کد خبر: ۷۶۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: طی مراسمی با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان دهاقان، از زحمات مهندس داریوش هاشمی تجلیل و دکتر مهدی فرهمندیان به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش حکم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر علیرضا ادیبان» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی رئیس اداره برنامه و بودجه و مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان، با سفر به شهرستان دهاقان در محل فرمانداری این شهرستان با فرماندار دیدار و در جلسه شورای اداری با حضور بخشدار و روسای ادارات شهرستان، دکتر فرهمندیان به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان معرفی و از زحمات مهندس داریوش هاشمی تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه دکتر ادیبان مطالبی پیرامون جایگاه و نقش مهم دامپزشکی در خدمت رسانی به آحاد جامعه و گستره فعالیت های دامپزشکی در استان ارائه و در ادامه از همکاری فرماندار شهرستان با شبکه دامپزشکی قدردانی نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان دهاقان ضمن خوش آمدگویی به معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان و همراهان، به نقش مهم دامپزشکی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه اشاره و ضمن تشکر از زحمات مهندس داریوش هاشمی سرپرست شبکه دامپزشکی در مدت تصدی خود، آرزوی موفقیت برای دکتر فرهمندیان نمود.

در پایان این جلسه دکتر ادیبان از طرف مدیرکل دامپزشکی استان حکم سرپرستی دکتر فرهمندیان را به وی ابلاغ نمود.

بعد از این جلسه دکتر ادیبان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، در نشستی صمیمانه با همکاران این شبکه دیدار و به گفتگو پرداخته و به رسم یادبود لوح سپاسی به مهندس هاشمی اهدا نموده و از زحمات وی قدردانی گردید.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
با تبریک فقط سرراه یک سر کلینیک خصوصی بزنین ما بیکاریم
نظر شما
ادامه