کد خبر: ۷۶۸۲۱

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان تهران در دیدار با «سردار رحیمی» رئیس پلیس اقتصادی فراجا، با قدردانی از تلاش ها و نقش بی بدیل نیروی انتظامی در راستای حمایت از نظارت های حاکمیتی دامپزشکی و ارتقای بهداشتی عمومی، سلامت جامعه را به عنوان یکی از مقوله های امنیت در زندگی مردم توصیف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مسعود محمدیان» با اشاره به همکاری عمیق نیروی انتظامی در حوزه فعالیتهای مرتبط با دامپزشکی افزود: نیروی انتظامی در کنار اداره کل دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی و حفظ بهداشت عمومی جامعه نیز نقش بسزایی داشته و خواهد داشت.

محمدیان در ادامه گزارشی از فعالیت های اداره  کل دامپزشکی استان تهران در زمینه کنترل و پیشگیری بیماری های دام، طیور و آبزیان و زنبور عسل، پیشگیری و مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سفره، معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و برخورد با متخلفین سلامت غذایی مردم  از ابتدای سال جاری تا کنون ارائه کرد.

در این دیدار سردار رحیمی با قدردانی از تلاش های اداره کل دامپزشکی استان، اقدامات دامپزشکی را قابل تحسین برشمرد و از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تداوم همکاری های بین دو مجموعه خبر داد.

سردار رحیمی افزود: بهداشت عمومی موضوع بسیار مهمی است که نقش اساسی در زندگی مردم دارد و باید مردم را سهیم و شریک در این امنیت بدانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد نیروی انتظامی تمام قد در کنار دامپزشکی ایستاده است و از آمادگی تمامی یگان های انتظامی استان ها و علی الخصوص استان تهران  در کنار نیروی خدوم دامپزشکی در راستای خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.

گفتنی است دراین جلسه «دکتر مجید محمدیان» مدیر حوزه ریاست و «مهندس فرهاد حیدربیگی» مسئول حراست مدیرکل دامپزشکی را همراهی میکردند.

 

نظر شما
ادامه