کد خبر: ۷۶۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هئیت همراه از اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار دکتر نوروزی از کلیه بخش های اداری و فنی از جمله ادارات نظارت، تشخیص و درمان، آبزیان، دفتر طیور و آزمایشگاه مرکزی اداره کل بازدید و چهره به چهره با پرسنل دامپزشکی تهران دیدار و گفت و گو کرد و دستورات لازم را در چارچوب قانون در جهت رفع مشکلات صادر کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این دیدار گفت: دامپزشکی تاثیر بسزایی در بهداشت و سلامت مردم دارد و به همین دلیل باید مراقبت ها و حساسیت های این حوزه بطور جدی مورد توجه قرار گیرد تا به سلامت مردم خدشه وارد نشود. 

وی گفت: از همه تلاشگران عرصه بهداشت عمومی جامعه تشکر و قدردانی می کنم و برای پیشبرد اهداف دامپزشکی تمام قد و با تمام توان در خدمت شما و مردم عزیز هستم.

لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید دکتر نوروزی و هیئت همراه با حضور در کنار مزار مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس با نثار فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیروس
|
United States of America
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
6
5
حکیم جان واقعا روابط عمومی سازمان ....................
چرا دو جایگاه مهم مدیرکل حوزه و مشاور رییس سازمان هیئت همراه معرفی شدند ! چرا یک خبرنگار تصویربرداری همراه ایشان نیست ، چرا تصاویر برخی غیر خبری هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
2
4
ممنون از اطلاع رسانی به موقع
نظر شما
ادامه