالي نمي تواند رئيس جمهور باشد ولي در نظام دامپزشكي افرادي داريم كه به اندازه دو يا سه رئيس جمهور رئيس نظام دامپزشكي استان بوده است.
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
7
قدرت آقا شیرینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
9
واقعا چه خبرتونه؟ بابا خودتون ول کنید و تو اوج سنگین و رنگین برید کنار.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مدعی هستند که با حقوق ناچیز کار میکنند .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
9
در استان........ بیمارستان وجود دارد که بیش از 20 شکایت مختلف دز زمینه های مختلف درمانی دارد
مسئول فنی حضور فیزیکی ندارد و تا الان بارها عدم حضور دریافت کرده
از انجای که روابت خوبی با رییس نظام استان دارد تا الان اقدام موثری صورت نگرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
1
پشت سر افراد غیبت نکنید. گناه دیگران را نشویید.. از خداوند بخواهید کسانی که لیاقت خدمت به خلق را دارند انتخاب شوند.
نظر شما
ادامه