کد خبر: ۷۶۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با «سرهنگ پاسدار احمد سعیدی» رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: با توجه به آمار پنج و نیم میلیون راس دام در اختیار مددجویان کمیته امداد امام (ره) و لزوم حمایت ویژه و فراگیر از این قشر، بایستی  حمایت جدی از فعالان بسیج عشایری جهت تامین نیازهای لازم با استفاده از اعتبارات مناسب صورت گیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مجتبی نوروزی» افزود: تغییر نگرش در دولت انقلابی سیزدهم در راستای منوّیات مقام معظم رهبری باعث گردیده است که خدمات رسانی جهادی به عشایر و مناطق کم برخوردار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام آمادگی این سازمان افزود: جایگاه خاصی را در خصوص خدمات جهادی پیش بینی نموده ایم و امید است بتوانیم با همکاری سازمان بسیج عشایری خدمات جهادی را بصورت شایسته در مناطق محروم به سرانجام رسانیم.

همچنین سرهنگ سعیدی رییس سازمان بسیج عشایری کشور در این دیدار گفت: از اقدامات شایسته سازمان دامپزشکی کشور در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی کمال سپاس را داریم و امیدواریم رزمایش های جهاد دامپزشکی با قوت به کار خود ادامه دهند .

 وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بسیج عشایری به طور کامل در کنار سازمان دامپزشکی کشور ایستاده است.

 




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
1
4
شما که بسیج و گروه های جهادی و ... دارید به بخش خصوصی نیازی ندارید.
تعطیلش کنید تا ما توهم نداشته باشیم و انتظار نداشته باشیم که از طریق کار دامپزشکی امورات زندگی مان را بگذارنیم
ناشناس
|
Poland
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
0
3
با صحبت‌های قبلی... جهادی جهادی.. رزمایش جهادی اردوی جهادی... دامپزشکی تمام کارهایی که انجام می ده جهادی است... خواهشا خواهشا بصورت جهادی به فکر معیشت همکاران باشید... وضعیت مال همکاران فاجعه بار هست...
نظر شما
ادامه