کد خبر: ۷۶۸۰۵

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: ۶ تن خوراک غیر بهداشتی و ناسالم دام در یکی از کارخانه های تولید خوراک دام و طیور این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر فردین حسین زاده» افزود: این مقدار خوراک ناسالم دام در جریان بازدید کارشناسان دامپزشکی کرج از کارخانه های تولید دام و طیور کشف شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: جلوگیری از ادامه فعالیت بخش قطعه بندی مرغ در پایانه پردیسان کرج به دلیل وجود نواقص بهداشتی و عدم رعایت ضوابط دامپزشکی و در راستای صیانت از بهداشت عمومی جامعه صورت گرفت.

حسین زاده افزود: با توجه به اینکه یکی از کالاهای اساسی تشکیل دهنده سبد غذایی خانوار، مواد پروتئینی به ویژه با منشاء دامی است لذا نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه این مواد پروتئینی همواره در دستور کار اداره دامپزشکی کرج قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پی رصد و پیگیری های مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان کرج، بخش قطعه بندی پایانه پردیسان فاقد ضوابط بهداشتی شناسایی و با هماهنگی به عمل آمده از ادامه فعالیت آن تا رفع کامل نواقص مربوطه جلوگیری شد.

وی در پایان ازمردم خواست برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری، از خرید محصولات فاقد شناسنامه و قطعه‌بندی خارج از سیستم بهداشتی خودداری نمایند.

 

نظر شما
ادامه